Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22139)

Vierailija
1521/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italian mafialle rahdataan veronmaksajien rahaa rekkalasteittain. Nyt keksittiin tällainen julkisuustemppu ettei ihmisiä harmittaisi niin paljon, samalla näytettiin englannille kaapin paikka. Mutta olisi tuo jippo onnistunut vähän paremmin jos olisivat löytäneet jonkun joka on oikeasti lahjakas ja hyvännäköinen.

Voi kuule, moni italialainen lähtisi oikein mielellään EU:sta, mutta jostain kumman syystä ei edes Suomi halua sitä tapahtuvan. Italian vahva talous pitää myös omalta osaltaan pystyssä koko EU:ta, joten sen käyntiin saaminen on kaikkien etu. Vai luuletko, että Suomen EU eurot riittävät EU:n pyörittämiseen? He maksavat 15,2 miljardia ja saivat 10,3 vuonna 2018. Suomi saa 1,5 miljardia ja maksaa 2 miljardia. Joten minusta Italia jää tappiolle lähes 5 miljardia ja Suomi 0,5 miljardia. Kymmenessä vuodessa se on Italia 50 miljardia ja Suomi 5 miljardia tappiota. Luuletko ettei ne rahat kelpaisi italialaisille itselleen?

Vierailija
1522/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilu on ilmaista, mutta työnantaja ei varmaan tykkäisi jos tietäisi, kuinka monta tuntia olen tällä viikolla haaveillut työajalla. Hupsista. Nyt ryhdistäydyn... tai sitten ensi viikolla, onhan jo perjantai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tyyppihän jopa liikkuukin kuin vanha mies. Omituista.

https://mobile.twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368

Siinä sulle vanhaa miestä.

Ei, ei, ei tikkarivideota!!!

Täällä minä yritän tehdä töitä vaan aina joku postaa tikkarivideon. Vaikea keskittyä jalat vetelinä ja sielu pirstaleina.

Vierailija
1524/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miettinyt, että voi myös käydä niin että kun bändi on on jo saavuttanut niin paljon mutta kuitenkin ollut 8 v kasassa niin Damiano voi huomata, että homma alkaakin tuossa muodossa puuduttaa, kun hän on se "paras, kaunein ja lahjakkain" koko poppoosta..

Olen itse jo monta vuotta bändin solisti, ja minun tehtäväni on tehdä bändille se "glamour"ja show ja viettelys, sekä kiinnittää huomio niin että ujommat saavat takanani tehdä musiikkia, mitä he eniten haluavat.

Minä en olisi esillä ilman heitä, ja he eivät olisi turvallisesti taustalla ilman minua.

Siksi bändissä on kaikilla oma rooli, ja hyvä niin.

Tärkeintä, että kaikkien mielestä on kivaa, ja tilanne on win-win.

Solisti voi esittää julkisesti diivaa, mutta hänen ei pidä olla diiva omille bändiläisille. He voivat sanoa solistille, että hän on ihana ja paras, ja solistin täytyy uskoa se vain sen verran, että vetää sen voimalla shownsa.

Vierailija
1525/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä D on luojan lykky myös minun miehelleni. Juuri tulin yövuorosta, mutta silti oli voimia ja innostusta vielä jumpata hänenkin kanssa ennen nukkumaan käymistä. Nyt mies onnellisena lukee Hesaria ja juo aamukahvia ❤

Vierailija
1526/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä D on luojan lykky myös minun miehelleni. Juuri tulin yövuorosta, mutta silti oli voimia ja innostusta vielä jumpata hänenkin kanssa ennen nukkumaan käymistä. Nyt mies onnellisena lukee Hesaria ja juo aamukahvia ❤

Minun mies on myös lähetellyt koko aamun sydämiä ❤️

Vierailija
1527/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko muillekin youtube-videoissa tena lady -mainoksia? Tietääkö google että täällä on horistu pikkareiden kastumisesta? Apua!

Vierailija
1528/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

For Your Love on noussut tämän päivän suosikiksi omissa luureissa:

I wanna be the first man you look at tonight

I wanna be stuck in your head and make you go wild

I wanna drive you 'til the morning light and

I wanna leave you alone in the middle of the night

I wanna be a good man and see you smile

And I wanna swim between your thighs

I wanna XXX you till you scream and cry

I wanna hold you in my arms tonight

For your love I'll do whatever you want

For your love I'll do whatever you want

I'll do whatever you want, for your love

Vierailija
1529/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko muillekin youtube-videoissa tena lady -mainoksia? Tietääkö google että täällä on horistu pikkareiden kastumisesta? Apua!

