Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22089)
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, joka ei olisi uskonut tyyppiä 22-vuotiaaksi? Olisin veikannut 15 vuotta vanhempaa :D
Hyvännäköinen kyllä, mutta niin olivat myös muut bändin jäsenet <3
Mä oisin ajatellut, että on noin 25-vuotias, mutta en kyllä noin paljoa ikäistään vanhemmaksi.
Kyllä 37-vuotiaat on jo selkeästi elähtäneemmän näköisiä kuin tuo mies.
Ehkä suomalaiset eivät vain ole tottuneet tummiin, miehekkäisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen Team Ethan <3
Myös Ethanin ihastelu on tässä ketjussa sallittua ja jopa suotavaa.
-ap
Ethanin veli asuu Suomessa, Vantaalla.
Eli mähän vantaalaisena voitin euroviisut!
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti?? Torille!!
Paitsi ai niin, korona...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Team Ethan <3
-ap
Ethan on italiaano-meksikaano mix. Tosi upeat hiukset ja kauniit kasvot.
Meksikolaisen puolelta tulee intiaanivaikutelmaa.
Huvittavaa, että täällä jo luonteenpiirteitä yms henkilökohtaisia ominaisuuksia laitetaan hänelle vain tuon bändissä esiintymisen perusteella. Lapsetko tähän ketjuun kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, joka ei olisi uskonut tyyppiä 22-vuotiaaksi? Olisin veikannut 15 vuotta vanhempaa :D
Mä oisin ajatellut, että on noin 25-vuotias, mutta en kyllä noin paljoa ikäistään vanhemmaksi.
Kyllä 37-vuotiaat on jo selkeästi elähtäneemmän näköisiä kuin tuo mies.
Ehkä suomalaiset eivät vain ole tottuneet tummiin, miehekkäisiin miehiin.
30-40-vuotiaitakin on erilaisia, kansainvälistä huomiota tavoittelevan rockbändin jäseniltä voinee odottaa elämäntyyliä, joka pitää hyvässä kunnossa. Mutta tosiaan, vanhemmissa kuvissa näyttää mielestäni enemmän ikäiseltään. Se on varmasti tuo raskas viisumeikki, joka hämäsi :D
Olen itse lähellä ikää 22, joten hassua että arvioin näinkin pieleen. Mutta ilmeisesti en ole ainoa erehtynyt!
Vierailija kirjoitti:
Velipuoli tarkalleen. Ei ole samaa näköä, eikä pitkää tukkaa. Nyt vaan odottelemaan velipuolen ravintolaan milloin Ethanille tulee nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu että ulkomailla parikymppiset miehet ovat näyttävät paljon miehekkäämmiltä (ja sitä kautta vanhemmilta) kuin suomalaiset joilla tuntuu säilyvän poikamaiset kasvonpiirteet pitempään.
Mitä tähän kyseiseen solistiin tulee niin joo, kyllä hänessä on sitä jotain karismaa tai vetovoimaa että huomasin ihmeekseni haluavani katsoa uudemman kerran tuon heidän live esityksen (kappale itse ei iske) ja varmasti parikymppinen minäni olisi voinut hyvinkin pientä ihastusta tuntea tätä tyyppiä kohtaan. Nyt on turhan laiha ja nuori minun makuuni. Kymmenen vuotta vanhempana voisi hyvinkin olla syntisen hyvän näköinen.
Nyt mä löysin sen jutunkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Team Ethan <3
-ap
Ethan on italiaano-meksikaano mix. Tosi upeat hiukset ja kauniit kasvot.
Meksikolaisen puolelta tulee intiaanivaikutelmaa.
Ja ihanan ystävällisluontoiselta vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen akat ja homot kusee kiimakusta jatkuvasti tommosen italialaisen nilkin takia! Voi saamari, kun naurattaa koko vouhkaaminen! Hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahaaaaahhaaaaa!!
Taidat olla pikkuisen mustasukkainen kun toistuvista yrityksistäsi huolimatta miehet eikä naiset ole suostuneet harrastamaan seksiä kanssasi.
Tästä ratkaisu ja nopea parannuskeino mustasukkaisuuteen...
Arvi on ollut Potsin kanssa!
Ethan Torchio? More like Ethan Scorchio. 🔥
Vierailija kirjoitti:
Näyttää vähän Ile Uusivuorelta
Mulla taas tulee mieleen nuori Al Pacino.
https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5790370659cc68a958c5d558/…
https://i.pinimg.com/originals/24/71/b4/2471b40878e17e426b614ec955dc7a1…
No juu eihän hänen luonteenpiirteistään mitään tiedä oikeasti mutta ainakin karismaa ja stage presenssiä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas tulee mieleen nuori Al Pacino.
https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5790370659cc68a958c5d558/…
https://i.pinimg.com/originals/24/71/b4/2471b40878e17e426b614ec955dc7a1…
Jotain samaa kieltämättä!
Mun mielestä hintelä, liian lyhyissä muovihousuissa ja piirretyissä tatuoinneissa hilluva ei ole kuuma, karismaattinen tms. Hänhän oli lähinnä koomisen näköinen. Uskottavuus kyllä kaukana. Mutta täällä pohjolassa rakkaudennälkäiset valitsee jonkun kohteeksi, niin sille rakentuu äkkiä ihan uusi identiteettikin
Olin järkyttynyt, että on niin nuori, vasta 22. Todellakin voimakas esiintymismeikki hämäsi luulin vanhemmaksi. Parikymppinen minäni olisi hyvinkin voinut syttyä, mutta nyt tunnen itseni liian vanhaksi noille rokkareille. Näytti hieman nuorelta Dave Gahanilta tuossa esityksessä, vaikka tuntuu, että tässä karismaattisessa tyypissä jokainen näkee kenet haluaa. Naisten äänilläkö viisut nyt voitettiin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua, niin näyttääkin!! En kyllä yhtään tykkää Ilestä...
Eli on Ilettävä 😄
Olen Team Ethan <3