Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä se on sitten tuo kiilto/öljyisyys heidän ihossaan mikä omaan silmääni tökkää, luulen, että jos ihot olisi jätetty ns normitilaan niin en kokisi kuvaa tässä määrin mauttomaksi 🤔.
Mutta sitä en kiellä, edelleenkään, että kuolaan D:tä ja heidän musiikkiaan ihan kybällä 😋😍.Itse taas tulkitsen öljyn käytön osaksi Mammamian estetiikkaa, koska biisi leikittelee ihan täysillä italialaisiin liittyvillä stereotypioilla ja kliseillä (ja on ihan erilainen kuin henkevä Vent' anni). Onhan jo pelkkä Mammamia-lausahdus mauton viittaus Italiaan, mutta riemastuttavaa kuultavaa Damianon suusta. Alastoman vartalon öljyäminen on samalla lailla mautonta, mutta Må tietää mitä tuollaiset kuvat tekevät meille 😄
Jep, tässä kontekstissa se on juuri sitä taidetta mistä puhuin tuossa aiemmassa viestissäni. Poptaidetta, josta tulee mieleen esim Jeff Koonsin kuvasto. Mennään siellä mauttomuuden rajalla, mutta sillä on tarkoituksensa - tässä mekin niitä kuvia nyt pohdimme toivuttuamme horny jailista 😚🤌
Olen samaa mieltä. Siltikin tämä ketju vain edellleen näyttää naisten voiman - emme masturboi vain analysoimme sitä miksi joku viehättää.
Siis meinaatko, että vain miehellä on oikeus masturboida? Millälailla se on naisten voimaa? Et voi olla tosissas.
Ei viedä keskustelua yhtään sen enempää masturbointiasioihin, koska ne ovat palstan seksiosion juttuja ja voivat osaltaan olla häiriköiden yritys saada ketju poistetuksi!
Onko mammat mustiksia Vikille kun se saa nysvätä alastonta Damia ja Ethania vasten, liekö harrastaavat kimppakivaaki, enpä yllättyis
Vierailija kirjoitti:
Ei viedä keskustelua yhtään sen enempää masturbointiasioihin, koska ne ovat palstan seksiosion juttuja ja voivat osaltaan olla häiriköiden yritys saada ketju poistetuksi!
No en halua keskustelua poistettavan, varovainen pitää olla, mutta jos aiheesta keskustelee asiallisesti, niin kyllä ne trollaajat sieltä erottuu, ja niitä ei pidä ruokkia tietenkään.
Tämä ketju koskee D:tä ja Må:ta ja heidän musiikkiaan. Ovathan hekin bändinä rohkeasti esilletuoneet sessuaalitán ja kaiken siihen liittyvän leluineen päivineen....
Joskus tuntuu, että millä vuosikymmenellä me elämme?
Ei tarvitse hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä se on sitten tuo kiilto/öljyisyys heidän ihossaan mikä omaan silmääni tökkää, luulen, että jos ihot olisi jätetty ns normitilaan niin en kokisi kuvaa tässä määrin mauttomaksi 🤔.
Mutta sitä en kiellä, edelleenkään, että kuolaan D:tä ja heidän musiikkiaan ihan kybällä 😋😍.Itse taas tulkitsen öljyn käytön osaksi Mammamian estetiikkaa, koska biisi leikittelee ihan täysillä italialaisiin liittyvillä stereotypioilla ja kliseillä (ja on ihan erilainen kuin henkevä Vent' anni). Onhan jo pelkkä Mammamia-lausahdus mauton viittaus Italiaan, mutta riemastuttavaa kuultavaa Damianon suusta. Alastoman vartalon öljyäminen on samalla lailla mautonta, mutta Må tietää mitä tuollaiset kuvat tekevät meille 😄
Jep, tässä kontekstissa se on juuri sitä taidetta mistä puhuin tuossa aiemmassa viestissäni. Poptaidetta, josta tulee mieleen esim Jeff Koonsin kuvasto. Mennään siellä mauttomuuden rajalla, mutta sillä on tarkoituksensa - tässä mekin niitä kuvia nyt pohdimme toivuttuamme horny jailista 😚🤌
Olen samaa mieltä. Siltikin tämä ketju vain edellleen näyttää naisten voiman - emme masturboi vain analysoimme sitä miksi joku viehättää.
Siis meinaatko, että vain miehellä on oikeus masturboida? Millälailla se on naisten voimaa? Et voi olla tosissas.
No en ollutkaan, vaan se oli sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin Victorian avonainen nude haaroväli tuntuu jo vähän liialta ja groteskilta, kuin myös että makaa alasti alastoman Damianon sukukalleuksien päällä, hmphhh
samaa mieltä tosta ekasta se on ehkä vähän mautonta jalat kiinni ois ollut ihan tyylikäs mutta ei ne kai välttämättä mitään tyylikkyyttä haekaan noilla kuvilla lol
Toisaalta tämä on ihan linjassa sen kanssa, että Vic ajaa alastoman naisvartalon vapauttamista pannasta ☺️ Itse pidän tuota kuvaa karnevalistisena ja riemukkaana. Ollapa itse mukana kaveriporukassa, jossa voi maata kimpassa alasti öljyttynä ja esitellä genitaalejaan ihan suvereenisti 😄
Iwbys-kuvastossa ajettiin kovasti Vic&Ethan-kuvia, nyt on palattu taas perinteisempään tyyliin jossa Vic&Dami on lähekkäin. Kiinnostavaa, oletin että muuttunut meno olisi jatkunut näissä kuvissa. Syyt ovat luultavasti kuvaajan esteettisessä näkemyksessä - ja ehkä se on myös jonkun mainitsemaa isoa silmäniskua fandomille. Osa fandomista ei kiinnitä näihin asetteluihin sen suurempaa huomiota, mutta osa tunnetusti sitäkin enemmän.
Mistä Damin esiintymisasusta te ette tykkää?
Minun inhokkini on se Venäjältä tuttu vekkihame.
Onko kukaan teistä laulanut KAraokessa Må biiseja?
Vierailija kirjoitti:
Minun inhokkini on se Venäjältä tuttu vekkihame.
Minäkään en siitä erityisesti innostunut. Yleensä miehet punkhenkisesti hameessa tai kiltissä kyllä miellyttävät silmää, mutta se asu oli jotenkin pliisu (vaikka Vivianne Westwoodia taisi ollakin). Jos hameen oliosi yhdistänyt esim. mesh-toppiin, niin olisi saattanut ollakin eri tavalla hot
Se USA:n ekslusiivisen facebook-liven kuparinvärinen pliseerattu mummonverhotunika vie mun mielestä kuitenkin voiton huonoimman asun kategoriassa
Bändi on lähtenyt jo lentokentälle. Ehtivät tekemään promoa Berliinissä ennen huomista esiintymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun inhokkini on se Venäjältä tuttu vekkihame.Minäkään en siitä erityisesti innostunut. Yleensä miehet punkhenkisesti hameessa tai kiltissä kyllä miellyttävät silmää, mutta se asu oli jotenkin pliisu (vaikka Vivianne Westwoodia taisi ollakin). Jos hameen oliosi yhdistänyt esim. mesh-toppiin, niin olisi saattanut ollakin eri tavalla hot
Se USA:n ekslusiivisen facebook-liven kuparinvärinen pliseerattu mummonverhotunika vie mun mielestä kuitenkin voiton huonoimman asun kategoriassa
Joo ja esmes korkkarit, eikä niitä saappaita "Lenita Airisto"-sukilla.
Miksei vaikka leggarit?
Wtf Damiano joraa lentokentällä 😂
https://instagram.com/stories/maneskinofficial/2678346289968387223?utm_…
Vierailija kirjoitti:
Osa fandomista ei kiinnitä näihin asetteluihin sen suurempaa huomiota, mutta osa tunnetusti sitäkin enemmän.
Haha, tuli tästä mieleen kun Tumblrissa ihmeteltiin pientä tähteä Ethanin haarovälin tienoilla - kuka muka olisi kiinnostunut pienestä ihokaistaleesta niillä main? 🙃🙃
lol Damiano
sattumalta myös Gio on lentokentällä mutta ei taida olla menossa Berliiniin
Vierailija kirjoitti:
Wtf Damiano joraa lentokentällä 😂
https://instagram.com/stories/maneskinofficial/2678346289968387223?utm_…
Weird flex but ok
Kyllä tuntuu että osa faneista on vetäissyt kahvit väärään kurkkuun kun eiliset kuvat tuli ilmi - minä aplodeeraan Må:n rohkeudelle ja halulle tehdä just mitä huvittaa. Kuvat oli minusta varsin linjassa sen kanssa millaisia ovat ennenkin julkaisseet ja minkä puolesta puhuvat.
Hyväntuulinen tanssi-Damiano lentokentällä, aaw ❤️
Täytyy muuten sanoa, että juuri nyt en ole kovin kateellinen Giolle (yleensä olen, hah). Miljoonat ihmiset kuolaamassa kuvaa, jossa oma poikaystävä makoilee öljyttynä, haarovälissään entinen FWB-säätö...
Tai ehkä Giorgia pystyy olemaan onnellinen siitä, että tuo laittoman kuuma mies on vain hänen, eikä pode mustasukkaisuutta.
Tumblrissa pyydettiin, että Giorgia ja muut kävisivät noutamassa lapsensa kotiin kun nämä ovat taas julkaisemassa alastonkuvia somessa 😄
Se oli vitsi- vastauksena näille jotka valittavat että täällä keskitytään ulkomusiikillisiin asioihin ja jos kyse olisi naisesta, ketju olisi poistettu. Tietenkin naiset masturboivat, absurdi ajatus ettemme niin tekisi.