Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22162)

Vierailija
14801/22162 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Boo. Kökkö perjantai näiden kuvien myötä.

EI VAISKAAN onhan ne söpöjä. Mutten silti välitä nähdä niitä. 😁

T. Only slightly salty and jealous

Mulla taas just toisinpäin. Parasta pitkästä aikaa ja perjantain pelastus, D ja G sydäntäsärkevän ihanissa yhteiskuvissa.

Se Damianon video, sen tutun kirjahyllyn edessä (lol), oli varmaan kaikkien mielestä mielettömän ihanin ja sexyin aikoihin.

Vierailija
14802/22162 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jotenkin niin outoa nähdä Damiano ilman meikkiä ja koruja tänään noissa kuvissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14803/22162 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha Måneskinin instatarinat Usasta, Vic tanssii vanhempien heepojen kanssa Rollareiden keikalla

Vierailija
14804/22162 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victoria  ainakin on jo Budabestissä , oisko niin että Damiano menee myöhemmin halus näköjään olla Gion tilaisuudessa

Thomaksesta ja Ethanista ei tietoa mutta Vic ja sen tyttöystävä on Budabestissä ehkä halusivat mennä aiemmin kuin muut?

Vierailija
14805/22162 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haha Måneskinin instatarinat Usasta, Vic tanssii vanhempien heepojen kanssa Rollareiden keikalla

tässä

https://twitter.com/ManeskinNews/status/1459211180199878657

Vierailija
14806/22162 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Victoria  ainakin on jo Budabestissä , oisko niin että Damiano menee myöhemmin halus näköjään olla Gion tilaisuudessa

Thomaksesta ja Ethanista ei tietoa mutta Vic ja sen tyttöystävä on Budabestissä ehkä halusivat mennä aiemmin kuin muut?

Näkyvät olevan kaikki muut paikalla jo paitsi Damiano. Hyvä että se priorisoi muutakin elämää välillä :)

Ihania kuvia, on ne vaan niin kaunis pari.

Ja tuo Victorian video... :D

Vierailija
14807/22162 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyvät olevan kaikki muut paikalla jo paitsi Damiano. Hyvä että se priorisoi muutakin elämää välillä :)

Ihania kuvia, on ne vaan niin kaunis pari.

Ja tuo Victorian video... :D

joo arvostan että oli tukemassa tyttöystäväänsä oli kai joku merkittäväkin tapahtuma kuulemma paikalla ministeriä yms.

Ethan ja sen hiukset oon ehkä hieman kade

Vierailija
14808/22162 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt oli Thomaksen vuoro laittaa kuva vihreä teemainen mikähän toi väri juttu on aina?

Vierailija
14809/22162 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä Ethanin että Thomasin kuvatekstit puhuu silmistä, onko se viittaus johonkin 🧐

Vierailija
14810/22162 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut puhuu siitä, että Thomas kommentoi Ethanin kuvaan espanjaksi ja nyt sen omassa tekstissä on chico espanjaa, ja miettivät onko se sattumaa. Mä nautin siitä että bändi tarjoilee palapelejä, joskus tarkoituksella ja joskus ei, mutta joka kerta somefandomin mielikuvitus laukkaa :D

Vierailija
14811/22162 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi Thomaksen teksti on kuulemma Arpinaama leffasta

Vierailija
14812/22162 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Mulla taas just toisinpäin. Parasta pitkästä aikaa ja perjantain pelastus, D ja G sydäntäsärkevän ihanissa yhteiskuvissa.

Se Damianon video, sen tutun kirjahyllyn edessä (lol), oli varmaan kaikkien mielestä mielettömän ihanin ja sexyin aikoihin.

Se on kyllä NIIIIIIN ihana :)))))

Tavis-Damiano ja Gucci-Damiano ❤️‍🔥

Vierailija
14813/22162 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/ManeskinNews/status/1459249354246602755

miksi tossa on 2 biisiä koska siinä lukee Mammamia A side.. remix?

