Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22089)

Vierailija
81/22089 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin lapsellista tämä ihastelu. Samalla tietysti haukutaan kaikki Serbian tyttöjen ketkutukset vähissä vaatteissa. Eikö nämä ihastelijat ole ikinä eläneet sitä teinivaihetta jolloin tykättiin jostain pojista? Säälittävää.

Vierailija
82/22089 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Team Ethan <3

Myös Ethanin ihastelu on tässä ketjussa sallittua ja jopa suotavaa.

-ap

Ethan on italiaano-meksikaano mix. Tosi upeat hiukset ja kauniit kasvot.

Meksikolaisen puolelta tulee intiaanivaikutelmaa.

Mistä tiedät, että on osittain meksikolainen? Ethanin Suomessa asuva velipuoli on äitinsä puolelta meksikolainen, mutta isänsä puolelta italialainen ja Ethanilla ja Minulla on yhteinen isä, mutta eri äidit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/22089 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Team Ethan <3

-ap

Mistä tiedät, että on osittain meksikolainen? Ethanin Suomessa asuva velipuoli on äitinsä puolelta meksikolainen, mutta isänsä puolelta italialainen ja Ethanilla ja Minulla on yhteinen isä, mutta eri äidit.

*Minulla

(En ole sentäs itse tämä velipuoli)

Vierailija
84/22089 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Team Ethan <3

-ap

*Minulla

(En ole sentäs itse tämä velipuoli)

*Manulla. Menee järki tähän puhelimen automaattiseen korjaukseen.

Vierailija
85/22089 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin niin lapsellista tämä ihastelu. Samalla tietysti haukutaan kaikki Serbian tyttöjen ketkutukset vähissä vaatteissa. Eikö nämä ihastelijat ole ikinä eläneet sitä teinivaihetta jolloin tykättiin jostain pojista? Säälittävää.

Miksi sille ihastelulle pitäisi olla joku ikäraja? Mä olen ikäni ihastellut, teininä sekä ennen ja jälkeen sen teini-iän. Onhan se vähän erilaista eri ikävaiheissa, mutta aina yhtä ihanaa. :)

Vierailija
86/22089 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin ihan pätevä syy mennä naimisiin Ethanin kanssa, koska Ethan käytti tiedotustilaisuudessa sitä emoticonia mitä minä aina käytän? Meillä on paljon yhteistä ja sama sielu :D

Vierailija
87/22089 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan, mutta olen jäänyt siihen vaiheeseen :)

Vierailija
88/22089 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on siitä hauska aihe, että todistaa sen asian kuinka tärkeä asia miehen ulkonäkö on naisille.

Yhä liian paljon väitetään, että naiset eivät ole pinnallisia. Mutta tämä todistaa sen, että naiset ovat ihan yhtä pinnallisia kuin miehet.

Ulkonäkö on yksi tärkein asia mitä naiset hakee romanttisesssa partnerissa. Pistäkää se nyt korvan taakse, niin miehet kuin naisetkin.

Eikä kyseessä ole pelkät hyvännäköiset piirteet, vaan myös alhainen rasvaprosentti kuten tuolla laulajalla on. Hänkään ei olisi kovin haluttu, jos olisi lihava ja överirasvoittunut.

Eihän tässä parisuhteeseen olla alkamassa! Etkö erota parisuhdekriteerejä julkkis-ihastuksesta?

Vierailija
89/22089 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin ihan pätevä syy mennä naimisiin Ethanin kanssa, koska Ethan käytti tiedotustilaisuudessa sitä emoticonia mitä minä aina käytän? Meillä on paljon yhteistä ja sama sielu :D

You have my blessing!

-ap

Vierailija
90/22089 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä ihastelin poikia teininä mutta en saanut yhtää keltään vastarakkautta että lienenkö siksi niin rakastunut Damianoon vaikka teiniajoistani on 20 vuotta... myönnän että en oikein tykkää bändin muista biiseistä ja tässäkin voittokappaleessa tärkeintä on Damiano. Vaikka kyllä se biisikin on hyvä (muttei yhtään niin hyvä jonkun muun laulamana. Taikka ilman videota.)

Vierailija
91/22089 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat heikkona poikiin, jotka käyttävät kajaalia ja hieman synkistelevät. 

Ahaa, siksi siis naiset ovat heikkona Elastiseen! Vai olisko niin, että osa naisista tykkää kajalipojista ja osa hymypojista. Vielä suurempi osa jostain siltä väliltä neutraaleista.

Vierailija
92/22089 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen akat ja homot kusee kiimakusta jatkuvasti tommosen italialaisen nilkin takia! Voi saamari, kun naurattaa koko vouhkaaminen! Hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahaaaaahhaaaaa!!

Sullapa näyttää lyöneen kiimat tai muut kiihkot päälle myös. Rauhoitu.

Vierailija
93/22089 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen akat ja homot kusee kiimakusta jatkuvasti tommosen italialaisen nilkin takia! Voi saamari, kun naurattaa koko vouhkaaminen! Hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahaaaaahhaaaaa!!

Miksi sun pitää tulla puhumaan tällaista törkyä tänne?

Vierailija
94/22089 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä, jos ollaan pinnallisia kun tykätään hyvännäköisistä miehistä. Yhtä hyvä oikeus naisilla on siihen kuin miehilläkin.

Vierailija
95/22089 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koko ikäni rankempaa musiikkia seuranneena ja ihailleena en voi sanoa pitäväni kuumana.. Ei iske. Toki on nuori (itse 40v.),mutta jotenkin mies versio "heroin chic" - lookista.

Rumpali Eddie taas todella söötti ja aivan mielettömän upeat hiukset! (ja käytös ei ollut ylimielisen koppavaa viisuissa).

... Ehkä kiinnostaisi minkä ikäiset laulajaa nyt erityisen seksikkäänä pitävät?

Vierailija
96/22089 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi ärsyttävimmistä puolista naisissa. Usein ei tunnu olevan mitään väliä mitä ja miten hyvännäköinen mies tekee. Riittää että on hyvännäköinen niin naiset kuolaa ja fanittaa. Musiikillisesti Italia oli tusinarockia, mutku hottis esittäjä niin tässähän tätä asiaa olette jauhamassa. Olipa parisuhteessa rasittavaa käydä bändien keikoilla kun ikinä ei voinu tietää tykkääkö nainen musiikista vai kuolaako vain esittäjiä. Yhtä lailla voitas mennä naisen kanssa strippibaariin ja voisin heittää sille että noita tanssitaitoja mä tässä ihailen ja fanitan.

Vierailija
97/22089 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo mies gay?

Vierailija
98/22089 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän videot ovat jotenkin mykistäviä, unen omainen fiilis tulee. Loistavaa taidetta, kun yhden katsoo haluaa nähdä lisää. Jotain isoa magiaa tässä hienossa bändissä on, jollaista mitä en ole nähnyt ikinä. Jumalaisen karismaatinen ja komea solisti ja rumpali, huh. Italian kieli tekee koko baletista täydellisen. 🧡

Vierailija
99/22089 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on Suomen rockmiehet kuumempia:

https://www.soundi.fi/wp-content/uploads/2017/05/azazel-steelfest.jpg

Hahah, tää oli hyvä! :)

Vierailija
100/22089 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yksi ärsyttävimmistä puolista naisissa. Usein ei tunnu olevan mitään väliä mitä ja miten hyvännäköinen mies tekee. Riittää että on hyvännäköinen niin naiset kuolaa ja fanittaa. Musiikillisesti Italia oli tusinarockia, mutku hottis esittäjä niin tässähän tätä asiaa olette jauhamassa. Olipa parisuhteessa rasittavaa käydä bändien keikoilla kun ikinä ei voinu tietää tykkääkö nainen musiikista vai kuolaako vain esittäjiä. Yhtä lailla voitas mennä naisen kanssa strippibaariin ja voisin heittää sille että noita tanssitaitoja mä tässä ihailen ja fanitan.

On sillä väliä. En voinut katsoa enää Johnny Deppin leffoja väkivaltakohun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän