Sivut

Kommentit (13841)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, vaikuttaa siltä kuin tämä olisi muuttumassa Giorgian ihailukerhoksi. Joka tapauksessa G puhuu nyt painavaa feministä asiaa Twitterissä.

Heh, meinasin kommentoida jo pari päivää sitten, että täällä on puhuttu monta sivua vain Giorgiasta. Ei pahalla, vaan kun minua itseäni vaan ei kiinnosta kun en G:stä tykkää ja muutenkin on mulle "nobody" siinä mielessä kuin vaikka Leokin.

No mutta ymmärrän hyvin, että keskustelua syntyy nyt Giorgiasta, kun bändi on viettänyt hiljaiseloa mutta G on aktiivinen somettaja. Ja D kuitenkin vilahtelee päivityksissä tai niiden liepeillä.

Jatkakaa siis ihan hyvällä mielellä :) Eiköhän jotain uutta pureskeltavaa tule bändiltäkin SOON.

viimeistään ensi viikolla kun menevät sinne Lontooseen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että otsikon mies on kaikenikäisten naisten makuun. Nuoret menee konsertteihin ja pyytää yhteuskuvia ja nimmareita, vanhemmat ihailee kauempaa.

Olen 58 v. ja takuulla menen konserttiin. Pyydän nimmarin, halin ja samalla nojaudun sitä patonkia vasten ihan vaan vahingossa.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Damiano varmaan tuoksuu testosteronille. Oujeah 🤘🤘🤘

Pitäisikö meidän jo vähän "aikuisempien" naisten (olen 56 v) sopia sitten jotkut yhteistreffit konserttiin, kun olen oikeasti miettinyt sitä, että erottuuko siellä kovasti joukosta tällainen vähän aikuisempi yksilö? Suoraan sanoen siis, että kehtaako sitä mennä... tyhmää tiedän. Olisi se kieltämättä näky, kun kihnaittaisiin tuon Damianon vieressä, kiva kuvitella mitä mies miettii tuossa kohden :)

Varmasti erottuu, mutta positiivisesti. Ilman muuta kehdataan ja kun asia on ajankohtainen, niin palataan vaikka tässä ketjussa. Mennään kaikki yhdessä.

• ylös 16
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

ovat harjoittelemassa - esittävätköhän Lontoossa jotain uutta?

https://ilballodellavitaa.tumblr.com/post/662670908715073536/rehearsal

kun täällä nyt on keskusteltu Damiaon suhteestakin niin välillä youtbessa törmää noihin 'hihhuleihin' jotka eivät usko että D ja G oikeesti seurustelevat vaan eisttävät vain niin haluisin tietää miksi he uskoo niin? mitä Damiano sillä voittaisi? ja eikö parempi tapa ois näytellä jakamalla pusipusi kuvia jne?

Vierailija

Menee ihan ohi aiheen mutta Yle Areenassa on nähtävänä vielä pari päivää italialainen elokuva Mestari (Il campione, 2019) joka kertoo 20-vuotiaasta roomalaisesta jalkapallotähdestä, jolla on todella tutun näköinen kampaus. Kuuntelin moneen kertaan josko soundtrackina soisi Måneskin, kun jotenkin kuuluisi asiaan, mutta valitettavasti ei.

Tarina on moneen kertaan nähtyä huttua, mutta siinä on mielenkiintoisia välähdyksiä näin Måneskin-fanina: kun ei edes kulmabaarissa voi käydä ilman että joku tahtoo selfien, uima-allas, jossa on niin paljon jengiä, ettei hetkeäkään omaa rauhaa tai somejulkkistyttöystävä (omg! 500 000 followers!).
Suosittelen vilkaisemaan vaikka kieli- ja kulttuuriopintoina 😊

Vierailija

Joku täällä pari päivää sitten sanoikin, että on jäänyt ns. koukkuun Giorgian somesisältöön, ja mulle on käynyt vähän samoin. On silleen sopivassa suhteessa pinnallista huttua ja tiukkaa asiaa, ja noh, onhan hän hirmu nätti ja Damianon mielitietty.

Ja tosiaan, silloin kun bändi on hissuksiin, niin G:stä irtoaa kuitenkin aihetta viistävää jutunjuurta, kun on kuitenkin niin aktiivinen "influensseri".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joku täällä pari päivää sitten sanoikin, että on jäänyt ns. koukkuun Giorgian somesisältöön, ja mulle on käynyt vähän samoin. On silleen sopivassa suhteessa pinnallista huttua ja tiukkaa asiaa, ja noh, onhan hän hirmu nätti ja Damianon mielitietty.

Ja tosiaan, silloin kun bändi on hissuksiin, niin G:stä irtoaa kuitenkin aihetta viistävää jutunjuurta, kun on kuitenkin niin aktiivinen "influensseri".

Näin on. Ja Giorgian kautta näkee vilhduksia myös Damianosta ja bändistä. On vähän jo sellainen Kauniit ja rohkeat -fiilis; joka pv tuleva lempisarja pitää nähdä joka päivä kello 17 tai 21 ja jotain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

sama

ja kyl mun täytyy myöntää että vaikka en seuraakaan Vicin tai Thomaksen tyttöystävää  instassa niin tulee niidenkin insta usein tsekattua josko löytyis jotain mielenkiintoista (no yleensä silloin kun tiedän bändiläisten olevan jossain yhdessä)

Vierailija

Idde kirjoitti:
Ollaanpa me hiljaisia nykyään 😁 mitäs siskoille kuuluu?

Ei taida olla uutisia ruodittavana. Tapahtuuko muuten Milanossa kohta jotakin, kun julisteita piilotellaan siellä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Ollaanpa me hiljaisia nykyään 😁 mitäs siskoille kuuluu?

Ei taida olla uutisia ruodittavana. Tapahtuuko muuten Milanossa kohta jotakin, kun julisteita piilotellaan siellä?

ei toi fanclub on piilotellut noita bändin  nimmareilla olevia julisteita muutamissa kaupungeissa nyt ihan vaan muuten vaan 

hiljasta on kun bändikin on vaan ilmeisesti harjoitellut

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.