Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22139)
Minä olen miettinyt, että voi myös käydä niin että kun bändi on on jo saavuttanut niin paljon mutta kuitenkin ollut 8 v kasassa niin Damiano voi huomata, että homma alkaakin tuossa muodossa puuduttaa, kun hän on se "paras, kaunein ja lahjakkain" koko poppoosta..
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina tykännyt tälläisistä meikatuista rock-jumalista eikä maku ole muuttunut vuosien mittaan vaikka viisikymppiset kohta kolkuttelee ovella.
Pitäisikö tässä alkaa kuunnella "ikäistäni" musaa, Jari Sillanpäätä kenties?
Mä taas en oikeastaan välitä noista kajaleista ja tehosteista, mutta niistäkin huolimatta näin ja kuuli, että nyt on kyllä aikamoinen tapaus kyseessä. Itse korostaa olleensa normaali tavallinen urheileva poika ennen bändiä, edelleenkin korostaa vetävänsä roolia esityksissä ja olevansa tavallinen hiljainen niiden ulkopuolella. halusi aluksi bändistä pop-bändin ja sai potkut. Bändi oli silloin hevahtava. Ottivat takaisin, kun taipui tähän mitä nyt on. On hetero. Vetävät showta. Tuskin haluaa käyttää huumeita.
Täällä on myös meitä, jotka vierastaa noita kajaalihehkutuksia sun muita. itseasiassa hemmo näyttää todella kauniilta ilman meikkejään, etsikää jostakin instasta niin näette. Silmätkin obat paljon suuremmat (ja viettelevämmät).
Luulin, että hän on niin hämillään, kiitollinen, yllättynyt tästä kaikesta ja siksi liikuttuu...
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä , damiano oli näyttänyt jotain loukkaavia käsiliikkeitä silloin kun sveitsin esiintyjä oli lavalla. Näkikö joku?
Italian kieli on täynnä näitä käsiliikkeitä :) eikä (läheskään) kaikki ole loukkaavia. Suosikkiliikkeeni on "vaimosi pettää sinua posteljoonin kanssa", kaikki ilmaistuna yhdellä pienellä käden heilautuksella ja sormien asennolla!
Tämä tyyppihän jopa liikkuukin kuin vanha mies. Omituista.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miettinyt, että voi myös käydä niin että kun bändi on on jo saavuttanut niin paljon mutta kuitenkin ollut 8 v kasassa niin Damiano voi huomata, että homma alkaakin tuossa muodossa puuduttaa, kun hän on se "paras, kaunein ja lahjakkain" koko poppoosta..
Toisaalta tuo bändi nuorten porukkana on osa viehätystä. Kaikilla sopivasti omanlainen persoona ja ulkonäkö, ovat kiintyneitåä toisiinsa ja heillä on hauskaa. Ovat kasvaneet yhdessä, elävät yhdessä kutkuttavaa nuoruutta. Tosin Damiano tuli porukkaan erilaisin tavoittein, on se kokeilevin osapuoli tuossa tyylissä. Ehkä kasvettuaan haluaa muuta.
Nyt tajusin että hän muistuttaa Salvador Dalia, ehkä se on hänen reinkarnaatio.
Vierailija kirjoitti:
Italian mafialle rahdataan veronmaksajien rahaa rekkalasteittain. Nyt keksittiin tällainen julkisuustemppu ettei ihmisiä harmittaisi niin paljon, samalla näytettiin englannille kaapin paikka. Mutta olisi tuo jippo onnistunut vähän paremmin jos olisivat löytäneet jonkun joka on oikeasti lahjakas ja hyvännäköinen.
Ajatella, että jopa kansainväliset vedonlyöntitoimistot ennakoivat jo kuukausien ajan Italian voittoa. Taitavat olla hekin mukana mafiasalaliitossa. Liittovaltio, NWO ja Great Reset ovat tulossa korkokenkiin pukeutuvat paidattoman kajaalisilmäisen nuoren miehen muodossa :-D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kieppuu strippitangolla kuin vanha mies ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina tykännyt tälläisistä meikatuista rock-jumalista eikä maku ole muuttunut vuosien mittaan vaikka viisikymppiset kohta kolkuttelee ovella.
Pitäisikö tässä alkaa kuunnella "ikäistäni" musaa, Jari Sillanpäätä kenties?Mä taas en oikeastaan välitä noista kajaleista ja tehosteista, mutta niistäkin huolimatta näin ja kuuli, että nyt on kyllä aikamoinen tapaus kyseessä. Itse korostaa olleensa normaali tavallinen urheileva poika ennen bändiä, edelleenkin korostaa vetävänsä roolia esityksissä ja olevansa tavallinen hiljainen niiden ulkopuolella. halusi aluksi bändistä pop-bändin ja sai potkut. Bändi oli silloin hevahtava. Ottivat takaisin, kun taipui tähän mitä nyt on. On hetero. Vetävät showta. Tuskin haluaa käyttää huumeita.
