Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22098)

Vierailija
541/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök, se on limanen ällötys :D Himoitsette varmaan paikallispizzerioidenkin karvakäsiä, yöööökkkk

Vierailija
542/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan vaan ihmettelen tätä naisten alistumisviettiä.

Hassua että joku ajattelee tän näin... siis että tässä on jostain alistumisesta kyse. Kun minä ainakin bauttiarallaa ekaa kertaa elämässä tunnen puhdasta, raakaa, aktiivista, elukkamaista halua jotain miestä kohtaan. On kyllä niin kaukana alistumisesta nämä tunteet. Pikemminkin niissä on jotain maskuliinista, sellaista outoa karkeutta, jota en nyt yhtään edes ymmärrä. Tätäkö on haluta kerrankin elämässään tosissaan jotain? HItto, minkä vaikutuksen tuo ihminen tekee. Pelottavaa ja ihanaa yhtä aikaka <3

Welcome to the dark side. Muista, miltä tuo tuntuu, ja päästä se irti, kun miehesi seuraavan kerran pahaa aavistamatta ottaa paidan pois. Käske hänen totella sinua, ota ohjat, ja katso minne se johtaa. Kannattaa.

Suosittelen korkeita lateksisaappaita myös.

Ooh, ihanaa, että joku on siellä dark side -puolella, ja noin luontevan kuuloisesti, onnittelut sinulle ja ukollesi! Minulle tällaiset tunteet ovat aivan uusia, ja niin outoja. Olen aivan ihmeissäni mutta hyvällä tavalla.

Damianolla lateksikorkkarit ja tankotanssi siinä yhdessä musavideossa ovat niin sydämenpysäyttäjä, huuh. Visuaalinen kokonaisuus ja se täysin hävyttömän itsetietoinen seksuaalisuus ovat tällaiselle ylipäänsä mitään tuntemaan tottumattomalle tunnelämälle melkeinpä liikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mammat, Damiano on kihloissa pitkäaikaisen tyttöystävänsä Giorgia Solerin kanssa. Saahan sitä silti toki unelmoida kuumasta italiaanosta 😁

Good for him. Toivon oikeasti, että tuo kestää ja parisuhde tuo tasaisuutta rocktähden elämään. Ei se silti mitenkään häiritse minun unelmointiani. Ihan yhtä hyvät tsäänssit minulla olisi Damiano valloittaa, vaikka olisi sinkkukin. 

Vierailija
544/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua että joku ajattelee tän näin... siis että tässä on jostain alistumisesta kyse. Kun minä ainakin bauttiarallaa ekaa kertaa elämässä tunnen puhdasta, raakaa, aktiivista, elukkamaista halua jotain miestä kohtaan. On kyllä niin kaukana alistumisesta nämä tunteet. Pikemminkin niissä on jotain maskuliinista, sellaista outoa karkeutta, jota en nyt yhtään edes ymmärrä. Tätäkö on haluta kerrankin elämässään tosissaan jotain? HItto, minkä vaikutuksen tuo ihminen tekee. Pelottavaa ja ihanaa yhtä aikaka <3

Welcome to the dark side. Muista, miltä tuo tuntuu, ja päästä se irti, kun miehesi seuraavan kerran pahaa aavistamatta ottaa paidan pois. Käske hänen totella sinua, ota ohjat, ja katso minne se johtaa. Kannattaa.

Ooh, ihanaa, että joku on siellä dark side -puolella, ja noin luontevan kuuloisesti, onnittelut sinulle ja ukollesi! Minulle tällaiset tunteet ovat aivan uusia, ja niin outoja. Olen aivan ihmeissäni mutta hyvällä tavalla.

Damianolla lateksikorkkarit ja tankotanssi siinä yhdessä musavideossa ovat niin sydämenpysäyttäjä, huuh. Visuaalinen kokonaisuus ja se täysin hävyttömän itsetietoinen seksuaalisuus ovat tällaiselle ylipäänsä mitään tuntemaan tottumattomalle tunnelämälle melkeinpä liikaa...

Oooh, mä oon nähny vaan jtn livevideota hänestä strippitangolla. Mikä video kyseessä? 

Vierailija
545/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi, ainoa lause, jonka italiaksi osaan sanoa on "jättäkää minut rauhaan". En ole kirjoitusasusta ihan varma, lasciate mi stare. Opettelin sen nuorempana reissatessa.

Itse opettelin lauseen mi sento male, "voin huonosti".

Näistä meidän lauseista ei ole kyllä mitään hyötyä Damianon kanssa😘😘😘

Vierailija
546/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi, ainoa lause, jonka italiaksi osaan sanoa on "jättäkää minut rauhaan". En ole kirjoitusasusta ihan varma, lasciate mi stare. Opettelin sen nuorempana reissatessa.

Onpas! Opettelet vaan katos tuohon "voin huonosti" perään lauseen "vie minut makaamaan sängylle" ;)

Vierailija
547/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas! Opettelet vaan katos tuohon "voin huonosti" perään lauseen "vie minut makaamaan sängylle" ;)

Voisko se olla "mettetemi giù sul letto"? Onko täällä joku, kuka puhuu italiaa?  

Vierailija
548/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan sanoa "mi amore" ja "ooh la laa"

Vierailija
549/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä osaan sanoa "mi amore" ja "ooh la laa"

Mä osaan sanoa myös "mamma mia" ja "mi piace" (minä pidän). Ehkä tuosta jälkimmäisestä on hyötyä? Mi piace Damiano David!

Vierailija
550/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos totta puhutaan niin mielestäni Damianon kihlattu ei ole kovinkaan kaunis. Toki toivon, että suhteensa kestää tästä Damianon saamasta ihailusta huolimatta.

Voi kuulkaatten, Damiano on saanut ihailua Italian naisilta jo pitkään. Eräässä vuoden-parin takaisessa haastattelussa kertoi kysyttäessä, että on nuoresta pojasta asti ollut vientiä naismaailmassa,  ja viime aikoina (siis haastatteluaikaan) kertoi olevansa ihan "sotakone" (sananmukainen käännös). Että varmaan kestää sekä suhde että D:n pää mammojenkin ihailun.

Vierailija
551/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis niille miehille jotka aina hokee että me miehet tietenkin katotaan kaikkea mikä liikkuu koska ollaan visuaalisia ja tietenkin haaveilen ferrarista vaikka oikeasti ajan kolmipyörällä niin tää on varmaan jotenkin shokeeraavaa että naiset voikin ihastua myös visuaalisesti eikä vaan turvallisesti johonkin herttasarjan teetä latkivaan sankariin joka on paperilla yhtä eroottinen kuin lampunvarjostin. Ei me sen enempää olla vaihtamassa koko elämää Damianoon kuin miehetkään johonkin Riley Readiin vai mitä näitä prnotähtiä onkaan.

Tämä ketju voisi olla tosiaan outo valaistuminen useammallekin miehelle.

Todellakin, myös ihan tieteen puolella. Itse ainakin olen nähnyt vedottavan useammankin kerran oikein "tieteellisiin" "tutkimuksiin", joiden mukaan mies kokee seksuaalisuuden visuaalisemmin kuin nainen.

Mitä luulette, onkohan niitä tutkimuksia ollut sorvaamassa naiset vai esim. ei erityisen hyvännäköiset miehet :D. Uskomatonta tuubaa, ja sen näkee juuri tällaisina harvinaisina hetkinä, kun lavalle astuu se järkyttävän hyvännäköinen jumaluus, joka saa kaikki sekaisin jo komeudellaan (+päälle karisma ja lahjakkuus).

Naiselle ei anneta kuolattavaksi ja katsottavaksi komeita miehiä, ja jos annetaankin, katsominen on synti jä häpeä. Jo miehen asettaminen naisen haluavan katseen alaiseksi tekee naisesta halvan ja jotenkin luonnottoman. Tämä umpikiero naisen halun halveeraaminen on vain yhdenlainen muunnos naisen suku-pu-olielinten silpomisesta.

Haluava nainen on pelottava myö siksi, koska halu kohdistuu yhtä luonnikkaasti kuin miehelläkin haluttavan näköiseen kohteeseen. Se, miten kukakin sujuttelee oman parisuhteen ja sitten tällaisten absoluuttisten halun kohteiden kanssa,  on tosi vaikeaa. Puolisoa ei saa loukata mutta ei ratkaisu ole sekään, että jankataan vaan sitä Miehessä on tärkeintä hyvä huumorintaju -mantraa ja teeskennellään tutkimuksia myöden, ettei miehen ulkonäkö muka olisi yhtä halua herättävää naiselle kuin mitä naisen ulkonäkö miehelle.

Asiasta on vaikea puhua jos siksi, että tämä on todella kipeä aihe miehille. Heissä avautuu se narsistinen haava omasta kelpaamattomuuden tunteesta vielä helpommin kuin naisilla.

Vierailija
552/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit se kantais sut sänkyyn, ja katsois sua pitkään silmiin niillä ruskeilla makuukammarisilmillään. Huh, pitääkin mennä suihkuun ja äkkiä... 

Vierailija
553/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joel aiheuttaa kyllä myötähäpeää tossa videolla, jossa halaa Damianoa. Joel huutaa siis jotenkin nolosti ton "Rock n Roll is back, Rock n Roll is back".

Sama. Tuli samanlaisia viboja kun itte ehkä joskus ollut "parhaimmillaan" todella humalassa, ei niin sosiaalisena ihmisenä, ei niin tutussa seurassa. Jiiaiks

Vierailija
554/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väisty Giulio Berrutti, Damiano vie paikkasi. Katselin muuten italialaisten äänestämiä seksikkiäimpiä miehiä niin italialaiset olivat äänestäneet Adam Driverin korkealle. Ei paha maku italialaisilla.

Vierailija
555/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos totta puhutaan niin mielestäni Damianon kihlattu ei ole kovinkaan kaunis. Toki toivon, että suhteensa kestää tästä Damianon saamasta ihailusta huolimatta.

Voi kuulkaatten, Damiano on saanut ihailua Italian naisilta jo pitkään. Eräässä vuoden-parin takaisessa haastattelussa kertoi kysyttäessä, että on nuoresta pojasta asti ollut vientiä naismaailmassa,  ja viime aikoina (siis haastatteluaikaan) kertoi olevansa ihan "sotakone" (sananmukainen käännös). Että varmaan kestää sekä suhde että D:n pää mammojenkin ihailun.

Lisäys: ja muiltakin kuin italiattarilta, onhan bändi keikkaillut laajasti Euroopassa.  Mutta voihan olla, että pohjoisten mammojen eksotiikka tekee tepposet...

- Sama

Vierailija
556/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oooh, mä oon nähny vaan jtn livevideota hänestä strippitangolla. Mikä video kyseessä? 

On jo ketjussa

Vierailija
557/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008000997.html

”viisuvoittaja Måneskinin upeat asut, joita et ole vielä nähnyt! 15 kuvaa todistaa, että italialaiset ovat tämän hetken tyylikkäimmät rokkarit”

Vierailija
558/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulette, että miehiä kiinnostaisi kenestä te fantasioitte? Mitä minä miehistä tiedän, niin naisten sielunelämä ja ketä he pitävät komeana ei kiinnosta miehiä pätkääkään. Tai sitten olen vain tavannut tosi inhottavia miehiä. Ei kannata pitää itseään liian tärkeänä. N35

Vierailija
559/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo ketjussa

Huhhuh, I think I just got pregnant. Mikä mies <3 Miten voikin olla noin eläimellisen vetovoimainen olento edes olemassa? 

Vierailija
560/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väisty Giulio Berrutti, Damiano vie paikkasi. Katselin muuten italialaisten äänestämiä seksikkiäimpiä miehiä niin italialaiset olivat äänestäneet Adam Driverin korkealle. Ei paha maku italialaisilla.

Mistä sellainen lista löytyy? Onko naisistakin vastaavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä