Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22139)

Vierailija
1581/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy nyt sitten postata taas tämä superfanille, joka palasi tänne taas iloksemme ketjua lukemaan. https://mobile.twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368

Vierailija
1582/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä ollut äällä, mutta tämä on loistava. Bändikaverit ei hyväksy ethanin "vaimeaa" tunnelmaa voiton jälkeen, kohta 1.30 :D Ethan l y ö takaisin lopussa ja esittää italialaista poliitikkoa 2.10 saaden kaikki naurumaan. Osaa se hänkin pelleillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel, milleniaalit ja zetat näkee ensi kertaa paidattoman rocklaulajan kajaleissa ja korkkareissa, ja pitävät tätä suurena sensaationa ja adoniksena.

Voi pienet kullinmurut, heitä on nähty niiiiiiiin paljon jo rokin historiassa että ei mitään uutta auringon alla.

Nuoret kuvittelevat keksivänsä pyörän uudelleen.

Tuo koko bändi näytti niin tehdyltä tuotteelta 70-luvun rocktyyleineen. Useimmat bändit luovat itse tyylinsä, nuo näytti stailatulta levy-yhtiön tuotteelta.

Tämä. 😂

Miltähän 7kymppisistä tuntuu, jotka ovat tämän aloittamansa tyylin nähneet eri esittäjillä jo vuosikymmeniä.

Äitini (71v.) pyysi minua tekemään hänelle kuvakollaasin Ethanista. Että ihan hienosti uppoaa tämä tyyli vielä.

Ja sinä teet varmasti mielellään. ☺

Vierailija
1584/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy nyt sitten postata taas tämä superfanille, joka palasi tänne taas iloksemme ketjua lukemaan. https://mobile.twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368

Ei, ei tikkarivideota! Just sain pikkarit puhtaaksi! Tuo video on liikaa mun mielikuvitukselle!

Olet aivan saatanan nolo, lopeta jo.

Vierailija
1585/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel, milleniaalit ja zetat näkee ensi kertaa paidattoman rocklaulajan kajaleissa ja korkkareissa, ja pitävät tätä suurena sensaationa ja adoniksena.

Voi pienet kullinmurut, heitä on nähty niiiiiiiin paljon jo rokin historiassa että ei mitään uutta auringon alla.

Tuo koko bändi näytti niin tehdyltä tuotteelta 70-luvun rocktyyleineen. Useimmat bändit luovat itse tyylinsä, nuo näytti stailatulta levy-yhtiön tuotteelta.

Tämä. 😂

Miltähän 7kymppisistä tuntuu, jotka ovat tämän aloittamansa tyylin nähneet eri esittäjillä jo vuosikymmeniä.

Äitini (71v.) pyysi minua tekemään hänelle kuvakollaasin Ethanista. Että ihan hienosti uppoaa tämä tyyli vielä.

Ihana, tsemppiä ja peukkuja ja halit sun äitille ❤️

Kiitos, kerrotaan 😊 Äiti on niin hauska, kun on aina ollut heikkona pitkätukkiin ja etenkin sellaisiin intiaanityyppisiin miehiin. Tiesin heti, kun näin Ethanin, että äiti sulaa. Ja oikeassa olin. Äiti soitti viisujen jälkeisenä päivänä: "Näitkö sä sen rumpalin?!!? Oliko se tottakaan. Mikä Umberto Amorelli 🥰". Loppu puhe oli kummeli-italiaa ja huokailuja ai ai ai. Pitäähän se Ethanin kuva sinne saada. En vaan osannut valita yhtä, niin laitan kunnon satsin.

(Ankeuttajille tiedoksi; isäni on kuollut, joten kuvat seinällä ei loukkaa ketään.)

Ihana äiti sulla! Itse meinasin taustakuvaksi kännykkään vaihtaa Damianon ja ehkä tehdä omaan galleriaan jonkinlaisen kollaasin. Videoita olen jo tehnyt jokaisesta bändiläisestä.

Vierailija
1586/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei tikkarivideota! Just sain pikkarit puhtaaksi! Tuo video on liikaa mun mielikuvitukselle!

Olet aivan saatanan nolo, lopeta jo.

Aaaaaaah me ei pystytä olemaan edes noloja, tuo kuumuus vie niin mennessään!

Vierailija
1587/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 😂

Kiitos, kerrotaan 😊 Äiti on niin hauska, kun on aina ollut heikkona pitkätukkiin ja etenkin sellaisiin intiaanityyppisiin miehiin. Tiesin heti, kun näin Ethanin, että äiti sulaa. Ja oikeassa olin. Äiti soitti viisujen jälkeisenä päivänä: "Näitkö sä sen rumpalin?!!? Oliko se tottakaan. Mikä Umberto Amorelli 🥰". Loppu puhe oli kummeli-italiaa ja huokailuja ai ai ai. Pitäähän se Ethanin kuva sinne saada. En vaan osannut valita yhtä, niin laitan kunnon satsin.

(Ankeuttajille tiedoksi; isäni on kuollut, joten kuvat seinällä ei loukkaa ketään.)

Ihana äiti sulla! Itse meinasin taustakuvaksi kännykkään vaihtaa Damianon ja ehkä tehdä omaan galleriaan jonkinlaisen kollaasin. Videoita olen jo tehnyt jokaisesta bändiläisestä.

Ihana äiti! Yhteinen ymmärrys yli sukupolvien!

Vierailija
1588/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 😂

On se vaikeaa, kun täytyy jopa miettiä 7kymppisiä, jotta pääsee jotenkin edes ankeuttamaan. Useimmat bändit eivät juuri siksi menesty, koska yrittävät jotain kotikutoista. Nyt tulee silmän iloakin ja hiottua tyyliä ja siitäkin on löydettävä valittamista.

Nykyisin menestys vaatii muutakin kun jonkun ruotsinlaiva-lookin.

Samoja tyylejä eri bändeillä on nähnyt aina. Sillä ei ole väliä. Se riippuu ihmisestä kenellä ne kajalit ja tiukat housut näyttävät miehekkäiltä ja seksikkäiltä ja toivottavasti kaikenikäiset löytävät iloa Damianista, eivätkä ole kyynistyneet ja ole toinen jalka haudassa.

Olet väärässä ketjussa, koska tämä on ihastelu, ei ankeutusketju.

Damiano on hot vaikka laittaisi jo 1600-luvulla ensimmäistä kertaa jo nähtyjä vaatteita ja elämännälkäiset 7kymppisetkin ymmärtävät sen. Ankeuttajat eivät edes 2 kymppisinä.

Minulle tuli just Michael Monroe mieleen. Samanlainen elämänilo ja positiivinen asenne. Hänellä kajalit ei ole yhtään rapistuneet vaikka kilometrejä on takana jo kuinka ja paljon. Kuinkahan moni Mikelle on sanonut että "sä oot niin nolo, etkö yhtään häpeä".

On myös video, jossa hän purkaa ahdistustaan eivätkä ajatukset ole ollenkaan positiivisia vaan päinvastoin.

Ahdistusta mistä? Mitä hän sanoo?

Mutkat suoriksi vedettynä siitä, että bändin menestys lepää pitkälti hänen harteillaan ja hänestä. Mutta tämä on muistaakseni parin vuoden takaa. Siltä se Youtubesta löytyy.

Oikeassahan hän siinä on, ilman Damianoa ei olisi Måneskinin menestystä mutta Damiano pärjäisi yhtä hyvin ilman Måneskiniä.

(nyt lähtee taas mielikuvitus laukalle) : pitääköhän ikäisekseen yyberkypsä Damiano muita, selkeästi ikäisensä oloisia, bändiläisiä välillä liian lapsekkaina ja turhautuu näihin. Kokee ehkä olevansa ns isähahmo muille mikä ärsyttääkin. Tämä viisureaktioista jne pääteltynä..

Videoista minä olen saanut ennemminkin kuvan että bändin "kypsyys" lepää Victorian hennoilla hartioilla. Esim kohta jossa hän tokaisee Damianolle lavalla että sä oot rikkonut sun housut!

Mun mielestä näytti siltä joissakin haastattelöuissa, että Damianoa vähän ärsyttää, kun Victoria on koko ajan äänessä ja ikäänkuin haluaa johtaa bändiä sen perustajana. Kyllä D ihan tarpeeksi hyvää enkkua osaa puhua. Sitten peitti ärystyksensä ja otti leppoisamman ilmeen ja hymyili, oli ystvävällinen. Mutta kyllä sen näkee, että välillä se häntä ärsyttää. Vaikuttaa siltä, että on johtajan ainesta luonteessa. Sehän meille mammoille käy ;)

Jep, minulle ainakin. Olen haaveillut siitä Hatarin Matthiaksen talutusnuoraan pääsemisestä ja nyt tämä italian lahja ottaa ohjat. Kumpi vaan käy mulle 😁😇

Vierailija
1589/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä ollut äällä, mutta tämä on loistava. Bändikaverit ei hyväksy ethanin "vaimeaa" tunnelmaa voiton jälkeen, kohta 1.30 :D Ethan l y ö takaisin lopussa ja esittää italialaista poliitikkoa 2.10 saaden kaikki naurumaan. Osaa se hänkin pelleillä.

Näitä on niin kiva katsoa 😄

Vierailija
1590/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 😂

Ja sinä teet varmasti mielellään. ☺

Erityisellä huolellisuudella 🕵️

Vierailija
1591/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olikin taas tikkaritauon paikka ;D

Lisää tikkaria!!! Kohta pitää lähteä iltavuoroon hoitamaan vanhuksia, tikkarin voimalla jaksaa!

Vierailija
1592/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas, poistattaja on taas palannut. Olen luullut, että tuo yksi h-alkuinen sana filtteröityisi automaattisesti. Niin tylsää ei ole vielä tullut, että vapaa-aikaani käyttäisin viestin poistattamiseen jollain keskustelupalstalla. En itse jaksaisi klo 7-23 keskittyä vain pienin tauoin ketjuun, jossa keskustellaan inhoamastani ihmisestä.

Lyhyitä koulupäiviä lapsosilla näin kesän kynnyksellä :)

Koita jo päättää, vanha mies vai koululainen? Pieristä sulle

Taitaa olla isä ja poika. Jaksuja teille!

Myötistä.

Vierailija
1593/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, epäilemättä joku sakki kirjoittelee tänne pilailumielessä "fantasioitaan" muitten ihmeteltäväksi ja nauttii saamastaan huomiosta. Jopa kommenttien poistaminen on huomion saamista, josta pitää erikseen kehuskella.

Ei olisi mitään sanottavaa bändin musiikista?

Vierailija
1594/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari-Pekka Kyrö ja Damiano.

Ainoat jotka ovat av.:lla saaneet pitkän fanitus-kuolaus ketjun. :) En tiedä muistaako muut enää niitä Kyrö päiväunijuttuja. En itse fanittanut, mutta naurattihan se silloin... kuten tämäkin ketju. Silleen hyvällä tavalla. En ole tullut dissaamaan. Jatkakaa olkaa hyvä, nää on jotenkin niin aitoja ja hyvän fiiliksen ketjuja - yleensä.

Vierailija
1595/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, epäilemättä joku sakki kirjoittelee tänne pilailumielessä "fantasioitaan" muitten ihmeteltäväksi ja nauttii saamastaan huomiosta. Jopa kommenttien poistaminen on huomion saamista, josta pitää erikseen kehuskella.

Ei olisi mitään sanottavaa bändin musiikista?

Miksi bändistä pitäisi olla mitään, kun tämähän on Damiano David ketju.

Vierailija
1596/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 😂

Ihana! :)

Vaikkei isä oliskaan kuollut, jos se hänelle olisi käynyt, niin mikä jottei. Mun isä osteli äidille joululahjaksi Hunks kalenterin keittiön seinälle laitettavaksi. "saa sitten ruuanlaiton yhteydessä silitellä niitä hunksejaan.."

Nyt ei ole enää Hunks kalentereita ollut, mutta isä pyysi mun tyttäreltä tekemään mummolleen "jostain hottiksista kalenterin". Tyttö 15 v oli hieman ihmeissään silloin, mutta jelppasin. Ei tarvinnut tehdä, kun löydettiin oikein käypä palomieskalenteri tilalle. :D

Vierailija
1597/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat pidättäytyy kuolaamasta kitaristia, koska on syntynyt 2001, mutta pari muutaman kuukauden vanhempi rumpali ja siitä vuoden vanhempi solisti onkin riistoa :D

En usko, että iällä on mitään tekemistä tässä asiassa. Ootsä nähnyt sen kitaristin? Sehän on valkonahkainen rumilus.

Vierailija
1598/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet tekisivät ketjun, jossa kuvailisivat kymmenien sivujen ajan, kuinka tapittavat Twitter-gifejä juuri ja juuri parikymppisistä naisartisteista kullit ojossa, ei ketju varmastikaan saisi kruunua tai pysyisi muutamaa minuuttia kauempaa.

No ainakin miesvoittoisilla foorumeilla tuollaisia ketjuja on vaikka millä mitalla.

Vierailija
1599/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet tekisivät ketjun, jossa kuvailisivat kymmenien sivujen ajan, kuinka tapittavat Twitter-gifejä juuri ja juuri parikymppisistä naisartisteista kullit ojossa, ei ketju varmastikaan saisi kruunua tai pysyisi muutamaa minuuttia kauempaa.

No ainakin miesvoittoisilla foorumeilla tuollaisia ketjuja on vaikka millä mitalla.

Kyllä, mutta miksei tällä palstalla saisi olla? Aihehan on vapaa.

Vierailija
1600/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta miksei tällä palstalla saisi olla? Aihehan on vapaa.

Perusta ketjuja haluamillesi aiheille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi