Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Damin esiintymisasusta te ette tykkää?
Minun inhokkini on se Venäjältä tuttu vekkihame.Minäkään en siitä erityisesti innostunut. Yleensä miehet punkhenkisesti hameessa tai kiltissä kyllä miellyttävät silmää, mutta se asu oli jotenkin pliisu (vaikka Vivianne Westwoodia taisi ollakin). Jos hameen oliosi yhdistänyt esim. mesh-toppiin, niin olisi saattanut ollakin eri tavalla hot
Se USA:n ekslusiivisen facebook-liven kuparinvärinen pliseerattu mummonverhotunika vie mun mielestä kuitenkin voiton huonoimman asun kategoriassa
Sama. Mummonverhot vie voiton, kakkosena tulevat tämän vuoden korsettiasut (tykkään kyllä korseteista miehillä ja Damiano on esim. dragissä erittäin kuuma mutta nuo korsetit on vaan sattuneet olemaan rumia), kolmantena se Venäjän vekkihame.
Lemppareita ovat puolestaan:
- The Housut ja body (Sanremo)
- Euroviisujen henkselipöksyt (ehjänä tai ei, lol)
- Pyro-videon kahleasu
- Puolan pitsiasu
- se mustavalkoinen puku
Ja on niitä muitakin, mutta nämä tuli nyt mieleen.
Idde kirjoitti:
Kyllä tuntuu että osa faneista on vetäissyt kahvit väärään kurkkuun kun eiliset kuvat tuli ilmi - minä aplodeeraan Må:n rohkeudelle ja halulle tehdä just mitä huvittaa. Kuvat oli minusta varsin linjassa sen kanssa millaisia ovat ennenkin julkaisseet ja minkä puolesta puhuvat.
Hyväntuulinen tanssi-Damiano lentokentällä, aaw ❤️
Minä näin jonkin verran ihmettelevää kommentointia faneilta, jotka ovat alkaneet fanittaa X-factorin aikaan. Toisaalta ymmärrän niitä, se ensimmäisen esiintymisvuoden hippi/kiiltopuku-Måneskin on ollut aika erityyppinen ulkoisesti kuin nykyinen. Jos on tykästynyt nimenomaan siihen tyyliin ja seuraillut bändin tekemisiä vain satunnaisesti, niin nykyinen meno voi tuntua vieraalta.
Idde kirjoitti:
Kyllä tuntuu että osa faneista on vetäissyt kahvit väärään kurkkuun kun eiliset kuvat tuli ilmi - minä aplodeeraan Må:n rohkeudelle ja halulle tehdä just mitä huvittaa. Kuvat oli minusta varsin linjassa sen kanssa millaisia ovat ennenkin julkaisseet ja minkä puolesta puhuvat.
Kyllä! Mietin, minkälaisia kysymyksiä promohaastatteluissa näistä kuvista tulee ja etenkin minkälaisia vastauksia Måneskiniltä kuulemme.
iltasanomat kirjoittaa kerrankin Måneskinin kuvasta
Vierailija kirjoitti:
iltasanomat kirjoittaa kerrankin Måneskinin kuvasta
Se on jäänyt kuitenkin täysin huomiotta että kuva on uuden sinkun promoa...
parasta tossa videossa lentokentällä kun Damiano tanssii niin ihmiset kulkee sen ohi eikä tuijota sitä lainkaan lolol
Vierailija kirjoitti:
parasta tossa videossa lentokentällä kun Damiano tanssii niin ihmiset kulkee sen ohi eikä tuijota sitä lainkaan lolol
Jep, siinä meillä on kansainvälinen rokkistara 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy muuten sanoa, että juuri nyt en ole kovin kateellinen Giolle (yleensä olen, hah). Miljoonat ihmiset kuolaamassa kuvaa, jossa oma poikaystävä makoilee öljyttynä, haarovälissään entinen FWB-säätö...
Tai ehkä Giorgia pystyy olemaan onnellinen siitä, että tuo laittoman kuuma mies on vain hänen, eikä pode mustasukkaisuutta.
Tumblrissa pyydettiin, että Giorgia ja muut kävisivät noutamassa lapsensa kotiin kun nämä ovat taas julkaisemassa alastonkuvia somessa 😄
Onko Giorgialla lapsi????
Damianon kanssa??
on Legolas ja Bidet melkein kaksoset ikäeroa vain kuukausi lol
Vierailija kirjoitti:
Heh :D
Fanit on innostuneet pukemaan bändiä eilisten seksualisointikeskustelujen jälkeen 🙈😂
https://twitter.com/ykaaarus/status/1445490264315817999?s=21
Vierailija kirjoitti:
Täytyy muuten sanoa, että juuri nyt en ole kovin kateellinen Giolle (yleensä olen, hah). Miljoonat ihmiset kuolaamassa kuvaa, jossa oma poikaystävä makoilee öljyttynä, haarovälissään entinen FWB-säätö...
Tai ehkä Giorgia pystyy olemaan onnellinen siitä, että tuo laittoman kuuma mies on vain hänen, eikä pode mustasukkaisuutta.
Tumblrissa pyydettiin, että Giorgia ja muut kävisivät noutamassa lapsensa kotiin kun nämä ovat taas julkaisemassa alastonkuvia somessa 😄
Onko heillä oikeasti ollu juttua joskus? Eikö Victoria ole lesbo?! Vai oonko mä missannut jotain? Ja onko Damianolla ja Giorgialla lapsi?
Pitäiskö jonkun nyt linkata kuva meikittömästä Damianosta varmemmaksi vakuudeksi 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko heillä oikeasti ollu juttua joskus? Eikö Victoria ole lesbo?! Vai oonko mä missannut jotain? Ja onko Damianolla ja Giorgialla lapsi?
Huhujen mukaan jotain säätöä vuosia sitten. Victoria taitaa olla bi. Lapsia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhujen mukaan jotain säätöä vuosia sitten. Victoria taitaa olla bi. Lapsia ei ole.
Ok, thank you! Jotenkin tuntuu, että Victorian ja Damianon välit on enemmän sisarukselliset/tietoista provoa meidän ärsytykseksi :D
- tuo kenelle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö jonkun nyt linkata kuva meikittömästä Damianosta varmemmaksi vakuudeksi 😁
Aloitetaan vaikka näillä 😁
Olisi kuvitellut, että Måneskin olisi luottanut enemmän musiikkinsa, koska sehän on hyvää ja sillähän he ovat maailmaa valloittaneet. Mutta ei siltä nyt näytä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kuvitellut, että Måneskin olisi luottanut enemmän musiikkinsa, koska sehän on hyvää ja sillähän he ovat maailmaa valloittaneet. Mutta ei siltä nyt näytä.
Täytyy myöntää, että tämäkin kävi mielessä, nyt varmistellaan ehkä vähän epätoivoisestikin sitä, että some kohisee uuden sinkun julkaisun alla. Siellä kyllä tiedostetaan että nyt jos koskaan on se hetki, kun on onnistuttava pitämään suosio korkealla.
Mutta ei alastomuus ole bändin kuvamateriaalissa kuitenkaan uutta.
Vierailija kirjoitti:
Todella ylimielinen bändi!
Vähemmän meikkiä Damiano, jos nyt olet niin hyvännäköinen!!
Sitten voin päättä, oletko kaunis mies vai ei.
Ilman meikkiä ovat kauneimmillaan.
Luulen että tässä taotaan kun rauta on kuuma ja varmistetaan se että heistä puhutaan. Ja luultavasti kyseessä on vielä enemmän se, että tietävät tasan tarkkaan miten kuumina fanit heitä pitävät ja halutaan vähän kiusotella. Ovat nuoria ja kauniita ja tiedostavat sen ja tietävät myös sen että suuri(n?) osa faneista on haltioissaan. Itse katselen oikein mielelläni tällaista Måneskin-silmäkarkkia. 🤤
Onko Giorgialla lapsi????
Damianon kanssa??