Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Vierailija kirjoitti:
Se on kuulkaas sillä tavalla, että reilun vuoden obsessoinnin jälkeen olen vihdoin päässyt yli tästä miehestä! Musa kiinnostaa edelleen ja kuviakin voin ihastella, mutta obsessio on hellittänyt.
Tosin olen saanut uuden pakkomielteen toisesta laulajasta ja bändistään, haha. He onneksi tuottavat ahkerasti promomateriaalia someen niin riittää seurattavaa. Måneskinin kanssa on ärsyttänyt pian viisuvoiton jälkeen alkanut PR-linja, joka on jotenkin niukka ja sekavakin.
Saako udella mikä bändi kyseessä 😊?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuulkaas sillä tavalla, että reilun vuoden obsessoinnin jälkeen olen vihdoin päässyt yli tästä miehestä! Musa kiinnostaa edelleen ja kuviakin voin ihastella, mutta obsessio on hellittänyt.
Tosin olen saanut uuden pakkomielteen toisesta laulajasta ja bändistään, haha. He onneksi tuottavat ahkerasti promomateriaalia someen niin riittää seurattavaa. Måneskinin kanssa on ärsyttänyt pian viisuvoiton jälkeen alkanut PR-linja, joka on jotenkin niukka ja sekavakin.
Helpompi kertoa kuvalla kuin sanoilla:
https://erdfrauchen.tumblr.com/post/690780175870328832/%C3%BCbrigens-de…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäyksenä tähän että tämäkin bändi löytyi Euroviisu-harrastuksen ansiosta! Hakivat Saksan edustajaksi tänä vuonna ja Blind Channel on EC:n ollut kiertueella lämppärinä.
Vierailija kirjoitti:
Siis sama täällä! Niiden musiikkiakaan en ole nyt kuunnellut, joku kyllästyminen iski tosi yhtäkkiä. Toi PR-linja on ärsyttänyt muakin. Ja tuo festarin peruuttaminen oli kyllä todellinen pettymys. Oli kyllä mukava fanittaa näin vahvasti jotain bändiä ekan kerran sitten teini-iän!
Victoria ärsyttää. Tympeä eikä jotenkin halua kunnioittaa ketään. Menee mauttomuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sama täällä! Niiden musiikkiakaan en ole nyt kuunnellut, joku kyllästyminen iski tosi yhtäkkiä. Toi PR-linja on ärsyttänyt muakin. Ja tuo festarin peruuttaminen oli kyllä todellinen pettymys. Oli kyllä mukava fanittaa näin vahvasti jotain bändiä ekan kerran sitten teini-iän!
Musta voisi nyt tulla niiden fani, kun näyttävät vähän rauhoittuneen (paitsi Victoria tosin) ja olevan enemmän "omia itsejään". Marginaaliryhmät tippuu ehkä pois, mutta ehkä niitä jää vain Victoria kaipaamaan noin niin kuin oikeasti. Ja miten ihania kuvia tyttöystävien kanssa näillä pojilla nyt, omina itsenään. Viimeinkin. Lämmintä italialaista Kalifornia-beach meininkiä, ah. Uskon fanimäärien nyt kasvavan.
siis Britti-fanina ärsyttäis että niiden festivaali peruttiin mutta nyt menevät Meksikoon festivalille ennen kuin Usan kiertue alkaa eli Usan kiertue alkaa 31.10.22
Måneskin will be at Pepsi Festival in Mexico City on October 26th!
Vierailija kirjoitti:
siis Britti-fanina ärsyttäis että niiden festivaali peruttiin mutta nyt menevät Meksikoon festivalille ennen kuin Usan kiertue alkaa eli Usan kiertue alkaa 31.10.22
Onkohan Britanniassa jokin turvallisuusuhka, joka kerta toisensa jälkeen saa ne perumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Britanniassa jokin turvallisuusuhka, joka kerta toisensa jälkeen saa ne perumaan?
en usko, ainoa joka saattais jotenkin vaikuttaa on Brexit koska joskus luin että keikkailu siellä on kalliimpaa (en nyt enää muista miksi) mutta tuskimpa se oli syynä tohon peruutukseen.
Mua mietityttää että koska ne aikovat viimeistellä tuon albumin jos sen pitäis sen Italian Sonyn pomon mukaan ilmestyä tammikuussa 2023, koska koko ajan lisäävät noita keikkoja.
Tuli vastaan twitterissä tää video Circosta eli se uusi demo-biisi, tosi lähikuvaa ja muutenkin hyvä laatuinen. Tykkään tuosta Damianon ja Thomaksen välisestä 'vuorovaikutuksesta'
Se kuinka bändin some ja Vic ja Ethan mainostaa kuinka enää viikkoa aikaa äänestää VMA:ssa niin taitaa merkitä sitä että bändi on menossa sinne, toivottovasti olen väärässä tai sitten että se ei olisi ainoa syy vaan että menisivät esim. viimeistelemään albumia tai jotain.
Mielenkiintoista... ketähän tota Måneskinin twitter-tiliä hoitaa? tuskimpa ketään bändiläinen?
https://twitter.com/snflwryethdam/status/1558503927502479362
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista... ketähän tota Måneskinin twitter-tiliä hoitaa? tuskimpa ketään bändiläinen?
https://twitter.com/snflwryethdam/status/1558503927502479362
ups.. aika naurettavaa piilottaa 'epämielyttäviä' twiittejä, tältä ois vältytty jos ne olisi kertonut edes jonkin syyn peruuntumiselle ei pelkkä 'odottomattomat aikataulu ongelmat' ole hyvä syy, olisivat sitten vaikka sanoneet suoaan että menevät VMA-gaalaan.
Juu, eipä ehkä paljon auta selitellä jos laittaa palkintogaalan maksavien fanien edelle. Erittäin lyhytnäköistä. Niillähän oli se joku hieno uusi pr-toimisto hoitamassa tuota tiliä.
On sekin jotenkin ärsyttävää, että vain jakavat lomakuviaan eivätkä noteeraa asiaa mitenkään, vaikka mitä tuohon tosiaan voisi sanoa.
Vicistä vähön samaa mieltä, alkaa mennä liiaksi johonkin “young rich and famous “kategoriaan sen postaukset. Damiano vain jaksaa julistaa rakkauttaan Giorgiaan, tuskin strategisesti parasta sekään, mutta jotenkin ilahduttavan aitoa.
Vierailija kirjoitti:
Juu, eipä ehkä paljon auta selitellä jos laittaa palkintogaalan maksavien fanien edelle. Erittäin lyhytnäköistä. Niillähän oli se joku hieno uusi pr-toimisto hoitamassa tuota tiliä.
On sekin jotenkin ärsyttävää, että vain jakavat lomakuviaan eivätkä noteeraa asiaa mitenkään, vaikka mitä tuohon tosiaan voisi sanoa.
Vicistä vähön samaa mieltä, alkaa mennä liiaksi johonkin “young rich and famous “kategoriaan sen postaukset. Damiano vain jaksaa julistaa rakkauttaan Giorgiaan, tuskin strategisesti parasta sekään, mutta jotenkin ilahduttavan aitoa.
Niin olispa bändiläiset edes omilla tileillään jakaneet jonkin viestin missä pahoittelevat peruuntumista faneille, sekin ois ollut parempi kuin ei mitään. Damianosta on tullut formula-fani vai onko aina ollut? Joka tapauksessa Ferrarin kuski Charles Leclerc alkoi eilen seuraamaan Damianoa instassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vicistä vähön samaa mieltä, alkaa mennä liiaksi johonkin “young rich and famous “kategoriaan sen postaukset. Damiano vain jaksaa julistaa rakkauttaan Giorgiaan, tuskin strategisesti parasta sekään, mutta jotenkin ilahduttavan aitoa.Niin olispa bändiläiset edes omilla tileillään jakaneet jonkin viestin missä pahoittelevat peruuntumista faneille, sekin ois ollut parempi kuin ei mitään. Damianosta on tullut formula-fani vai onko aina ollut? Joka tapauksessa Ferrarin kuski Charles Leclerc alkoi eilen seuraamaan Damianoa instassa.
Musta tuntuu että se on suhteellisen “urheiluhullu”, aina ollut, monenkin kommenttinsa perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Damianosta on tullut formula-fani vai onko aina ollut? Joka tapauksessa Ferrarin kuski Charles Leclerc alkoi eilen seuraamaan Damianoa instassa.
Tämä lämmittää jollain oudolla tavalla formulafanin sydäntä. 😃
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuu! Mulla kävi sama, jo reippaasti yli puoli vuotta sitten. Jotenkin meni vaan maku, tuli kyllästyminen eikä uusi musiikki (tuolloin oli vissiin tullut MammaMia ->blääh) ollut yhtään mun makuun. Sitten pikkuhiljaa menetin sydämeni toiselle bändille. (Ei sama kuin sulla)
Minä kuitenkin vieläkin tykkään tästä ketjusta, koska verrattuna moneen muuhun täällä saa melkein aina fiksun vastauksen. Poislukien tietysti yksi ihminen. Toivottavasti keskustelu siis jatkuu jollain tasolla. Ja itse jaksan edelleen (useimmiten) innostua Damianosta!
Hah, mäkin luulin että olen kuivilla ja sitten katson jonkin puoliviattoman IG stoorin kissanrapsutuksesta ja huhheijaa taas mennään!