Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22138)

Vierailija
1321/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän on kiellettyä sanoa että että bändillä näyttää olevan mahtava yhteishenki?

Mä tykkään Victoriastakin. Siinä on roomatar parhaimmillaan, asennemimmi!

Vierailija
1322/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän on kiellettyä sanoa että että bändillä näyttää olevan mahtava yhteishenki?

Koska se vie pohjan siltä, että me naiset täällä vain ihaillaan urpoina jotakin after dakr show -meininkiä, ja samalla se vie arvoa koko ihailulta. Jos tuo faktoja, joiden mukaan Damiano ja bändi ovat tavallisia kunnollisia nuoria, jotka vain vetävät showta.

Vierailija
1324/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on uusi? Löytyy koiranpentu ja silmäniskukin ;)

Vierailija
1325/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on uusi? Löytyy koiranpentu ja silmäniskukin ;)

Koira, strippausta ja lanneliikkeitä? Me likey <3

Vierailija
1326/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tankotanssiosio on kyllä... kiva.

Vierailija
1327/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se vie pohjan siltä, että me naiset täällä vain ihaillaan urpoina jotakin after dakr show -meininkiä, ja samalla se vie arvoa koko ihailulta. Jos tuo faktoja, joiden mukaan Damiano ja bändi ovat tavallisia kunnollisia nuoria, jotka vain vetävät showta.

Niin se oli joku drag show ammoisina aikoina, jos oikein muistan.

Vierailija
1328/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää vähän Ile Uusivuorelta

Niin näyttää, mutta Ilestä puuttuu kaikki karisma, siksi ei herätä mitään tuntemuksia.

Vahva sama. Vähän niinkuin Toni Veijalainen on isänsä Esko Salmisen näköinen ja kuulonen, mutta karisma puuttuu Tonilta totaalisesti. 

Vierailija
1329/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiehtoo yhtyeen ilo yhdessä ja nuoruuden huuma, yhdistettynä tietenkin viehättäviin nuoriin. Damienia, ja mikseii vähän Ethania, unohtamatta. Ne nuoruuden kaveriporukat, hauskuus, jännitys, vihlaisut mahanpohjassa hyvännäköisten D ja E tyyppisten seurassa. Jollakin Rooman kaduilla romanttisesti, voiko sadunomaisempaa ollakaan.

Minulla taas ei ole mitään kokemusta tuollaisesta nuoruudesta, vasn katsoin aina kun vierestä vietiin (kerran jopa kaverin äiti minun sijastani....) joten varmaan siksikin koen olevani henkisesti ikuinen parikymppinen ja en pidä siten outona ihastella parikymppisiä salaa itsekseni.

Vaikka sellaista on kokenut, niin haikealta se silti tuntuu, kun taakse on jäänyt rakkautta, jota ei ole älynnyt pitää kiinni, ja toisaalta hetkiä jotka vaan on jo menneet.   Damianon kautta pääsee takaisin sinne <3

Korona-aikana ei taida kyllä nuorilllakaan olla niin paljon mahdollisuuksia kokea kaikkea sitä tunnetta. Ehkä ens vuonna sitten.

Niin varmasti sekin on haikeaa kyllä.

Tuleekohan Måneskine v 2022 kesällä Suomeen rock festareille ja mitenköhän pian nuo festarit on loppuunmyyty... bikinikuntoon 2022! Sitten tunkeudun punaviinipäissäni bäkkärille ja soperran "voulech vou avec ses moi, ai se onkin ranskaa hei Daim, Danonine mä rrrrakasta shua hei kyl mä meen ei tartte heittää ulos ziisös"

😂😂😂

Vierailija
1330/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että tätä keskustelua hallitsee paitsi epävarmat heteromiehet poistoillaan, myös jotkut seksuaalivähemmistöryhmät, jotka haluaa keskustelun sävyn tietynlaiseksi. Siitä poistot.

Vierailija
1331/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on Viskari ja Italialla on tämä seksijumala.

Tiedättekö mikä Damianossa on niin upeeta? Sen laatikko leuka, näyttää mieheltä eikä perunalta.

Suomalaiset miehet urheilevat js syövät liikaa, pöhöttyneitä perunanaamoja vaikka kuinka timmi olisivat. Eivät ole enää yhtä komeita kuin isovanhempansa. Käykää kattoo sotilaat kuinka komeita olivat. Suomen sotilaat.

Eikö ketjun tarkoitus ole olla hyvän mielen ketju? Jätetään siis suomalaismiesten mollaus pois. Se on tarpeetonta. Ihaillaan mieluummin D:tä.

Vierailija
1332/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen tässä lasta nukuttaessa videoita ilman ääntä ja hyvänen aika nuo kädet ovat magneettiset! Italialaiset on niin mahtavia puhumaan käsillään, en muistanutkaan :)

Vierailija
1333/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tänä iltana poistettuja viestejä on tullut takaisin!

Vierailija
1334/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vielä tuota lehdistötilaisuuden säären vilautusta, että missä vaiheessa housut lähti jalasta? Alussa oli revenneet housut, myöhemmin pelkät paljaat sääret... löytyykö tästä tallenne?

Vierailija
1335/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä huomasin kanssa! Mutta tästä nähdään, että positiivisuus voittaa aina negatiivisuuden, ja tämä on av:n about ainoita ketjuja, joissa suurin osa viesteistä on positiivisia. Hyvä me, hyvä Damiano ♥️

Vierailija
1336/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä huomasin kanssa! Mutta tästä nähdään, että positiivisuus voittaa aina negatiivisuuden, ja tämä on av:n about ainoita ketjuja, joissa suurin osa viesteistä on positiivisia. Hyvä me, hyvä Damiano ♥️

MAHTAVAA! <3

-ap

Vierailija
1337/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin viime viikonloppuna, että mitä minulle oikein tapahui, kun hurahdin tähän namupalaan ihan täysin. No, 1300 viestiä tässä ketjussa. Näköjään joku muukin hurahti.. ;)

Vierailija
1338/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan tuo pelkkä päänheilautus sivulle ajassa 0:54... 😱

Vierailija
1339/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan historian noloimpia ketjuja.

Vierailija
1340/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatteko kuulla jotain tosi pervoa?

Multa tais irrota toinenkin munasolu, taitaa tulla kaksoset!

Mulla taas kastui Damianon takia jo neljännet pikkarit kahden päivän sisään ;)

Ei mulla vaan kastu. Ehkä me vaan ihaillaan häntä eri tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän