Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu, ettei yhdelläkään teistä olisi ikimaailmassa mitään mahkuja Damianoon? ;)
Eipä oikeastaan mitenkään pahalta. Kyllähän sen tajuaa jokainen, että tämä ei ole mikään oikean elämän ihastus, vaan harmitonta haaveilua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vieno toiveeni on, että tästä ei tulisi mitään nais-mies-taistelutannerta, vaan että (hetero)miehet voisivat ihan vaan antaa meille nyt tämän melko ainutlaatuisen ihastelemisen ilon. Ei tartte olla mustasukkainen.
-ap
No saako naisena kertoa teille, että te ootte ihan sekaisin? :D
Nämä "naisena"-tyypit on aina erityisen pienimunaisia miehiä.
Joo kyllä, jos joku nainen ei pidä hädintuskin parikymppisestä rokkikukonpojasta, hän on pienimunainen mies.
Jätän teidät tänne hekumoimaan ja fantasioimaan, mutta sekaisin te kyllä olette :D. Nolompaa tekstiä en hetkeen ole täällä lukenut, ja se on AaVeellä paljon se!
Juuri näin. Naisena hävettää näiden haaveilijoiden puolesta. Tuntuu, että yhdeltä hullulta tulee vaan ne kaikki tekstit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokahalu meni, olo on itsevarma, vaatteet vaihtu ja mieli on korkeemmalla kun kuukausiin.
Sama! Mä huomasin, että olin jotenkin ihan erilailla itsevarma käydessäni tänään ensimmäistä kertaa viisujen jälkeen pidempään ulkosalla, ja tajusin, että mä olin mielessäni vaan kelannut kaikkia Damianon videoita :D Outoa, miten jopa hänen itsevarmuutensa tarttuu?
Miksipä se ei voisi tarttua, kyllähän ihan "oikeasti" rakastuessakin (kuulemma) ruokahalu katoaa, mieliala kohoaa ja itsevarmuus kasvaa.. ja eipä ne rakastumiset useinkaan perustu tässä live-elämässä mihinkään sen todellisempaan (i m in looove with a fairyyytale, t viisu-Alexander Rybak)
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu, ettei yhdelläkään teistä olisi ikimaailmassa mitään mahkuja Damianoon? ;)
Heh, luulit varmaan että meitä se harmittaa. ;) Kuka tässä on Damianoa omimassa.
Vierailija kirjoitti:
No ei sitä koskaan tiedä, lyödään markasta vetoa.
Minusta se pitkätukkainen rumpali Ethan Torchio on söpö. Ja mä oon 26v jätkä, lol.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se pitkätukkainen rumpali Ethan Torchio on söpö. Ja mä oon 26v jätkä, lol.
Se ON söpö, ja varmasti vain paranee. Tosi kaunis ja komea ja ujon oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sinä sen tiedät?
Vierailija kirjoitti:
https://www.flickr.com/photos/thewarhol/3575481747
Euroviisu-voittaja ulkonäöltä kuin nuori Andy McCoy!
Suomen olisi kannattanut aikanaan pistää Hanoi rocks viisuihin kisaamaan
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä varmasti on joku kaunis, nuori nainenkin. Ihan varmasti.
Minulla tuskin olisi saumaa Damianoon, mutta vähän hankalaa se olisi siksikin, kun en osaa italiaa eikä hän suomea, on työt ja perhe täällä, ja remonttikin pitäisi tässä hoitaa. Että ihan hyvin tässä pärjätään, vaikka haaveeksi vaan jää.
Vierailija kirjoitti:
Saan varmaan kaikilta alapeukkuja kun kerron olevani täysin rakastunut tämän bändin musiikkiin ja myös visuaaliseen ilmeeseen, mutta kukaan jäsen ei saa sukkia pyörimään jaloissa 🤔
Ei haittaa, ethän sinä ketään hauku. Nautitaan hyvästä musiikista 😊
No itse en tosielämässä edes varmaan haluaisi olla hänen kanssaan seksuaalisessa mielessä, jos nyt kuvitellaan että sellainen tilanne eteen tulisi. Fantasiointi on eri asia kuin se, mitä oikeasti haluan toteuttaa, eikä Damiano edes vastaa normaalia miestyyppiäni. Hän on vain muuten todella kuuma ja karismaattinen, mikä saa fantasiat liikkeelle. En minä usein aikuisviihdettäkään katsoessa toivo, että kyseiset tilanteet oikeasti tapahtuisivat, ne ovat vain haaveilua ja kiihoketta omille ajatuksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on siitä hauska aihe, että todistaa sen asian kuinka tärkeä asia miehen ulkonäkö on naisille.
Yhä liian paljon väitetään, että naiset eivät ole pinnallisia. Mutta tämä todistaa sen, että naiset ovat ihan yhtä pinnallisia kuin miehet.
Ulkonäkö on yksi tärkein asia mitä naiset hakee romanttisesssa partnerissa. Pistäkää se nyt korvan taakse, niin miehet kuin naisetkin.
Eikä kyseessä ole pelkät hyvännäköiset piirteet, vaan myös alhainen rasvaprosentti kuten tuolla laulajalla on. Hänkään ei olisi kovin haluttu, jos olisi lihava ja överirasvoittunut.
Ihan vaan taustalta heitän tähän, että ihmistä voi pitää seksikkäänä, muttei silti halua mitään romanttista tai muutakaan viritystä hänen kanssaan.
Just näin. Aika jännä kuvitelma, että kaiken maailman rokkikukkojen kanssa parisuhteeseen haluaisi, vaikka heitä ihailisikin.
Tuossa yhdessä ketjussa ulkonäön vaikutuksesta ihastumiseen lähes kaikki naiset sanoivat etteivät voisi kuvitellakaan ihastuvansa rumaan.
Mutta se onkin villiä, että kaksi naista ei ole sitten samaa mieltä siitä, mikä se ei-ruma on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokahalu meni, olo on itsevarma, vaatteet vaihtu ja mieli on korkeemmalla kun kuukausiin.
Sama! Mä huomasin, että olin jotenkin ihan erilailla itsevarma käydessäni tänään ensimmäistä kertaa viisujen jälkeen pidempään ulkosalla, ja tajusin, että mä olin mielessäni vaan kelannut kaikkia Damianon videoita :D Outoa, miten jopa hänen itsevarmuutensa tarttuu?
Miksipä se ei voisi tarttua, kyllähän ihan "oikeasti" rakastuessakin (kuulemma) ruokahalu katoaa, mieliala kohoaa ja itsevarmuus kasvaa.. ja eipä ne rakastumiset useinkaan perustu tässä live-elämässä mihinkään sen todellisempaan (i m in looove with a fairyyytale, t viisu-Alexander Rybak)
Ai moi, Alexander, kiva kun sinäkin tulit tänne 👋
Juu ei varmasti käyttänyt kokaa, ei ei :DDDDDD Jos oikeasti tietäisitte, mitä esim. muusikoiden ja näyttelijöiden bileissä"ulkomailla" tehdään, niin palstan tädit saisi sydänkohtauksen.
Vierailija kirjoitti:
Yön aikana täältä on poistunut ainakin kaksi sivua kommentteja, mm. ihan neutraaleja videoupotuksia. En tajua, miksi. 😔
-ap
Mä laitoin tähän ketjuun eilen kaksi (asiallista) kommenttia enkä löydä enää kumpaakaan. 🤔 Toisessa sanoin, että hänessä on samaa karismaa ja vibaa kuin nuoressa David Bowiessa. Toisessa kerroin, että itselläni ei sukat pyöri jalassa herraa katsoessa, mutta että ymmärrän hyvin miksi hän on niin suosittu; onhan hänessä vahvaa karismaa. Räväkkä, itsevarma oma itsensä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on oma mies, kiitos vaan, ja oikeasti tuo ihana nuori mies on saman ikäinen kuin mun lapset.
Toisaalta minäkin olen ollut 22, ja nahkahousut näytti silloin minun päällä ihan h***tin kuumalta, että ehkä olisinkin saanut.
Että mikä olikaan pointtisi? Jäinkin nyt muistelemaan, mitä kaikkea niissä nahkahousuissa teinkään, myös yhden söpön italialaisen kanssa.
Älä nyt kun toinen ihan tosissaan yritti esittää loukkaavan kommentin. :D Harmi vaan että hukkaan meni sekin vaivannäkö. Tiedän tämän ihmistyypin joka näkee että kerrankin joillain alkaa itsetunto nousta, elämä maistuu paremmalta ja ollaan jostain onnellisia niin pakko on vaan koittaa lytätä jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei varmasti käyttänyt kokaa, ei ei :DDDDDD Jos oikeasti tietäisitte, mitä esim. muusikoiden ja näyttelijöiden bileissä"ulkomailla" tehdään, niin palstan tädit saisi sydänkohtauksen.
Olet ihanan nuori, kun ajattelet, ettei nykyisissä tädeissä olisi vanhoja bändäreitä. Ja ehkä muutakin on nähty.
Vierailija kirjoitti:
No itse en tosielämässä edes varmaan haluaisi olla hänen kanssaan seksuaalisessa mielessä, jos nyt kuvitellaan että sellainen tilanne eteen tulisi. Fantasiointi on eri asia kuin se, mitä oikeasti haluan toteuttaa, eikä Damiano edes vastaa normaalia miestyyppiäni. Hän on vain muuten todella kuuma ja karismaattinen, mikä saa fantasiat liikkeelle. En minä usein aikuisviihdettäkään katsoessa toivo, että kyseiset tilanteet oikeasti tapahtuisivat, ne ovat vain haaveilua ja kiihoketta omille ajatuksille.
Tämä! Damiano on niin jäätävän täydellinen, että en uskaltaisi hänen kanssaan edes jutella, vaikka hän tulisi juttelemaan minulle ensin. Tosielämässä ne "ei niin täydelliset" voittaa, ei tuollaiset kreikkalaisen patsaan ruumiillistumat, kuten Damiano.