Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
On se ihana.
Kommentit (22168)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä Ethanilta odotin mutta en tuota 😳
...odottaako jossakin vielä toinen kuvasarja koska Thomas julkaisi tänään jo toisen kuvan itsestään?
jep mä odotan lisää kuvia ehkä yhteiskuva?
mutta täytyy sanoa että vaikka toi Ethanin kuva oli kuuma niin Damianon kuva kyllä sytyttää mut eniten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä Ethanilta odotin mutta en tuota 😳
...odottaako jossakin vielä toinen kuvasarja koska Thomas julkaisi tänään jo toisen kuvan itsestään?
jep mä odotan lisää kuvia ehkä yhteiskuva?
mutta täytyy sanoa että vaikka toi Ethanin kuva oli kuuma niin Damianon kuva kyllä sytyttää mut eniten
Sama täällä 🔥.
Tämä yö meneekin tätä… prosessoidessa 🤯🤯🤯
Ethan thirstrapping us all like a king he is
Saatoin äsken miettiä aika monta minuuttia sitä, miten Ethan on kuningasboan kämmenensä suojiin asetellut.
Terkkuja vaan horny jailista.
Okei kyllä Mr David vie voiton koska Dami on Dami mutta hot damn.
Vierailija kirjoitti:
Saatoin äsken miettiä aika monta minuuttia sitä, miten Ethan on kuningasboan kämmenensä suojiin asetellut.
Mä saatoin myös vähän zoomata ja katsoa aika tarkasti samaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vekotin Thomasilla on tuossa sen uudemmassa kuvassa?
Olisko jonkinlainen lavavalo tms. (en tunne termistöä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saatoin myös vähän zoomata ja katsoa aika tarkasti samaa asiaa.
Sama. Pitkällisen pohdinnan jälkeen tulin siihen tulokseen, että kuva on fysiikan lakien vastainen ja Mr. Torchion lemmikki on photoshopattu kuvasta pois.
Idde kirjoitti:
Okei kyllä Mr David vie voiton koska Dami on Dami mutta hot damn.
Oon yleensä #teamedward mutta Ethanin toinen kuva on jo sen verran kuuma, että Damianon palloposeeraus jää kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä hintaisia ne liput on? Itse en tänään yrittänyt ostaa, mutta tulen varmaan silloin torstaina yrittämään tuonne Tallinnan keikalle.
Permanto maksoi n. 50€, katsomo 50-80€. Voi olla, että tulee vielä halvempia tai kalliimpia lippuluokkia myyntiin, koska tänään ei mun mielestä myyty kaikkia.
Ennakkoliput meni niin nopeasti, että kannattaa torstaina olla ajoissa liikkeellä.
Oho, odotin että olisivat olleet paljon kalliimpia. Hyvä siis!
Noilla hinnoilla kannattaa kyllä vakavasti harkita Tallinnaan lähtemistä. Voi tulla jopa halvemmaksi kuin - oletettu - festarikeikka Suomessa.
Giorgia postas eilen ekaa kertaa kuvan Damianosta instatarinoihin, ne oli syömässä jossain Giorgian ystävän ja sen poikaystävän kanssa, Geliano istuu siinä niin söpönä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voiko ne olla meillä niin suosittuja että liput menis heti? koska oon paniikissa ja asia mikä mua aina vaivaa eniten on se että loppuunmyydyillä keikoilla on aina niitä julkkiksiä ym jotka saa liput ilmatteeksi eikä ne oikeesti ole edes fanja mutta tulevat sinne muuten vaan
oon koko ajan twitterissä päivittämässä sitä lol
Tätä mäkin mietin!
Kunhan julkistus tulee niin tehdään vähän sotasuunnitelmaa, jos kaikki ostettais liput samaan katsomoon tms? Jos porukalla halua siis kokoontua?
Sellaista joskus puhuskeltiin :)Hyvä idea. Mieleeni tuli, olisikohan mahdollista perustaa meille jokin WhatsApp ryhmä, jotta voisimme olla yhteydessä?
WAP tuntuu nyt liian intiimiltä, kun tarvitsee antaa numerot... Joku turvallinen järjestäytymisen tapa pitäisi löytää, siis sellainen ettei kukaan palstahullu pääse ujuttautumaan mukaan urkkimaan meidän henkilöllisyyksiä. FB-ryhmä?
FB-ryhmä tai blogi kenties?
Joku turvasysteemi pitäisi olla, jotta me kaikki voisimme huoleti olla siellä yhteydessä vaikkapa yksityisviestein.
Koskaan ei tiedä koska tämäkin ihana ketju poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntui että eilinen kiertueilmoitus sotki pakkaa ja oli vähän sekavasti hoidettu, niin tämä vielä sekoittaa kuvioita lisää:
https://forms.sonymusicfans.com/campaign/maneskin-mammamia-us/
Eli Sony Music Latin twiittasi nyt yöllä ilmoituksen Måneskinin 8.10. julkaistavasta Mammamia-sinkusta 🤯
Missään bändin tileillä yms ei tietenkään mitään mainintaa 🙄 mutta kai sieltä siis uutta musiikkia on tulossa 🤷🏻♀️
Arvostan tuota "parental advisory - explicit content" -varoitusta. Mitähän sieltä on luvassa 👀
Mulle näkyy, että US entry only ??????
Vierailija kirjoitti:
Saanko ujosti udella teidän muiden sijaintia? Jos ei kaupungin, niin ainakin maakunnan tarkkuudella?
Helsinki
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vai onko porukka tumblrissa, jos järjestäisi group chatin siellä?
Saatan ehkä uskaltaa paljastaa oman tumblr-tilini täällä, jollette ole sitä jo arvanneet 🤭😁
Olen sielläkin joten mulle sopii 🤭
Minullekin sopii, tumblr kylläkin mulle outo, joten jos pistäisit jonkun ohjeen, mitä pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle näkyy, että US entry only ??????
Joo, toi koko juttu oli vuodettu levy/yhtiöltä liian aikaisin ja oletettavasti se linkki oli vain jenkkimarkkinoille. Eurooppaan tulee luultavimmin omaa viestintää sitten kun aika on (sooooon)
Mitä täällä tapahtuu!!