Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös D:n vanhemmat olleet lentokone/ilmailualalla?
juu ovat ainakin olleet s
Eikös heitä ole kuvattu vähintäänkin keskiluokkaisiksi, hyvällä asuinalueella asuviksi, vai muistanko väärin? Minulla ei ole mitään käsitystä lentoemojen ja stuerttien tulotasoista. Onkohan se samanlainen Italiassa, kun tuntuu moni asia menevän pikkuisen eri tavalla? Damiano kävi kielten opiskeluun painottunutta lukiota. Vanhemmat on kotoisin jostakin muusta Etelä-Euroopan maasta. Joku muistaa mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat on kotoisin jostakin muusta Etelä-Euroopan maasta. Joku muistaa mistä?
Alkupuolella ketjua joku sinnikkäästi (ja valitettavan alatyylisesti) väitti että vanhemmat ovat K*sovon r*maneja, mutta tähän ei kyllä löytynyt minkäänlaista lähdettä.
Ja sitäpaitsi Sveitsin euroviisuedustaja oli nimenomaa tällaista alkuperää ja se mainittiin joka kerta hänestä kertovissa jutuissa. Että luulisi Damianostakin kerrottavan, etenkin kun Vicin äidistä kerrottiin myös jokaikisessä jutussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat on kotoisin jostakin muusta Etelä-Euroopan maasta. Joku muistaa mistä?
Alkupuolella ketjua joku sinnikkäästi (ja valitettavan alatyylisesti) väitti että vanhemmat ovat K*sovon r*maneja, mutta tähän ei kyllä löytynyt minkäänlaista lähdettä.
Ja sitäpaitsi Sveitsin euroviisuedustaja oli nimenomaa tällaista alkuperää ja se mainittiin joka kerta hänestä kertovissa jutuissa. Että luulisi Damianostakin kerrottavan, etenkin kun Vicin äidistä kerrottiin myös jokaikisessä jutussa.
Ja jos sanotaan vaikka että vanhemmat olisi suomalaisia, puoli Suomea varmasti huutaisi, että siis oikeesti, Damianohan on suomalainen! (Täällä nousi jo otsikoihin Ethanin velipuolen ravintolakin...)
Että oltaisiin kai me Marlenat jo kuultu bosnialaisten, albanialaisten, makedonialaisten tms. kenen tahansa mekkala aiheesta?
ovat ainakin harjoitelleet tänään For your love:a siellä keikkapaikalla
Onko teillä nenärenkaita? Tarviiko tuohon renkaaseen, joka Damilla ja Vicillä on reikä nenään vai onko siinä joku muu kiinnityssysteemi?
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä nenärenkaita? Tarviiko tuohon renkaaseen, joka Damilla ja Vicillä on reikä nenään vai onko siinä joku muu kiinnityssysteemi?
On nenälävistys. Noita on feikkirenkaitakin olemassa, mutta uskoisin että molemmilla on lävistykset nenässä kyllä. Victorialla myös navassa.
Siis HERTTILEERI eilisen illan content-tarjontaa.
IWBYS-video, Dami ja lasit, 🤯🤯🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös heitä ole kuvattu vähintäänkin keskiluokkaisiksi, hyvällä asuinalueella asuviksi, vai muistanko väärin? Minulla ei ole mitään käsitystä lentoemojen ja stuerttien tulotasoista. Onkohan se samanlainen Italiassa, kun tuntuu moni asia menevän pikkuisen eri tavalla? Damiano kävi kielten opiskeluun painottunutta lukiota. Vanhemmat on kotoisin jostakin muusta Etelä-Euroopan maasta. Joku muistaa mistä?Vanhemmat ovat ihan italialaisia, tämä on joku ihme internet-tieto. Damiano, Vic ja Thomas ovat siis käyneet koulunsa Monteverden alueella, vaikka onkin iso, siellä on asuu periaatteessa ihmisiä vain keskiluokasta ylöspäin. Ihan hyvin toimeentulevista kodeista siis kaikki. Ethanista en tiedä.
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nenälävistys. Noita on feikkirenkaitakin olemassa, mutta uskoisin että molemmilla on lävistykset nenässä kyllä. Victorialla myös navassa.
Damionillakin on navassa ja kummallakin lisäksi nännilävistykset.
Ymmärtääkseni molemmat vanhemmat ovat olleet Alitalian matkustamohenkilökuntaa.
Tämä on jotenkin surullista luettavaa, summatakseni tässä kerrotaan siitä miten heidät on Italiassa monella tavalla ohitettu, vaikka muualla menestys kasvaa.
https://www.spettakolo.it/2021/09/23/i-maneskin-osannati-da-mezzo-mondo…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös heitä ole kuvattu vähintäänkin keskiluokkaisiksi, hyvällä asuinalueella asuviksi, vai muistanko väärin? Minulla ei ole mitään käsitystä lentoemojen ja stuerttien tulotasoista. Onkohan se samanlainen Italiassa, kun tuntuu moni asia menevän pikkuisen eri tavalla? Damiano kävi kielten opiskeluun painottunutta lukiota. Vanhemmat on kotoisin jostakin muusta Etelä-Euroopan maasta. Joku muistaa mistä?Vanhemmat ovat ihan italialaisia, tämä on joku ihme internet-tieto. Damiano, Vic ja Thomas ovat siis käyneet koulunsa Monteverden alueella, vaikka onkin iso, siellä on asuu periaatteessa ihmisiä vain keskiluokasta ylöspäin. Ihan hyvin toimeentulevista kodeista siis kaikki. Ethanista en tiedä.
Ethanin isä on elokuvaohjaaja en sitten tiedä kuin hyvin toimeentuleva
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta!
En oo D:n napaan ihme kyllä kiinnittänyt huomiota (navan alle yleensä, köh) mutta nännit unohdin molemmilta kokonaan.
Siinä on muuten lävistys mitä en ottaisi - mun nippelit on niin herkät ettei mieskään saa niitä yleensä koskea 😁😁
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta!
En oo D:n napaan ihme kyllä kiinnittänyt huomiota (navan alle yleensä, köh) mutta nännit unohdin molemmilta kokonaan.
Mä luulen ettei Damiano enää pidä napakorua, mielestäni uudemmissa kuvissa sitä ei ole ollut, muutaman vuoden takaisissa kylläkin. Ehkä käyttää silloin tällöin, tai sitten ei. On tietysti voinut kasvaa ulos/umpeen, niin kuin mulla; mikä harmittaa mua edelleen. 😭
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta!
En oo D:n napaan ihme kyllä kiinnittänyt huomiota (navan alle yleensä, köh) mutta nännit unohdin molemmilta kokonaan.Siinä on muuten lävistys mitä en ottaisi - mun nippelit on niin herkät ettei mieskään saa niitä yleensä koskea 😁😁
joo ja jos vaikka joku vaate tai jotain tarttuu siihen lävistykseen niin oh nou
fluffy-Damiano taas tänään jonkun fanin instakuvassa farkut ja se sex-t-paita sydämellä - siis niin ihanan söpö jne.. miten se voikin näyttää niin eriltä hieman hiustyyliä vaihtamalla
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta!
En oo D:n napaan ihme kyllä kiinnittänyt huomiota (navan alle yleensä, köh) mutta nännit unohdin molemmilta kokonaan.Mä luulen ettei Damiano enää pidä napakorua, mielestäni uudemmissa kuvissa sitä ei ole ollut, muutaman vuoden takaisissa kylläkin. Ehkä käyttää silloin tällöin, tai sitten ei. On tietysti voinut kasvaa ulos/umpeen, niin kuin mulla; mikä harmittaa mua edelleen. 😭
Uudemmissa kuvissa Damianolla ei tosiaankaan ole näkynyt napakorua. Muistan kuitenkin nähneeni sellaisia vanhempia kuvia, joissa Damianon ja Vicin lävistyksiä oli vertailtu. Nenässä ja nännissä ne ovat peilikuvina ja jossain vaiheessa heillä on ollut ihan samanlaiset korut niissä sekä myös navassa. Uudemmissa kuvissa nännikorut ovat erilaiset.
Damianon täytyy olla kyllä todella hyvässä fyysisessä kunnossa, kun katsoa mitä kaikkea hän tekee lavalla. Ei siinä kyllä varmasti raha helpolla tule, kyllä siinä tehdään töitä sen eteen, samoin tietysti kaikki muutkin bändin jäsenet.
Kun katsoo hänen kiipeävän tankoa ylöspäin piikkikorkosaappaat jalassa ja samalla laulavan, niin se vaatii hirveästi voimaa. Ja Damiano ei edes hengästy.
Damiano on taatusti sellainen kundi että sillei isompikan mies tule kadulla riitaa haastamaan, sehän pistää jo katsellaan Äijän kun äijän nurin.
Jotkut lähteet väittävät, että D vanhemmat on Albaniasta ja Kosovosta. Tiedä sitten, mistä lähtien ja missä polvessa.
Damianon äidin sukunimi ainakin on italialainen. David saattaa viitata esim. juutalaiseen sukulinjaan tai olla viittaamatta, käsittääkseni nimeä esiintyy Italiassa ihan paikallisenakin. Sukujuurissa voi tietysti olla vaikka minkä maalaisia, manner-Eurooppa ei ole niin toisistaan eristynyttä kuin me täällä Pohjolassa meren takana metsissä :D Eipä tuolla ole itselle merkitystä missä kenenkin esi-isät on maapalloa tallanneet, Damiano ilostuttaa maailmaa nyt italiaksi ja kauniisti sen tekeekin.
korjaus nimi on Jacopo