Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22162)
I shall be dreaming of those pants…
Yyyyyyyyyyy.
Joko kaikki palkinnot on jaettu? Näkeekö niitä listattuna jostain?
Idde kirjoitti:
I shall be dreaming of those pants…
Yyyyyyyyyyy.Joko kaikki palkinnot on jaettu? Näkeekö niitä listattuna jostain?
Ei oo jaettu, osa jaetaan livessä. Esim. Rock on vielä jakamatta.
jee ne voitti sen rock-sarjan
tässä esitys
tässä joku haastis ja esitys jenkkilästä
10 v. poika ihmetteli, että miten se voi näyttää noin miehekkäältä tommosissakin vaatteissa.
tässä haastattelu bakkäriltä hauska
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1460127515872219147
olikohan ne jossain afterpartyissa?
Olipas levotonta kamera-ajoa ja leikkauksia tuossa Mammamia-esityksessä. No, ehkä sopii MTV:n tyyliin, mutta olisin mieluusti ihastellut Damianon eleitä ja "poseerauksia" rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Olipas levotonta kamera-ajoa ja leikkauksia tuossa Mammamia-esityksessä. No, ehkä sopii MTV:n tyyliin, mutta olisin mieluusti ihastellut Damianon eleitä ja "poseerauksia" rauhassa.
Siitä oli siivottu Damianon itsensä hivelyt sekä häivytetty se sana joka kertoo kuinka kuuma Damiano on 😄 Kiitos MTV - on tärkeää suojella nuorisoa 😉
Vierailija kirjoitti:
ja vic lol
Tuossa eleganssihaastattelussa vaikutti siltä, että Victorialla on saattanut olla illan asuvalinnasta eri mielipide :D
Damianosta muuntui heti esityksen jälkeen taas ihan joku muu. Miten se tekee sen.
Vierailija kirjoitti:
Tälle sympaattiselle kaverille täytyy myöntää DIK (Damiano Davidin ihasteluketjun kunniapalkinto). Musta on niin kiva seurata miten ihmiset jäävät koukkuun Måneskiniin. Emme ole ainoita.
Tää kaveri on tosiaan niin symppis, törmäsin myös häneen YouTubessa jonkun Måneskin-aiheen takaa. Niin innoissaan ja aidosti ihastunut Måneskiniin. 😍
Olen havainnut itsessäni mielenkiintoisen muutoksen. Enää ei Giorgia ärsytä niin paljon, vaan jotenkin alan nähdä hänet uudessa valossa. Ehkä se Damianon kanssa söpöily tossa perjantaina jotenkin viimein sai mut hyväksymään että he ovat rakastuneita ja asia pitää vain hyväksyä. 😄 MUTTA, nyt on taas alkanut jotenkin häiritsemään se Janis, joka oli aikaisemmin mulle täysin yhdentekevä. Jotenkin näyttää aina niin myrtsiltä, ainakin niissä kuvissa mitä olen nähnyt. Aina pitää näköjään olla joku ärsytyksen kohde. 🙊
Mulle on muuten edelleen epäselvää kuka se Thomaksen tyttöystävä on. En ole nähnyt ainuttakaan kuvaa hänestä tai ainakaan ollut tietoinen asiasta. Olisiko jollain linkata kuvaa missä hän on?
vaatettaja oli taas Gucci mä kun luulin että Damiano oli käynyt tyttöystävänsä kaapilla lol
ainakin niiden stylisti on lentokentällä, onkohan ne menossa takasin Roomaan vai jotain promoa jossain päin maailmaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen havainnut itsessäni mielenkiintoisen muutoksen. Enää ei Giorgia ärsytä niin paljon, vaan jotenkin alan nähdä hänet uudessa valossa. Ehkä se Damianon kanssa söpöily tossa perjantaina jotenkin viimein sai mut hyväksymään että he ovat rakastuneita ja asia pitää vain hyväksyä. 😄 MUTTA, nyt on taas alkanut jotenkin häiritsemään se Janis, joka oli aikaisemmin mulle täysin yhdentekevä. Jotenkin näyttää aina niin myrtsiltä, ainakin niissä kuvissa mitä olen nähnyt. Aina pitää näköjään olla joku ärsytyksen kohde. 🙊
Mulle on muuten edelleen epäselvää kuka se Thomaksen tyttöystävä on. En ole nähnyt ainuttakaan kuvaa hänestä tai ainakaan ollut tietoinen asiasta. Olisiko jollain linkata kuvaa missä hän on?
Pitäiskö olla huolissaan, kun mua taas on alkanut ärsyttämään Victoria? 🤫 Se menee kyllä vielä ohi
Thomaksen tyttis on instassa @lavinia__a__
Tosi kaunis ja reilun oloinen tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja vic lol
Tuossa eleganssihaastattelussa vaikutti siltä, että Victorialla on saattanut olla illan asuvalinnasta eri mielipide :D
Damianosta muuntui heti esityksen jälkeen taas ihan joku muu. Miten se tekee sen.
Haha, from diva to dork. <3
En ymmärrä yhtään, yhtä kaaosta kaikki.