Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22139)
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan ollut mollausta. Kuten jo ketjussakin on todettu, 60+ -ikäiset ovat jo yhtä ja toista ”kajaalisilmää” nähneet vuosien varrella. Olen Team Damiano, mutta onhan koko bändi todella söpö ja symppis. Saa muitakin ihastella ilman, että se on joltain toiselta pois.
Mä taas en pidä siitä, että näistä puhutaan meikkipoikina. Käyttävät meikkiä esityksissä, mutta sama vaikutus olisi ilman meikkiä ja pitsejä. Ehkä jopa suurempi.
Joko jotkut teistä on aloittaneet italian opiskelun? Jos, niin millä sovelluksella/sivustolla? Mietin jo aiemmin, että opettelenko italiaa vai espanjaa ja nyt Måneskin päätti mun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Joko jotkut teistä on aloittaneet italian opiskelun? Jos, niin millä sovelluksella/sivustolla? Mietin jo aiemmin, että opettelenko italiaa vai espanjaa ja nyt Måneskin päätti mun puolesta.
Duolingo on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan ollut mollausta. Kuten jo ketjussakin on todettu, 60+ -ikäiset ovat jo yhtä ja toista ”kajaalisilmää” nähneet vuosien varrella. Olen Team Damiano, mutta onhan koko bändi todella söpö ja symppis. Saa muitakin ihastella ilman, että se on joltain toiselta pois.
Mä taas en pidä siitä, että näistä puhutaan meikkipoikina. Käyttävät meikkiä esityksissä, mutta sama vaikutus olisi ilman meikkiä ja pitsejä. Ehkä jopa suurempi.
Ei se minullekaan ole Damianossa se juttu, tietenkään, kun koko elinaikani ja sitä ennenkin meikit ovat olleet ihan peruskuvastoa rockissa. Meikkiä tai ei, ihan sama. Tosin se huulipunan laittaminen Moriro da Rei -videossa herättää tuntemuksia, joiden takia minullekin on alkanut tulla Tena-mainoksia av:n linkkejä klikattuani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, älkää vastatko riehujalle mitään, nyt se on mennyt jo ihan sekaisin siitä ettei saa naisia taipumaan tahtoonsa.
Vieläkö sinulla on nuo pienimunainen mies -psykoosit päällä? Täällä on sinulle vastannut jo vaikka kuinka moni nainen, jonka mielestä ketjun touhu on naurettavaa. Mutta sovitaan sitten niin, jotta voit nukkua yösi rauhassa, että kaikki täällä olemme miehiä :D
Tikkarivideon jälkeen ei kukaan nuku "rauhassa".
Oliko pakko muistuttaa siitä videosta?! Nyt mä en voi ajatella kuin Damianoa nuolemassa mun... olkapäätä ;)
Tykkään kuvasta, jossa bändin tyytö Victoria lipaisee kielellä voittopokaalia ja bändin pojat ympärillä katsovat ihailevan keskittyneesti ja hyväksyvästi tapahtumaa läheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel, milleniaalit ja zetat näkee ensi kertaa paidattoman rocklaulajan kajaleissa ja korkkareissa, ja pitävät tätä suurena sensaationa ja adoniksena.
Voi pienet kullinmurut, heitä on nähty niiiiiiiin paljon jo rokin historiassa että ei mitään uutta auringon alla.
Nuoret kuvittelevat keksivänsä pyörän uudelleen.Tuo koko bändi näytti niin tehdyltä tuotteelta 70-luvun rocktyyleineen. Useimmat bändit luovat itse tyylinsä, nuo näytti stailatulta levy-yhtiön tuotteelta.
Tämä. 😂
Miltähän 7kymppisistä tuntuu, jotka ovat tämän aloittamansa tyylin nähneet eri esittäjillä jo vuosikymmeniä.Äitini (71v.) pyysi minua tekemään hänelle kuvakollaasin Ethanista. Että ihan hienosti uppoaa tämä tyyli vielä.
Ihana, tsemppiä ja peukkuja ja halit sun äitille ❤️
Kiitos, kerrotaan 😊 Äiti on niin hauska, kun on aina ollut heikkona pitkätukkiin ja etenkin sellaisiin intiaanityyppisiin miehiin. Tiesin heti, kun näin Ethanin, että äiti sulaa. Ja oikeassa olin. Äiti soitti viisujen jälkeisenä päivänä: "Näitkö sä sen rumpalin?!!? Oliko se tottakaan. Mikä Umberto Amorelli 🥰". Loppu puhe oli kummeli-italiaa ja huokailuja ai ai ai. Pitäähän se Ethanin kuva sinne saada. En vaan osannut valita yhtä, niin laitan kunnon satsin.
