Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22162)
Mahtavaa, että julkaisevat tuon merch-biisin B-puolena! Mä ennakkotilasin sen vinyylin jo jokin aika sitten ilman tätä tietoa ja nyt olen ihan täpinöissä😍
Ja seuraavaksi sujuva aiheenvaihdos; ei tikusta vaan patongista asiaa 🧐🍆🤭Twitterissä ollaan oltu taas tarkkoina:
https://twitter.com/larissadelbuio/status/1460199214349262852?s=21
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, että julkaisevat tuon merch-biisin B-puolena! Mä ennakkotilasin sen vinyylin jo jokin aika sitten ilman tätä tietoa ja nyt olen ihan täpinöissä😍
Ja seuraavaksi sujuva aiheenvaihdos; ei tikusta vaan patongista asiaa 🧐🍆🤭Twitterissä ollaan oltu taas tarkkoina:
😲 Halleluja! Patonkiosasto kiittää ja kuolaa. 🤤
Vierailija kirjoitti:
Once you see it, you cant unsee it.. 😶
Ensin ne Damianon eiliset pöksyt on kummitelleet mielessä koko päivän.
Ja sitten tämä.
Ketkä lähtee mun kanssa avantoon?
Vierailija kirjoitti:
Ensin ne Damianon eiliset pöksyt on kummitelleet mielessä koko päivän.
Ja sitten tämä.Ketkä lähtee mun kanssa avantoon?
meillä on vielä avovedet mutta tullaan!!!
taisivat palata kotiin koska stylisti palas Milanoon ja niiden keikka kuvaaja ainakin Roomaan ehkä saavat muutaman päivän taas levätä
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/larissadelbuio/status/1460199214349262852?s=21Once you see it, you cant unsee it.. 😶
Onpa todella eksplisiittinen näkymä.
tämä on kanssa aika kiva
haa Måneskin ig
fan clubin vastaus kysyjille:
we asked the band! the song will only be released on vinyl for now, we don't know if it will also be released on digital platforms in the future
en nyt tie onks toi hyvä idea? tai sitten tota ei ikinä tarkoitettukaan biisiksi
hyvää keskustelua twitterissä kun jotkut fanit ei tykkää Damianon asusta eilen (ja eihän siitä tietty tarvitse tykätäkään) ja valittavat kuinka se on muuttunut lol eikö ne fanit ole nähnyt xfactorin tankotanssi-esitystä? tai Moriro da re videota ym?
Vierailija kirjoitti:
we asked the band! the song will only be released on vinyl for now, we don't know if it will also be released on digital platforms in the future
en nyt tie onks toi hyvä idea? tai sitten tota ei ikinä tarkoitettukaan biisiksi
Levyjä keräilevä täti-ihminen täällä hei🙋🏼♀️ Se on old school- ratkaisu. 80- ja 90-luvuilla oli ihan normaalia julkaista tuolla tavalla B-puolia ja 2000-luvunkin puolella monet bändit ovat tuota harrastaneet. Hankalia kuunneltavia, mutta kivoja keräilykappaleita joka tapauksessa. Monesti ne B-puolet oli joko covereita tai sellaisia levyn ylijäämäbiisejä, jotka eivät jotenkin istuneet levyn kokonaisuuteen, mutta ansaitsivat kuitenkin tulla julkaistuksi. Olen itse tosi iloinen Måneskinin tulevasta fyysisen vinyylisinkun julkaisusta ja jotenkin ehkä vähän yllättynyt siitä, että niin harvalla nuoremmista faneista on vinyylisoitin…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levyjä keräilevä täti-ihminen täällä hei🙋🏼♀️ Se on old school- ratkaisu. 80- ja 90-luvuilla oli ihan normaalia julkaista tuolla tavalla B-puolia ja 2000-luvunkin puolella monet bändit ovat tuota harrastaneet. Hankalia kuunneltavia, mutta kivoja keräilykappaleita joka tapauksessa. Monesti ne B-puolet oli joko covereita tai sellaisia levyn ylijäämäbiisejä, jotka eivät jotenkin istuneet levyn kokonaisuuteen, mutta ansaitsivat kuitenkin tulla julkaistuksi. Olen itse tosi iloinen Måneskinin tulevasta fyysisen vinyylisinkun julkaisusta ja jotenkin ehkä vähän yllättynyt siitä, että niin harvalla nuoremmista faneista on vinyylisoitin…
joo tiedän mulla on aikoinaan ollut vinyylejä ja soitinkin mutta ei enää moniin vuosiin mutta just toi että harvalla niiden fanilla (ainakaan twitterissä huomasin) on levysoitin ja ei kaikilla ole varaa ostaa sellaista joten siinä mielessä en ymmärrä että eikö ne halua rahaa ja laita sitä striimauskseen? tai cd-versiona?
Eiköhän se sieltä striimaukseenkin tule aikanaan, näin uskoisin. Ehkä haluavat antaa Mammamian sinkkumyynnille vähän vauhtia eivätkä heti ole kertomassa että hei, se uusi biisi tulee viikon kuluttua striimattavaksi 😉
Voi käydä niinkin että striimauksen kautta kuulee nopeammin kuin Amazon kerkiää toimittamaan tilaukseni tänne pohjolan perukoille 😂
Jos kerta Justin Bieber pääsee ensi elokuussa 22 maailmankiertueellaan Helsinkiin, niin luulisi nyt Måneskininkin pääsevän joskus tänne..
Vierailija kirjoitti:
Jos kerta Justin Bieber pääsee ensi elokuussa 22 maailmankiertueellaan Helsinkiin, niin luulisi nyt Måneskininkin pääsevän joskus tänne..
no samaa mietein tänään kun luin uutisen
Näin unta viime sivujen kuvamateriaalista.
No voisihan sitä yönsä huonomminkin käyttää 😇
Vierailija kirjoitti:
Munakoisohaalarista, niittikalukukkarosta vai peräti molemmista?
Meitä on nyt hemmoteltu kuvamateriaalilla ja kohta saadaan uutta musiikkiakin, joten mikäs tässä haaveillessa 🥰
Vierailija kirjoitti:
Soo soo.. ☝️👩🏫
Touch me - nimisen biisin lauloi aikanaan Gary Glitter.
hyvinkin mahdollista