Kädessäni vuosia ollut rasvapatti katosi
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Onko lähtenyt liikkeelle kohti aivoa?
En uskoisi
Ap
Laihduitko? Joskushan se rasva häviää myös pateista samalla kun muualtakin.
Minulla hävisi kasvoista rasvapatti.
Vierailija kirjoitti:
Multa hävis maitokahviläiskä.
Multa hävis tinakolvi. Kävin äsken ostamassa uuden.
Minkäkokoinen? Hyytelörakkula eli ganglio voi hävitä itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sevoli ganglio?
Oli kai
Ranteessa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkäkokoinen? Hyytelörakkula eli ganglio voi hävitä itsekseen.
Ehkä 7 mm
Ajattelin kauan sen leikkaamista
Ap
Mulla oli, mutta painelin sitä joten kai se jotenkin puhkesi sisään ja hävisi. Iho ei ollut rikki missään vaiheessa, se oli jotenkin syvällä. Ja nyt siis muisto vain.
Gangliat tulee ja menee. Minulla oli ranteessa yksi 15 vuotta, katosi sitten, tuli takaisin, katosi taas muutaman vuoden päästä. Sama patti siis.
Tälle tuli oik.käteen kämmenen sisäp.sormen kohtaan luupiikki??katosi kesti vuosia.No sitten tuli patteja kyynärpään ulkosyrjä ,tyhmä lääkäri ultrautti kun ne niitä geeli juttuja,rasituksesta tulee.No sisäsyrjä sama käsi,kyynärpää se alempi käden taite kohti sormia ,kananfileen näköinen kohoilla oleva sisäpinta kyynärpäässä..ajan kanssa file katosi.On näitä tosi kummallisia juttuja,mitä ne on rasituksessa tulee..
Vierailija kirjoitti:
Tälle tuli oik.käteen kämmenen sisäp.sormen kohtaan luupiikki??katosi kesti vuosia.No sitten tuli patteja kyynärpään ulkosyrjä ,tyhmä lääkäri ultrautti kun ne niitä geeli juttuja,rasituksesta tulee.No sisäsyrjä sama käsi,kyynärpää se alempi käden taite kohti sormia ,kananfileen näköinen kohoilla oleva sisäpinta kyynärpäässä..ajan kanssa file katosi.On näitä tosi kummallisia juttuja,mitä ne on rasituksessa tulee..
Yleensä nivelen kohdalle. Mutta kyllähän ne kestää kun tietää ettei ole vaarallinen.
Onko lähtenyt liikkeelle kohti aivoa?