Tai sitten YouTube tietää kohderyhmästä enemmän kuin me itse... :D

Ihan vakavissaan, omille mukuloille tulee jatkuvasti hiivasienilääkemainoksia YT:ssä. Ja Tenaa... Vaikka katsovat omilla laitteillaan ja tileillään.

Vierailija
1530/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä , damiano oli näyttänyt jotain loukkaavia käsiliikkeitä silloin kun sveitsin esiintyjä oli lavalla. Näkikö joku?

Missä lukee tai näkyy? Vai liittyykö jotenkin siihen. miten komppaa Blind Chanelin tulevaa esitystä?

Vierailija
1531/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan muuten että tuossa iltapäivän puolella alkaa taas pukata spämmiä ja alapeukkuja ketjuun. Ei sillä, että olisi mitenkään järjestelmällistä toimintaa, ehei. (En ole moneen kuukauteen palstaillut kuin tässä ketjussa, koska palsta on mennyt niin p**kaksi.)

Vierailija
1532/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä , damiano oli näyttänyt jotain loukkaavia käsiliikkeitä silloin kun sveitsin esiintyjä oli lavalla. Näkikö joku?

Missä lukee tai näkyy? Vai liittyykö jotenkin siihen. miten komppaa Blind Chanelin tulevaa esitystä?

Vaikea kuvitella loukkaavia käsiliikkeitä, kun tämän vuoden viisuesiintyjät olivat poikkeuksellisen hyvissä väleissä keskenään läpi kisojen ja kannustivat toisiaan.

Vierailija
1533/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina tykännyt tälläisistä meikatuista rock-jumalista eikä maku ole muuttunut vuosien mittaan vaikka viisikymppiset kohta kolkuttelee ovella.

Pitäisikö tässä alkaa kuunnella "ikäistäni" musaa, Jari Sillanpäätä kenties?

Mä taas en oikeastaan välitä noista kajaleista ja tehosteista, mutta niistäkin huolimatta näin ja kuuli, että nyt on kyllä aikamoinen tapaus kyseessä. Itse korostaa olleensa normaali tavallinen urheileva poika ennen bändiä, edelleenkin korostaa vetävänsä roolia esityksissä ja olevansa tavallinen hiljainen niiden ulkopuolella. halusi aluksi bändistä pop-bändin ja sai potkut. Bändi oli silloin hevahtava. Ottivat takaisin, kun taipui tähän mitä nyt on. On hetero. Vetävät showta. Tuskin haluaa käyttää huumeita.

Täällä on myös meitä, jotka vierastaa noita kajaalihehkutuksia sun muita. itseasiassa hemmo näyttää todella kauniilta ilman meikkejään, etsikää jostakin instasta niin näette. Silmätkin obat paljon suuremmat (ja viettelevämmät).

Mielenkiintoista! Hän on siis itse enemmän poppimiehiä ilmeisesti.

Tai jazz-blues

Vierailija
1534/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennustan muuten että tuossa iltapäivän puolella alkaa taas pukata spämmiä ja alapeukkuja ketjuun. Ei sillä, että olisi mitenkään järjestelmällistä toimintaa, ehei. (En ole moneen kuukauteen palstaillut kuin tässä ketjussa, koska palsta on mennyt niin p**kaksi.)

Olen pannut myös merkille, että näin aamuisin saa keskustella ja linkittää ihan rauhassa. Iltapäivällä he heräävät ja alkavat poistaa ja alapeukuttaa kaikkea.

Palstan laatu on nykyään aika surullinen varmaan tästä syystä. Aloitin aaveen 2002 kun odotin esikoista, ja se oli silloin ihan eri palsta.

Minua ei haittaisi antaa heidän keskustella muissa keskusteluissa mitä keskustelevat, mutta tämä muiden ketjuista poistattelu.

Vierailija
1535/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel, milleniaalit ja zetat näkee ensi kertaa paidattoman rocklaulajan kajaleissa ja korkkareissa, ja pitävät tätä suurena sensaationa ja adoniksena.

Voi pienet kullinmurut, heitä on nähty niiiiiiiin paljon jo rokin historiassa että ei mitään uutta auringon alla.

Nuoret kuvittelevat keksivänsä pyörän uudelleen.

Tuo koko bändi näytti niin tehdyltä tuotteelta 70-luvun rocktyyleineen. Useimmat bändit luovat itse tyylinsä, nuo näytti stailatulta levy-yhtiön tuotteelta.

Tämä. 😂

Miltähän 7kymppisistä tuntuu, jotka ovat tämän aloittamansa tyylin nähneet eri esittäjillä jo vuosikymmeniä.

Äitini (71v.) pyysi minua tekemään hänelle kuvakollaasin Ethanista. Että ihan hienosti uppoaa tämä tyyli vielä.

Vierailija
1536/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel, milleniaalit ja zetat näkee ensi kertaa paidattoman rocklaulajan kajaleissa ja korkkareissa, ja pitävät tätä suurena sensaationa ja adoniksena.

Voi pienet kullinmurut, heitä on nähty niiiiiiiin paljon jo rokin historiassa että ei mitään uutta auringon alla.

Tuo koko bändi näytti niin tehdyltä tuotteelta 70-luvun rocktyyleineen. Useimmat bändit luovat itse tyylinsä, nuo näytti stailatulta levy-yhtiön tuotteelta.

Tämä. 😂

Miltähän 7kymppisistä tuntuu, jotka ovat tämän aloittamansa tyylin nähneet eri esittäjillä jo vuosikymmeniä.

Äitini (71v.) pyysi minua tekemään hänelle kuvakollaasin Ethanista. Että ihan hienosti uppoaa tämä tyyli vielä.

Ihana, tsemppiä ja peukkuja ja halit sun äitille ❤️

Vierailija
1537/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"halusi aluksi bändistä pop-bändin ja sai potkut"

En tiedä, mutta tämä nauratti jostain syystä :D

:D

Bändin tyttö perusti bändin vaalean pojan kanssa aivan teineinä (14v?) ja etsivät laulajaa. Aluksi Damiano tosiaan sai potkut, kun ei halunnut sitä hevahtavaa linjaa. Mutta joidenkin käänteiden jälkeen oli taas bändissä, vähän kevyempää laulamassa :) Bändillä on muuten upeita vetoja jazz-blues -klassikoista.

Vierailija
1538/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 😂

Ethankin on kyllä huomion arvoinen, ja niin kauniisti käyttäytyväkin. Kaunis sielu kauniissa kuoressa, sekä tietysti lahjakas.

Vierailija
1539/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut myös merkille, että näin aamuisin saa keskustella ja linkittää ihan rauhassa. Iltapäivällä he heräävät ja alkavat poistaa ja alapeukuttaa kaikkea.

Palstan laatu on nykyään aika surullinen varmaan tästä syystä. Aloitin aaveen 2002 kun odotin esikoista, ja se oli silloin ihan eri palsta.

Minua ei haittaisi antaa heidän keskustella muissa keskusteluissa mitä keskustelevat, mutta tämä muiden ketjuista poistattelu.

Jep! Ja varsinkin kun poistattelu kohdistuu eniten naispalstailijoiden "omiin" ketjuihin (vaikka samaan aikaan nuo samat kirjoittajat vaativat ehdotonta sananvapautta palstalle). Tätä tämä on ollut v. 2015 saakka ja oma palstailuinto on laskenut kuin lehmän häntä, kun palstalla ei ole enää tilaa meidän alkuperäisten mammojen jutuille. Oli ne kuinka noloja tai tyhmiä tahansa, kuten tämä meidän lääpälläänolemisketju :D

Mutta takaisin asiaan, olen nyt kuunnellut Måneskinin tuotantoa läpi ja tykkään eniten uusimmasta levystä. Eikö kolmas levy olekin yleensä bändien paras? Jotenkin tuntuu että tässä on löytynyt parhaiten sellainen oma, syvä soundi verrattuna aiempiin. Mutta ekoillakin levyillä on hyviä biisejä. Olen erityisen rakastunut The Killers -coveriin ja sen söpöön live-vetoon.

Vierailija
1540/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä, hauskaa että alkuvuodesta oli kotimaan medioissa juttua siitä, kuinka bändit alkavat olla historiaa ja yksittäiset artistit tämän päivän juttu ympäri maailman. Kiitos Måneskin, Daði & Gagnamagnið, Blind Channel, Go_A ja The Roop - kärkikymmenikössä puolet olivat bändejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä