Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22162)
Kiitos videolinkeistä, olipa hieno show taas! Siis tämä bändi on oikeasti uskomaton, I'm in love! 😍 Hienosti veti ja olipa tuo juontajakin aika haltioissaan. 😄 Ai että mua ottaa pannuun etten saanut lippuja Tallinnan keikalle, vaikka kovasti yritin. 😭 Mutta täytyy sanoa että vaikka tykkään monesti noista "kevyemmistäkin" asuista (poislukien mummoalusvaatteet) tai sanotaanko että tykkään katsoa Damianolla paljasta pintaa, niin tällaiset "hillitymmät" esiintymisasut ovat mun mielestä kuitenkin kivempiä. 🙂 Voi olla seksikäs myös vaatteet päällä. 😜
Ihana se video missä Damiano käy tuomareiden luona ja 'suutelee' sitä naistuomaria kädelle, on se herrasmies !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kivat esiintymisasut.
Asut ovat ihania (etenkin Ethanin röyhelöt+valjaat) mutta Damianon valkoiset housut istuu luvattoman huonosti. Ne ovat ikään kuin koko ajan valuneet pari senttiä liian alas, eikä nyöritys auta vaan rutistaa jenkkakahvan (pikkuisen) vyötärölle. Damiano jopa nykii niitä pari kertaa ylöspäin esityksen aikana.
Ei muuten valittamista, mutta kun tavallisesti Damianolla on tuo peppu+patonkiosasto vallan perfetto 👌
Ei ne henkselit kai turhaan ole olleet sen asusteena teini-iästä asti Euroviisuihin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kiitos videolinkeistä, olipa hieno show taas! Siis tämä bändi on oikeasti uskomaton, I'm in love! 😍 Hienosti veti ja olipa tuo juontajakin aika haltioissaan. 😄 Ai että mua ottaa pannuun etten saanut lippuja Tallinnan keikalle, vaikka kovasti yritin. 😭 Mutta täytyy sanoa että vaikka tykkään monesti noista "kevyemmistäkin" asuista (poislukien mummoalusvaatteet) tai sanotaanko että tykkään katsoa Damianolla paljasta pintaa, niin tällaiset "hillitymmät" esiintymisasut ovat mun mielestä kuitenkin kivempiä. 🙂 Voi olla seksikäs myös vaatteet päällä. 😜
Juu, samaa mieltä.
Hauska tuo yleisösurffaus toiselle lavalle, tai näin ainkin kuvittelin, että siirsivät hänet toiseen paikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Hauska tuo yleisösurffaus toiselle lavalle, tai näin ainkin kuvittelin, että siirsivät hänet toiseen paikkaan?
Meinasi housutkin jäädä matkasta lol
Vierailija kirjoitti:
Verhoiltu salaisuus on aina mielenkiintoisempi, kuin paljas totuus.
Dami ja korkeenpaikan kammo
https://twitter.com/g0n3withthesin/status/1430997321181978628
tää on hauska video eiliseltä kun poistuvat lavalta
Vierailija kirjoitti:
Dami ja korkeenpaikan kammo
https://twitter.com/g0n3withthesin/status/1430997321181978628
tää on hauska video eiliseltä kun poistuvat lavalta
Voih, tuolta vanhalta videolta pelon oikein aistii.
Eiliseltä ehkä epäsuoremmin, tuo on jo toinen video jossa Victoria on selvästi tsemppaamassa Damianoa esityksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
X-factor Italain esitykset - ei sitten tullut mitään uutta biisiä tai mitään ilmoitusta taas me fanit laitetaan pellenaamari päälle heh.
Mutta tykkäsin kyllä esityksistä
Tykkäsin. Mutta D parka taas laitettu ylös, kirjoitti että pyörtyminen olis voinu tapahtua (korkeanpaikankammon vuoksi)
Tää on kyllä jännä. Artistilla ei ilmeisesti ole juuri mitään sananvaltaa miten ja missä voisi esiintyä? Jos sanotaan että sut hilataan katonrajaan ja laulaa luikautat sieltä niin se sitten tapahtuu? Koska se muutos mahtaa tapahtua että voi itse sanoa myös mitä haluaa tai mihin pystyy taipumaan? Uskon että Mick Jagger varmasti voi sanella ehtoja mutta Damiano-raasu näköjään ei 🥺
Roomassa palkinnonjakotilaisuudessa Damiano vältteli pikku parveketta parhaansa mukaan, nyt korkeanpaikankammo piti vaan sulkea pois ja kytkeä show-vaihde silmään. Ei käy kateeksi 😵💫
haha Radio Italia oli instassaan nimennyt Damianon vuoden tyyli-ikoniksi ja sitten siinä oli kuvia sen eri tyyleistä ja kysytty ihmisten lempityyli Damianolta - Thomas oli kommentoinut sitä että - Nudo
Vierailija kirjoitti:
haha Radio Italia oli instassaan nimennyt Damianon vuoden tyyli-ikoniksi ja sitten siinä oli kuvia sen eri tyyleistä ja kysytty ihmisten lempityyli Damianolta - Thomas oli kommentoinut sitä että - Nudo
Hah, toiset täällä toivoo verhotumpaa Damianoa, mutta minä olen Thomaksen linjoilla: Nudo, kiitos 😘 If you got it, flaunt it!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, toiset täällä toivoo verhotumpaa Damianoa, mutta minä olen Thomaksen linjoilla: Nudo, kiitos 😘 If you got it, flaunt it!
Molempia sopivassa suhteessa! Nudo olisi toki paras, muttei taida olla esiintyessä sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempia sopivassa suhteessa! Nudo olisi toki paras, muttei taida olla esiintyessä sallittua.
Eikä ehkä kovin käytännöllistäkään 🤭
Meinas jo mennä maku bändistä ja iskeä väsähdys. Syy lienee liika erikoisuudentavoittelu esiintymissuissa ja käyttäytymisessä. Tyylikkäät puvut, uusin x-factor ja viimeaikaiset arkiotokset sai mun mielen yllättäin kääntymään takaisin, täsä ollaan taas.
Vierailija kirjoitti:
Meinas jo mennä maku bändistä ja iskeä väsähdys. Syy lienee liika erikoisuudentavoittelu esiintymissuissa ja käyttäytymisessä. Tyylikkäät puvut, uusin x-factor ja viimeaikaiset arkiotokset sai mun mielen yllättäin kääntymään takaisin, täsä ollaan taas.
Niin ja eiks se nudo oo aika arkinen ja normaali asu kans. Jos ei lisää mitään ylimääräistä asustetta...
haha ihana (en muista tätä pätkää haastattelusta mutta noi vaatteet niillä oli ainakin Usassa MTV:n haastattelussa)
Vierailija kirjoitti:
haha ihana (en muista tätä pätkää haastattelusta mutta noi vaatteet niillä oli ainakin Usassa MTV:n haastattelussa)
korjaan itseäni, löytyikin nopeesti twitteristä eli tää pätkä on Saksan Spotifyista
https://www.instagram.com/reel/CXRFKp2Ly4x/?utm_medium=copy_link
kuva alhaalla vasemmalla: Damianolta tippui yleisö-surfauksen aikana se mikki housuista (vai mikä se nyt onkaan) ja se kurottaa siihen tuossa kuvassa - olis ollut paha paikka jos sitä ei ois ollut sillä kun palasi lavalle
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1469338526668009482
Tosiaan, tuhmia ollaan selvästi oltu 😱
Kaikki jonoon tunnustamaan syntejä pastori Thomas Raggille:
https://www.instagram.com/p/CUIQ-AcMaJi/?utm_medium=copy_link