Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22164)
Vierailija kirjoitti:
Hurjan söpö uhkauskirje viimeisenä vihjeenä. Ja lempinimi Dam josta D ei pidä 😁
En osaa vieläkään kuvitella millainen juoni on kehitelty.
Tää on kyllä söpö!
Tosi kiva saada video huomenna ihasteltavaksi ja analysoitavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vihje herättää lisää kysymyksiä ja se kaiketi on tarkoituskin. Tuleekohan tänään lisää vihjeitä vielä? 🤔
”Damianon asianajaja” Twitterissä tuosta kirjeestä: https://twitter.com/damianos_lawyer/status/1450132527847510019?s=21
Vierailija kirjoitti:
apua en kestä ja Damiano itse jakoi sen instatarinoissa että pitäiskö olla huolissaan? lol
Pieni pätkä siitä miltä ZeB kuulosti kun se oli vielä balladi:
https://twitter.com/StoriesManeskin/status/1450153703865032706
Hollannin tv:ssä esiintyivät taas melko tavallisina, omalla asteikollaan :) Aluksi ollut haastattelupätkäkin vaikutti kivalta, toivottavasti siitä tulee tallenne pian johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Hollannin tv:ssä esiintyivät taas melko tavallisina, omalla asteikollaan :) Aluksi ollut haastattelupätkäkin vaikutti kivalta, toivottavasti siitä tulee tallenne pian johonkin.
tässä
Vierailija kirjoitti:
Kommentoivat kivasti myös vaatevalintoja. Haastattelija kysyi, kuka valitsee vaatteet ja voivatko sanoa, etteivät halua käyttää jotain stylistin ehdottamaa asua, niin Vic totesi, että he itse päättävät ja ovat ihan bitchejä tämän suhteen. Uskon kyllä!
Tuolta löytyy haastis + Mammamia heille jotka missasivat: https://www.bvn.tv/
huomenna vielä se radiokeikka Amsterdamissa ja ilmeisesti jo keskiviikkona Lontooseen päättelen siitä että Victorian uuteen kuvaan valokuvaaja Damon Baker kommentoi että nähdään 20 päivä ja se kai asustaa Lontoossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoivat kivasti myös vaatevalintoja. Haastattelija kysyi, kuka valitsee vaatteet ja voivatko sanoa, etteivät halua käyttää jotain stylistin ehdottamaa asua, niin Vic totesi, että he itse päättävät ja ovat ihan bitchejä tämän suhteen. Uskon kyllä!
Minä uskon myös! Niin hyvin ns. ownaavat joka lookin, mitä käyttävät. Kaikki erikoisetkin asut.
Minä en jotenkin toivu siitä, että Ethan harrastaa labyrintteja. Tähtitiede ja labyrintit ja maailman suloisin ja kiltein ja fiksuin mutrusuu EN KESTÄ. Miten kukaan voi olla noin liikuttava???
Ilmeisesti tuonne tv-studiolle oli otettu muutama fani studion ulkopuolelta sisään katsomaan esitystä muuten vain, ovat somessa haljeta onnesta :)
Vierailija kirjoitti:
Minä en jotenkin toivu siitä, että Ethan harrastaa labyrintteja. Tähtitiede ja labyrintit ja maailman suloisin ja kiltein ja fiksuin mutrusuu EN KESTÄ. Miten kukaan voi olla noin liikuttava???
Niinpä! Ja sitten kun hänellä on vielä ilmiselvästi se ✨ toinen ✨ puolikin. Ihana on kaikkine ominaisuuksineen 🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuolta se haastis löytyy 😁
T. Uuno
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Uuno
Se oli siinä live-kohdassa ja siitä ihan etsimällä oikea kohta. Voi olla, että siirtyy livevalikosta ohjelman kohdalle kun aikaa kuluu. Silloin kun itse katsoin, niin tämän päivän ohjelma oli vain livenä katsottavana (tuli hieman viivästettynä streamiin)
Olen kirjoittanut tänne suht paljon, 99% positiivisia juttuja - jakanut linkkejä ja arvostanut/jumaloinut varsinkin Damianoa tavalla jota en ehkö kehtaisi normielämässä paljastaa. Pari kertaa olen myös kirjoittanut jotain pohtivampaa ja kyseenalaistavampaa, ja sain täällä kuulla että olen negatiivisuudessani taakka läheisilleni.
Haluan sanoa, että mulla on sillä tavalla haastava elämäntilanne että se satutti varmasti enemmän kuin oli tarkoitettu. Tästä keskustelusta on kuitenkin jo tullut melkein oma pieni yhteisönsä, ja hieno osoitus palstasta parhaimmillaan. Pointtini on kai siis, ettei kannata omista mielikuvistaan lähtien ilkeillä toisille kirjoittelijoille parin viestin perusteella, koska kaikki ollaan täällä samasta syystä, ja monelle tämä “ihastelu” ja muu pohdiskelu voi olla jopa henkireikä. Siksi tästä keskustelusta niin tykkäänkin, harvinaisen myötämielisenä tai jopa solidaarisena tämä ketju on pysynytkin, ja toivottavasti pysyy myös jatkossa.
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Uuno
ainakin fanclubin instasta
Onko mitään tietoa, mitä Lontoossa tapahtuu? Siis haastattelujen ja esiintymisten osalta. Kyselen koska asun täällä.
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään tietoa, mitä Lontoossa tapahtuu? Siis haastattelujen ja esiintymisten osalta. Kyselen koska asun täällä.
ei ainakaan vielä ole ilmoitettu mitään
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tänne suht paljon, 99% positiivisia juttuja - jakanut linkkejä ja arvostanut/jumaloinut varsinkin Damianoa tavalla jota en ehkö kehtaisi normielämässä paljastaa. Pari kertaa olen myös kirjoittanut jotain pohtivampaa ja kyseenalaistavampaa, ja sain täällä kuulla että olen negatiivisuudessani taakka läheisilleni.
Haluan sanoa, että mulla on sillä tavalla haastava elämäntilanne että se satutti varmasti enemmän kuin oli tarkoitettu. Tästä keskustelusta on kuitenkin jo tullut melkein oma pieni yhteisönsä, ja hieno osoitus palstasta parhaimmillaan. Pointtini on kai siis, ettei kannata omista mielikuvistaan lähtien ilkeillä toisille kirjoittelijoille parin viestin perusteella, koska kaikki ollaan täällä samasta syystä, ja monelle tämä “ihastelu” ja muu pohdiskelu voi olla jopa henkireikä. Siksi tästä keskustelusta niin tykkäänkin, harvinaisen myötämielisenä tai jopa solidaarisena tämä ketju on pysynytkin, ja toivottavasti pysyy myös jatkossa.
Ensinnäkin, tsemppiä, mikä tilanteesi ikinä onkaan. Toivon että haastavuus lievittyy jossain kohtaa. ❤️
Toisekseen, täällä kun näin kirjoitellaan on hirveän helppo tehdä kovinkin äkkipikaisia päätelmiä toisista, olen ollut sen kohteena itsekin ja mitä pienimmästä, pöntömmästä syystä.
Kaikille rauhaa ja rakkautta ja Damianon ja Ethanin kuvia uniin.