Vierailija
14814/22162 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tämmöstä puhuvat twitterissä eli EMA:ssa jotain muutakin kuin Mammamia? harmi etten nää kun ei kyseinen kanava näy mulla

https://twitter.com/lavmoony1/status/1459250027382071301

Vierailija
14815/22162 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Haha, Iddeen voi aina luottaa 🙈

Harmi kun mun alkuperäinen viestini tästä katosi ihme poistohässäkässä taannoin. Mutta siis harmittelin, kun en ole onnistunut bongaamaan sua Tumblrista (joku muu muistaakseni oli), kun olisi hauska vaihtaa ajatuksia mm. TÄSTÄ erittäin tärkeästä aiheesta. Ollaan selvästi samoilla taajuuksilla asioiden suhteen, sinä oot vaan rohkeampi.

Ihanaa on tuntea sielunsisaruutta teidän muidenkin kanssa ❤️ Tässä meinaa tulla ihan tippa linssiin kun miettii että ollaan kohta puoli vuotta oltu saman asian äärellä.

Vierailija
14816/22162 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä noi uudet kuvat liittyy Mammamia remixiin? joka on toinen biisi tossa vinyylllä? jotkut twitterissä arvailivat että tekisivät yhteisesityksen jonkun kanssa tuolla EMA:ssa ?

Vierailija
14817/22162 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis tämmöstä puhuvat twitterissä eli EMA:ssa jotain muutakin kuin Mammamia? harmi etten nää kun ei kyseinen kanava näy mulla

Aurinko(olisiko se tuon kuvan vihje, jos tuo pitää ollenkaan paikkaansa?), vihreä, silmät, espanja ja Scarface. Siinäpä selkeä vihjejoukko, ehkä ei vihjeitä ensinkään 😁

Vierailija
14818/22162 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinko(olisiko se tuon kuvan vihje, jos tuo pitää ollenkaan paikkaansa?), vihreä, silmät, espanja ja Scarface. Siinäpä selkeä vihjejoukko, ehkä ei vihjeitä ensinkään 😁

ehkä toi rus.maneskin vihjaa tietävänsä jotain mutta miten ne usein tietää etukäteen? 

Vierailija
14819/22162 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Haha, Iddeen voi aina luottaa 🙈

Harmi kun mun alkuperäinen viestini tästä katosi ihme poistohässäkässä taannoin. Mutta siis harmittelin, kun en ole onnistunut bongaamaan sua Tumblrista (joku muu muistaakseni oli), kun olisi hauska vaihtaa ajatuksia mm. TÄSTÄ erittäin tärkeästä aiheesta. Ollaan selvästi samoilla taajuuksilla asioiden suhteen, sinä oot vaan rohkeampi.

Ihanaa on tuntea sielunsisaruutta teidän muidenkin kanssa ❤️ Tässä meinaa tulla ihan tippa linssiin kun miettii että ollaan kohta puoli vuotta oltu saman asian äärellä.

Hahaa joku kertoi ”ehkä tietävänsä” mikä näistä täälläkin linkatuista on mun tumblr, mutten sitä ikinä varmentanut vielä kellekään 🤭👀

Mä oon kyllä aivan avoin tällaiselle keskustelulle! Kun koko muu maailma on uuh ja aah gio ja dami… theres a space for us salty bishes in the back corner 🥰

Vierailija
14820/22162 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Victoria& ainakin on jo Budabestissä , oisko niin että Damiano menee myöhemmin halus näköjään olla Gion tilaisuudessa

Mitä Budapestissa tarkalleen tapahtuu? Huonosti kärryillä näistä..

MTV:n European Music Awards, Måneskin on ehdolla ainakin kolmessa kategoriassa ja esiintyy.

Sunnuntaina siis tulee lähetyksiä jostakin? Onko tänään mitään esityksiä ja mistä näkyy?

Ja eihän täällä saanut muista artisteista puhua,mutta..ööh, hehe...mitä Robin Packalen mahtaa tehdä Budapestissa? Juontaja suomalaisille (haastattelee Måneskinia?!)? Esiintyjä? Palkintojenjakajana?

Måneskin näyttää rennon viihtyvältä Budapestissa jossakin haastattelussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme