Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22089)
Vierailija kirjoitti:
Itse koko ikäni rankempaa musiikkia seuranneena ja ihailleena en voi sanoa pitäväni kuumana.. Ei iske. Toki on nuori (itse 40v.),mutta jotenkin mies versio "heroin chic" - lookista.
Rumpali Eddie taas todella söötti ja aivan mielettömän upeat hiukset! (ja käytös ei ollut ylimielisen koppavaa viisuissa).
... Ehkä kiinnostaisi minkä ikäiset laulajaa nyt erityisen seksikkäänä pitävät?
No itse ainakin olen saman ikäinen kuin tuo laulaja (eli 22v) ja pidän tosi seksikkäänä. Mutta näyttäähän tuo aika paljon ikäistään vanhemmalta, niin en ihmettele jos vähän vanhempiakin naisia kiehtoo.
Nyt on hyvä ketju!! Ihastellaan yhdessä.
Omaa miesihannettani tuollainen pulkannarukäsi ei vastaa lainkaan. Kasvot myös jotenkin kolhot eikä lainkaan kauniit. Vähän kuin ruumis.
Kauniita ihmisiä tuossa bändissä kyllä oikeasti oli rumpali ja basisti.
Mä tunnen samaan aikaan kateutta ja iloa tosta yhteishengestä mikä bändin jäsenillä on keskenään. Haluisin kuulua just nyt tohon porukkaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hyvä ketju!! Ihastellaan yhdessä.
Kiva, että tälle oli tilausta! :-D
-ap
Joidenkin ei vain tarvii näyttää keskaria saadakseen huomiota
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yksi ärsyttävimmistä puolista naisissa. Usein ei tunnu olevan mitään väliä mitä ja miten hyvännäköinen mies tekee. Riittää että on hyvännäköinen niin naiset kuolaa ja fanittaa. Musiikillisesti Italia oli tusinarockia, mutku hottis esittäjä niin tässähän tätä asiaa olette jauhamassa. Olipa parisuhteessa rasittavaa käydä bändien keikoilla kun ikinä ei voinu tietää tykkääkö nainen musiikista vai kuolaako vain esittäjiä. Yhtä lailla voitas mennä naisen kanssa strippibaariin ja voisin heittää sille että noita tanssitaitoja mä tässä ihailen ja fanitan.
Kunnia sille, kelle kunnia kuuluu. Jos mies on noin seksikäs ja miehekkään kuuma, kuin Damiano ja Ethan on, niin miksi sitä pitää peitellä. Aivan hyvin sekä sinä, että tyttöystäväsi voitte ihailla kauniita ja lahjakkaita ihmisiä. Kumpikaan kun ei noita Måneskinin miehiä tule omaan sänkyynsä saamaan.
Jos ihailee jonkun kauneutta ja seksikyyttä, niin ei tuon henkilön tarvitse minusta tehdä yhtään mitään. Kunhan suostuu omasta halustaan olla ihailtavana. Eri asia olisi, jos olisin palkkaamassa häntä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse koko ikäni rankempaa musiikkia seuranneena ja ihailleena en voi sanoa pitäväni kuumana.. Ei iske. Toki on nuori (itse 40v.),mutta jotenkin mies versio "heroin chic" - lookista.
Rumpali Eddie taas todella söötti ja aivan mielettömän upeat hiukset! (ja käytös ei ollut ylimielisen koppavaa viisuissa).
... Ehkä kiinnostaisi minkä ikäiset laulajaa nyt erityisen seksikkäänä pitävät?
No itse ainakin olen saman ikäinen kuin tuo laulaja (eli 22v) ja pidän tosi seksikkäänä. Mutta näyttäähän tuo aika paljon ikäistään vanhemmalta, niin en ihmettele jos vähän vanhempiakin naisia kiehtoo.
.. Ei nyt hirveästi näytä vanhemmalta. Itse en vaan pidä sexynä, enkä edes erityisen hyvännäköisenä, Eddiekin söötti, kaunis.
(koska olen 40v., ei vaan pysty seksualisoimaan noin nuoria. )
...tavallaan mietin, että aikoinaan Himin kultavuosina nuorempien keskuudessa Ville Valo oli tosi Hot kajaaleineen.
(toki mielestäni enemmän karismaakin kuin tällä Italian ihmeellä). No makuasioita.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin niin lapsellista tämä ihastelu. Samalla tietysti haukutaan kaikki Serbian tyttöjen ketkutukset vähissä vaatteissa. Eikö nämä ihastelijat ole ikinä eläneet sitä teinivaihetta jolloin tykättiin jostain pojista? Säälittävää.
Ei munulla ole mitään sitä vastaan, että joku heitä kehuu, mutta se tyyli on niin nähty ja noita on 13 tusinassa. Damianoja on yksi, siinä miehessä on tosiaan magiaa. Eikä todellakaan ole vain kaunis ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan kun ei noita Måneskinin miehiä tule omaan sänkyynsä saamaan.
Minulla on hotelli, että voi vaikka lykästää ;)
eri
Onko tuo teidän mielestänne oikeasti miehekäs? Kaunis on varmasti mutta ei miehen tarvitse olla kaunis. Sellainen metsurityyppinen luonnollisen lihaksikas on paras.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo teidän mielestänne oikeasti miehekäs? Kaunis on varmasti mutta ei miehen tarvitse olla kaunis. Sellainen metsurityyppinen luonnollisen lihaksikas on paras.
Olen aina tykännyt hoikista, jopa siroista miehistä. Ei tarvitse olla pitkäkään. Lihakset on jees, mutta ei niitä nyt liikaa saa tai tarvitse olla.
Nallet, soturit ja metsurit saatte pitää hyvänänne. En ole koskaan itse syttynyt liian karskeista miehistä.
Kaikilla on makunsa ja joskus joku yllättää. Metsurinalle ei vaan ole yllättänyt.
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kiinnostavin esiintyjä koko euroviisuissa. Niin karismaattinen, että eipä yksikään näistä itäblokin botoxnaamoista pystynyt samaan.
Ihan sama kuinka monta glitterminihapsuhiuslisäke-esitystä lähettävät, niin vaikea niillä enää nykyään on voittaa, jos ei mitään musiikillista sanottavaa ole. Måneskin <3.
Just näin! Nuo Itä-Euroopan maat voisi jättää pois koko kilpailusta niin hirveää glitterminihapsu-kuraa, jossa hoetaan vaan honey honey sugar. Malta yritti tehdä Israelit sillä surkealla biisillä, mutta onneksi yleisö ei antanut ääniä, vaikka ammattiraateihin jokin mielenhäiriö iski. Yleisö haluaa monipuolisemmat euroviisut ja tänä vuonna rockilla pärjäsi.
Tänä vuonna voitolla ei ollut mitään tekemistä musiikin kanssa. Tämäkin ketju sen jo osoittaa, että Damianon liian pienet housut ja niistä pullottava muna voitti.
Vierailija kirjoitti:
Toki hauskaa on, että osa heteromiehistäkin saanut jotain outoa värähtelyä tuosta esityksestä 😄.
Mua niin naurattaa ne YouTuben "I'm questioning my sexuality!!" ja "I'm in love with the entire band!!" -kommentit Måneskinin finaalivedon yhteydessä. :D
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita seksikkäitä metsureita. Mutta miehissä voi olla paljon eri tyyppisiä seksikkäitä ja miehekkäitä miehiä. Itse pidän esimerkiksi James Hetfieldistä, mutta myös Robert Trujillosta.
Kyllä minusta Damianolla on todella miehekäs asenne ja miehekäs ulkonäkö ja sen huomaa kun vertaa Sveitsin tai Englannin tai Saksan mieslaulajiin. Hän on laiha ja nuori, mutta ei hänessä tyttömäisyyttä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kiinnostavin esiintyjä koko euroviisuissa. Niin karismaattinen, että eipä yksikään näistä itäblokin botoxnaamoista pystynyt samaan.
Ihan sama kuinka monta glitterminihapsuhiuslisäke-esitystä lähettävät, niin vaikea niillä enää nykyään on voittaa, jos ei mitään musiikillista sanottavaa ole. Måneskin <3.
Just näin! Nuo Itä-Euroopan maat voisi jättää pois koko kilpailusta niin hirveää glitterminihapsu-kuraa, jossa hoetaan vaan honey honey sugar. Malta yritti tehdä Israelit sillä surkealla biisillä, mutta onneksi yleisö ei antanut ääniä, vaikka ammattiraateihin jokin mielenhäiriö iski. Yleisö haluaa monipuolisemmat euroviisut ja tänä vuonna rockilla pärjäsi.
Tänä vuonna voitolla ei ollut mitään tekemistä musiikin kanssa. Tämäkin ketju sen jo osoittaa, että Damianon liian pienet housut ja niistä pullottava muna voitti.
Eli mikä biisi olisi saanut sinusta voittaa? Äläkä nyt vastaa banaalisti Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yksi ärsyttävimmistä puolista naisissa. Usein ei tunnu olevan mitään väliä mitä ja miten hyvännäköinen mies tekee. Riittää että on hyvännäköinen niin naiset kuolaa ja fanittaa. Musiikillisesti Italia oli tusinarockia, mutku hottis esittäjä niin tässähän tätä asiaa olette jauhamassa. Olipa parisuhteessa rasittavaa käydä bändien keikoilla kun ikinä ei voinu tietää tykkääkö nainen musiikista vai kuolaako vain esittäjiä. Yhtä lailla voitas mennä naisen kanssa strippibaariin ja voisin heittää sille että noita tanssitaitoja mä tässä ihailen ja fanitan.
Mitä sillä on väliä mitä se nainen siellä on diggailemassa, kunhan teette yhdessä? :D
Strippibaareissakin voi yhdessä käydä ja nauttia. Aika usein ne tytöt ovat taitavia tanssijoita.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vain, mutta olen aina tykännyt luonnollisen tikkulaihoista pitkähiuksisista miehistä babyfacella. Ihan yläasteelta asti. Eikö se ole lopulta hieno juttu, niin sinulle jää metsurit ja minulle laiheliinit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mikä biisi olisi saanut sinusta voittaa? Äläkä nyt vastaa banaalisti Suomea.
Suomella oli teknisesti parempi suoritus kuin Italia. ;) Ihmettelen kuudetta sijaa. Ehkä siellä kympin kieppeillä, jos musiikillisesti mietitään.
Sveitsi, Venäjä, Ukraina, Ranska... ei järjestyksessä.
Kuten sanottu Euroviisut eivät ole pelkkä musiikkikilpailu. Liian paljon vaikuttaa esiintyjän ulkonäkö, lavashow yms.
Jännä että Damianolla ja Thomasilla (en ole varma onko oikea nimi, mutta se kitaristi siis) kasvoissa on paljon samaa kun seisovat vierekkäin, mutta toinen on henkeäsalpaavan komea ja toinen aivan tavallinen.