Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku Mån kengänkokoja? Netistä löytyi vaihtelevaa tietoa. Thomaksella vaikuttaisi olevan lähinnä kokoa 50 :D
Itseäni kiinnostaisi muutkin mitat, kuin pelkkä kengänkoko🍆🍆🍆
AI KAMALA 🙈
Patonkiosasto rulaa.
Pelkkää trollaamista tuo edellinen, valitettavasti.
Meillä patonkiosaston marleenoilla on tarkkaa, kattavaan lähdeaineistoon perustuvaa tietoa näistä strategisista mitoista. Ja mielellämme jaamme tätä kuvamateriaalia kanssanne.
Thomas 46.5
Damiano 44
lol Dami ja Thomas
Vierailija kirjoitti:
lol Dami ja Thomas
Olin aiemmin vähän masisfiiliksissä, mutta tuolle aloin nauraa. Ihanat pöljät <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lol Dami ja Thomas
Olin aiemmin vähän masisfiiliksissä, mutta tuolle aloin nauraa. Ihanat pöljät <3
mulle kelpais yoi siivouspalvelu:)
ja Dami lentokentällä lol
https://twitter.com/leivuoleilmare/status/1485320044443807745
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lol Dami ja Thomas
miksi sen toisen käden sormet on teipattu? joissakin kuvissa eiliseltä huomas että sillä oli laastarit sormissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lol Dami ja Thomas
miksi sen toisen käden sormet on teipattu? joissakin kuvissa eiliseltä huomas että sillä oli laastarit sormissa
Niinpäs onkin, ja teippejä on enemmän kuin eilen laastareita. Mitä Accidentianolle nyt on käynyt :(
Damiano taas twitterissä vastannut jollekin trollitilille ja haukkunut sitä idiootiksi lol
Mutta vastas myös yhteen hauskaan meemi-juttuun
Nyt bändi on saanut twitterissä kehut SNL-esiintymisestä Mark Ronsonilta 🔥
Kävin vpn:llä lukemassa esityksiin tulleita kommentteja SNL:n youtube-kanavalla, ja yllätyin että ne ovat oikeasti melkein pelkästään positiivisia! Tietysti siellä on hiukan nurinaa siitä miten kaikki on jo nähty ennenkin, mutta vain marginaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kävin vpn:llä lukemassa esityksiin tulleita kommentteja SNL:n youtube-kanavalla, ja yllätyin että ne ovat oikeasti melkein pelkästään positiivisia! Tietysti siellä on hiukan nurinaa siitä miten kaikki on jo nähty ennenkin, mutta vain marginaalisesti.
Ihanaa että Damianon sisäinen fanipoika jaksaa ilahtua näistä kehuista 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Tää oli varmaan erityisesti Ethanille iso juttu, se sanoi juuri jossain haastiksessa haaveilevansa yhteistyöstä Ronsonin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Tää oli varmaan erityisesti Ethanille iso juttu, se sanoi juuri jossain haastiksessa haaveilevansa yhteistyöstä Ronsonin kanssa.
joo Ethan twitterissä intoilikin siitä
Hah longiano vs princiano
Vierailija kirjoitti:
Hah longiano vs princiano
Jos tuosta pitäisi arvata kuperkeikkailijoiden iät... :D Longiano ei olisi se teinipoika.
Lipunmyyntipalvelu Lontoon keikalle ilmoittaa että keikka on siirretty ja uusi päivä ilmoitetaan pian. Mutta bändin tiedotus ei ole pihahtanutkaan aiheesta....
Vierailija kirjoitti:
Lipunmyyntipalvelu Lontoon keikalle ilmoittaa että keikka on siirretty ja uusi päivä ilmoitetaan pian. Mutta bändin tiedotus ei ole pihahtanutkaan aiheesta....
just äsken ilmottivat että koko kiertue siirtyy ja melkein koko Italian kiertuekin - ilmoittavat maaliskuun alkuun mennessä uudet päivät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
just äsken ilmottivat että koko kiertue siirtyy ja melkein koko Italian kiertuekin - ilmoittavat maaliskuun alkuun mennessä uudet päivät
Nyyh 😭😭😭
mä en ollut menossa keikoille mutta harmittaa silti koska olisi saanut uutta katseltavaa ja kuuneltavaa mutta parasta kai näin.
Toisaalta nyt ne ehkä pystyvät tekemään uutta musiikkia (ellei ne sitten mene tekemään jotain keikkoija maihin missä saa keikkailla esim Usa)
Osasin tätä odottaa, mutta hiukan toivoin että olisivat tehneet osan keikoista siellä, missä rajoitukset sen sallii. Hyvä silti näin, tartuntaluvut on kuitenkin kaikkialla korkeat rajoituksista riippumatta.
Ainoa miinus siitä että Ethanilla pysyy bleiseri päällä. Tosin hiusten heilautus lohduttaa hieman.