Täällä on myös meitä, jotka vierastaa noita kajaalihehkutuksia sun muita. itseasiassa hemmo näyttää todella kauniilta ilman meikkejään, etsikää jostakin instasta niin näette. Silmätkin obat paljon suuremmat (ja viettelevämmät).
Mielenkiintoista! Hän on siis itse enemmän poppimiehiä ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Pohjalla on urheilijan lihakset, johtuisko niistä. Ja isosta määrästä testosteronia? ;)
Vierailija kirjoitti:
https://mobile.twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368
Siinä sulle vanhaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei, ei tikkarivideota!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tässä alkaa kuunnella "ikäistäni" musaa, Jari Sillanpäätä kenties?Mä taas en oikeastaan välitä noista kajaleista ja tehosteista, mutta niistäkin huolimatta näin ja kuuli, että nyt on kyllä aikamoinen tapaus kyseessä. Itse korostaa olleensa normaali tavallinen urheileva poika ennen bändiä, edelleenkin korostaa vetävänsä roolia esityksissä ja olevansa tavallinen hiljainen niiden ulkopuolella. halusi aluksi bändistä pop-bändin ja sai potkut. Bändi oli silloin hevahtava. Ottivat takaisin, kun taipui tähän mitä nyt on. On hetero. Vetävät showta. Tuskin haluaa käyttää huumeita.
Molempi parempi. Minuun vetoaa David Bowien ja Freddie Mercuryn -tyylinen leikittely maskuliinisuudella ja meikeillä. Moni rokkari jämähtää kajalityyliinsä, eikä se minua ainakaan säväytä. Eikä tyyliuskollisuuskaan pahasta ole, vaikka fanitan vaihtelua. Hiukan huvittaa nähdä Michael Monroeta kauppareissulla tai kaupungilla pyöräilemässä. Huipputyyppi hän on, ei siinä mitään.
"halusi aluksi bändistä pop-bändin ja sai potkut"
En tiedä, mutta tämä nauratti jostain syystä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei, ei tikkarivideota!!!
Kaikki puhuu vaan tikkarista mutta mulle tuo mikrofonin lipaisu on se juttu
Minua kiinnostaisi tietää enemmän Italian romani väestöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempi parempi. Minuun vetoaa David Bowien ja Freddie Mercuryn -tyylinen leikittely maskuliinisuudella ja meikeillä. Moni rokkari jämähtää kajalityyliinsä, eikä se minua ainakaan säväytä. Eikä tyyliuskollisuuskaan pahasta ole, vaikka fanitan vaihtelua. Hiukan huvittaa nähdä Michael Monroeta kauppareissulla tai kaupungilla pyöräilemässä. Huipputyyppi hän on, ei siinä mitään.
Aina on tilaa kaikenlaiselle mieskauneudelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt aika paljon glamrockia ja kasariheviä, Damiano ei ole ensimmäinen näkemäni mies kajaleissa. Olen käynyt taideyliopiston, siellä luovuuden pitikin räjähtää tähän tapaan, ja meidän omat bileet eivät paljon jääneet jälkeen.
Nautin täysillä tästä Måneskin-ilmiöstä, se edustaa parasta osaa nuoruudestani. Arvostan tuota luovuudessa iloittelua, tyyleissä seikkailua ja nuoruuden intoa.
Paljon vähemmän intoa tulee nykyään vaikkapa muodista, jossa samat trendit pyörivät jo minunkin aikanani kolmatta kertaa. Mutta ymmärrän, että ne ovat joka vuosikerran nuorille aina uutta ja raikasta.
Damiano ja Måneskin on myös minulle uusi ja raikas tulkinta, ja nautin tästä ihan täysillä! Ainoa harmi on että en kehtaa enää hyppiä tanssilattialla aivan enää niin kuin Pelle Miljoonan tahtiin.
Mä nappaan tämän lainaukseen talteen ihan vain siksi, jos viestejä alkaa taas poistua. On niin kiva lukea näitä pohdintoja, missä ihmiset peilaavat ilmiötä omaan elämäänsä. <3
-ap
Ap kiitos sun ketjusta! Niin mielellään pogoisin sun kanssa tahmealla lattialla Måneskinin tahtiin <3
AV-matka Måneskinin keikalle!
MAKE IT HAPPEN
Videoista minä olen saanut ennemminkin kuvan että bändin "kypsyys" lepää Victorian hennoilla hartioilla. Esim kohta jossa hän tokaisee Damianolle lavalla että sä oot rikkonut sun housut!