Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22105)
Vierailija kirjoitti:
tekevät ennen festivaaleja taas radio-keikkoja ainakin Pariisi 31.5. - ne ei todellakaan tiedä mitä tarkoittaa lepopäivä, en haluis olla se täti-ihminen (mutta olen kuitenkin lol) toivottovasti ne tajuais myös levätä!! juu nuoria ovat mutta kyllä niilläkin jossain vaiheessa tulee rajansa.
Mua jotenkin ärsyttää että ne tekee aina samoihin paikkoihin nuo promojutut.
Mitä nyt twtitteriäkin katsoin niin samat tyypit taas menossa tapaamaan niitä Pariisiin kuin aina ennenkin (monilla niistä jo 4-5 kerta kun tapaavat ne) siis mulla ei noita tyyppejä kohtaan sinällään ole mitään vastaa vaikuttavat mukavilta noin twitterin perusteella mutta luulisi että bändikin haluis tavata uusia faneja?
Vierailija kirjoitti:
tekevät ennen festivaaleja taas radio-keikkoja ainakin Pariisi 31.5. - ne ei todellakaan tiedä mitä tarkoittaa lepopäivä, en haluis olla se täti-ihminen (mutta olen kuitenkin lol) toivottovasti ne tajuais myös levätä!! juu nuoria ovat mutta kyllä niilläkin jossain vaiheessa tulee rajansa.
Ja 30.5 NRJ Ranska haastattelu ja esiintyminen
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ainakin sellainen täti-ihminen, vaikka en ole kuin kymmenisen vuotta heitä vanhempi. Myös parikymppinen voi palaa loppuun. Ikä ei siltä pelasta, vaikka nuorena useimmiten jaksaa paremmin.
Minua huolestuttaa Victorian poissaolot, niitä on ollut aiemminkin tärkeistä jutuista, ja mietityttää mikä siellä on taustalla. Onko jotain jatkuvampaakin terveysmurhetta, mahdollisesti myös henkistä?
Pyhä Ondis saapuu aina kun katson Damianoo.
En halua etädiagnosoida enkä edes spekuloida, mutta Vicillähän on nuorempana ollut aika pahaakin paniikkihäiriöoireilua. Käsittääkseni on kuitenkin saanut sen hyvin hallintaan.
Baz Luhrmann insta tarinoissaan kuulemma puhuu jostain musiikki-yllätyksestä 18.00 cet eli 19.00 suomen aikaa mutta mulle ei nyt käynyt selväksi että tapahtuuko se hänen instagramissaan vai jossain muualla..
Vierailija kirjoitti:
En halua etädiagnosoida enkä edes spekuloida, mutta Vicillähän on nuorempana ollut aika pahaakin paniikkihäiriöoireilua. Käsittääkseni on kuitenkin saanut sen hyvin hallintaan.
Tämän puolesta sitä mietinkin koska hän on siitä joskus itse puhunut, en siis yritä keksiä mitään piruja seinille. Toivottavasti poissaolot ovat vain ikäviä sattumia kiireisessä aikataulussa eikä sen kummempaa.
tässä pieni pätkä kun nauhoittivat Supermodelia - muutenkin tää on hyvä fanitili jos haluaa seurata
Justin Tranterin insta tarina<3
https://twitter.com/amorinfinitus_/status/1528747272011493376
Vierailija kirjoitti:
Justin Tranterin insta tarina<3
https://twitter.com/amorinfinitus_/status/1528747272011493376
instagramissa se kehuu Damianon ääntä, nyt vasta muistinkin että Justin itse on ollut myös rock bändissä eli Semi Precious Weapons joten tuskin ne ihan poppia vaan Måneskinin kanssa on tehnyt
https://icarodamiano.tumblr.com/post/684730256531374080/he-has-no-right…
Nuo futiskuvat sivun alaosassa! 🥵 Ja nyt sen tajusin: Damiano on täydellinen risteytys kahdesta nuoruuteni ihastuksesta. Toista muistuttaa kasvonpiirteiltään, toista väritykseltään ja ruumiinrakenteeltaan. Ilmankos miellyttää. Lääh!
jaahas taidampa pukea pellenaamarin lol se Baz Luhrmann juttu oli vain eri traileri elokuvasta jossa oli eri musiikkia lol
tässä muuten kaikki artistit jotka laulavat Elvis leffanssa tai siis levyllä
tässä yksi ihan mielenkiintoinen uusi haastattelu
Tuo Audacyn haastattelu oli kyllä hyvä. Avasi ehkä hieman niiden tulevaa musaa?
Ja eräät tahota (juuri ne samat jotka nykyään suuttuvat kaikesta mitä Damiano sanoo tai tekee) ovat suuttuneet koska Damiano omassa instagramissaan kiitti noita musan tekijöitä ja ne ylistivät siinä Damianoa koska entä muut?? arg rasittavia ihmisiä.
Enpä olisi tänäaamuna halunnut herätä, näin nimittäin unta Damianosta, istuimme vierekkäin ja siitä sitten kehkeytyi jotain, en edes muista, mutta tunnelma/tunne oli suorastaan pökerryttävä ja taidettiin me suudellakin, en varmaksi muista, mutta VOI LUOJA 🥵😍🔥...
Ja hei, loistavaa 🥳 1v 🥳 päivää ketjulle!!!
No kappas, sehän ois yksivuotispäivä tosiaan! Terkut kaikille kyydissä pysyneille ja toki myös tuoreemmille ihastelijoille. Haluaisin myös kiittää heitä ahkeria, jotka jaksavat laitella tänne some- ja haastattelulinkkejä! Itseltä menisi ilman heitä tosi moni juttu ohi, sillä en ehdi seikkailla sosiaalisessa mediassa kovinkaan paljon.
<3
-ap
Damianon parhaat kasvokuvat-kategoriaa💓
https://mobile.twitter.com/gallerymaneskin/status/1527048187831361541
Minulla on tämä omana kuvakkeenaan (onko se sana?) kännykässä, kuola valuu😋
https://www.google.com/search?q=damiano+david&client=firefox-b-m&source…