Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
Olinkin juuri kysymässä, että oletteko ihastelijat kaikki kesälomalla vai miten teillä riittää aika? Itse olen lomalla, mutta nyt into jo vähän laantunut. Kesäkuun alku meni ihan täpinöissään ja silloin olin töissä. Tuli valvottua liian myöhään Damianoa seuraten :)
Mulla on kesäloma vielä edessäpäin. Ne hetket jotka normaalisti viettäisin aivottomana somea selaten tai jotain tv-hömppää tuijottaen ovat jo monta viikkoa olleet pitkälti pyhitettyjä tälle harrastukselle. 😄
Vierailija kirjoitti:
Olinkin juuri kysymässä, että oletteko ihastelijat kaikki kesälomalla vai miten teillä riittää aika? Itse olen lomalla, mutta nyt into jo vähän laantunut. Kesäkuun alku meni ihan täpinöissään ja silloin olin töissä. Tuli valvottua liian myöhään Damianoa seuraten :)
Osa on ehkä aloittanut vasta nyt tämän tutkimusprojektin :)
Ihailen koko yhtyettä,vaikka Damiano onkin noussut suurimpaan huomioon karismallaan. Kaikissa on jotakin hyvää ja mielenkiintoista musiikillisten ansioiden lisäksi. Tällä hetkellä ihailen aika paljon Ethania. Ethanin persoona ja käyttäytyminen yhdistettynä tietysti ulkoiseen olemukseen tukkineen kaikkineen, ihastuttaa. Tuntuu joka päivä myös komistuvan, onkohan vielä kasvuiässä. Thomaskin tulee kokoajan enemmän esiin. On fiksu, hyväkuntoinen ja lahjakas ja hauskannäköinen hänkin. Victoria on joukon sydän. Meille suomalaisille aika normaalin nätin näköinen. Kaduilla kulkee paljon Victorioita.
Harmi kyllä ei ole ihastelulomaa! Tämä on kivaa tauotusta töihin, saan itse määrätä työtahtini. Olen lisäksi perheetön ihastelija, joten velvoitteita on ehkä vähemmän kuin monella muulla :)
Vierailija kirjoitti:
Ihailen koko yhtyettä,vaikka Damiano onkin noussut suurimpaan huomioon karismallaan. Kaikissa on jotakin hyvää ja mielenkiintoista musiikillisten ansioiden lisäksi. Tällä hetkellä ihailen aika paljon Ethania. Ethanin persoona ja käyttäytyminen yhdistettynä tietysti ulkoiseen olemukseen tukkineen kaikkineen, ihastuttaa. Tuntuu joka päivä myös komistuvan, onkohan vielä kasvuiässä. Thomaskin tulee kokoajan enemmän esiin. On fiksu, hyväkuntoinen ja lahjakas ja hauskannäköinen hänkin. Victoria on joukon sydän. Meille suomalaisille aika normaalin nätin näköinen. Kaduilla kulkee paljon Victorioita.
Hyväluontoinen, siis :)) Kai hän on hyväkuntoinenkin
ooh I wanna be your Slave:stä on tulossa virallinen video SOON!!!
Vierailija kirjoitti:
Oho, nyt on jännää! Minkäköhänlaista kuvastoa sieltä on luvassa :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D:lla näyttää olevan ainakin otsatukka uudella jännällä tavalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D:lla näyttää olevan ainakin otsatukka uudella jännällä tavalla
Sen kuvan perusteella luulen vähän, että ihasteluintoni täytynee pian suunnata lähinnä vanhempaan materiaaliin :D mutta katsotaan, toivottavasti pian on vielä tällä viikolla eikä vaikka kuun lopussa.
On kyllä jännä otsis, mutta olen vakuuttunut, että jos joku niin Damiano pystyy tuonkin rokkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä jännä otsis, mutta olen vakuuttunut, että jos joku niin Damiano pystyy tuonkin rokkaamaan.
Hyvä jos itse tykkää siitä. Toivottavasti ei ole tarvinnut taipua jonkun stailistin sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos itse tykkää siitä. Toivottavasti ei ole tarvinnut taipua jonkun stailistin sanomaan.
Se näkyy vielä aika huonosti tuossa kuvassa, mutta kyllä se ihan hyvältä varmaan näyttää. Thomas on nyt kuvassa edustavin ja etualalla, mikä on ihan hyvä välillä.
apua sen uudet hiukset siis se näyttää niin erilaiselta, kiltiltä pojalta hehe
Apuaa, Damianon uus hiustyyli
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Mä oon jo niin toivonut, että se näyttäis välillä kiltiltä pojalta =}
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Mä oon jo niin toivonut, että se näyttäis välillä kiltiltä pojalta =}
Siitähän saattaa siunaantua vaikka kiinnostava kontrasti I Wanna Be Your Slaven sanoman kanssa. 😇
Tatuointia taitaa tulla lisää, se siitä kiltistä pojasta..
Tuo uusi kampaushan on muuten aika kiva ja vaihtelua, insta storyssa on jo kuvaa. Todella kiva... Samoin sänget, vai näinkö oikein?
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1412055844771008514
Okei, 'villinä' se on aika perus, toisin kun Slaven mainoskuvassa stailattuna.
Silmät, kulmat ja poskipäät korostuu hienosti tuossa tukassa.