Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Vierailija kirjoitti:
Ethan, se rumpali, hänen instagram-kuvansa 😍😋, varsinkin yksi jossa katsoo pitkät hiukset sileinä aika suoraan kameraan, kiesus *kuola valuu*❤️💕
Tuo Ethaninkin instasta ekana kuvana löytyvä poikien suuteluotos on kauneinta, mitä maailma on tarjonnut pitkiin aikoihin.
Minuun kans iski ihan täysillä! Olen 36-vuotias nainen. En muista samanlaista julkkisihastusta sitten teinivuosien. Hullua!
Joku mamma poistattanut mun kommentin, että näyttää hintelältä paitansa hukanneelta wannabe-mafiosolta.
Palstan alennustila on sanoinkuvaamaton, jos tuokin katsotaan vääräksi mielipiteeksi.
Säälittävää toimintaa.
Mitä veikkaatte, koska Damian nähdään catwalkilla tai jonkun luksusmerkin mainoskasvona? Vai onko peräti jo ollut?
Onpahan ketju.. Joo en pidä hottina tai karismaattisena.
Makuasioita.
Vierailija kirjoitti:
Hällähän on alaston nainen tatuoitu olkavarteen ja luulisi ettei halua jättää kaikkea seksikkyyttään "hyödyntämättä" (ei siis toki minun kanssani hahahajöh öh eh täytyypi tässä alkaa vähän treenata italiaa okbye)
😂
Niin siis onko kukaan koskaan kyseenalaistanut sitä että "miehille riittää että nainen on hyvännäköinen niin jo kuolataan". No ei ole. Vaikka en Måneskinin musiikkia kuuntelisi niin osaan silti arvostaa laulajan taitoja sekä ulko-että sisämusiikillisesti. Ehkä he tekee vielä (minun korviini) parempia biisejäkin.
Hihi, kylläpäs on joku katkera uli tässä ketjussa :D
Itse varmaan fäppää instamisuille monta kertaa päivässä, mutta sitten itkettää kun naisillakin on visuaalisia nautintoja ja preferenssejä sen sijaan että ilmoittautuisivat jonkun rumiluksen ovelle silkasta hyvästä sydämestä.
Bändi on kuin tehty Voguen kanteen. Vink vink Italian Vogue.
Vierailija kirjoitti:
Damianon huumetesti oli negatiivinen <3
Mutta sehän me jo tiedettiin! Jokainen, jolla on silmät päässä näkee videosta kyllä, että hän kumartui pöydän ääressä jännityksestä johtuen! Olisi saanut olla ihmis-dyson imaistakseen (molempiin sieraimiin!) puolen metrin päästä pöydästä yhtään mitään ilman käsiä tai apuvälineitä, hänen molemmat kätensä kun ovat näkyvissä videolla.
Damiano malliksi? Kyllä kiitos.
Damiano elokuvaan? Kyllä kiitos.
Ja Ethan mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Ja Ethan mukaan!
Ja keikalle Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Ethan mukaan!
Ja keikalle Suomeen.
Av-palstan lukijamatka Måneskinin keikalle
Kerrankin av:lla on miesrakkausketju! Eikä aina sitä m.vihaa! Olisitte miehet tyytyväisiä. Mikään ei teille kelpaa 🥴😁
Vierailija kirjoitti:
Mammat, mä rakastan Damianon lisäksi teitä!
Nauran vedet silmissä metsurinalle-mielikuvalle 😂Normaalisti en halua nähdä miestä korkkareissa ja 70-luvun liehulahkeissa. Kajalit ja paidattomuus on kyllä aivan jees. Damiano sen sijaan voisi pukea vaikka hameen ja minulta lähtisi järki hissillä alaspäin.
Kun tuli puheeksi, niin tässäpä kuva Damianosta hameessa 😃
https://staticfanpage.akamaized.net/wp-content/uploads/sites/11/2021/03…
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihailette tällaista s.a.t,a,nistia?
Anteeksi kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat, mä rakastan Damianon lisäksi teitä!
Nauran vedet silmissä metsurinalle-mielikuvalle 😂Normaalisti en halua nähdä miestä korkkareissa ja 70-luvun liehulahkeissa. Kajalit ja paidattomuus on kyllä aivan jees. Damiano sen sijaan voisi pukea vaikka hameen ja minulta lähtisi järki hissillä alaspäin.
Kun tuli puheeksi, niin tässäpä kuva Damianosta hameessa 😃
https://staticfanpage.akamaized.net/wp-content/uploads/sites/11/2021/03…
Oi, kiitos 🙏 Minä tiesin..
Minusta tuli kyllä fani ja hienoja videoita:
Damiano nyt Yle-uutisissa😁💕💚💛🤍
Onkohan hän kova naistenmies vaikka on kihloissa (esim avoin suhde)? Vai onko maailman eka yksiavioinen rokkari? Hällähän on alaston nainen tatuoitu olkavarteen ja luulisi ettei halua jättää kaikkea seksikkyyttään "hyödyntämättä" (ei siis toki minun kanssani hahahajöh öh eh täytyypi tässä alkaa vähän treenata italiaa okbye)