Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaan pari linkkiä kiireisille:
Tässä edustava kuva haalarista https://www.instagram.com/p/CV4CJV0oxup/?utm_medium=copy_linkJa tässä sellainen 🍆 - versio (edustavahan sekin tietysti)
https://twitter.com/mnsknmoon/status/1456405394041999367?s=21Tämä on nyt vähän liikaa mulle tähän aikaan perjantaiaamusta.
Ketjun perinteinen perjantaipatonki 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haha tää on hyvä faneilla liikaa aikaa
Taas ilkeillään Damianolle. 😢 Tiedän että tämä on "huumoria" ja fanit varmasti oikeasti rakastavat Damianoa, mutta en osa arvostaa tällaista "huumoria", oli sitten kohteena Damiano tai joku muu. 😤 Nuo muut oli ihan hauskoja.
joo vaikka mäkin tykkään 'kiusata' välillä Damianoa mutta kyllä välillä itelläkin tulee tunne että onko tää liikaa?
Mun mielestä nuo oli hauskoja eikä menneet liian pitkälle. Tosiasiassa me fanit kuitenkin jumaloidaan Damianoa ja näytetään se, no, näin.
Miksi pitää yleensäkään kiusata ketään, edes "läpällä"? Mä en vain tajua tätä ilmiötä. Bändi kiusottelee toisiaan ja oletettavasti kaikella rakkaudella, mutta miksi fanien pitää tehdä sitä? Ja miksi vain yhtä kohtaan? Kysy miltä tahansa koulukiusaajalta miksi hän niin tekee, niin "sehän on vain läppää". Toki tässä tapauksessa kohde ei onneksi itse välttämättä näe näitä postauksia, mutta mitä jos Damiano sattuisikin näkemään näitä, joka puolella toistuvia "läppiä", ovatkohan loppujen lopuksi hänen mielestään kovin kivoja? Mun mielestä tällainen kiusaamishuumori on hanurista.
Vaikka itse aloittivatkin Mammamian kera sen, ei tämä niin hauska lumipalloefekti ihan kaiken aikaa ole. Huonona päivänä voi olla raskasta Damianolle, kuka sen tietää. Eikä kaikki tuota rakkaudella tee.
Damiano tietää, että fanit jumaloivat häntä. Tuo on vain kuittailua siitä miehen Bratiano-puolesta, joka tulee usein ilmi, esim. siinä Venäjän radiohaastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Damiano tietää, että fanit jumaloivat häntä. Tuo on vain kuittailua siitä miehen Bratiano-puolesta, joka tulee usein ilmi, esim. siinä Venäjän radiohaastattelussa.
Niin, tietää varmasti että moni jumaloi, mutta silti en usko että nämä kuittailut/läpät hänestä erityisen mukavilta tuntuu. Jos olisi kerran tai kaksi ja selkeästi johonkin tapaukseen liittyen, niin ehkä osaa nauraa niille, mutta tätä on jatkunut kuukausia. Täytyy toivoa ettei hän törmää näihin kovin usein. Itse en tajua miten joku haluaa tehdä ilkeitä läppiä jostain ihmisestä, jota ihailee. 😕
Ihana tuo violetti glamrock-haalari saappaineen, tykkään :) Ja mitä siitä vaikka pullat ja patongit vähän pullisteleekin, onhan noita nähty Robert Plantin ajoista lähtien (vähintään).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana tuo violetti glamrock-haalari saappaineen, tykkään :) Ja mitä siitä vaikka pullat ja patongit vähän pullisteleekin, onhan noita nähty Robert Plantin ajoista lähtien (vähintään).
Niin no, eihän se MEITÄ haittaa. Mutta...😌
Ja muilla kuin faneilla on väliä, koska...? ;) <3
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itse aloittivatkin Mammamian kera sen, ei tämä niin hauska lumipalloefekti ihan kaiken aikaa ole. Huonona päivänä voi olla raskasta Damianolle, kuka sen tietää. Eikä kaikki tuota rakkaudella tee.
