Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22098)

Vierailija
461/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei varmasti käyttänyt kokaa, ei ei :DDDDDD Jos oikeasti tietäisitte, mitä esim. muusikoiden ja näyttelijöiden bileissä"ulkomailla" tehdään, niin palstan tädit saisi sydänkohtauksen.

No voi kauhia sentään! Lempparisarjani on Breaking Bad, kyllä minäkin tiedän huumeista jotain.

Vierailija
462/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vieno toiveeni on, että tästä ei tulisi mitään nais-mies-taistelutannerta, vaan että (hetero)miehet voisivat ihan vaan antaa meille nyt tämän melko ainutlaatuisen ihastelemisen ilon. Ei tartte olla mustasukkainen.

-ap

No saako naisena kertoa teille, että te ootte ihan sekaisin? :D

Nämä "naisena"-tyypit on aina erityisen pienimunaisia miehiä.

Joo kyllä, jos joku nainen ei pidä hädintuskin parikymppisestä rokkikukonpojasta, hän on pienimunainen mies.

Jätän teidät tänne hekumoimaan ja fantasioimaan, mutta sekaisin te kyllä olette :D. Nolompaa tekstiä en hetkeen ole täällä lukenut, ja se on AaVeellä paljon se!

Juuri näin. Naisena hävettää näiden haaveilijoiden puolesta. Tuntuu, että yhdeltä hullulta tulee vaan ne kaikki tekstit.

XD koita kestää nyt vaan. Ja sä jäät niin paljosta paitsi, kun et päästä tätä juttua itseesi! On aivan ihanaa tuntea tällaista huumaa. Huh, onneksi Youtbe on täynnä matskua ja lisää pukkaa nyt kun bändi ratsastaa maailmanvalloitukseen tuon demonisen sexikkään nuoren jumalan johdolla. Ihan oikeasti, sä kun jumitat tossa häpeämisessä, olet tässä pelissä nyt se, joka jää tappiolle. Mut silti on pakko käydä täällä ihmettelemässä meidän huokailuja... miksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei varmasti käyttänyt kokaa, ei ei :DDDDDD Jos oikeasti tietäisitte, mitä esim. muusikoiden ja näyttelijöiden bileissä"ulkomailla" tehdään, niin palstan tädit saisi sydänkohtauksen.

No voi kauhia sentään! Lempparisarjani on Breaking Bad, kyllä minäkin tiedän huumeista jotain.

...Oletko nyt ihan tosissasi? Et kai?

Vierailija
464/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu, ettei yhdelläkään teistä olisi ikimaailmassa mitään mahkuja Damianoon? ;)

Mistäs sinä sen tiedät?

Haloo hei. Tuo jätkä deittailee niitä, joille teidän miehet runkkaa.

Teidän miehet ei saa niitä keitä oikeasti haluavat. Ihan niinku ette tekään.

Vierailija
465/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että on kevät ja naisilla on alkanut parittelu eli kiima-aika. Avara luonnossakin aina eläimet vaeltaa jonnekki parittelemaan sankkoina joukkoina ja ihmisillä se on ilmeisesti internet 🙈

Vierailija
466/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ihan unohtui: suljetulla osastolla tutustuin muutamaan ns narkomaaniin ja niin sanotusti piletin heidän kanssa yhdessä vaiheessa ja jouduin ainoana suurin piirtein selvinpäin olevana neuvottelemaan meidät pois parista "soitan poliisit tänne!" - tilanteesta. Mutta joo, jos Damiano vetää mitään muuta kuin leukoja niin saan slaagin, missä nitrot :/

Vierailija
467/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vieno toiveeni on, että tästä ei tulisi mitään nais-mies-taistelutannerta, vaan että (hetero)miehet voisivat ihan vaan antaa meille nyt tämän melko ainutlaatuisen ihastelemisen ilon. Ei tartte olla mustasukkainen.

-ap

No saako naisena kertoa teille, että te ootte ihan sekaisin? :D

Nämä "naisena"-tyypit on aina erityisen pienimunaisia miehiä.

Joo kyllä, jos joku nainen ei pidä hädintuskin parikymppisestä rokkikukonpojasta, hän on pienimunainen mies.

Jätän teidät tänne hekumoimaan ja fantasioimaan, mutta sekaisin te kyllä olette :D. Nolompaa tekstiä en hetkeen ole täällä lukenut, ja se on AaVeellä paljon se!

Juuri näin. Naisena hävettää näiden haaveilijoiden puolesta. Tuntuu, että yhdeltä hullulta tulee vaan ne kaikki tekstit.

XD koita kestää nyt vaan. Ja sä jäät niin paljosta paitsi, kun et päästä tätä juttua itseesi! On aivan ihanaa tuntea tällaista huumaa. Huh, onneksi Youtbe on täynnä matskua ja lisää pukkaa nyt kun bändi ratsastaa maailmanvalloitukseen tuon demonisen sexikkään nuoren jumalan johdolla. Ihan oikeasti, sä kun jumitat tossa häpeämisessä, olet tässä pelissä nyt se, joka jää tappiolle. Mut silti on pakko käydä täällä ihmettelemässä meidän huokailuja... miksi :)

Itse ainakin huomasin, miten ihana seksielämä miehen kanssa aukesi, kun heitti häpeät hittoon. Antaa palaa vaan!

Vierailija
468/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta :DDDDDDDDDD

Vierailija
469/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu, ettei yhdelläkään teistä olisi ikimaailmassa mitään mahkuja Damianoon? ;)

Mistäs sinä sen tiedät?

Haloo hei. Tuo jätkä deittailee niitä, joille teidän miehet runkkaa.

Teidän miehet ei saa niitä keitä oikeasti haluavat. Ihan niinku ette tekään.

Sittenhän me ollaan kaikki samassa veneessä ja vesi on lämmintä.

Vierailija
470/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai noissa bileissä virtaa viina ja erilaisia huumeita on saatavilla, mutta ei se silti tarkoita sitä että jokainen noissa piireissä pyörivä niitä käyttäisi. Ja ihan henkilökohtaisesti minua ei edes kiinnosta mitä käyttävät jos edes käyttävät (ainakin sanovat että eivät) kunhan eivät harrasta sitä kameran edessä perheohjelmassa.

Vierailija
471/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ NIIN TIESIN! Katsoin tota esitystä ja mietin, että ei hemmetti, kohta ollaan AV:lla kilpaa kuolaamassa. Te ootte niin ennalta-arvattavia :D

Vierailija
472/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle oli kyllä ihan yhdentekevää sekin kun luulin että hän tosiaan oli vetänyt sitä kokaiinia. Mutta onhan ns miehekkäämpää olla "sekaisin" ilman huumeita.

Vierailija
473/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai noissa bileissä virtaa viina ja erilaisia huumeita on saatavilla, mutta ei se silti tarkoita sitä että jokainen noissa piireissä pyörivä niitä käyttäisi. Ja ihan henkilökohtaisesti minua ei edes kiinnosta mitä käyttävät jos edes käyttävät (ainakin sanovat että eivät) kunhan eivät harrasta sitä kameran edessä perheohjelmassa.

Niinkuin eivät harrastaneetkaan :) 

Vierailija
474/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kun minäkin olen ihastunut ihanaan italianoon. Ihana mies, tulisipa Suomeen niin saisin pyytää häntä treffeille. Olisin kyllä todella loukkaantunut, jos hän kieltäytyisi, onhan suominaiset maailman kauneimpia naisia. T. Sirpa 55v. 160/95

Vierailija
475/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös täällä joku av-mamma viettänyt kuuman yön Neymarin kanssa taannoin? Ehkä joku toinen mamma saa Damianon ;)

Vierailija
476/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi kun minäkin olen ihastunut ihanaan italianoon. Ihana mies, tulisipa Suomeen niin saisin pyytää häntä treffeille. Olisin kyllä todella loukkaantunut, jos hän kieltäytyisi, onhan suominaiset maailman kauneimpia naisia. T. Sirpa 55v. 160/95

Sori, mä pyytäisin sitä eka, eli jäisit tappiolle ;)

Vierailija
477/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi miehet, ette te pysty keksimään yhtäkään loukkausta mitä naiset ei olisi jossain vaiheessa ajatelleet itse itsestään.. mutta ihan kiva kyllä nähdä että (joitakin) miehiä vtuttaa, on (joistakin) teistä niin paljon huonoja muistoja. Jotka Damiaano öisin panee pois. Pun intended.

Vierailija
478/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÄ NIIN TIESIN! Katsoin tota esitystä ja mietin, että ei hemmetti, kohta ollaan AV:lla kilpaa kuolaamassa. Te ootte niin ennalta-arvattavia :D

So? Otatko sä meidän ennalta-arvattavuuden jotenkin henkilökohtaisesti? 

Vierailija
479/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mä pyytäisin sitä eka, eli jäisit tappiolle ;)

Ylimielinen k-pää much?

Vierailija
480/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ihan unohtui: suljetulla osastolla tutustuin muutamaan ns narkomaaniin ja niin sanotusti piletin heidän kanssa yhdessä vaiheessa ja jouduin ainoana suurin piirtein selvinpäin olevana neuvottelemaan meidät pois parista "soitan poliisit tänne!" - tilanteesta. Mutta joo, jos Damiano vetää mitään muuta kuin leukoja niin saan slaagin, missä nitrot :/

No nyt en yhtään ihmettele, että tämä ketju on täynnä hulluja. Todiste tuli tässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän