Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22105)
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuva Victorialta ig:ssä. Saa nähdä otetaanko se kuva pois vai käykö sille kuten Giorgialle että joutui ig:n 'alkoritmi-bänniin' kun julkaisi sen 'alastonkuvansa' muutamia päiviä sitten.
On se ihana.
On se vaan niin kuuma!!! Ääni on se mikä koukuttaa, pelkkää ulkonäköä en jäisi tuijottamaan...
Vierailija kirjoitti:
On se vaan niin kuuma!!! Ääni on se mikä koukuttaa, pelkkää ulkonäköä en jäisi tuijottamaan...
mulle se ei oikein ulkonäöllisesti 'sano' mitään mutta kun se alkaa puhumaan sitten eri juttu, en mä oikein tie miksi niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulle se ei oikein ulkonäöllisesti 'sano' mitään mutta kun se alkaa puhumaan sitten eri juttu, en mä oikein tie miksi niin
puhumaan tai soittamaan lisätään vielä
Näin vuosipäivän lähestyessä täytyy kysyä onko täällä muita jotka ovat pinnistelleet Duolingon kanssa näin pitkään? :)
onko Supermodel viisuista otettu pois youtubesta? kauampa se kesti ennenkuin Rai taas teki temppusta
Gucci-tilaisuus, Damilla näköjään kepit ja se kulki myös golf-kärryllä
https://twitter.com/leivuoleilmare/status/1526267135730847744
miksi tää porukka nakuilee niin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Gucci-tilaisuus, Damilla näköjään kepit ja se kulki myös golf-kärryllä
https://twitter.com/leivuoleilmare/status/1526267135730847744
tykkään noista vaatteista. Ja hyvä että Damiano saa kyydin kärryllä..
Argh mä vihaan tota poistoa tubesta. Onneksi yle areenasta voi katsoa
Vierailija kirjoitti:
miksi tää porukka nakuilee niin paljon?
Jos olisin yhtä nuori, karismaattinen ja hyvännäköinen kuin Måneskinin jäsenet, en todennäköisesti käyttäisi itsekään vaatteita kovin usein 🙈
Ne näyttää kaikki niin upeilta. Huvittaa että fanit tuolla twitterissä on innoissaan kaikista julkkiksista jotka on siellä myös ja odottaa kuvia yhdessä Måneskinin kanssa ja mua kiinnostaa vain kuvat bändistä ei ne muut lol
Esittivät Beggin, IWBYS, Mammamia, Zeb ja Supermodelin aluksi Damiano istui mutta seisaaltaan veti loppukeikan (tosin taisi olla paikallaan).
Ne lisäsivät Japaniin SummerSonicin lisäksi yhden oman keikan 18.8. Tokioon. Toivottovasti ne tietää mitä tekee lol ja pitävät vuoden kuluttua lomaa..
Anteeksi mutta mielestäni tästä Damianon taannoisesta Supermodel-kuvasta ei ole keskusteltu riittävästi 😳
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta mielestäni tästä Damianon taannoisesta Supermodel-kuvasta ei ole keskusteltu riittävästi 😳
Herramunvarjele😍😋😳💕🔥💥🔥🧡💋💓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herramunvarjele😍😋😳💕🔥💥🔥🧡💋💓
höh Thomas kameransa kanssa tiellä..
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä kuva... 🥵🥵🥵 Tuo katse, nuo kasvot, tuo asento. 🤤 Montakohan kertaa olen zoomaillut tuota kuvaa... 😁 Ai että, tuo mies herättää kyllä meikäläisessä varsin tuhmia ajatuksia. En kyllä työntäisi tuota pois sängystä. 🤭😜
Bändi saapunut New Yorkiin, mitähän muuta promoa niillä on kuin Jimmy Fallon show? Huhujen mukaan pitäis olla jo takasin ensi viikolla Euroopassa koska Cannesissa Elvis-leffan ensi-ilta 25.5
Vierailija kirjoitti:
Bändi saapunut New Yorkiin, mitähän muuta promoa niillä on kuin Jimmy Fallon show? Huhujen mukaan pitäis olla jo takasin ensi viikolla Euroopassa koska Cannesissa Elvis-leffan ensi-ilta 25.5
Melkoista lentämistä. Pidän kädet kyynärpäitä myöten ristissä että saavat levättyä tarpeeksi
Kiva kuva Victorialta ig:ssä. Saa nähdä otetaanko se kuva pois vai käykö sille kuten Giorgialle että joutui ig:n 'alkoritmi-bänniin' kun julkaisi sen 'alastonkuvansa' muutamia päiviä sitten.