Vuokranantajani ahdistelee ja uhkailee
Tapana olla oven takana milloin tahansa, ilmoittamatta. Kertoo seksistisiä vitsejä, kouraissut mukavahingossa, sanonut tarvitsevansa asunnon omaan käyttöönsä tietäen että oma muuttoni ei ole mahdollinen juuri nyt, jättänyt korjaukset jotka viranomainen vaatinut tehtäväksi tekemättä, jättänyt isännöitsijäntodistuksen antamatta, järjestänyt ikävyyksiä...
Todella epämiellyttävä tapaus.
Olen pohtinut lähestymiskieltoa.
Pari muutakin iljettävää tyyppiä harkinnassa.
Kommentit (15)
Muuta muualle. Ai miten niin ei ole mahdollista - oot siis sotkenut luottotietosi vuokrarästeillä tai suihkuun nukahtamalla joten et saa uutta asuntoa. Oma vika.
Seksistiset vitsit ja kouraisut ovat yksiselitteisesti väärin. Sen sijaan vuokranantaja saa irtisanoa vuokrasopimuksen jos hän ottaa asunnon omaan käyttöön, eikä hänen tarvitse erikseen miettiä sinun muuttohalukkuuttasi. Toki lakisääteinen irtisanomisaika on voimassa.
Ei hän oikeasti halua menettää "kilttiä" vuokralaista, eikä ole tähän tulossa. Tarkoitus on vain pelotella. En voi kertoa kaikkea ettei tunnisteta... Olen saanut tarpeeksi tätä laatua.
Painajaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän oikeasti halua menettää "kilttiä" vuokralaista, eikä ole tähän tulossa. Tarkoitus on vain pelotella. En voi kertoa kaikkea ettei tunnisteta... Olen saanut tarpeeksi tätä laatua.
Painajaista.
Joo en usko sua. Etkä sä ole mikään hyvä vuokralainen. Se toivoo pääsevänsä susta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä vuokrasopimukssa lukee kauanko on kesto? Sinä aikana ei vuokranantajalla ole mitään asiaa asuntoosi joka on hallussasi laillisesti.
6kk on aina aika jolloin vuokranantaja voi muuttaa siihen itse.
Aivan normaalia ja vuokranatajan oikeus.
Kourimisesta voit tehdä rikosilmoituksen.
Osa vuokranantajista on aivan umpihulluja. Vuokraavat asuntoa vain jotta voivat käyttää valtaa johinkin ihmiseen. En enää ikinä vuokraa yksityishenkilöltä. En ikinä.
Millainen reppana näitä juttuja keksii, onkohan sillä edes ystäviä? Omat vanhemmatkin halveksuu kun nämä ketjut on parasta mihin ap pystyy.
No, voimme vain toivoa että jonain päivänä keräät riittävästi rohkeutta ja teet sen lopullisen ratkaisusi, toivottavasti et vain vie sivullisia siinä samalla.
Turvaketju on aina päällä. Jonkun pitää olla aina kotona, eli ei voi vapaasti liikkua. Varastokomerosta ja asunnosta on viety tavaraa, arvoltaan vähäistä.
En ole nukahtanut suihkuun, ja vuokran olen suorittanut.
Täällä ihmiset liikkuu metsästyskiväärien kanssa, mekkaloi ja miehet käy rintoihin. Alkoa noilla menee, aina pikku marinadissa.
Painajaista.
Vierailija kirjoitti:
Millainen reppana näitä juttuja keksii, onkohan sillä edes ystäviä? Omat vanhemmatkin halveksuu kun nämä ketjut on parasta mihin ap pystyy.
No, voimme vain toivoa että jonain päivänä keräät riittävästi rohkeutta ja teet sen lopullisen ratkaisusi, toivottavasti et vain vie sivullisia siinä samalla.
Juu. Terkkuja vanhemmalta haudan takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painajaista.
Joo en usko sua. Etkä sä ole mikään hyvä vuokralainen. Se toivoo pääsevänsä susta eroon.
T. Liisa Virtanen
Mitä siinä vuokrasopimukssa lukee kauanko on kesto? Sinä aikana ei vuokranantajalla ole mitään asiaa asuntoosi joka on hallussasi laillisesti.