Ei Mammamia mitään aloittanut vaan päinvastoin tarttui sekä bändin jäsenten että fanien ja Bratianon väliseen viha/rakkaussuhteeseen.
Lähinnähän kyseessä on yksi ja sama juttu, jota toistetaan: Damiano on rakastettava ja raivostuttava.
tää keikan lopetus oli ihana kun Damiano pyysi oikein Ethanin eteen
siis twitterissä puhuvat (en tie mistä tietävät) että ne ois eilen nauhoittaneet sen Ellen shown ja esittäneet Beggin blah
Vierailija kirjoitti:
siis twitterissä puhuvat (en tie mistä tietävät) että ne ois eilen nauhoittaneet sen Ellen shown ja esittäneet Beggin blah
Äh. Ymmärrettävää, koska sehän siellä on trendannut, mutta... Saapa nähdä, mitä mieltä fandom on muutenkin esiintymisestä. Ellenhän on ns. mustalla listalla esiin tulleen ikävän käytöksen vuoksi (on muistaakseni ollut työntekijöilleen pskamainen).
Se Jimmy Fallonin Beggin' -veto oli kyllä tosi hyvä, joten ehkä tämäkin on. Mutta kun Måneskin on niin paljon muutakin kuin vuosia vanha cover-biisi 😭 TikTok todellakin muuttaa asioita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh. Ymmärrettävää, koska sehän siellä on trendannut, mutta... Saapa nähdä, mitä mieltä fandom on muutenkin esiintymisestä. Ellenhän on ns. mustalla listalla esiin tulleen ikävän käytöksen vuoksi (on muistaakseni ollut työntekijöilleen pskamainen).
Se Jimmy Fallonin Beggin' -veto oli kyllä tosi hyvä, joten ehkä tämäkin on. Mutta kun Måneskin on niin paljon muutakin kuin vuosia vanha cover-biisi 😭 TikTok todellakin muuttaa asioita...
joo tavallaan ymmärrän mutta silti ei jaksais enää tota biisiä vaikka se livenä yleensä hyvä onkin ja jotenkin noi ilta talkshow-ohjelmat on paljon parempia kuin noi päivä ohjelmat, mutta Ellenin 'huonosta' maineesta huolimatta suurimmat starat silti vielä käy sen ohjelmassa joten tavallan ymmärrän että menivät sinne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo tavallaan ymmärrän mutta silti ei jaksais enää tota biisiä vaikka se livenä yleensä hyvä onkin ja jotenkin noi ilta talkshow-ohjelmat on paljon parempia kuin noi päivä ohjelmat, mutta Ellenin 'huonosta' maineesta huolimatta suurimmat starat silti vielä käy sen ohjelmassa joten tavallan ymmärrän että menivät sinne
Voi myös olla että niillä ei ole kovin paljon sananvaltaa siinä mihin nyt USAssa menevät.
mä en kestä fanit taas asialla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Mammamia mitään aloittanut vaan päinvastoin tarttui sekä bändin jäsenten että fanien ja Bratianon väliseen viha/rakkaussuhteeseen.
Lähinnähän kyseessä on yksi ja sama juttu, jota toistetaan: Damiano on rakastettava ja raivostuttava.
Kyllä Mammamia vahvistaa lumipalloilmiötä - ja tuo suuremman yleisön tietoisuuteen
Miksi Damianoa pidetään raivostuttavana? Sehän saa kohta tarpeekseen moisesta ja jättää koko bändin, jos tota mainetta ylläpidetään ja voimistetaan.
Damiano lapsena Lakersien pelissä
siis joku radiojuttu jossa ne myös esiintyi?
Ja siis Damianohan kiusaa muita minkä ehtii! Varsinkin Viciä.
https://www.instagram.com/p/CVDLI8hhyk0/