Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22163)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku vauvapalstalaisten juttu, kun en ole missään kuullutkaan koko daviano davidista?
Greatest troll hits @ Damiano Davidin ihasteluketju:
1. En ole ikinä kuullutkaan koko tyypistä
2. Miksi Damiano on niin naisellinen, taitaa olla homo
3. Miksi täältä poistuu kaikki nyyh
4. Muuten toi Robin Packalen on kanssa ihan kuin Damiano
5. Ootte säälittäviä munahaukkoja hyi
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Idde pysyy kaukana tästä keskustelun aiheesta ettei tule pahoitettua kenenkään mieltä 😁😶 te kyllä tiedätte mitä mieltä mää olen.
Taidanpa pitkästä aikaa katsella Må:n xfactor-kokoelmavideon. Söpönen vauva-Må. ❤️
Haha sama. Olen hieman aistinut, että tämä kanta on hieman yleisempi kuin moni täällä kehtaa ääneen myöntää. Olemmehan aikuisia ihmisiä 😇
(Mua ei kiinnosta Giorgia kun oon saanut kyseisestä ihmisestä ylimielisen vaikutelman plus oon superkateellinen, heh)
mä oon huomannut saman ja mä taas tykkään tosta Giosta ja en ole yhtään kateellinen, no ehkä sen somen perusteella joku voi saada käsityksen ylimielisyydestä (musta se itsevarmuus ja suoraan mielipiteensä kertominen ei ole sitä jos sitä tarkoitat) mutta mitä noi kaikki jotka on tavannut sen niin kertovat ihan toista sen luonteesta
asiasta toiseen näin twitterissä linkin johonkin iheart-radio haastatteluun (måneskinnews taisi sen retviitata twitteriin) joka oli ihan kiva; ei mitään uutta sinällään puhuivat Rooalrit-keikasta, Fallonista jne. ja että aikovatko esittää Usassa sekä enkun ja italiankielisiä biisejä jne. mutta tykkäsin siitä haastattelijasta tuntui oikeesti olevan kiinnostunut ja sanoi että älkää yhtään muuttuko jee!
laitan linkin myöhemmin tänään kun pääsen kotiin jollei joku aiemmin laita sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän tuovat nyt tuota keskinäistä insidejuttuaan niin näkyvästi esille?
Ovat parikymppisiä somekäyttäjiä, rakastuneita ja ikävissään. Damiano muuten sanoi jossain haastattelussa että aikoo olla halloweenina Ren.
Eikä se taida olla enää niin insidejuttu, innokkaimmat fanit viljelee Ren&Nana-vertausta aika paljon. Musta ihan hauska tapa, eivät julkaise yhteisiä kuvia, joten ne jotka ei seuraa yksityiselämää niin tarkkaan, näkee vaan Damianon julkaisut mangafanituksena.
tämä, tavallaan ainoastaan fanit jotka seuraa niitä molempia tietävät mistä on kyse
Mukaanlukie me, joille asia on kerrottu pyytämättä 😬
Sori, myöskään minua ei kiinnosta pätkääkään ihastukseni tyttöystävän sielunelämä.no täällä on kaikille vähän kaikkee mua taas ei kiinnosta patonkikeskustelut mutta hyppään ne ohi ja luen muut jutut
Oon muuten miettinyt, että tämän kirjoitustyylin takaa löytyy meitä muita nuorempi henkilö. Oonko ihan väärässä? Ihan mielenkiinnosta. Koska tunnut seuraavan esim. somea ihan eri näkökulmasta kuin tällainen 35+ mamma.
Sama fiilis! Muttei siis missään nimessä negatiivinen fiilis.
Tässäkin osoitteessa ollaan jo +30 osastoa. Vaikka täytänkin 24 joka vuosi uudelleen.
kyseisen haastattelun taisi juuri fanclubikin laittaa instaansa sieltä löytää linkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän tuovat nyt tuota keskinäistä insidejuttuaan niin näkyvästi esille?
Ovat parikymppisiä somekäyttäjiä, rakastuneita ja ikävissään. Damiano muuten sanoi jossain haastattelussa että aikoo olla halloweenina Ren.
Eikä se taida olla enää niin insidejuttu, innokkaimmat fanit viljelee Ren&Nana-vertausta aika paljon. Musta ihan hauska tapa, eivät julkaise yhteisiä kuvia, joten ne jotka ei seuraa yksityiselämää niin tarkkaan, näkee vaan Damianon julkaisut mangafanituksena.
Minulle kelpais yksityiset kuvat tyydyttämään uteliaisuutta ja romantiikan nälkää.
twitterissä måneskinin euroopplaiset fanit( ja koen itsekin niin) on puhuneet paljon siitä että eivät tunne oikein yhteyttä bändiin nyt kun ne on tuolla Usassa ei siinä etteivätkö tuntisi niiden puolesta iloa ja ole ylpeitä että niillä menee niin hyvin mutta jotenkin toi valtameri ja aikaero saa kaiken tuntumaan erilaiselta kun melkein kaikki tapahtuu silloin kun me ollaan nukkumassa tai sit on työ/koulu ja jotenkin bändikään ei ole niin aktiivinen ja samanlainen somessa nyt tuolla (toki voi johtua kiireestä), täytyy toivoo etteivät ne tulevaisuudessa vietä liikaa aikaaa tolla mantereella (nyt meen häpeämään)
LA:ssa on jo aamu sen verran pitkällä, että jokohan sieltä kohta tulisi puolihuolimattomasti jollain sisustusesineellä sensuroitua nudea sotkuisesta hotellihuoneesta?
Bonuksena kuvassa voisi myös näkyä jotain joka spoilaa joko lähipäivien aikataulua tai hotellin sijaintia 🧐
Vierailija kirjoitti:
LA:ssa on jo aamu sen verran pitkällä, että jokohan sieltä kohta tulisi puolihuolimattomasti jollain sisustusesineellä sensuroitua nudea sotkuisesta hotellihuoneesta?
Bonuksena kuvassa voisi myös näkyä jotain joka spoilaa joko lähipäivien aikataulua tai hotellin sijaintia 🧐
ei enää puolihuolimattomia aikatauluja jos ne ei pidä paikkaansa lolol
haha tää on hyvä eli tämän päivän keikkamainos Roxyssä
Vierailija kirjoitti:
Huh! Tuosta mainontastrategiasta voi olla montaa mieltä, palveleeko tarkoitustaan :D Mutta mikäs siinä, loppuunmyyty jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh! Tuosta mainontastrategiasta voi olla montaa mieltä, palveleeko tarkoitustaan :D Mutta mikäs siinä, loppuunmyyty jo.
toki toi Roxy on Sunset Boulewardilla West Hollywoodissa joten siellä on kyl totuttu kaikennäköseen
Vierailija kirjoitti:
Todellakin odotan mitä heillä on keikalla päällään 😂😂😂 vai onko mitään. Mainos lupailee aika paljon!
tässä se haastattelu josta puhuin tänään aiemmin
https://www.instagram.com/tv/CVvG-A9JS-n/?utm_medium=copy_link
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Jenkkihaastattelijat ovat suoriutuneet paremmin kuin mitä etukäteen veikkasimme 😊
jos se joku Gucci juttu (Gucci Love parade ) pitää paikkansa niin sitä voi seurata suorana youtubesta
tässä linkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Jenkkihaastattelijat ovat suoriutuneet paremmin kuin mitä etukäteen veikkasimme 😊
Totta. Tää oli jo tosi hyvä haastattelu, tuntui kun se olis ollut pidempi kun se oikeastaan olikaan, ja toimittaja oli tehnyt kivasti taustatyötä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Tää oli jo tosi hyvä haastattelu, tuntui kun se olis ollut pidempi kun se oikeastaan olikaan, ja toimittaja oli tehnyt kivasti taustatyötä :)
joo just toi tausta työ on kiva juttu tää taisikin olla joku alternative rock kanava
toi Gucci juttu taitaa tulla aamuyöstä Suomessa mutta onneksi sen varmaan pystyy latsomaan jälkikäteen tai oikeastaan mua kiinnostaa vain Måneskin ei ne muut julkut jotka siellä on
siis ne vaan ilmeisesti ovat paikalla katsomassa ton Guccin muotinäytöstä monien muiden julkkisten tapaan eivät esiinny? niillä on varmaan mielettömät kuteet joka taas jakaa porukan lol
Sama juttu täällä :) Kaikkein mieluiten olisin patongittomassa faniympäristössä mutta sitä ei tunnu oikein mistään löytyvän, joten tyydyn skippailuun ja puhun muusta.