Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22164)
Tämä on se toinen esitys, ei ihan kokonainen eikä yhtä hyvänlaatuinen kuin fanclubin tallenne.
Vierailija kirjoitti:
täällä ne ainakin on mutta en tie sitä toista kertaa mammamia, onko tää eka vai toka?
https://www.instagram.com/maneskinofficialfanclub/channel/?hl=fi
Tämä linkki ei vie ainakaan mua suoraan videoon, mutta se standup-video on eka esitys.
tässä radio haastattelu Usasta
aika söpö kuva Damianosta ja Giorgiasta ja joo onhan se vähän akward kun fanit kuvaa salaa tai no kyllä ne tiesi että siinä hotellin pihalla oli faneja joten eipä ne taida enää välittää peitellä mitään
Vierailija kirjoitti:
aika söpö kuva Damianosta ja Giorgiasta ja joo onhan se vähän akward kun fanit kuvaa salaa tai no kyllä ne tiesi että siinä hotellin pihalla oli faneja joten eipä ne taida enää välittää peitellä mitään
On tuo G aika hobitti kun Dami joutuu noin kumartumaan haliessa 😁
Lowkey jealous here 🙋🏼♀️
Minä en myöskään oikein lämpene tälle kappaleelle. Tämä on lähinnä suht yksioikoinen pop/tanssimusiikki- kappale, vai miksi sen nyt yrittäisin määritellä. Toivon ettei tämä ole se suunta johon haluavat suurimmaksi osaksi mennä.
Minusta sen huomaa, että kappale on syntynyt muutamassa tunnissa. Vaikuttaa jotenkin keskeneräiseltä, varsinkin kun tietää miten todella todella hyviä biisejä pystyvät kirjoittamaan.
Itse tosin kuvasivat tätä kieli poskessa tehdyksi. En tiedä oliko tarkoitus saada joku nopeastikin sinkku ulos, ja tämä tyyli tuntui toimivimmalta siihen. Enkä siis sano, että laulu olisi huono. Odotin vain jotenkin enemmän. Seksistä on jo kirjoitettu yksi kappale, ja sitä tuodaan nyt voimalla habituksessa esiin muutenkin, joten toivon ettei se jotenkin ala lopulta kyllästyttää. IWBYS- videon jälkeen miten siitä enää “parannetaan” seksikkäämmäksi?
Viimeinen huomio onkin sitten se, että tässä on minun mielestäni kaksi eri laulua lyriikoiden osalta. Se miten ihmiset tuomitsevat ja tulkitsevat ulkoisten seikkojen perusteella, eli aina joku arvostelemassa omien motiiviensa vuoksi, kun olet julkisuudessa. Sitten taas se seksiosio. Esim. “you want to touch my body I say you’re not allowed” - viittaa selkeästi julkisuuden haittapuoliin kuten monet muutkin kohdat. Miten se on samaa kokonaisuutta sen kanssa että haluaa tehdä kaikenlaista sängyssä? En nyt ihan tosissani kysele, mutta ajatuksia? :D
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lowkey jealous here 🙋🏼♀️
Näistä oli toinenkin fanin jakama kuva Twitterissä, johon G itse kommentoi että kai hän näyttää minille kun toinen huijaa koroilla...
Nuo konserteissa kuvaavat teinit voisivat opetella kääntämään puhelimensa vaakatasoon kuvatessaan, niin videoita viitsisi joku katsoakin.
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lowkey jealous here 🙋🏼♀️
onhan se ,tosin tossa kuvassa Damilla on korkeat korot ja Giolla taitaa olla aamutossut tai jotain jalassa lol
ovat tehneet tänäänkin vissiin jotain promoja tuolla Berliinissä ainakin se Chantal meikkaaja postasi instatarinaa jostain kuvauksista
Vierailija kirjoitti:
Nuo konserteissa kuvaavat teinit voisivat opetella kääntämään puhelimensa vaakatasoon kuvatessaan, niin videoita viitsisi joku katsoakin.
oon kyllä kiitollinen niille faneille jotka viittii kuvata keikoilta mä en kyllä pystyis tuohon, yleensäkin otan kuvan tai kaksi ja ehkä jonkun videopätkän muuten nautin vaan keikasta
Pakko tulla kehumaan, aloitin italian opiskelun Euroviisujen jälkeen Duolingolla. Ymmärsin noista kahdesta tänään linkatusta lehtijutusta noin 99% ilman että tarvitsi turvautua kääntäjään. Jee. Hitaasti olen silti edennyt, mutta jotain konkreettista hyötyä tästä fanituksesta. Mitens muilla, onko vielä motiivi tallella?
Tämän takia tarvitsen lisää italiankielisiä lauluja!
Vierailija kirjoitti:
Pakko tulla kehumaan, aloitin italian opiskelun Euroviisujen jälkeen Duolingolla. Ymmärsin noista kahdesta tänään linkatusta lehtijutusta noin 99% ilman että tarvitsi turvautua kääntäjään. Jee. Hitaasti olen silti edennyt, mutta jotain konkreettista hyötyä tästä fanituksesta. Mitens muilla, onko vielä motiivi tallella?
Wow, kudos to you sister!
Mun Italian taito rajoittuu lähinnä Zitti E Buonin ja Coralinen sanoitusten ymmärtämiseen 😁
Vierailija kirjoitti:
Välillä on intoa enemmän ja välillä vähemmän, mutta tasaisesti taaperran Duolingolla eteenpäin. Italiankielisestä tekstistä (esim. Giorgian instastoryista :) saa tosiaan paikoitellen jo melko hyvin selvän, mikä kyllä motivoi!
-ap
kuva lentokentältä ah Ethanin hiukset
Måneskin on Ruotsissa 15. lokakuuta esiintyvät niiden Idolsissa en tiennyt että jossain maassa vielä menee semmonenkin
Vierailija kirjoitti:
Måneskin on Ruotsissa 15. lokakuuta esiintyvät niiden Idolsissa en tiennyt että jossain maassa vielä menee semmonenkin
huokaus - koska ne tulis tänne? ( ei varmaan koskaan)
eli 13. Pariisi, 15. Tukholma, 19. Amsterdam varmaan välissä jotain muitakin maita ja jos huhu pitää paikkansa niin marraskuun alussa Los Angeles mutta ihmettelen että eivät ole vielä olleet Englannissa
Vierailija kirjoitti:
kuva lentokentältä ah Ethanin hiukset
Söpöt ❤️ Damilla taitaa olla dresslikemaneskinin lahjoittama Berlin-paita. 🧐
Aiemmin viikolla jotkut fanit oli twitterissä onnessaan kun Ethan piti niiden antamaa korua monta päivää. Musta on tosi ihana ele että bändiläiset edes hetkellisesti huomioi noi monet fanilahjat.
Vierailija kirjoitti:
eli 13. Pariisi, 15. Tukholma, 19. Amsterdam varmaan välissä jotain muitakin maita ja jos huhu pitää paikkansa niin marraskuun alussa Los Angeles mutta ihmettelen että eivät ole vielä olleet Englannissa
Tukholman ja Amsterdamin väliin varmaan taas Tanska nii taas ihan samat maat kuin viimeksikin lol
Aluksi en juuri pitänyt MammaMiasta. Liian monotoninen, mutta nyt jo lämmennyt. Tarvitsee totuttelua ja livenä toimi hyvin. Sanat ovat hyvät! Hyvä vaan, että Måneskin tekee kaikenlaista musiikkia. Voi kun vielä esittäisivät vanhempia laulujaan. Vähän kuin heillä olisi jokin vahva antipatia niitä kohtaan.