Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22162)

Vierailija
15761/22162 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi-taiteilijan ig:ssä kuva Damianon tatuoinnista, näköjään se ottaa lisää niitä?

https://www.instagram.com/p/CXjSP_zKU_a/

Sillä on näköjään molemmilla puolilla kissa-tatuointi?

Eikun peiliselfie on tietysti peilikuva 😊

Vierailija
15762/22162 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi-taiteilijan ig:ssä kuva Damianon tatuoinnista, näköjään se ottaa lisää niitä?

https://www.instagram.com/p/CXjSP_zKU_a/

Sillä on näköjään molemmilla puolilla kissa-tatuointi?

Eikun peiliselfie on tietysti peilikuva 😊

juu tiedän mutta tuossa kuvassa sillä näyttäis olevan molemmin puolin tatuoinnit, tosin joku twitterissä sanoi että se toinen ei ois varsinainen tatuointi että ne olisi vaan kokeillut että kumpi puoli olisi parempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15763/22162 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vähän erilaiset ja tuo punoittava on kyllä tikattu ihoon.

Eikö se pari päivää sit ollu oikealla ja nyt puolestaan vasen puoli (edestä katsottuna).

Vierailija
15764/22162 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha Damiano twitterissä

https://twitter.com/daviddamiano99/status/1471167237327310852

Hahhaah en kestä!!! 😂😂😂❤️❤️❤️❤️👏👏👏👏

Vierailija
15765/22162 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lol sen vastaus fanille lurkkimisesta twitterissä

https://twitter.com/daviddamiano99/status/1471174261226229765

Mä rakastan ton miehen huumorintajua.

Sama!!!!!!!

Vierailija
15766/22162 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on vähän erilaiset ja tuo punoittava on kyllä tikattu ihoon.

Eikö se pari päivää sit ollu oikealla ja nyt puolestaan vasen puoli (edestä katsottuna).

Joo mut se aiempi kuva oli peiliselfie. Siitä sipitatskasta hahmottaa hyvin että tää uusi kissatatuointi on eri puolella kun se kummassakin kuvassa. Mutta jotain jatkoa on siis tulossa - ehkä sinne toisellakin puolelle kissalle kaveri tai jotain muuta?

Vierailija
15767/22162 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol Måneskin oli mukana jossain Minecraft-juttussa (Escape2021) Youtubessa yöllä , löytyy ainakin Måneskinnewsin twitteristä ja varmaan YouTubestakin 'esittivät' (siis jotkut legoversiot niistä) Beggin ja Mammamian - fanit twitterissä olivat että wtf!!

Vierailija
15768/22162 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lol Måneskin oli mukana jossain Minecraft-juttussa (Escape2021) Youtubessa yöllä , löytyy ainakin Måneskinnewsin twitteristä ja varmaan YouTubestakin 'esittivät' (siis jotkut legoversiot niistä) Beggin ja Mammamian - fanit twitterissä olivat että wtf!!

Hah, olin itsekin aamulla ihan wtf 😂

Månecraftskin 🙈

Vierailija
15769/22162 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, olin itsekin aamulla ihan wtf 😂

Månecraftskin 🙈

Niiden paras esitys ikinä!

Vierailija
15770/22162 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisivat esittää muitakin lauluja kuin Begginia ja Mamma Miaa. Pidän molemmista mutta alkavat kyllästyttää ja heillä kun on paljon muitakin hyviä lauluja. Ja eniten heitä itseään varmaan kyllästyttää..

Vierailija
15771/22162 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, mä en kyllä tykkää yhtään tuosta uudesta kissatatskasta, oli niitä sitten yksi tai kaksi.  Mun mielestä se on tosi ruma, siis se itse aihe, vaikka varmasti periaatteessa hyvin tehty. 😖 Jokainen koristelkoon kroppansa oman mielen mukaan, mutta mä en muutenkaan ole mikään tatska-fani ja tämä uusin lisäys on mielestäni aivan kammottava. Just my two cents. *valmistautuu alapeukkutulvaan*

Vierailija
15772/22162 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, mä en kyllä tykkää yhtään tuosta uudesta kissatatskasta, oli niitä sitten yksi tai kaksi.  Mun mielestä se on tosi ruma, siis se itse aihe, vaikka varmasti periaatteessa hyvin tehty. 😖 Jokainen koristelkoon kroppansa oman mielen mukaan, mutta mä en muutenkaan ole mikään tatska-fani ja tämä uusin lisäys on mielestäni aivan kammottava. Just my two cents. *valmistautuu alapeukkutulvaan*

Ei se munkaan makuun ole, mutta varmaan paranee jos sille tulee symmetrisesti pari toiselle puolelle. Tykkään kovasti esim niistä Damianon selkätatskoista + reiden kuvasta ❤️

Vierailija
15773/22162 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se munkaan makuun ole, mutta varmaan paranee jos sille tulee symmetrisesti pari toiselle puolelle. Tykkään kovasti esim niistä Damianon selkätatskoista + reiden kuvasta ❤️

jep se selkätatuointi on mielettömän upee - sitä olisi kiva tutkia ihan läheltä;)

Vierailija
15774/22162 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jep se selkätatuointi on mielettömän upee - sitä olisi kiva tutkia ihan läheltä;)

Joo, sitä voisi tutkia lähemmin. Ja onhan niitä muitakin, joita voisi vilkaista tarkemmin. Esim. se eräs XXX-tatska. 😁 Joo joo, suuntaan järveen. 😜

Vierailija
15775/22162 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kissatatskan innoittajana on ilmeisesti toiminut Aerosmithin Nine Lives-levy

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/c/c3/Aerosmith_-_Nine_Lives_%…

On muistaakseni Damianon ensimmäinen levyostos

Vierailija
15776/22162 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, sitä voisi tutkia lähemmin. Ja onhan niitä muitakin, joita voisi vilkaista tarkemmin. Esim. se eräs XXX-tatska. 😁 Joo joo, suuntaan järveen. 😜

hehe nyt on onneksi perjantai (ruma tatuointi mutta paikkana mielenkiintoinen)

Vierailija
15777/22162 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festarit Espanjassa Valenciassa 21.7.2022 samana päivänä niiden kanssa Íggy Pop

Vierailija
15778/22162 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanjalaisten odotus palkitaan (jos festarit ei peruunnu). Esittävätköhän IWBYS:in Iggyn kanssa?

Vierailija
15779/22162 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espanjalaisten odotus palkitaan (jos festarit ei peruunnu). Esittävätköhän IWBYS:in Iggyn kanssa?

tuskimpa kesän festareita ainakaan enää koronan takia perutaan tuleva kevät on varmaan se kysymysmerkki.

Vierailija
15780/22162 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset