Millaiset hiukset sopisivat lihavalle keski-ikäiselle naiselle?
Olen pyöreäkasvoinen, lihava, silmälasipäinen neljääkymppiä kovaa vauhtia lähestyvä nainen.
Millaiset hiukset sopisivat minulle parhaiten ilman että vaikuttaisin liian "tanttamaiselta"?
Tällä hetkellä mulla lyhyt polkkatukka.
Kommentit (59)
Tarkoitat varmaan, että millainen väri, malli tai leikkaus sinulle sopisi? Riippuu paljon siitä, millainen tukkasi on, suora, taipuisa, luonnonkihara? Ohut vai paksu? Onko hyväkuntoinen?
Vaikea sanoa noilla kuvauksilla. Riippuu niin tyylistäsi ja kasvonpiirteistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kasvatat pitkäks?
En tykkää kovin pitkästä tukasta itselläni.
Ap
Ihan sama. Ladasta ei saa mersua millään.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan, että millainen väri, malli tai leikkaus sinulle sopisi? Riippuu paljon siitä, millainen tukkasi on, suora, taipuisa, luonnonkihara? Ohut vai paksu? Onko hyväkuntoinen?
En halua värjätä tukkaani. Taipuisa mutta suorahko hiuslaatu. On hyväkuntoinen ja keskipaksu.
Mene kampaajalle,mitäs täältä kyselet😄
Mikset laihduta? Lihavuus saa tanttamaisen olemuksen aikaan.
Kyllä mäkin sanoisin että pitempi toimis ,olis se helpompi sitten leikata eri tyyliin.. yli leukalinjan vois olla niin hieman häivyttäis kasvojen pyöreyttä.. onko sulla suorat vai hieman kihartuvat hiukset? Onko ne paksummat vai ohuemmat ? Sekin vaikuttaa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin sanoisin että pitempi toimis ,olis se helpompi sitten leikata eri tyyliin.. yli leukalinjan vois olla niin hieman häivyttäis kasvojen pyöreyttä.. onko sulla suorat vai hieman kihartuvat hiukset? Onko ne paksummat vai ohuemmat ? Sekin vaikuttaa
Aika suorat hiukset, pikkaisen taipuisat. Enemmän paksut kuin ohuet muttei mitkään superpaksut.
Ap
Takaa lyhyt, päältä pidempi. Alta tumma, päältä vaaleampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua värjätä tukkaani. Taipuisa mutta suorahko hiuslaatu. On hyväkuntoinen ja keskipaksu.
Mitäpä siis haluat?
nk. Kouvola-malli sopii ylipainoiselle.
Potta.