(Ankeuttajille tiedoksi; isäni on kuollut, joten kuvat seinällä ei loukkaa ketään.)Sama havainto työpaikalla, ketjussa mainittu alkuperäinen rock- nykyinen isoäitisukupolvi oli pannut viisuissa merkille Italian ”söpön rumpalipojan”.
Olen 23 v. ja Team Ethan. Turha mollata Ethan-faneja.
Kuka mollasi 😂 Kaikki on vaan kehunut. Saa vanhatkin tykätä komeista miehistä yhtä lailla kuin nuoret.
Vaikka täällä puhutaan Damianosta, aika moni on huomannut Ethaninkin. On kuitenkin taustaroolissa, ei näy ja ole esillä paljoa.
Bändin vaalea poika taas on sellainen, joka varmasti iän myötä jalostuu. Nyt on ihan poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel, milleniaalit ja zetat näkee ensi kertaa paidattoman rocklaulajan kajaleissa ja korkkareissa, ja pitävät tätä suurena sensaationa ja adoniksena.
Voi pienet kullinmurut, heitä on nähty niiiiiiiin paljon jo rokin historiassa että ei mitään uutta auringon alla.
Nuoret kuvittelevat keksivänsä pyörän uudelleen.Tuo koko bändi näytti niin tehdyltä tuotteelta 70-luvun rocktyyleineen. Useimmat bändit luovat itse tyylinsä, nuo näytti stailatulta levy-yhtiön tuotteelta.
Tämä. 😂
Miltähän 7kymppisistä tuntuu, jotka ovat tämän aloittamansa tyylin nähneet eri esittäjillä jo vuosikymmeniä.Äitini (71v.) pyysi minua tekemään hänelle kuvakollaasin Ethanista. Että ihan hienosti uppoaa tämä tyyli vielä.
Kiitos, kerrotaan 😊 Äiti on niin hauska, kun on aina ollut heikkona pitkätukkiin ja etenkin sellaisiin intiaanityyppisiin miehiin. Tiesin heti, kun näin Ethanin, että äiti sulaa. Ja oikeassa olin. Äiti soitti viisujen jälkeisenä päivänä: "Näitkö sä sen rumpalin?!!? Oliko se tottakaan. Mikä Umberto Amorelli 🥰". Loppu puhe oli kummeli-italiaa ja huokailuja ai ai ai. Pitäähän se Ethanin kuva sinne saada. En vaan osannut valita yhtä, niin laitan kunnon satsin.
(Ankeuttajille tiedoksi; isäni on kuollut, joten kuvat seinällä ei loukkaa ketään.)Sama havainto työpaikalla, ketjussa mainittu alkuperäinen rock- nykyinen isoäitisukupolvi oli pannut viisuissa merkille Italian ”söpön rumpalipojan”.
Oi anteeksi, en tarkoittanut isoäiti-kommentillani mollata. Isoäidit rokkaa!
Nyt on Måneskin testattu myös lenkkeilymusana. Toimii kuin tauti, suosittelen. I Wanna Be Your Slave on todennäköisesti kuumin koskaan äänitetty rock-kappale. Huom, myös ilman videota kuulokkeilla kuunneltuna! Ne kuiskaukset ja murahtelut ja se fooking pathetic... Luoja auta.
Ja siis miten monipuolista musaa niillä on! Tyylistä ja tunnelmasta toiseen, ja kaikki toimii. Olen vankasti sitä mieltä, että ne olisivat voittaneet viisut melkeinpä millä tahansa vanhallakin biisillään, niin hyviä ne ovat.
Tää Are You Ready? on ehkä ainoa tyyli, johon suuntaan en toivoisi bändin jatkossa keskittyvän, vaikka virkistävää tämäkin. Ja ihan uskottavasti se Damiano homieseistakin laulaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. 😂
Kuka mollasi 😂 Kaikki on vaan kehunut. Saa vanhatkin tykätä komeista miehistä yhtä lailla kuin nuoret.
Vaikka täällä puhutaan Damianosta, aika moni on huomannut Ethaninkin. On kuitenkin taustaroolissa, ei näy ja ole esillä paljoa.
Bändin vaalea poika taas on sellainen, joka varmasti iän myötä jalostuu. Nyt on ihan poika.
Ja hitonmoinen kitaristi muuten. Kaikki kunnia myös hänen taidoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko vähän humalassa.
Jaa koska se horjahti? 12 sentin koroilla sitä sattuu ihan vesiselvänä. Sen nilkat täytyy olla terästä, kun se loikkaa niiden päälle alas kahdesta metristä.
Ja se ei edes hengästy, kun kipeää sinne, yhtään ei kuulu äänestä.Meillä on käsissä melkoinen ilmiö, uusi tähti on syttynyt, ja ne oltiin se näkemässä.
Juuri tämä! Me oltiin se näkemässä, se hetki, juuri sillä hetkellä. En tiedä miksi tuon asian ajattelemisesta menee kylmät väreet. 😅
Ikäni puolesta en ollut näkemässä Elviksen enkä Dingon nousua, mutta olin suuri fani nuorempana kun löysin ne.
Tiktokista löytyy muuten venäläistä komeutta. Eduard Martirosyan. Tällä hetkellä livenä.
Vierailija kirjoitti:
Pistetääs taas tämä musiikkivideo, jossa koko bändi on hottiksia ja Damiano vielä draq-asussa aaaaaah:
Kuuma on, mutta eipä aliarvosteta musiikkia! ;) Yks lempparibiiseistä måneskilta tämä<3 (mulla muuten tarkastusnumero tässä viestissä 6 6 6 :D)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. 😂
(Ankeuttajille tiedoksi; isäni on kuollut, joten kuvat seinällä ei loukkaa ketään.)
Ketju on täynnä ihania viestejä, mutta tää on kyllä yksi ihanimmista!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Espanja on hyödyllisempi ja helpompi kieli, mutta tottakai valitset italian ;) italia ei ole super vaikea, PALJON helmompi kuin esim ranska ja venäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää romanian kerjäläiseltä. Niitä on kohta kaduilla paljon, joten sieltä hakemaan oma damiano. Itse en koskisi.
N23No hittoako sä täällä olet, jos hän ei sinua kiinnosta "N*?
Ei ole makuuni. Olen pitänyt aina vaaleammista komeista skandinaaveista.
N23Poista äkkiä, tällaista ei saa sanoa täällä. Täytyy ylistää tuota nistiä :D
Jos sä vihaat sitä, mitä helvettiä sä teet tässä ketjussa? Varsinkaan, kun hän ei edes todistettavasti ole nisti? Tajuatko sä miten säälittävä sä oot?
S-se sano et se ei oo käyttäny, nii e-ei se oo :D
En onneki niin säälittävä kuin sinä, joka et limapillujuttuinesi edes tajua, kuinka paljon myötähäpeää herätät ihan kaikissa muissa paitsi näissä muutamassa henkisesti jälkeenjääneissä elämänkoululaisissa, jotka tänne kirjoittelevat fantasioitaan.
Voi muru, voit helpottaa myötähäpeän tunteitasi poistumalla ketjusta. Hyvää yötä ja kauniita unia!
Kulti, löytyisiköhän sulta sieltä Nora Robertsin välistä se kokaiinikätkö, jotta voit tuntea olevasi yhtä nistisi kanssa? Tai ehkä siellä sillan alla, jossa asut, joku myy jotain vahvempaa.
Voi ei, nyt meni tunteisiin! Onneksi ihanan Damianon katseleminen auttaa. Iloa ja aurinkoa elämääsi, jaxuhali!
Ehkä on liikaa joutua ajattelemaan, että joku voi olla nuori, kaunis, lahjakas ja suosittu, urheilullinen, ja vielä kivakin, jolla on kiva bändi ja ystävät, ja joka vielä on juuri voittanut Euroviisut. Miten jollain voi olla elämä edessä. Voi olla tarvetta ajatella tapoja, millä hänen täytyy olla korruptoitunut ja fantasioida hänen tuhosta, koska itsellä on paha ja toivoton olo.
Parhaan oloon ei auta vaikka toivoo toiselle pahaa. Kannattaa ottaa ilon kautta! Musiikki on vahva lääke, idolien ihailu on ehjäävää! Fanitus tekee ihmiselle hyvää! Olkoon se bändin tai urheiluaeuran fanitus. Tekee hyvää ajatella toisesta positiivisia asioita, ja kokea yhteenkuuluvuutta muiden samanmielisten kanssa!
Lyhyesti sanottuna suomalainen ei kestä toisen menestystä. Varsinkin jos toinen on hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää romanian kerjäläiseltä. Niitä on kohta kaduilla paljon, joten sieltä hakemaan oma damiano. Itse en koskisi.
Jos sä vihaat sitä, mitä helvettiä sä teet tässä ketjussa? Varsinkaan, kun hän ei edes todistettavasti ole nisti? Tajuatko sä miten säälittävä sä oot?
En onneki niin säälittävä kuin sinä, joka et limapillujuttuinesi edes tajua, kuinka paljon myötähäpeää herätät ihan kaikissa muissa paitsi näissä muutamassa henkisesti jälkeenjääneissä elämänkoululaisissa, jotka tänne kirjoittelevat fantasioitaan.
Voi muru, voit helpottaa myötähäpeän tunteitasi poistumalla ketjusta. Hyvää yötä ja kauniita unia!
Kulti, löytyisiköhän sulta sieltä Nora Robertsin välistä se kokaiinikätkö, jotta voit tuntea olevasi yhtä nistisi kanssa? Tai ehkä siellä sillan alla, jossa asut, joku myy jotain vahvempaa.
Voi ei, nyt meni tunteisiin! Onneksi ihanan Damianon katseleminen auttaa. Iloa ja aurinkoa elämääsi, jaxuhali!
Ehkä on liikaa joutua ajattelemaan, että joku voi olla nuori, kaunis, lahjakas ja suosittu, urheilullinen, ja vielä kivakin, jolla on kiva bändi ja ystävät, ja joka vielä on juuri voittanut Euroviisut. Miten jollain voi olla elämä edessä. Voi olla tarvetta ajatella tapoja, millä hänen täytyy olla korruptoitunut ja fantasioida hänen tuhosta, koska itsellä on paha ja toivoton olo.
Parhaan oloon ei auta vaikka toivoo toiselle pahaa. Kannattaa ottaa ilon kautta! Musiikki on vahva lääke, idolien ihailu on ehjäävää! Fanitus tekee ihmiselle hyvää! Olkoon se bändin tai urheiluaeuran fanitus. Tekee hyvää ajatella toisesta positiivisia asioita, ja kokea yhteenkuuluvuutta muiden samanmielisten kanssa!
Lyhyesti sanottuna suomalainen ei kestä toisen menestystä. Varsinkin jos toinen on hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. 😂
(Ankeuttajille tiedoksi; isäni on kuollut, joten kuvat seinällä ei loukkaa ketään.)
Mä niin ymmärrän! Minustakin intiaanityyppiset miehet ovat aina olleet niin kuumia. Huvittaa aina nämä keskustelut, joissa kuvitellaan, että kaikilla maailman naisilla on joku arkkityyppinen yksi miesihanne. Ystäväni ja minä oltiin ihastuttu kaveruksiin. hänen ihastus oli pitkä ja Sylvester Stallonen oloinen, ystäväni oli myös aika malli mitoiltaan. Minun ihastus oli minun mittainen, korkeaposkipäinen ja intiaanin näköinen. Me kumpikaan ei ymmärretty yhtään, mitä se toinen näkee ihastuksessaan! Ja meillä oli vain hauskaa, että onneksi jokaiselle on joku joka mielestä hän on hot.
Ethan on niin mun silmään sopiva! Vanhemmissa kuvissa hän on söpö ja pyöreäposkinen ja hassuja nutturoita. Hän ei tiedä mikä häneen iski, kun Euroopan naiset ovat nähneet hänet nyt. Näittekö miten typertynyt ja pyörtymisen partaalla hän oli kuullessaan voitosta! Oi hän on ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fantasioi vain rauhassa siitä, että täällä olisi pelkästään vanhoja miehiä kritisoimassa. Asia on juuri päinvastainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko vähän humalassa.
Jaa koska se horjahti? 12 sentin koroilla sitä sattuu ihan vesiselvänä. Sen nilkat täytyy olla terästä, kun se loikkaa niiden päälle alas kahdesta metristä.
Ja se ei edes hengästy, kun kipeää sinne, yhtään ei kuulu äänestä.Meillä on käsissä melkoinen ilmiö, uusi tähti on syttynyt, ja ne oltiin se näkemässä.
En mäkään usko, että uskaltaisi noilla kengillä keikkua tangolla kännissä.
Ja on tosiaan etuoikeutettua päästä näkemään megatähden synty! Hänestä ja bändistä kuullaan vielä vuosien ajan, ja mikä sen ihanampaa.
-ap
Huutonaurua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko vähän humalassa.
En mäkään usko, että uskaltaisi noilla kengillä keikkua tangolla kännissä.
Ja on tosiaan etuoikeutettua päästä näkemään megatähden synty! Hänestä ja bändistä kuullaan vielä vuosien ajan, ja mikä sen ihanampaa.
-ap
Huutonaurua :D
Huomenta ;) tekin pääsitte taas linjoille.