Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
3621/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onhan sekin tavallaan hyvin jännittävää, että läpeensä s*ksualisoituneessa maailmassa, jossa iltapäivälehdetkin tuuttaavat eetteriin jatkuvasti t*ssikuvia ja o*gasmivinkkejä, on edelleen monen mielestä pöyristyttävää ja noloa, jos joku tavallinen nainen kertoo tuntevansa halua. Jotain ristiriitaa ja kaksinaismoralismia on kenties havaittavissa.

Ollaan jonkun tabun äärellä. Onko siivolla ja tavallisella perheenäidillä oikeus olla seksuaalinen, haluava, ja hallita omaa seksuaalisuuttaan. Vai pitäisikö tavallisen, ehkä mitään sanomattoman täti-ihmisen alistua olemaan vain muiden käytettävissä, ja antaa saunan jälkeen lauantaina peiton alla ilman omaa halua.

Ilmeisesti nainen saa olla seksuaalinen vain miehen katseen kohteena ja halun objektina kun hän on nuori ja kaunis. Kun hänellä ei ole enää miehelle käyttöä, hänellä ei pidä olla mitään omaa aktiivista seksuaalisuutta.

Vierailija
3622/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo vähän alkanut kyllästyä kappaleisiin, kuunnellut liikaa. Mites muilla, joko kyllästyttää?

Kieltämättä hieman, koska olen kuunnellut jokaisen levyn kymmeniä kertoja. Mutta sitten muistin nauttia bändin tuotannosta audiovisuaalisessa muodossa, ja kas kummaa kun maistuu taas 👁️👅👁️

Esimerkiksi video, josta kaikki lähti:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3623/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuota kyllästymistä varmaan ehkäisee myös italianopintojen hi-das mutta varma eteneminen. Tuntuu, että joka kuuntelukerralla tunnistaa ehkä jonkin uuden sanan taas tai kiinnittää huomiota johonkin lausumisjuttuun tms.

Vierailija
3624/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miley ei ilmeisesti ollut kovinkaan monen suosikki, mutta jos kiinnostaa, niin tässä tosi hyvä mashup Midnight Skystä ja Zitti e Buonista. Ei ihme, että Midnight Sky kuulosti niin hyvältä Damianon laulamana. Miley-yhteistyö olisi kyllä bändille mieletön onnenpotku USA:n markkinoiden valtaamiseksi - olen jo valmiiksi mustasukkainen jos joudumme jakamaan Damianon vielä amerikkalaistenkin kanssa 😅

Mitä ihmettä, tämähän oli tosi hyvä!

Vierailija
3625/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palataan vielä hetkeksi Damianon sex appealiin, niin YouTubessa osuttiin naulan kantaan:

"He knows he's hot and he mocks us."

Vierailija
3626/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo vähän alkanut kyllästyä kappaleisiin, kuunnellut liikaa. Mites muilla, joko kyllästyttää?

Pidä taukoa. Ei mene kauan kun tulee uusi levy ulos..

Vierailija
3627/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP vielä linjoilla? Ihan ystävällisesti kyselen, kun et ole hetkeen kommentoinut. Toivottavasti et liikaa säikähtänyt aiempia kiusaajien kommentteja.

Vierailija
3628/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I wanna swim between your tighs and f***k you until you scream and cry.

Voi kyllä💚❤️🤍

Joku ystävällinen tubettaja oli tehnyt tähän melkoisen kuuman koostevideon. Katsokaa omalla vastuulla, en vastaa lämpöhalvauksista!

Vierailija
3629/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KILTTIYS kirjoitti:

Olen pitkään tällä palstalla opettanut kílttìmíehíä ottamaan onkeensa ja käynnistämään muutosprosessi kohti Modernia Miestä.

Vihdoinkin on löytynyt todellinen textbook example siitä mitä kaikkea Moderni Mies edustaa -- ja kyseessähän on tietenkin MÅNESKINin keulahahmo, itsevarma, röyhkeä, dominoiva Damiano David.

Kyllä vain, suomimiehen olisi niin helppo päästä naisten suosikiksi, kun satsaisi siihen, että on tyylikäs, avoin ja muutenkin ulkomuodoltaan Modernimpi. Se miltä naama tai kroppa näyttää, ei ole niin suurta merkitystä.

Vierailija
3630/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko AP vielä linjoilla? Ihan ystävällisesti kyselen, kun et ole hetkeen kommentoinut. Toivottavasti et liikaa säikähtänyt aiempia kiusaajien kommentteja.

Linjoilla ollaan yhä! 😊 Seurailen keskustelua kyllä ja olen jotain kommentoinutkin, mutta olen pitänyt nyt vähän matalampaa profiilia, jotta huomio pysyisi itse asiassa enkä tulisi tietämättäni ja vahingossa provosoineeksi muutamia kirjoittajia.

-ap

Vierailija
3631/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävän ig tarinassa näyttää tausta olevan Måneskin treenitalosta, myös pihalla. Siellä ne on siis kaikki yhdessä, kiehtovaa.

Kuka tekee ruoat vai käyvätkö porukalla syömässä jossakin Roomassa, nukkuvatko siellä, onko talo yksin bändin käytössä vai onko se jonkun iso lapsuuskoti, kauanko viettävät aikaa talossa päivittäin, onko talossa paljon muutakin ylimääräistä porukkaa? Victorin koira viihtyy siellä kuin kotonaan. Onko kyseessä Victorin perheen talo? Thomasin? Ethanin? Italialaisissa taloissa voi olla monenlaisia osioita ja sokkeloita.

Vierailija
3632/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävän ig tarinassa näyttää tausta olevan Måneskin treenitalosta, myös pihalla. Siellä ne on siis kaikki yhdessä, kiehtovaa.

joo näyttää myös ruokkivan Victorian koiralle banaania,

ei taida olla ainakaan Victorian koti sillä sen instatarinoissa sillä on matkalaukkuissa vaatteita  jne.

Bändi on myös uusimman Vanityfair italian kannessa ja tänään niillä ollut pressipäivä joten uusia kuvia ja haastatteluja tulossa ja sekä uusi albumi kai vielä tänä vuonna, joten kivoja juttuja tulossa.

Vierailija
3633/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne aina siellä treenikämpillä?

Vierailija
3634/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko kattonu Vent'anni official videon, vau mitkä kuvat, värit ja tunnelmat, varsinkin videon loppuasetelma!

Vierailija
3635/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon katsonut muutamia reaktiovideoita Youtubesta ja on jotenkin mahtavaa, kuinka Damianon karisma lumoaa Euroviisuesityksen alkusekunneista alkaen jopa rock/hevarihenkiset heteromiehet 😁 Tässä nyt esimerkki:

Vierailija
3636/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KILTTIYS kirjoitti:

Olen pitkään tällä palstalla opettanut kílttìmíehíä ottamaan onkeensa ja käynnistämään muutosprosessi kohti Modernia Miestä.

Vihdoinkin on löytynyt todellinen textbook example siitä mitä kaikkea Moderni Mies edustaa -- ja kyseessähän on tietenkin MÅNESKINin keulahahmo, itsevarma, röyhkeä, dominoiva Damiano David.

Kyllä vain, suomimiehen olisi niin helppo päästä naisten suosikiksi, kun satsaisi siihen, että on tyylikäs, avoin ja muutenkin ulkomuodoltaan Modernimpi. Se miltä naama tai kroppa näyttää, ei ole niin suurta merkitystä.

Muuten olen samaa mieltä, mutta naamalla ja kropalla ON väliä..

Vierailija
3637/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tekee ruoat vai käyvätkö porukalla syömässä jossakin Roomassa, nukkuvatko siellä, onko talo yksin bändin käytössä vai onko se jonkun iso lapsuuskoti, kauanko viettävät aikaa talossa päivittäin, onko talossa paljon muutakin ylimääräistä porukkaa? Victorin koira viihtyy siellä kuin kotonaan. Onko kyseessä Victorin perheen talo? Thomasin? Ethanin? Italialaisissa taloissa voi olla monenlaisia osioita ja sokkeloita.

Kiva etten ole ainoa, joka miettii tällaisia ns. käytännön asioita 😄

Vierailija
3638/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I wanna swim between your tighs and f***k you until you scream and cry.

Voi kyllä💚❤️🤍

Joku ystävällinen tubettaja oli tehnyt tähän melkoisen kuuman koostevideon. Katsokaa omalla vastuulla, en vastaa lämpöhalvauksista!

Tuon videon innoittamana laitoinkin "voi kyllä" kommenttini, siis ihan oikeasti, olen jokseenkin sanaton. Tai en löydä tarpeeksi kuvaavia ja osuvia sanoja kertomaan mitä tuo(kin) minussa, 4kymppisessä naisessa, herättää. Tulee jotenkin "villi" olo, tai se heräsi minussa taas, olen ollut aika hemmetin kauan horroksessa, toisaalta olisi ollut parempi jatkaakin niin, koska ei tämä tästä muuksi muutu (mies halukkaaksi).

Olen aivan tajuttoman lääpälläni Damianon koko olemukseen, eleisiin, ääneen, kaikkeen.

Vierailija
3639/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon katsonut muutamia reaktiovideoita Youtubesta ja on jotenkin mahtavaa, kuinka Damianon karisma lumoaa Euroviisuesityksen alkusekunneista alkaen jopa rock/hevarihenkiset heteromiehet 😁 Tässä nyt esimerkki:

Tässä toinen, jossa tubettaja kyseenalaistaa hetkeksi koko olemassaolonsa esityksen alkaessa ja ensimmäisen kertosäkeen kohdalla hän punastuu korvalehtiään myöten:

Vierailija
3640/22169 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onhan sekin tavallaan hyvin jännittävää, että läpeensä s*ksualisoituneessa maailmassa, jossa iltapäivälehdetkin tuuttaavat eetteriin jatkuvasti t*ssikuvia ja o*gasmivinkkejä, on edelleen monen mielestä pöyristyttävää ja noloa, jos joku tavallinen nainen kertoo tuntevansa halua. Jotain ristiriitaa ja kaksinaismoralismia on kenties havaittavissa.

Ollaan jonkun tabun äärellä. Onko siivolla ja tavallisella perheenäidillä oikeus olla seksuaalinen, haluava, ja hallita omaa seksuaalisuuttaan. Vai pitäisikö tavallisen, ehkä mitään sanomattoman täti-ihmisen alistua olemaan vain muiden käytettävissä, ja antaa saunan jälkeen lauantaina peiton alla ilman omaa halua.

Ilmeisesti nainen saa olla seksuaalinen vain miehen katseen kohteena ja halun objektina kun hän on nuori ja kaunis. Kun hänellä ei ole enää miehelle käyttöä, hänellä ei pidä olla mitään omaa aktiivista seksuaalisuutta.

...ja juuri yllämainituista syistä Måneskinin ja täsmennettynä etenkin Damianon olemassaolo on äärimmäisen tärkeää. Tätä ei voi tarpeeksi painottaa 😃

Myös muilla bändin jäsenillä on perustavanlaatuinen merkitys; Victoria on nuori hento nainen joka on perustanut miehisellä saralla toimivan ryhmän. Joidenkin mukaan johtaa koko båndiä. Vetoaa naisiin ja miehiin 🔥On voittanut paniikkihäiriönsä ja jumitettuaan vuoden teininä kotona kykenemättä lähtemään edes kouluun tekee nyt työkseen hyvin julkista duunia. Melkoinen voimaantumistarina tytöille.

Ethan on ujoudestaan huolimatta löytänyt myös paikkansa ja näyttää, miten hiljainen taustalla mielellään viipyilevä henkilö voi olla silti tärkeä osa porukkaa. Thomas on esikuvana päivästä toiseen että vaikka olisit nuorin (ja ei-viehättävin joidenkin mielestä 😔) voit silti olla timantinkova ammattilainen ja hoitaa suvereenisti yksin kitarat - yleensä rockbändeillä on kaksi kitaristia eikä virheet livenä tule niin isosti esiin. Tää nuori kloppi vähät välittää siitä että muka komppikitaristia tarvittaisiin ja pussaa vielä ohimennen rockjumalaa ihan muina poikina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan