Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22162)
siis jotenkin niin outoa nähdä Damiano ilman meikkiä ja koruja tänään noissa kuvissa
haha Måneskinin instatarinat Usasta, Vic tanssii vanhempien heepojen kanssa Rollareiden keikalla
Vierailija kirjoitti:
Victoria ainakin on jo Budabestissä , oisko niin että Damiano menee myöhemmin halus näköjään olla Gion tilaisuudessa
Thomaksesta ja Ethanista ei tietoa mutta Vic ja sen tyttöystävä on Budabestissä ehkä halusivat mennä aiemmin kuin muut?
Vierailija kirjoitti:
haha Måneskinin instatarinat Usasta, Vic tanssii vanhempien heepojen kanssa Rollareiden keikalla
tässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Victoria ainakin on jo Budabestissä , oisko niin että Damiano menee myöhemmin halus näköjään olla Gion tilaisuudessa
Thomaksesta ja Ethanista ei tietoa mutta Vic ja sen tyttöystävä on Budabestissä ehkä halusivat mennä aiemmin kuin muut?
Näkyvät olevan kaikki muut paikalla jo paitsi Damiano. Hyvä että se priorisoi muutakin elämää välillä :)
Ihania kuvia, on ne vaan niin kaunis pari.
Ja tuo Victorian video... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyvät olevan kaikki muut paikalla jo paitsi Damiano. Hyvä että se priorisoi muutakin elämää välillä :)
Ihania kuvia, on ne vaan niin kaunis pari.
Ja tuo Victorian video... :D
joo arvostan että oli tukemassa tyttöystäväänsä oli kai joku merkittäväkin tapahtuma kuulemma paikalla ministeriä yms.
Ethan ja sen hiukset oon ehkä hieman kade
nyt oli Thomaksen vuoro laittaa kuva vihreä teemainen mikähän toi väri juttu on aina?
Sekä Ethanin että Thomasin kuvatekstit puhuu silmistä, onko se viittaus johonkin 🧐
Jotkut puhuu siitä, että Thomas kommentoi Ethanin kuvaan espanjaksi ja nyt sen omassa tekstissä on chico espanjaa, ja miettivät onko se sattumaa. Mä nautin siitä että bändi tarjoilee palapelejä, joskus tarkoituksella ja joskus ei, mutta joka kerta somefandomin mielikuvitus laukkaa :D
toi Thomaksen teksti on kuulemma Arpinaama leffasta
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Boo. Kökkö perjantai näiden kuvien myötä.
EI VAISKAAN onhan ne söpöjä. Mutten silti välitä nähdä niitä. 😁
T. Only slightly salty and jealous
Mulla taas just toisinpäin. Parasta pitkästä aikaa ja perjantain pelastus, D ja G sydäntäsärkevän ihanissa yhteiskuvissa.
Se Damianon video, sen tutun kirjahyllyn edessä (lol), oli varmaan kaikkien mielestä mielettömän ihanin ja sexyin aikoihin.
Se on kyllä NIIIIIIN ihana :)))))
Tavis-Damiano ja Gucci-Damiano ❤️🔥
https://twitter.com/ManeskinNews/status/1459249354246602755
miksi tossa on 2 biisiä koska siinä lukee Mammamia A side.. remix?
siis tämmöstä puhuvat twitterissä eli EMA:ssa jotain muutakin kuin Mammamia? harmi etten nää kun ei kyseinen kanava näy mulla
Idde kirjoitti:
Haha, Iddeen voi aina luottaa 🙈
Harmi kun mun alkuperäinen viestini tästä katosi ihme poistohässäkässä taannoin. Mutta siis harmittelin, kun en ole onnistunut bongaamaan sua Tumblrista (joku muu muistaakseni oli), kun olisi hauska vaihtaa ajatuksia mm. TÄSTÄ erittäin tärkeästä aiheesta. Ollaan selvästi samoilla taajuuksilla asioiden suhteen, sinä oot vaan rohkeampi.
Ihanaa on tuntea sielunsisaruutta teidän muidenkin kanssa ❤️ Tässä meinaa tulla ihan tippa linssiin kun miettii että ollaan kohta puoli vuotta oltu saman asian äärellä.
ehkä noi uudet kuvat liittyy Mammamia remixiin? joka on toinen biisi tossa vinyylllä? jotkut twitterissä arvailivat että tekisivät yhteisesityksen jonkun kanssa tuolla EMA:ssa ?
Vierailija kirjoitti:
siis tämmöstä puhuvat twitterissä eli EMA:ssa jotain muutakin kuin Mammamia? harmi etten nää kun ei kyseinen kanava näy mulla
Aurinko(olisiko se tuon kuvan vihje, jos tuo pitää ollenkaan paikkaansa?), vihreä, silmät, espanja ja Scarface. Siinäpä selkeä vihjejoukko, ehkä ei vihjeitä ensinkään 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinko(olisiko se tuon kuvan vihje, jos tuo pitää ollenkaan paikkaansa?), vihreä, silmät, espanja ja Scarface. Siinäpä selkeä vihjejoukko, ehkä ei vihjeitä ensinkään 😁
ehkä toi rus.maneskin vihjaa tietävänsä jotain mutta miten ne usein tietää etukäteen?
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Haha, Iddeen voi aina luottaa 🙈
Harmi kun mun alkuperäinen viestini tästä katosi ihme poistohässäkässä taannoin. Mutta siis harmittelin, kun en ole onnistunut bongaamaan sua Tumblrista (joku muu muistaakseni oli), kun olisi hauska vaihtaa ajatuksia mm. TÄSTÄ erittäin tärkeästä aiheesta. Ollaan selvästi samoilla taajuuksilla asioiden suhteen, sinä oot vaan rohkeampi.
Ihanaa on tuntea sielunsisaruutta teidän muidenkin kanssa ❤️ Tässä meinaa tulla ihan tippa linssiin kun miettii että ollaan kohta puoli vuotta oltu saman asian äärellä.
Hahaa joku kertoi ”ehkä tietävänsä” mikä näistä täälläkin linkatuista on mun tumblr, mutten sitä ikinä varmentanut vielä kellekään 🤭👀
Mä oon kyllä aivan avoin tällaiselle keskustelulle! Kun koko muu maailma on uuh ja aah gio ja dami… theres a space for us salty bishes in the back corner 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Victoria& ainakin on jo Budabestissä , oisko niin että Damiano menee myöhemmin halus näköjään olla Gion tilaisuudessa
Mitä Budapestissa tarkalleen tapahtuu? Huonosti kärryillä näistä..
MTV:n European Music Awards, Måneskin on ehdolla ainakin kolmessa kategoriassa ja esiintyy.
Sunnuntaina siis tulee lähetyksiä jostakin? Onko tänään mitään esityksiä ja mistä näkyy?
Ja eihän täällä saanut muista artisteista puhua,mutta..ööh, hehe...mitä Robin Packalen mahtaa tehdä Budapestissa? Juontaja suomalaisille (haastattelee Måneskinia?!)? Esiintyjä? Palkintojenjakajana?
Måneskin näyttää rennon viihtyvältä Budapestissa jossakin haastattelussa.
Mulla taas just toisinpäin. Parasta pitkästä aikaa ja perjantain pelastus, D ja G sydäntäsärkevän ihanissa yhteiskuvissa.
Se Damianon video, sen tutun kirjahyllyn edessä (lol), oli varmaan kaikkien mielestä mielettömän ihanin ja sexyin aikoihin.