Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
3681/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin jos kotona uni ei tule voi ajatus livahtaa omille teilleen johon ko artisti liittyy vahvasti 🔥 Tää ei ole omalta vieressä tuhisevalta puolisolta pois enkä ole menossa naimisiin rocktähden kanssa.

Runkkailenpas vähän näyttelijäkaunottarille vaimon vieressä. Ei ole vaimolta pois eikä saa suuttua, koska olen sen kanssa naimisissa enkä minkään missin.

Olisko ihan reilua, jos naisillakin joskus on joku, jota ihailla?

Vierailija
3682/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin jos kotona uni ei tule voi ajatus livahtaa omille teilleen johon ko artisti liittyy vahvasti 🔥 Tää ei ole omalta vieressä tuhisevalta puolisolta pois enkä ole menossa naimisiin rocktähden kanssa.

Runkkailenpas vähän näyttelijäkaunottarille vaimon vieressä. Ei ole vaimolta pois eikä saa suuttua, koska olen sen kanssa naimisissa enkä minkään missin.

Fantasiat on fantasioita. Ei toisen mieltä voi omistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3683/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se olekaan keneltäkään pois.

Vierailija
3684/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten hauskaa, kuinka Måneskinin italiankieliset biisit ovat hirveän syvällisiä maailmantuskan kuvauksia, ja englanninkieliset keskittyvät roiseihin seksikuvauksiin.

Niin! Äidinkielellä ajatellaan ja mennään syvissäkin vesissä. Runopoika ja sillee. Järjettömän hienoja ja riipaisevia tekstejä.

Englannintaito ei ole yhtä vankka ja mennään pinnallisemmalla tasolla. Mutta ei mitään uu beibi ai lav juu vaan hivellään pusseilla pitkin naamaa ja maalaillaan *köh* kärjellä saati kaikki muu hyvinkin fyysinen ja estoton ja kokeileva ja... (okei lopetan tähän 😘) kuvaus. Italia on sielun ja englanti tajunnanräjäyttävän sesson kieli 😇

On se aikamoinen

Vierailija
3685/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän ketjuun kirjoittelevana naisena kiihotun ajatuksesta, että mieheni ajattelee tai katselee muita naisia (näyttelijöitä tai ei), en panisi pahakseen vaikka menisi katselua pidemmällekin. Ei meistä jokaisella ole pyhäkoululaisen käsitys ihmisen seksuaalisuudesta ja ihmissuhteista.

Ai poikkeusyksilöt ovat nykyään normi?

Vierailija
3686/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän ketjuun kirjoittelevana naisena kiihotun ajatuksesta, että mieheni ajattelee tai katselee muita naisia (näyttelijöitä tai ei), en panisi pahakseen vaikka menisi katselua pidemmällekin. Ei meistä jokaisella ole pyhäkoululaisen käsitys ihmisen seksuaalisuudesta ja ihmissuhteista.

Ihan kaikilla miehillä ja naisilla on fantasioita, eikä sen pitäisi olla kenellekään uutinen, eikä edes riidan aihe normaalissa suhteessa. En ole aiempi vastaaja. Tämä Damiano nyt vaan sattuu useastakin syystä olemaan todella monen naisen ideaali, seksuaalisesti ja muutoin.

Vierailija
3687/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin uteliaisuuttani lueskelemassa (tai käänsin niitä twiittejä googlella lol)  Damianon tyttöystävän twitteriä ja huomasin että sen suosikkiviisuissa oli Italian jälkeen Suomi joten hyvä maku sillä:)

Vierailija
3688/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höh. Sen kun tumputat menemään ketä vaan miettien jos tilanne tuo että toinen nukkuu etkä itse saa unta. Näin meillä ainakin ihan jees. Jos toinen herää pääsee kyllä leikkiin mukaan.

Rennossa, reilussa parisuhteessa tää menee niin että ollaan kivasti virittyneenä jo valmiiksi ja kaikki voittaa. Ei todellakaan siten että ollaan puuhailtu takki tyhjäksi itsekseen eikä puoliso saa mitään huomiota

Vierailija
3689/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tämä on aika yleistä. Toivottavasti katselee ja kiihottuu.

Vierailija
3690/22169 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I wanna swim between your tighs and f***k you until you scream and cry.

Voi kyllä💚❤️🤍

Joku ystävällinen tubettaja oli tehnyt tähän melkoisen kuuman koostevideon. Katsokaa omalla vastuulla, en vastaa lämpöhalvauksista!

Tuon videon innoittamana laitoinkin "voi kyllä" kommenttini, siis ihan oikeasti, olen jokseenkin sanaton. Tai en löydä tarpeeksi kuvaavia ja osuvia sanoja kertomaan mitä tuo(kin) minussa, 4kymppisessä naisessa, herättää. Tulee jotenkin "villi" olo, tai se heräsi minussa taas, olen ollut aika hemmetin kauan horroksessa, toisaalta olisi ollut parempi jatkaakin niin, koska ei tämä tästä muuksi muutu (mies halukkaaksi).

Olen aivan tajuttoman lääpälläni Damianon koko olemukseen, eleisiin, ääneen, kaikkeen.

Feel you, siskoseni <3 Ei pitäisi antaa parisuhdeneuvoja ihmisille, jotka eivät ole niitä erikseen pyytänyt, mutta haluttoman miehen vaimona olen käynyt samanlaisia tuntemuksia läpi aiemmin. Eihän tällaisessa suhteessa ole oikein muuta mahdollisuutta kuin erota tai jäädä kärsimään. Ero ei tietenkään välttämättä johda seksintäyteiseen uuteen suhteeseen, mutta toisaalta antaa edes vapauden puolison haluttomuudesta ja siihen liittyvistä kelpaamattomuuden tunteista ja muista seurauksista omalle itsetunnolle. Jos suhteeseen jää, kannattaa tehdä oikeaa surutyötä asian parissa, koska tilanteen hyväksyminen on ainoa vaihtoehto. Ellei sitten puolisolle sovi, että seksi haetaan jostain muualta (voi toki selän takanakin puuhastella, vaikka en sitä suosittelekaan).

Omassa suhteessa on nyt meneillään vireämpi kausi, mutta näinäkin aikoina joudun paikkailemaan omaa erotiikannälkääni fantasioilla ja eroottisella fiktiolla (sarjat, kirjat). Muutenkin pyrin kanavoimaan seksuaalista energiaani muihin asioihin elämässä, mm. elämäntaparemonttiin. Tosiasiassa sellaiset miehet, jotka jaksaisivat olla loputtoman aktiivisia ja jopa hieman dominoivia petipuuhissa, ovat hyvin harvassa tänä päivänä. Ja pitkässä suhteessa kuumimman intohimon terä taittuu jossain vaiheessa joka tapauksessa.

Kaikkea hyvää sinulle ja nauti koko olemuksellasi heräämisestä ja huumaantumisen tunteesta!

Vierailija
3691/22169 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viaton mieleni sai tänään internetissä selville, että I Wanna Be Your Slave -kappaleen säe "I wanna paint your face like you're my Mona Lisa" voi viitata johonkin muuhunkin kuin maalaamiseen. Lord have mercy. 🙈

Nyt ei tikitä, auta siskoa mäessä? Ja olen sentään varsin vilkas (ja likainen) mieleltäni 😉

T. Voi kyllä ja totaalisen lääpällään

Tarkoittanee kasvojen kuorruttamista vähän toisenlaisella maalilla

Myös kasvojen sivelyä miehen tietyillä ruumiinosilla. Toki tuo sively etenkin pensselin päällä *köh* voi sitten johtaa siihen että maalia *krhöm* lentää ja kasvot kuorruttuvat

Ja Mona Lisa vain istuu tyynenä paikoillaan ja hymyilee arvoituksellisesti?

Itse asiassa tämä vertauskuva on herkullinen esimerkki Damianon sanoittajantaidosta. Kappaleessa ei haaveilla vain maalin roiskaisemisesta pensselistä ihan miten tahansa, vaan viitataanko Mona Lisaan, joka on seesteisen, arvoituksellisen ja ylhäisen naisen symboli. Kielikuva rakentaa siten sekä arvostavaa että häpäisevää suhdetta kohteeseensa (naiseen). Tämä dynamiikka heijastelee koko kappaleen tematiikkaa, jonka keskiössä on alistamisen ja alistumisen dikotomia (slave/master) sekä näillä kategorioilla leikittely.

Toisin sanoen: on se ihana.

Måneskinin biisit ovat tietenkin fiktiota, mutta olen pistänyt merkille, että näissä seksiin keskittyvissä kappaleissa toistuvat tietynlaiset teemat: naisen ottaminen vs. nautinnon antaminen; himo ja toisaalta siihen liittyvä turhautuminen... Kun tyttöystävän intiimiongelmat ovat olleet julkisuudessa niin tulee väistämättä mieleen, kuinka paljon Damiano lopulta ammentaa biiseihin omasta elämästään. Mutta eipä se asia meille kuulu, kunhan pohdiskelen.

Vierailija
3692/22169 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Måneskinin biisit ovat tietenkin fiktiota, mutta olen pistänyt merkille, että näissä seksiin keskittyvissä kappaleissa toistuvat tietynlaiset teemat: naisen ottaminen vs. nautinnon antaminen; himo ja toisaalta siihen liittyvä turhautuminen... Kun tyttöystävän intiimiongelmat ovat olleet julkisuudessa niin tulee väistämättä mieleen, kuinka paljon Damiano lopulta ammentaa biiseihin omasta elämästään. Mutta eipä se asia meille kuulu, kunhan pohdiskelen.

No niin, eihän tästä tule taas yhtään mitään. Ja minä kun olin jo päättänyt pitää tänään ajatukset asiallisemmissa asioissa.

Vierailija
3693/22169 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

!!!!

Pohdiskelua olen harrastanut minäkin vaikka asia tosiaan ei kuulu ulkopuolisille. Mutta minkäs ajatuksilleen voi... Kotona kuvankaunis, huikealla vartalolla varustettu nainen jonka kanssa ilmeisesti synkkaa erittäin hyvin. Nuori mies jolla erityisen seksuaalinen olemus eikä häpeile näyttää sitä. Jos olisi ollut neljä vuotta kiivasta tiukkaa nakuttelua ei kynästä välttämättä lähtisi näin tömäkkää tekstiä - ahdistus, turhautuneisuus ja patoutunut himo voi lietsoa sanoituksia kummasti

Vierailija
3694/22169 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CP0FnKyrdG8/?utm_medium=copy_link

Itse varmaankin 1 ja 7 italian opiskeluineni.

Vierailija
3695/22169 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF täällä tapahtuu?

Tämä ulkoasu ym muutos on NIIIIIIIIIN HUONO, että loppuu palstailu tähän..

Vierailija
3696/22169 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, Instagramin perusteella Vanity Fairin jutussa käytetään biseksuaalien oman sateenkaarilipun värejä taustana ja vielä oikeassa järjestyksessä (ts. ei voi olla sattumaa): https://www.instagram.com/p/CP3pegtDTEx/

Taidan hajota lopullisesti, hyvästi...

Vierailija
3697/22169 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WTF täällä tapahtuu?

Palvelinongelmia, palautuu tästä kyllä vielä.

Vierailija
3698/22169 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WTF täällä tapahtuu?

Nyt palautui normaaliksi

Vierailija
3699/22169 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

!!!!

Pohdiskelua olen harrastanut minäkin vaikka asia tosiaan ei kuulu ulkopuolisille. Mutta minkäs ajatuksilleen voi... Kotona kuvankaunis, huikealla vartalolla varustettu nainen jonka kanssa ilmeisesti synkkaa erittäin hyvin. Nuori mies jolla erityisen seksuaalinen olemus eikä häpeile näyttää sitä. Jos olisi ollut neljä vuotta kiivasta tiukkaa nakuttelua ei kynästä välttämättä lähtisi näin tömäkkää tekstiä - ahdistus, turhautuneisuus ja patoutunut himo voi lietsoa sanoituksia kummasti

Kieltämättä juuri näin 😶 Ikävää tietenkin heille, mutta onni meille.

Vierailija
3700/22169 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, Instagramin perusteella Vanity Fairin jutussa käytetään biseksuaalien oman sateenkaarilipun värejä taustana ja vielä oikeassa järjestyksessä (ts. ei voi olla sattumaa): https://www.instagram.com/p/CP3pegtDTEx/

Taidan hajota lopullisesti, hyvästi...

Siis tuo kuva. Ja Damianon katse. Ja Ethan. Silmiin sattuu kun on niin kaunista. Out of this world.