Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22089)
^^ Kyllä mä olen nähnyt tuoreita kuvia, jossa Damianolla on fani kainalossa. Mun mielestä Damiano on upean näköinen, ennen ja nyt. Toki ulkonäkö on erilainen kuin Måneskinin aikoina, johtuen siitä ettei enää meikkaa ja toki on myös vuosia tullut lisää. Mutta että näyttäisi vanhalta ja väsyneeltä, ei kyllä mun mielestä. Toki kaikista saa huonoja kuvia ja tietysti hän voikin olla joskus väsynyt esim. jetlagin takia, kun reissaa Losin ja Euroopan väliä melko usein. Mutta yleensä hän on varsin upea ilmestys.
Se että kehuu Dovea lienee vain rakastuneen poikaystävän kehuja. Mitä muutakaan hän voisi sanoa? "Joo, kyllä mä olen meistä se suurempi talentti."? Not gonna happen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Suomessakin on joku Damianon levyn kuuntelu-tilaisuus, näin mainoksen siitä somessa?
KERRO HETI ENEMMÄN. Tuleeko Damianokin paikalle?
Voisiko joku kertoa Damianolle, että hän saa ihan hyvin olla oma itsensä? Se, että hän on suhteessa sen tytön kanssa, ei tarkoita, että hänen täytyy sanoa asioita kuten "sielunkumppanini on Mal Descendantsista" tai "rakastan sen elokuvan soundtrackia". Oletko koskaan kuullut Doven sanovan, että hänen lempialbuminsa on Il ballo della vita? Katsoin Doven iHeart-haastattelun noin viikko sitten. Hän vaikuttaa välillä aika teennäiseltä, ja hänen ilmeensäkin ovat tosi erikoisia näyttää välillä ihan ötökältä, ehkä liiankin paljon botoxia?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa Damianolle, että hän saa ihan hyvin olla oma itsensä? Se, että hän on suhteessa sen tytön kanssa, ei tarkoita, että hänen täytyy sanoa asioita kuten "sielunkumppanini on Mal Descendantsista" tai "rakastan sen elokuvan soundtrackia". Oletko koskaan kuullut Doven sanovan, että hänen lempialbuminsa on Il ballo della vita? Katsoin Doven iHeart-haastattelun noin viikko sitten. Hän vaikuttaa välillä aika teennäiseltä, ja hänen ilmeensäkin ovat tosi erikoisia näyttää välillä ihan ötökältä, ehkä liiankin paljon botoxia?
Mun mielestä hän on nyt oma itsensä. Måneskinin edustaja ei ole todellakaan voinut olla oma itsensä, mutta tietynlaisten fanien on ymmärrettävästi vaikea sitä hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damiano on saanut vähäsen arvostelua osakseen jopa superfaneiltaan x:ssä, oli jossain haastattelussa Espanjassa kysyttäessä Israelin osallistumisesta euroviisuihin kielikeskellä suuta oikeastaan puolustanut niiden osallistumista, ei varmaan oikeasti ole sitä mieltä mutta faneja ärsytti kun siitä on tullut tuollainen 'sveitsi' joka ei ota enää kantaa mihinkään.. ja onhan se tuossa asiassa muuttunut ikävä kyllä..
Miksi pitäisi ottaa kantaa? Miksi pitäisi hampaat irvessä estää Israel? Sitäpaitsi Israeliin hyökättiin ensin, hyvin brutaalisti. Mutta musiikki ja taide, niiden ei tarvitse olla politiikkaa.
ehkä pointti tuossa fanien ärsyyntymisessä olikin juuri se että ennen se on ottanut asioihin useinkin kantaa mutta nykyään ihan hiljaa jopa Italian asioista
Näköjään tuo kilpailu liittyen lev
Mielestäni ei ole ottanut kantaa, vaan Måneskin on ottanut kantaa.
Ennen ajattelin, että Måneskin tarvitsee Damianoa, mutta nyt tiedän, että hän tarvitsee Måneskin loistaakseen. Hänen uusi tyylinsä, energian puute, väkinäiset TikTokit... Toivon hänelle silti kaikkea hyvää ja odotan uutta albumia, mutta tähän asti julkaistut kappaleet ovat olleet aika meh...
Vierailija kirjoitti:
Tämä on siitä hauska aihe, että todistaa sen asian kuinka tärkeä asia miehen ulkonäkö on naisille.
Yhä liian paljon väitetään, että naiset eivät ole pinnallisia. Mutta tämä todistaa sen, että naiset ovat ihan yhtä pinnallisia kuin miehet.
Ulkonäkö on yksi tärkein asia mitä naiset hakee romanttisesssa partnerissa. Pistäkää se nyt korvan taakse, niin miehet kuin naisetkin.
Eikä kyseessä ole pelkät hyvännäköiset piirteet, vaan myös alhainen rasvaprosentti kuten tuolla laulajalla on. Hänkään ei olisi kovin haluttu, jos olisi lihava ja överirasvoittunut.
Aina tätä uikutusta. Aloittipa mistä aiheesta tahansa niin palstaluuserit hyökkää sukupuolta vastaan. Hyvin outoa, infantiilia ja täynnä vihaa. Eikö heidän kannata ihan vaan hyväksyä itsensä ja alkaa jopa rakastaa. Mitäpä me naisiksi syntyneet mahdetaan sille että tänne on synnytty ja kasvettu jonkinlaisiksi ja parhaamme tehdään että muillakin olis hyvä?
Damianolla on muuten uudella albumilla kaksi biisiä joissa on toinen artisti mukana, eli The Bruise biisissä Suki Waterhouse sekä Tangerine biisissä d4vd (mulle aivan outo artisti).
Damianon uusi tyyli sai sukat pyörimään tällaisen vanhuksenkin jalassa. Löysät suorat housut, ihonmyötäinen pitkähihainen paita, viitset (tai ei), hiukset taakse, nam!
Vierailija kirjoitti:
Damianolla on muuten uudella albumilla kaksi biisiä joissa on toinen artisti mukana, eli The Bruise biisissä Suki Waterhouse sekä Tangerine biisissä d4vd (mulle aivan outo artisti).
mielenkiintoista kuulla miltä toi The Bruise kuullostaa toisen artistin kanssa laulettuna (Sukin biisejä en tunne yhtään, minulle hän on tutumpi mallina/näyttelijänä), sehän on jo esittänyt tuon noilla pikkukeikoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Damianon uusi tyyli sai sukat pyörimään tällaisen vanhuksenkin jalassa. Löysät suorat housut, ihonmyötäinen pitkähihainen paita, viitset (tai ei), hiukset taakse, nam!
Kyllä ja aivan mahtavia biisejä. Ja tosi komea on. Måneskinin aikaan musa täyttä kuraa. Damiano on löytänyt tyylinsä.
Damiano julkaisi uuden teaserin kappaleesta 'Perfect Life' se näyttää ja kuulostaa upealta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja aivan mahtavia biisejä. Ja tosi komea on. Måneskinin aikaan musa täyttä kuraa. Damiano on löytänyt tyylinsä.
Måneskinin alkuaikojen musassa oli samaa kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Måneskinin alkuaikojen musassa ja tyylissä oli samaa kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Muuten samaa mieltä, paitsi viiksistä. Ne pilaa kenen tahansa ulkonäön. Toivottavasti ei kasvata niitä enää takaisin.
Kävin todella pitkästä aikaa tutustumassa millaista musaa tämä herra tekee nykyään. Voi miksei enää käytä upea ääntää? Todella puuduttavaa jollottelua. Hyvältä näyttää edelleen, mutta tämä nykyinen ponneton radiohumppa ei sytytä millään tavalla.
tuossa sen eilen yoytubeen laittamassa lyhyt filmissä se puhui aina välillä italiaa ja sit tuli musaa enkuksi.. jäi todellakin kaipaamaan italiankielisiä biisejä.. jopa nuo biisit jotka mulle on vähän tylsiä (anteeksi damiano) olis paljon parempia italian kielellä.
mitä mieltä ootte levystä? Ihan kuunneltaviahan ne kaikki on (mun suosikkki Solitude) mutta ei niistä kyllä yksikään saa aikaan sellaista 'wow' efektiä. Zombie Lady:ssä muuten laulaa taustoja Dove
Vierailija kirjoitti:
mitä mieltä ootte levystä? Ihan kuunneltaviahan ne kaikki on (mun suosikkki Solitude) mutta ei niistä kyllä yksikään saa aikaan sellaista 'wow' efektiä. Zombie Lady:ssä muuten laulaa taustoja Dove
Kuuntelin juuri levyn alusta loppuun ja täytyy sanoa että tykkään todella paljon Damianon uudesta levystä. Ei ole ainuttakaan biisiä, joka olisi mielestäni huono. Born With a Broken Heartiin olen ehkä hieman ehtinyt jo kyllästyä, kun se on soinut niin paljon radiossa (sinänsä on mun mielestä hyvä biisi, etenkin kertsi), mutta muuten tämä levy tulee kyllä olemaan Spotify-suosikkejani. Tykästyin jo tosi moneen biisiin ihan kunnolla, mm. Voices, Next Summer, The Bruise, Sick of Myself, Angel, Mars ja Zombie Lady. Onhan tämä hyvin erilaista musiikkia kuin Måneskinin tuotanto, mutta melko kaikkiruokaisena tämä kyllä levy uppoaa muhun ihan täysin. Tekstit tuntuvat henkilökohtaisilta ja sitähän Damiano on sanonutkin että tämä on eräänlainen terapia- ja itsetutkiskelulevy. Selkeästi joissain teksteissä Dove on ollut inspiraationa, mutta joukkoon mahtuu myös sellaista menneisyyden melankoliaa. Mietityttää kertooko esim. Perfect Life Giorgiasta vai siitä mysteerinaisesta, jonka kanssa oli lyhyt suhde kesällä 2023. Kaiken kaikkiaan oikein hyvä ja onnistunut levy mielestäni.
Damiano näyttää nykyään vanhalta ja väsyneeltä, eikä enää poseeraa naisfanien kanssa halaten. Dove on selvästi vienyt hänestä voimat. Ja taas yhdessä viimeaikaisessa haastattelussa Damiano kehui Dovea paremmaksi artistiksi. Mitä ihmettä? Hänellä ei ole omaa tyyliä ja käyttää autotunea. Damiano, tämä on pettymys.