Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22089)
Vierailija kirjoitti:
Ei tuosta Damianosta mitään aviomiestä edes haluaisi vaan ihastelen häntä vähän kuin taideteosta. Jopa epäseksuaalisella tavalla! On todella miehekästä olla sinut feminiinisten elementtien kanssa. Ja aivan kuin hän ei olisi täällä lainkaan vaan jossain toisessa ulottuvuudessa. Tullut aikakoneella. Jostain Spartacuksen ajasta. Haha.
Joo, juuri tämä. Häntä tekee mieli katsella ja hämmästellä, mutta ei mun päähäni mitään erityisen irstaita ajatuksia tule.
No en minäkään häntä kuolaa, mutta onhan tuolla miehellä järisyttävä karisma! Hän otti yleisönsä kyllä. Täysin ansaittu voitto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on siitä hauska aihe, että todistaa sen asian kuinka tärkeä asia miehen ulkonäkö on naisille.
Yhä liian paljon väitetään, että naiset eivät ole pinnallisia. Mutta tämä todistaa sen, että naiset ovat ihan yhtä pinnallisia kuin miehet.
Ulkonäkö on yksi tärkein asia mitä naiset hakee romanttisesssa partnerissa. Pistäkää se nyt korvan taakse, niin miehet kuin naisetkin.
Eikä kyseessä ole pelkät hyvännäköiset piirteet, vaan myös alhainen rasvaprosentti kuten tuolla laulajalla on. Hänkään ei olisi kovin haluttu, jos olisi lihava ja överirasvoittunut.
Mä en ihan ymmärrä tätä aikuisten naisten hurahtamista, mutta nyt te miehet tiedätte, miltä meistä naisista tuntuu monesti teidän jutut 🥴
En mä kyllä mielestäni ole hurahtanut. En siis ole miestäni jättämässä ja haaveile omasta rokkikukosta, mutta kyllä katson ihan lumoutuneena.
Just se, mitä joku sanoi täydellisestä ownaamisesta on totta. Ah, niin kaunis ja täydellinen omassa ihossaan. Miten voikin olla tuossa iässä..? Mykistävä.
N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen akat ja homot kusee kiimakusta jatkuvasti tommosen italialaisen nilkin takia! Voi saamari, kun naurattaa koko vouhkaaminen! Hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahaaaaahhaaaaa!!
Ja mitä tekee sillä aikaa Suomen ukot? Kasvattavat sitä pientä mahakumpuaan suuremmaksi ja kateellisina miettivät miksi se oma seksikkyys on villasukkien luokkaa.
Plus haukkuu täällä naisia, jotka haluavat vain spagettikyr#ää. Vertaus suoraan euroviisuketjusta...
Ihme kappalekin, kun koko biisi oli kuin pelkkää alkuspiikkiä ja odotti vain, että milloin se alkaa? Eli oli kuin jotain rap-rockia 😳
Ainakin kiinnostavin esiintyjä koko euroviisuissa. Niin karismaattinen, että eipä yksikään näistä itäblokin botoxnaamoista pystynyt samaan.
Mä oon ihan koukussa tuohon biisiin. Niin seksikäs, kun lauletaan italiaksi tuolla lailla 🥴😁 Ja mahtava se yksi kohta, jossa yleisö oikein hurraa.
Onneksi nämä "ammattilais"raadit eivät ratkaisseet kisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on siitä hauska aihe, että todistaa sen asian kuinka tärkeä asia miehen ulkonäkö on naisille.
Yhä liian paljon väitetään, että naiset eivät ole pinnallisia. Mutta tämä todistaa sen, että naiset ovat ihan yhtä pinnallisia kuin miehet.
Ulkonäkö on yksi tärkein asia mitä naiset hakee romanttisesssa partnerissa. Pistäkää se nyt korvan taakse, niin miehet kuin naisetkin.
Eikä kyseessä ole pelkät hyvännäköiset piirteet, vaan myös alhainen rasvaprosentti kuten tuolla laulajalla on. Hänkään ei olisi kovin haluttu, jos olisi lihava ja överirasvoittunut.
Mä en ihan ymmärrä tätä aikuisten naisten hurahtamista, mutta nyt te miehet tiedätte, miltä meistä naisista tuntuu monesti teidän jutut 🥴
En mä kyllä mielestäni ole hurahtanut. En siis ole miestäni jättämässä ja haaveile omasta rokkikukosta, mutta kyllä katson ihan lumoutuneena.
Just se, mitä joku sanoi täydellisestä ownaamisesta on totta. Ah, niin kaunis ja täydellinen omassa ihossaan. Miten voikin olla tuossa iässä..? Mykistävä.
N48
Nuorenahan sitä monet nimenomaan on täydellisen itsevarmoja ja kuolemattomia ja tuntuu että nuoruuskin jatkuu ikuisesti.. sitten iän myötä iskee realiteetit jos iskee.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kiinnostavin esiintyjä koko euroviisuissa. Niin karismaattinen, että eipä yksikään näistä itäblokin botoxnaamoista pystynyt samaan.
Ihan sama kuinka monta glitterminihapsuhiuslisäke-esitystä lähettävät, niin vaikea niillä enää nykyään on voittaa, jos ei mitään musiikillista sanottavaa ole. Måneskin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kuinka monta glitterminihapsuhiuslisäke-esitystä lähettävät, niin vaikea niillä enää nykyään on voittaa, jos ei mitään musiikillista sanottavaa ole. Måneskin <3.
Just näin! Nuo Itä-Euroopan maat voisi jättää pois koko kilpailusta niin hirveää glitterminihapsu-kuraa, jossa hoetaan vaan honey honey sugar. Malta yritti tehdä Israelit sillä surkealla biisillä, mutta onneksi yleisö ei antanut ääniä, vaikka ammattiraateihin jokin mielenhäiriö iski. Yleisö haluaa monipuolisemmat euroviisut ja tänä vuonna rockilla pärjäsi.
Olenko ainut jonka mielestä muistuttaa erittäin paljon Johnny Deppiä nuorempana?
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut jonka mielestä muistuttaa erittäin paljon Johnny Deppiä nuorempana?
Et, Damiano on itse laittanut instaansa kuvan nuoresta Johnny Deppistä jossa tämä Kate Mossin kanssa ja kirjoittaa että "minä ja Victoria"
Vierailija kirjoitti:
Et, ajattelin samaa.
Ennen kaikkea tämä on kiinnostavaa populaarikulttuurin näkökulmasta laajemmin. Aika harvoin pääsee todistamaan sellaista hetkeä kuin tuo Italian viisuesitys lauantaina - planeetat ovat oikeassa asennossa, tähtipölyä ilmassa juuri sopiva määrä, ja voi ihan nähdä, kuinka henkilö, tässä tapauksessa Damiano, singahtaa maailmantähdeksi. Maagista!
Tuo rumpalin Suomi-yhteys oli yllättävä tieto. Kun vanhemmista kumpikaan ei ole suomalainen. Otetaan vaan Ethan Suomen kummipojaksi.
Damiano on niin kuuma, että siltä vaatteetkin hajoaa päältä 🔥
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on Suomen rockmiehet kuumempia:
https://www.soundi.fi/wp-content/uploads/2017/05/azazel-steelfest.jpg
🤣😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Damiano on niin kuuma, että siltä vaatteetkin hajoaa päältä 🔥
🔥🔥🔥
Ihana ketju! <3
Damianolla on tavallaan jopa kliseinen Italian stallion lookki (Fabio leuka ja kaikki). Vähän kuin kauniimpi versio Sylvester Stallonesta ja Al Pacinosta. Joku tuossa pojassa on kuitenkin erityisen magneettista. Ehkäpä juuri tuo androgyynisyys yhdistettynä maskuliinisuuteen. Pantterin tai jonkin vaanivan pedon savuinen katse. Sliipatut niljakkaat hiukset hiukset nuolemassa kasvojen piirteitä. Tyyli ja häpeämättömän tapansa esiintyä. Se vetoaa minuun. Tuon niljakkuuden ja viileyden valjastaminen lavaenergiaksi. Itsehän tykkään eniten siitä Zitti e buoni-musavideon Marilyn Manson lookista hänellä! Täysin liiskattu tukka, puku ja mustaa huulipunaa. 10/10!
Ja huom. Itse en ole koskaan syttynyt tummista ja eksoottisista, vaan lähinnä vaaleista miehistä. Ei tuosta Damianosta mitään aviomiestä edes haluaisi vaan ihastelen häntä vähän kuin taideteosta. Jopa epäseksuaalisella tavalla! On todella miehekästä olla sinut feminiinisten elementtien kanssa. Ja aivan kuin hän ei olisi täällä lainkaan vaan jossain toisessa ulottuvuudessa. Tullut aikakoneella. Jostain Spartacuksen ajasta. Haha.
Ps. Ethan puolestaan on niin vauveli! Suloinen ja sympaattinen kuin koiranpentu. Upeat hiukset kuin Demi Moorella 😄.