Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22098)

Vierailija
601/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa hyvä, että on erilaisia makuja. Minua ei kyseinen pentu innosta yhtään, varmaan myös siksi että on muutenkin huonoja kokemuksia italialaisista. Olen nimittäin asunut siellä ja valmistunut yliopistosta. Uskallan sanoa siis tietäväni jotakin Italian yleisestä mentaliteetista ja ihmisistä. Pihtiputaalla asuva av- mamma ei taida oikein tietää kyseisen maan kansalaisista ja luulee heitä seuralliseksi ja mukaviksi. Mutta ei se mitään, niin tekee monta muutakin ja pettyy karvaasti.

Minä olen 45 v. euroviisuja fanittava täti Suomesta. En haaveile parisuhteesta Damianon kanssa.

45 v. on mielestäsi täti?!

Vierailija
602/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

D on melkein yhtä hot kuin Jim Morrison. Jim on itselle se ykkönen aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin tuo mimmi heidän bändissään, niin eihän siitä tulisi yhtään mitään. Yritä siinä pysyä ammattimaisena, kun kuola valuu koko ajan..

Vierailija
604/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa hyvä, että on erilaisia makuja. Minua ei kyseinen pentu innosta yhtään, varmaan myös siksi että on muutenkin huonoja kokemuksia italialaisista. Olen nimittäin asunut siellä ja valmistunut yliopistosta. Uskallan sanoa siis tietäväni jotakin Italian yleisestä mentaliteetista ja ihmisistä. Pihtiputaalla asuva av- mamma ei taida oikein tietää kyseisen maan kansalaisista ja luulee heitä seuralliseksi ja mukaviksi. Mutta ei se mitään, niin tekee monta muutakin ja pettyy karvaasti.

Minäkin olen asunut Italiassa ja tehnyt - sanotaanko vaikka "läheisempää tuttavuutta" jokusenkin miehen kanssa. Voi, miten lipeviä he saattoivatkaan olla. Mutta en muistele pahalla.

Ja yhtäkaikki olen aivan heikkona Damianoon, siitä ei pääse mihinkään.

Muistan kun olin pari kesää sitten Milanossa perheeni kanssa ja etsimme sopivaa ravintolaa missä illallistaa. Kahdesta vierekkäisestä ravintolasta juoksi kimppuumme nuoret miestarjoilijat kummastakin ravintolasta ja alkoivat taistella keskenään siitä, kumpaan meidän tulisi tulla syömään. 😁 Näin sosiaalisena ja ystävällisenä hyvän kielipään omaavana jäin kahden miehen väliin kun isäni ja siskoni naureskelivat taustalla tilanteelle. Toinen miehistä sanoi kysyi mistä olen kotoisin ja ehdotti, että ensi kerralla tulisin ihan vain yksin koska "se on paljon hauskempaa niin" ja että hän "voisi näyttää mulle jotain kivoja juttuja" ja iski silmää perään. 😂

Mikä ihmeen "sanoi kysyi"? 😂 En näköjään osaa enää edes kirjoittaa.

Vierailija
605/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethan näyttää niin viattomalta, niin kauniilta ja suloiselta, on kuin karamelli joka vielä kääreissään, avaamista odottaen 😘.

Ja Damian, hän taas jotakin aivan päinvastaista, oi Jeesus mikä namupala jonka karkin pistäisi NIIIN mielellään poskeensa 🤭 ❤️.

Kiitos ja anteeksi, mutta olen myyty.

Ethan on kyllä niin eksynyt koiranpentu, että voi lutu lutu 🥰 Tuossa voiton jälkeen pidetyssä lehdistötilaisuudessa hän lopuksi kysyi, että can I say something. Hänelle vastattiin, että of course, you're the winner. Toinen oli niin ujona siinä kaiken kohkauksen keskellä.

Damiano ei anna Ethanille suunvuoroa.

Ei kyse ole siitä, E on vain vetäytyvä. Italialaisissakaan haastatteluissa ei puhu yleensä mitään, nyökyttelee vain. Hänellä on ärrävika, liekö osasyynä hiljaisuuteen introvertin luonteen lisäksi.

Vierailija
606/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damiano, IL PIU HOT. En paljon muista italian kielen tunneista mutta opettajani vihasi trendisanaa il piu hot joka oli italialaisten teinien suosima.

Eli suomeksi kuuman superlatiivi, kuumimmista kuumin.👄

Vierailija
607/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olisin tuo mimmi heidän bändissään, niin eihän siitä tulisi yhtään mitään. Yritä siinä pysyä ammattimaisena, kun kuola valuu koko ajan..

sillä on pakko olla joku rauhoittava lääkitys päällä... Damianon ehkäisy -pillereitä

Vierailija
608/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ole kyse hänestä romanttisena kumppanina. Tässä on kyse meistä seksuaalisina ja haluavina olentoina. Hän ystävällisesti tarjoaa meille vain vähän ruutia ja maalitaulun. Kiitos, Italian lahja naisille.

Tämä oletus, että miehessä naista aina ja yleismaailmallisesti kiinnostaisi vain pesänrakennus. Meillä on nyt ihan muu mielessä!

Vierailija
609/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittehän, että Ethanin veli(puoli) on Suomessa ravintoloitsijana??

Vierailija
610/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nää Damianoa androgyyninä. Ihan miehinen on. Toki rock-tyyliin kuuluu naisille mielletyt vaatteet ja asusteet. Hän vaikuttaa olevan tasapainossa feminiinisyytensä kanssa eikä se haittaa hänen miehisyyttään. Itse tykkäänkin juuri sellaisista miehistä, jotka eivät ole perinteisen maskuliinisia. On kyllä upea mies. Sekä pitkillä että lyhyemmillä hiuksilla. Ethan ei jää paljoa jälkeen komeudessa. Tulee mieleen Twilightin pitkätukkainen Jacob. Eipä varmaan ennen ole Euroviisuissa ollut tämmöistä näkyä naisille kuin tämä bändi.

Vierailija
611/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku, minkälaisista naisista italialaiset miehet näin yleisesti tykkää? Onko naisellisuus vielä "in" sielläpäin? Tässäkin ketjussa on paljon kuulemma Italiassa käyneitä ja asuneita...

Vierailija
612/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen jossei koskaan ole mitään tapahtunut heidän välillään.

Vierailija
613/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on se mielikuva, että italialaiset miehet tykkää naisista, piste. Ylipäätään minulla on Suomen ulkopuolella aina ollut paljon enemmän vientiä, enkä ole edes blondi. Että varmaan kannattaa koronan jälkeen varata lomamatka, ja pakata vain korkokenkiä.

Vierailija
614/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin vain pullotuksen nahkahousunlahkeessa..

Vierailija
615/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppimerkit?

Vierailija
616/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko totta? Millaiset vanhemmat hänellä muuten on, onko muusikko- tai taiteilijasuku, kun on noin suvereeni.

Vierailija
617/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on se mielikuva, että italialaiset miehet tykkää naisista, piste. Ylipäätään minulla on Suomen ulkopuolella aina ollut paljon enemmän vientiä, enkä ole edes blondi. Että varmaan kannattaa koronan jälkeen varata lomamatka, ja pakata vain korkokenkiä.

Minä olen tosi epäsuosittu miesten keskuudessa. Onko minulla mielestäsi mahdollisuus saada seuraa Italiasta? Ehkä jos vielä maksaisi vähän päälle...

Vierailija
618/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ole kyse hänestä romanttisena kumppanina. Tässä on kyse meistä seksuaalisina ja haluavina olentoina. Hän ystävällisesti tarjoaa meille vain vähän ruutia ja maalitaulun. Kiitos, Italian lahja naisille.

Tämä oletus, että miehessä naista aina ja yleismaailmallisesti kiinnostaisi vain pesänrakennus. Meillä on nyt ihan muu mielessä!

Niinpä, meillehän seksi on vain kotityö, jota siedämme vain, jotta saamme elättäjän.... Not!!

Vierailija
619/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä seikka + Måneskinin ja Blind Channelin bondaaminen = varma Suomen keikka!

Vierailija
620/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethan näyttää niin viattomalta, niin kauniilta ja suloiselta, on kuin karamelli joka vielä kääreissään, avaamista odottaen 😘.

Ja Damian, hän taas jotakin aivan päinvastaista, oi Jeesus mikä namupala jonka karkin pistäisi NIIIN mielellään poskeensa 🤭 ❤️.

Kiitos ja anteeksi, mutta olen myyty.

Ethan on kyllä niin eksynyt koiranpentu, että voi lutu lutu 🥰 Tuossa voiton jälkeen pidetyssä lehdistötilaisuudessa hän lopuksi kysyi, että can I say something. Hänelle vastattiin, että of course, you're the winner. Toinen oli niin ujona siinä kaiken kohkauksen keskellä.

Damiano ei anna Ethanille suunvuoroa.

Ei kyse ole siitä, E on vain vetäytyvä. Italialaisissakaan haastatteluissa ei puhu yleensä mitään, nyökyttelee vain. Hänellä on ärrävika, liekö osasyynä hiljaisuuteen introvertin luonteen lisäksi.

Ethan on ottanut henkeä ja avannut suuta haastattelussa, mutta hän ei ehdi sanoa mitään kun Ethan pälpättää. Joskus on ollut harmissaan. Tykkää eniten silloin kun haastattelija osoittaa hänelle puheenvuoron.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän