Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22144)

Vierailija
9541/22144 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ketjulle muuten tapahtuu 10 000 viestissä? Pistetäänkö silloin lukkoon? En ole ennen ollut näin pitkässä ketjussa mukana.

Apua, ei kai?

AP valmiina sitten perustamaan heti seuraavan ketjun. Otsikkoon voi lisätä Damiano ja Davidin ja Ethan Torchion Thirsty Club 🤭😁

Koska eihän me nyt tätä ihanaa jengiä täällä näin vaan hajoiteta!

Saisiko ostaa jäsenyyden tuohon Ethan Torchio Thirsty Clubiin? Kovasti janottaa.

Ethan on siellä klubilla baaritiskin takana tarjoilemassa drinkkejä pinkeissä pöksyissä ilman paitaa ja välillä naputtaa rumpusoolon pakaraansa 💕

Vierailija
9542/22144 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla toistoa ja vanhaa materiaalia, eikä haastattelussa mitään uutta- paitsi Victorialla on saman puvun takki kuin Damianolla housut :) Myös heidän väliset katseensa kohdassa jossa Thomas puhuu on erikoisia. Damiano muutenkin on monesti näissä tosi poissaoleva ja hermostunut, muttei samanlaista ollut havaittavissa alkuaikoina...?

595

Siis meinasitko tässä että katseet erikoisia? Kenellä, siis Vicin ja Damin välillä? Mä en kyllä huomannut mitään vaikka yritin silmä kovana katsoa 😁

Ja musta D oli tässä haastiksessa aika rento, hän ei ehkä vaan oikein tiedä mitä tehdä silloin kun toiset puhuu ja itse joutuu olemaan hiljaa, keksii varmasti ns sijaistekemistä kuten käsien vääntelyt sun muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9543/22144 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua huvittaa kun twitterissä ja tumbrl:ssa fanit kutsuvat Damianoa ihan vaan idiot ja dumb ja siis tää kaikki rakkaudella

Vierailija
9544/22144 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ketjulle muuten tapahtuu 10 000 viestissä? Pistetäänkö silloin lukkoon? En ole ennen ollut näin pitkässä ketjussa mukana.

Apua, ei kai?

AP valmiina sitten perustamaan heti seuraavan ketjun. Otsikkoon voi lisätä Damiano ja Davidin ja Ethan Torchion Thirsty Club 🤭😁

Saisiko ostaa jäsenyyden tuohon Ethan Torchio Thirsty Clubiin? Kovasti janottaa.

Ilman muuta. I’ll keep you posted milloin tämä tarpeellinen ja fanikuntaa palveleva klubi on pystyssä 🥵

Vierailija
9545/22144 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mua huvittaa kun twitterissä ja tumbrl:ssa fanit kutsuvat Damianoa ihan vaan idiot ja dumb ja siis tää kaikki rakkaudella

Onhan se vähän dumb bunny aika useinkin 😁 goofy dude

Vierailija
9546/22144 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla toistoa ja vanhaa materiaalia, eikä haastattelussa mitään uutta- paitsi Victorialla on saman puvun takki kuin Damianolla housut :) Myös heidän väliset katseensa kohdassa jossa Thomas puhuu on erikoisia. Damiano muutenkin on monesti näissä tosi poissaoleva ja hermostunut, muttei samanlaista ollut havaittavissa alkuaikoina...?

595

Siis meinasitko tässä että katseet erikoisia? Kenellä, siis Vicin ja Damin välillä? Mä en kyllä huomannut mitään vaikka yritin silmä kovana katsoa 😁

Ja musta D oli tässä haastiksessa aika rento, hän ei ehkä vaan oikein tiedä mitä tehdä silloin kun toiset puhuu ja itse joutuu olemaan hiljaa, keksii varmasti ns sijaistekemistä kuten käsien vääntelyt sun muut.

Varmasti epäsuosittu mielipide, mutta on tuo Damianon kehonkieli minusta huomattavan erilaista verrattuna muihin, joten mietin mikä syynä. Muutos tapahtunut aiempiin jossain kohtaa. Siinä loppupuolella Victoria ja Damiano katsovat toisiinsa, Vic jotenkin oletko ok tyylisesti, mutten siitä nyt mitään sen erikoisempaa yrittänyt tehdä.

Vierailija
9547/22144 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojeluhalu herännyt viimeaikaisten toilailujen myötä 🙈 Voi Dumbiano.

Vierailija
9548/22144 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

595

Varmasti epäsuosittu mielipide, mutta on tuo Damianon kehonkieli minusta huomattavan erilaista verrattuna muihin, joten mietin mikä syynä. Muutos tapahtunut aiempiin jossain kohtaa. Siinä loppupuolella Victoria ja Damiano katsovat toisiinsa, Vic jotenkin oletko ok tyylisesti, mutten siitä nyt mitään sen erikoisempaa yrittänyt tehdä.

Siis tarkoitan aiempien vuosien haastiksiin, ja verrattuna muihin bändin jäseniin. Enkä siis mieti tätä mitenkään pahalla, rakastan Damianoa!

Vierailija
9549/22144 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista oonko nähnyt tuota tekstitettynä, musta on aina kiva kuulla noita tarkempia taustoja, yleensä sanovat kuitenkin hiukan eri asioita eri haastatteluissa niin kokonaiskuva täydentyy.

Ja tää on siis se video, mistä oon nähnyt nuo niiden katseet irrotettuna... tästä tulee ihan eri fiilis kun mitä niille tietyissä fanipiireissä editoinneilla halutaan antaa :D Niitä oikeastikin jänniä katseita oon noilla kahdella nähnyt, mut en tässä, Victoria katsoo mun mielestä Thomasia.

Damianon poissaolevuus ilmestyy ja häipyy haastatteluissa aika randomisti, en tiedä onko se suoraan yhteydessä vireystasoon, vai onko vuodet tuonu mukanaan jonkinlaisen satunnaisen hermostuneisuuden/ahdistuneisuuden jota ei alussa  vielä ollut. Luultavasti tosiaan kehittää jotain sijaistekemistä hiljaisiin hetkiin, se on itselle tuttua, eikä sitä itse ehkä edes huomaa. Mun mielestä joskus näissä haastiksissa voi olla huomaavinaan, että joku vinkkaa sille siitä jollain tavalla, ja D keskittyy taas hetken tarkemmin.

Vierailija
9550/22144 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
9551/22144 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Oliko tää joku motivational juttu sulle itsellesi?

Vai kenet tässä pitäis jättää?

Vierailija
9552/22144 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista oonko nähnyt tuota tekstitettynä, musta on aina kiva kuulla noita tarkempia taustoja, yleensä sanovat kuitenkin hiukan eri asioita eri haastatteluissa niin kokonaiskuva täydentyy.

Ja tää on siis se video, mistä oon nähnyt nuo niiden katseet irrotettuna... tästä tulee ihan eri fiilis kun mitä niille tietyissä fanipiireissä editoinneilla halutaan antaa :D Niitä oikeastikin jänniä katseita oon noilla kahdella nähnyt, mut en tässä, Victoria katsoo mun mielestä Thomasia.

Damianon poissaolevuus ilmestyy ja häipyy haastatteluissa aika randomisti, en tiedä onko se suoraan yhteydessä vireystasoon, vai onko vuodet tuonu mukanaan jonkinlaisen satunnaisen hermostuneisuuden/ahdistuneisuuden jota ei alussa  vielä ollut. Luultavasti tosiaan kehittää jotain sijaistekemistä hiljaisiin hetkiin, se on itselle tuttua, eikä sitä itse ehkä edes huomaa. Mun mielestä joskus näissä haastiksissa voi olla huomaavinaan, että joku vinkkaa sille siitä jollain tavalla, ja D keskittyy taas hetken tarkemmin.

Juu, ihan samaa mieltä että vaikuttaa olevan sijaistoiminto. Sitä lähinnä ihmettelen missä kohtaa se puhkesi, koska aiemmin ajattelin että liittyy vain englanninkielisiin haastatteluihin, ja se selittää. Harmi jos on jotain paniikkihäiriömäistä puhjennut. Voi tietysti olla että on osannut aiemmin sen hillitä paremmin. Sanoi tämän vuoden puolella käyvänsä -edelleen- terapiassa. Noh, mistäänhän emme syitä voi tietää, mutta voi toista <3

Vierailija
9553/22144 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se Mad Angin This is Måneskin -reaktioiden kommenttikentässä vai missä joku sanoi siitä, että Damiano vaikuttaa oppineen ajan mittaan tietoisesti astumaan sivuun ja antaa muiden puhua, ikään kuin laittaa omaa voimakasta persoonaansa syrjään, delegoi julkisuusvastuuta. Minusta siinä oli järkeä ja ehkä jotain perää. Edelleen D ja V välillä jyrää haastatteluissa, mutta vuosien mittaan E ja T on yhä enemmän äänessä. Olisiko ne hermostuneet hetket joskus myös sellaisia, että D yrittää tietoisesti olla puhumatta ja tarttumatta ohjiin ja jotenkin sulkee itsensä tilanteesta ulos.

Vierailija
9554/22144 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoo ne minusta toisiaan silmiin pari kertaa, ja Vic vähän nyökkää - puhelimessa pienessä kuvassa näkee huonommin. Mielestäni juurikin sellainen "kaikki hyvin?" -ele. Typeräähän tällaista on pohtia, mutta se huoli D:stä!! :)

Vierailija
9555/22144 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin, oliko se Belgian vai minkä haastis (se missä D flirttaili selvästi ja oli suuuupersöpö) niin siinä ainakin D oli aika rento ja piti hauskaa ❤️ Love to see that

Vierailija
9556/22144 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, ei kai?

Koko Måneskinsitten aikanaan otsikkoon pliis, haluan välillä ihastella myös Thomasia ja Victoriaa 😁

Joo ehdottomasti. Oon tosiaan sitä joskus täällä naureskellutkin, että oishan otsikkoon voinut koko bändin sisällyttää, mutta olin ilmeisesti liian ihastumispäissäni tuolloin. 😃

-ap

Thomas on tosiaan lyhyessä ajassa saanut jotakin ylimääräistä itsevarmuutta ja viehätysvoimaa.

Vierailija
9557/22144 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan se Mad Angin This is Måneskin -reaktioiden kommenttikentässä vai missä joku sanoi siitä, että Damiano vaikuttaa oppineen ajan mittaan tietoisesti astumaan sivuun ja antaa muiden puhua, ikään kuin laittaa omaa voimakasta persoonaansa syrjään, delegoi julkisuusvastuuta. Minusta siinä oli järkeä ja ehkä jotain perää. Edelleen D ja V välillä jyrää haastatteluissa, mutta vuosien mittaan E ja T on yhä enemmän äänessä. Olisiko ne hermostuneet hetket joskus myös sellaisia, että D yrittää tietoisesti olla puhumatta ja tarttumatta ohjiin ja jotenkin sulkee itsensä tilanteesta ulos.

Tästä oon samaa mieltä tosi paljon!

Ja on ihanaa että E ja T kanssa puhuu nykyään haastiksissa.

Ja välillä näyttää ihan tietoisesti D haluavan antaa muillekin tilaa mut ärsyyntyy ehkä siihen tunteeseen kun haluais itse puhua 😁 jos käsitätte mitä meinaan.

Vierailija
9558/22144 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä D:n olemus haastatteluissa vaihtelee tosi paljon. Joskus on se hermostunut huultenpureskelija, mikä itsellekin on herättänyt epäilyjä jostain paniikkioireilusta. Välillä on superflirtti, kuten viime viikolla Belgiassa niiden naisten haastattelussa. Välillä on ”tavallinen”, välillä tylsistynyt...

Vierailija
9559/22144 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

595

Saatan olla ihan väärässä, mutta mielestäni viimeisimmissä videoissa koko porukasta tyttöystävineen näkyi Victorian jonkinlainen kylmyys Giorgiaa kohtaan. Toivottavasti kuvittelen omiani. Mutta tällaiset valtasuhteet voi vaikuttaa porukan fiiliksiin kans. Bändin nuorimmat ovat aikuistuneet ja voimistuneet, sekin muuttaa dynamiikkaa.

Vierailija
9560/22144 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, ei kai?

Koko Måneskinsitten aikanaan otsikkoon pliis, haluan välillä ihastella myös Thomasia ja Victoriaa 😁

Joo ehdottomasti. Oon tosiaan sitä joskus täällä naureskellutkin, että oishan otsikkoon voinut koko bändin sisällyttää, mutta olin ilmeisesti liian ihastumispäissäni tuolloin. 😃

-ap

Thomas on tosiaan lyhyessä ajassa saanut jotakin ylimääräistä itsevarmuutta ja viehätysvoimaa.

Nyt näillä festareilla Thomas on ollut lavalla ihan liekeissä! Viimein pääsi soittamaan muutakin kuin ns. ilmakitaraa nauhan päälle ja se näkyy. En osaa arvostella teknistä suoritusta, mutta intohimoa soitosta ei ainakaan puutu. En ymmärrä miten se pystyi soittamaan samalla kun se keikkui yleisön käsissä eilen 🔥

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä