Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
No nyt on taas kuumaa 🔥!
Joku kommentoi osuvasti että " I wanna be your ball." (niin minäkin)
tässä muuten näkyy hieman se black kiss -tatska
https://twitter.com/maneskinedits/status/1439994449195569157
Idde kirjoitti:
HOLY SHIT
https://www.instagram.com/p/CUDK2vyKOK6/?utm_medium=copy_link
*valmistautukaa ryhmämatkalle, kohteena horny jail*
On ollut vähän (tai aika paljonkin) huono päivä, ja just kotimatkalla bussissa mietin, että mä niin kaipaisin jotain lohdutusta ja piristystä nyt. Ja sieltähän sitä tuli, kiitos, Damiano!
-ap
haha Damianon kommentti takasin Giolle eli voit oppia pelaamaan sitä jos siitä tykkäät (tai jotain)
Vierailija kirjoitti:
haha Damianon kommentti takasin Giolle eli voit oppia pelaamaan sitä jos siitä tykkäät (tai jotain)
"Voisit oppia pelaamaan sitä, kun tykkäät siitä niin paljon" 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiitos kuulostaa paremmalta tai no miten sen ottaa lol
twitterissä miettivät fanit että niistä on tullut aika avoimia noitten kommenttien kanssa ig:ssä viimeaikoina että edistystä ehkä vuonna 2023 yhteiskuva lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damiano varmaan suostuis opettamaan
mihin noi kuvat on? uutta sinkkua pukkaa? videoo?
Nuo eiliset kuvat on (kuumia toki mutta myös) suora viittaus Dennis Rodmanin kuvaan, jonka Damiano laittoi IG-stooriinsakin aikaisemmin syksyllä.
Mutta viittaako Vicin vaahtosammutinkuva johonkin?
Kiva kun alkoi pieni some-kuhina. Ja, no niin, myös Giorgialla alkoi itseasiassa ihan kiinnostava kuhina vaatemerkin kuvauksissa Italian vuoristossa. Komeaa ja kaunista mallia sekä kameramiestä ja henkeäsalpaavaa maisemaa. Jopa Ethan julkaisi kauniita pilvinäkymiä taivaalla.
Damianolla on uusi(?) tatuointi reidessä: "Another day in hell" - aina niin synkkää! :)
Tänään varmaan odotettavissa Thomasin ja Ethanin kuumia kuvia? Ehkä niiden julkaisun jälkeen kuvista hahmottuu kokonaisteemakin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Tänään varmaan odotettavissa Thomasin ja Ethanin kuumia kuvia? Ehkä niiden julkaisun jälkeen kuvista hahmottuu kokonaisteemakin paremmin.
Haluan uskoa että kuvat liittyy siihen että uuden levyn eka sinkku olis tulossa SOON :)
Sitä odotellessa, karanteenicover Chosenista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan uskoa että kuvat liittyy siihen että uuden levyn eka sinkku olis tulossa SOON :)
...eihän se mikään cover ole, haltioiduin liikaa Longianosta 😄
Voisin nostaa tämän arkistojen kätköistä keskusteluun:
https://twitter.com/thisismaneskin/status/1399049819654705152?s=21
Olisikohan tuo paitamainoksen taustaraita uuden levyn biisejä vai joku teatro d’iran ylijäämä? Mielellään kuulisin enemmänkin… 👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...eihän se mikään cover ole, haltioiduin liikaa Longianosta 😄
Longiano ❤️
Mulla olis niin hyviä kuvia puhelimessa siitä muttei niitä tänne saa millään näkyviin. Pyh.
Longiano? Mitä mä olen nyt missannut? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Pitkätukka- Damiano ❤️ Ahh, mun lemppari Damianon olomuodoista 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkätukka- Damiano ❤️ Ahh, mun lemppari Damianon olomuodoista 😘
Longiano ja princiano ❤️
Plus Leafiano 💚💚
et oo Giorgia ainoo hah
muuten aiemmin ne postas instaan kuvan harjoituksista Damiano kitara kädessä - saako toivoo että harjoittelee Vent'annia?