Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22162)
siis se mitä russian måneskin vihjas sunnuntain EMAsta on varmaan tämä eli
The Cirque Soleil:n ohjaaja vastaa niiden EMA esityksestä voi olla aika esitys
Mitähän Jacopo-veli tekee työkseen? Onko hänkin muusikko? Minkä nimisiä sisaruksia muita tällä Damianolla on? Äidin nimi on Rosa.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Jacopo-veli tekee työkseen? Onko hänkin muusikko? Minkä nimisiä sisaruksia muita tällä Damianolla on? Äidin nimi on Rosa.
Jacopo ei ole muusikko. Hän on opiskellut yliopistossa agronomiaa ja ympäristötieteitä, mutta sitä en tiedä, onko jo valmistunut. Muita sisaruksia Damianolla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuulostaa todella jännittävältä, sieltä voi tulla ihan mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuulostaa todella jännittävältä, sieltä voi tulla ihan mitä vaan.
siis tää sama tyyppi on kuulemma joskus ohjannut Italian xfactor-esityksiäkin
jos haluu nähdä jotain söpöä niin tämän naisen yksi instatarina on aika söpö
Vierailija kirjoitti:
jos haluu nähdä jotain söpöä niin tämän naisen yksi instatarina on aika söpö
tai siis pari viimistä tarinaa aww (varotus G+D)
siis mulle tuli melkein tippa silmään miten söpöä
twitterissä on ehkä hieman 'seottu' tosta söpöstä halausvideosta mutta siten myös musajuttua:
eli tämmönen radiojuttu on ainakin tiedossa tänään/huomenna
Meikkaaja Chantal postasi vähän aikaa sitten instastoorissaan: Hello Budapest. Varmaankin Damiano on tullut samalla lennolla.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaaja Chantal postasi vähän aikaa sitten instastoorissaan: Hello Budapest. Varmaankin Damiano on tullut samalla lennolla.
joo Chantal oli vielä eilen illalla Roomassa joten ehkä tulivat yhdessä
joku fani oli ainakin tavannut eilen illalla kaupungilla Vicin ja Ethanin
osaako joku täällä sanoa että pystyykö EMA:a katsoo jostain muusta kuin telkusta? koska mulla ei ole kanavaa josta vois katsoa?
Damiano ilmeisesti harkat menossa joku sanoi twitterissä että se joka on suunnitellut niiden show huomenna vastaa myös Madonnan MadameX showsta (kiertue)
Tänään illalla tulee se niiden Los Angelesin keikka TikTok-livenä. Olisko ollut klo 11 Suomen aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei edes mitenkään melkein, vetistelen ihan kunnolla 🥺❤️ ehkä tässä on sinkkuuskyyneleitä vähän mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei edes mitenkään melkein, vetistelen ihan kunnolla 🥺❤️ ehkä tässä on sinkkuuskyyneleitä vähän mukana.
sama hehe mutta pitkälle on tultu siitä kun vuosi sitten haastattelussa ei suostunut kertoo että seurusteleeko ja nyt ei edes välitetty kuvaajista jotka kuvas niitä mutta ettei tää menis ihan herkistelyksi mä niin ootan sitä niiden MTV esitystä toivottovasti tiedetään etukäteen missä vaiheessa ne esiintyy koska se koko show mua ei kyllä kiinnostaa lainkaan
Espanjan Sony twitterissä vihjaili Måneskin keikkaa sinne jotenkin se meni että haluatko Måneskinin keikalle? en tie julkaistaanko eurooppaan lisää keikkoja vai onko kyse festareista tai ehkä ne tekee vielä jotain promoa euroopassa marraskuussa?
en tie mistä haastiksesta tää on mutta varokaa twitteristit lol
https://twitter.com/INN0MEDELPADRE/status/1459520559553957892
Vierailija kirjoitti:
en tie mistä haastiksesta tää on mutta varokaa twitteristit lol
https://twitter.com/INN0MEDELPADRE/status/1459520559553957892
tää on kai menossa just jossain (nauhotettu tietty) mutta Damiano vissiin näytti kuvia kissoistaan lol
siis Robin todennäköisesti on ehdolla suomen omassa kategoriassa?
tässä joku MTV haastis
https://www.instagram.com/p/CWMkBWVgOK9/