Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22162)

Vierailija
14961/22162 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fanclubin mukaan ainoastaan vinyylilllä että ei ilmeisesti mikään 'virallinen' biisi sitten no kyllä se heti youtubeen ilmestyy jonkun laittamana

Entä jos se ei edes ole paljon sen pidempi biisinpätkä kuin mitä merch-videolla on - luulisi että kokonaisen biisin laittaisivat kunnolla jakoon ainakin jossain vaiheessa.

hyvinkin mahdollista

Vierailija
14962/22162 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, että julkaisevat tuon merch-biisin B-puolena! Mä ennakkotilasin sen vinyylin jo jokin aika sitten ilman tätä tietoa ja nyt olen ihan täpinöissä😍

Ja seuraavaksi sujuva aiheenvaihdos; ei tikusta vaan patongista asiaa 🧐🍆🤭Twitterissä ollaan oltu taas tarkkoina:

https://twitter.com/larissadelbuio/status/1460199214349262852?s=21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14963/22162 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa, että julkaisevat tuon merch-biisin B-puolena! Mä ennakkotilasin sen vinyylin jo jokin aika sitten ilman tätä tietoa ja nyt olen ihan täpinöissä😍

Ja seuraavaksi sujuva aiheenvaihdos; ei tikusta vaan patongista asiaa 🧐🍆🤭Twitterissä ollaan oltu taas tarkkoina:

😲 Halleluja! Patonkiosasto kiittää ja kuolaa. 🤤

Vierailija
14964/22162 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Once you see it, you cant unsee it.. 😶

Vierailija
14965/22162 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ne Damianon eiliset pöksyt on kummitelleet mielessä koko päivän.

Ja sitten tämä.

Ketkä lähtee mun kanssa avantoon?

Vierailija
14966/22162 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin ne Damianon eiliset pöksyt on kummitelleet mielessä koko päivän.

Ja sitten tämä.

Ketkä lähtee mun kanssa avantoon?

meillä on vielä avovedet mutta tullaan!!!

taisivat palata kotiin koska stylisti palas Milanoon ja niiden keikka kuvaaja ainakin Roomaan ehkä saavat muutaman päivän taas levätä

Vierailija
14967/22162 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Once you see it, you cant unsee it.. 😶

Onpa todella eksplisiittinen näkymä.

Vierailija
14968/22162 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14969/22162 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14970/22162 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

fan clubin vastaus kysyjille:

we asked the band! the song will only be released on vinyl for now, we don't know if it will also be released on digital platforms in the future

en nyt tie onks toi hyvä idea? tai sitten tota ei ikinä tarkoitettukaan biisiksi

Vierailija
14971/22162 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää keskustelua twitterissä kun jotkut fanit ei tykkää Damianon asusta eilen (ja eihän siitä tietty tarvitse tykätäkään) ja valittavat kuinka se on muuttunut lol eikö ne fanit ole nähnyt xfactorin tankotanssi-esitystä? tai Moriro da re videota ym?

Vierailija
14972/22162 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

we asked the band! the song will only be released on vinyl for now, we don't know if it will also be released on digital platforms in the future

en nyt tie onks toi hyvä idea? tai sitten tota ei ikinä tarkoitettukaan biisiksi

Levyjä keräilevä täti-ihminen täällä hei🙋🏼‍♀️ Se on old school- ratkaisu. 80- ja 90-luvuilla oli ihan normaalia julkaista tuolla tavalla B-puolia ja 2000-luvunkin puolella monet bändit ovat tuota harrastaneet. Hankalia kuunneltavia, mutta kivoja keräilykappaleita joka tapauksessa. Monesti ne B-puolet oli joko covereita tai sellaisia levyn ylijäämäbiisejä, jotka eivät jotenkin istuneet levyn kokonaisuuteen, mutta ansaitsivat kuitenkin tulla julkaistuksi. Olen itse tosi iloinen Måneskinin tulevasta fyysisen vinyylisinkun julkaisusta ja jotenkin ehkä vähän yllättynyt siitä, että niin harvalla nuoremmista faneista on vinyylisoitin…

Vierailija
14973/22162 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Levyjä keräilevä täti-ihminen täällä hei🙋🏼‍♀️ Se on old school- ratkaisu. 80- ja 90-luvuilla oli ihan normaalia julkaista tuolla tavalla B-puolia ja 2000-luvunkin puolella monet bändit ovat tuota harrastaneet. Hankalia kuunneltavia, mutta kivoja keräilykappaleita joka tapauksessa. Monesti ne B-puolet oli joko covereita tai sellaisia levyn ylijäämäbiisejä, jotka eivät jotenkin istuneet levyn kokonaisuuteen, mutta ansaitsivat kuitenkin tulla julkaistuksi. Olen itse tosi iloinen Måneskinin tulevasta fyysisen vinyylisinkun julkaisusta ja jotenkin ehkä vähän yllättynyt siitä, että niin harvalla nuoremmista faneista on vinyylisoitin…

joo tiedän mulla on aikoinaan ollut vinyylejä ja soitinkin mutta ei enää moniin vuosiin mutta just toi että harvalla niiden fanilla (ainakaan twitterissä huomasin) on levysoitin ja ei kaikilla ole varaa ostaa sellaista joten siinä mielessä en ymmärrä että eikö ne halua rahaa ja laita sitä striimauskseen? tai cd-versiona?

Vierailija
14974/22162 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sieltä striimaukseenkin tule aikanaan, näin uskoisin. Ehkä haluavat antaa Mammamian sinkkumyynnille vähän vauhtia eivätkä heti ole kertomassa että hei, se uusi biisi tulee viikon kuluttua striimattavaksi 😉

Voi käydä niinkin että striimauksen kautta kuulee nopeammin kuin Amazon kerkiää toimittamaan tilaukseni tänne pohjolan perukoille 😂

Vierailija
14975/22162 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta Justin Bieber pääsee ensi elokuussa 22 maailmankiertueellaan Helsinkiin, niin luulisi nyt Måneskininkin pääsevän joskus tänne..

Vierailija
14976/22162 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerta Justin Bieber pääsee ensi elokuussa 22 maailmankiertueellaan Helsinkiin, niin luulisi nyt Måneskininkin pääsevän joskus tänne..

no samaa mietein tänään kun luin uutisen

Vierailija
14977/22162 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta viime sivujen kuvamateriaalista.

No voisihan sitä yönsä huonomminkin käyttää 😇

Vierailija
14978/22162 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munakoisohaalarista, niittikalukukkarosta vai peräti molemmista?

Meitä on nyt hemmoteltu kuvamateriaalilla ja kohta saadaan uutta musiikkiakin, joten mikäs tässä haaveillessa 🥰

Vierailija
14979/22162 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soo soo.. ☝️👩‍🏫

Vierailija
14980/22162 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touch me - nimisen biisin lauloi aikanaan Gary Glitter.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä