Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22105)
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/FallonTonight/status/1527798747480182784
tää oli aika hot...
Mitähän ne siellä LA:ssa puuhaa (jos ne nyt sinne on menossa) ? Koska ei ne siellä paria päivää kauempaa ole sillä Elvis-leffan ensi-ilta Cannesissa on keskiviikkona
Ihan hyvinhän tuo toimi. Harmittaa bändin puolesta kun ensin viisuesityksen kanssa oli ongelmia ja nyt puuttui jäsen kokonaan isolta pr-keikalta. Toisaalta Jimmyn sekoilu mukana sai varmasti enemmän katsojien mielenkiintoa kuin perusesitys olisi saanut.
Minäkin mietin mikä Vicillä on, tuskin mitään kovin tarttuvaa kun se on kuitenkin poseerannut parin fanin kanssa eilen. Toivottavasti kaikki hyvin!
Ethan, oot ihanin, mutta en tiedä onko maailma vielä valmis tuohon sun baskerityyliin 🙈
Vierailija kirjoitti:
Ethan, oot ihanin, mutta en tiedä onko maailma vielä valmis tuohon sun baskerityyliin 🙈
Maailmasta en tiedä mutta minä olen 😍
Vierailija kirjoitti:
Euroviisulätsä olisi voinut mennä yksittäisenä hairahduksena mutta nyt pelottaa et tästä tulossa tapa. En ole valmis 🙈
hah tää niiden instagram ja ne tarinat kun kuljettavat pahvi-Victoriaa ympäri kaupunkia
Vierailija kirjoitti:
hah tää niiden instagram ja ne tarinat kun kuljettavat pahvi-Victoriaa ympäri kaupunkia
hehe tuo kun Damiano tökkäsee Vicin kumoon tai kun Thomas juoksee Vic kainalossa kadulla
hetkonen ne on nyt Menphisissä Tenneseessä? liittyykö jotenkin Elvis-leffaan?
Vierailija kirjoitti:
hetkonen ne on nyt Menphisissä Tenneseessä? liittyykö jotenkin Elvis-leffaan?
Graceland on ainakin tuolla mutta toki siellä on myös paljon musiikkibisnestä muutenkin mutta uskon sen liittyvän Elvis-leffaan. Tiukka aikataulu tyypeillä jos vielä Los Angelesiinkin menee ennen Cannesia
Jos ne kuvaa videon (tai ainakin osan siitä) siihen Elvis-biisiin Gracelandissä?
Vierailija kirjoitti:
Damiano...
https://twitter.com/PortalManeskin/status/1528071967089229824
Nää tupakointivideot on mun heikko kohta.
Mitä hittoa. Olen pahasti myöhässä, mutta Damiano on tavannut Miyavin. En kestä 😱!! Nuo yhteiskuvat....
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa. Olen pahasti myöhässä, mutta Damiano on tavannut Miyavin. En kestä 😱!! Nuo yhteiskuvat....
Anteeksi tyhmä kysymys mutta kenet?
Ovat näköjään matkalla Cannesiin. Baz Luhrmann kuulemma on insta tarinoissaan puhunut jostain tilaisuudesta tänään? jossa on 'yllätys musiikkivieras'.
Damiano vihdoin sai haluamansa: James Arthur alkoi seuraamaan sitä instagramissasen jälkeen kun se tägäs sen kuunneltuaan Jamesin Always-biisiä lol
Vierailija kirjoitti:
Ovat näköjään matkalla Cannesiin. Baz Luhrmann kuulemma on insta tarinoissaan puhunut jostain tilaisuudesta tänään? jossa on 'yllätys musiikkivieras'.
Damiano vihdoin sai haluamansa: James Arthur alkoi seuraamaan sitä instagramissasen jälkeen kun se tägäs sen kuunneltuaan Jamesin Always-biisiä lol
aww fani-poika Dami (nuo Jamesin biisit tai ainakin nuo joita Dami kuuntelee on kyllä aika 'imeliä' rakkauslauluja) on varmaan nyt onnellinen
Supermodel oli muuten suomen sinkkulistan 14. ekalla viikolla
ja radiosoitossa sijalla 56. tuo radiosoitto sijoitus on aika hyvä koska mulla on ollut tunne ettei niiden biisejä soiteta paljoakaan Suomen radioissa?
James Arthur on kuulemma seurannut instagramissa Victoriaa ja bändiä 5 vuotta (ilmeisesti sen jälkeen kun se oli vieraana xfactorissa 2017) mutta vasta nyt alkoi seuraamaan suurinta fanipoikaansa Damianoa..
onkohan Damiano hengissä?
Ihana tuo Damianon ig-postaus missä kiitti noita musiikintekijöitä jenkkilästä ja tuosta jäi se käsitys että suurinosa musiikista levylle on jo tehty? tai ainakin tuolla amerikan päässä?
https://twitter.com/FallonTonight/status/1527798747480182784