Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22097)
Vierailija kirjoitti:
Video on tosi kiva, Damiano vois osallistuu tanssii tähtien kanssa ohjelmaan :) mutta biisi ei sytytä liian poppia mun makuun, juu tiedän Damiano on sisimmiltään pop-tyyppejä.
Taisi jossain haastattelussa/tiedotteessa kuvata suhdetta Doveen elämänsä merkityksellisemmäksi.. joten varmaan täytyy sit vaan tottua siihen
Tuo näyttää olevan hänen tämän levyn 'markkinointityyli', seuraavan levyn saattaa olla ihan eri.. varmaan exästä jonka kanssa oli n. 6 vuotta ei kiva kuulla että uusi suhde on elämän tärkein..
D:n uudesta luukista tulee mieleen Golden Boyn hirviöisä. Jotenkin vaikea uskoa, että mies on vasta 25-vuotias.
Jaa-a, täytyy kyllä sanoa että en oikein osaa päättää mitä mieltä olen tästä Damianon uudesta urasta. Silverlines on periaatteessa ihan kaunis kappale ja Damianon äänihän on mahtava, oli genre sitten rock tai pop. Mutta on pakko myöntää että pidän Silverlinesia hieman tylsänä. Se on liian hidas, eikä oikein lähde mulla nousuun. BWaBH taas puhuttelee mua enemmän, mutta siinäkin pidän lähinnä kertsistä, joka on mielestäni "catchy" ja jää helposti soimaan päähän. En oikein pidä siitä rumpujumputuksesta, joka soi tosi vahvana biisin läpi, se vie mun mielestä liikaa huomiota ja hukuttaa kaiken muun alleen. Mutta kertsi on hyvä, se on just sellaista radiopopia. Mutta se video on jotenkin cringe. Haluaisin kovasti olla avomielinen ja arvostaa Damianon halua näyttää erilaista puolta itsestään, mutta jotenkin mulla on niin vahva "rokkikukko"-mielikuva Damianosta että tollainen tanssahteleva Hollywood-pläjäys tuntuu melkein vähän nololta. Jotenkin mietityttää kyllä se että miten paljon tämä on nyt aidosti Damianoa ja miten paljon Dovea ja hänen vaikutusta. Jotenkin ajoitus pistää kyllä ainakin mut miettimään että Dove on vaikuttanut tosi paljon Damianoon. Yhtäkkiä ei enää meikkaa edes Måneskinin keikoilla, toisin kun Ethan ja Thomas, pukeutumistyyli on vaihtunut aika lailla, ja ennen kaikkea musiikkityyli on muuttunut. En ole varma pidänkö tästä muutoksesta. Sellainenkin on käynyt mielessä että Damiano ei ole viime aikoina hankkinut uusia tatskoja, ainakaan näkyviä sellaisia, kun ennen hankki niitä lähes viikottain. Onkohan tässäkin Doven mielipiteet taustalla? Viiksistä nyt puhumattakaan, niitä en henkilökohtaisesti vain kestä. Sinänsä pidän sitä hyvänä asiana, jos tuo tatskojen jatkuva lisääminen on loppunut, sillä niitä on mun mielestä jo ihan liikaa, mutta mikä on vaikuttanut asiaan? Itse veikkaan Dovea.
Kovin on siis ristiriitaiset fiilikset itselläni, mutta silti kun katsoo minkä tahansa Damianon haastattelun, niin onhan se edelleen niin syötävän söpö ja komea ja vaikuttaa niin ihanalta ja sympaattiselta henkilöltä. Ehkä se tekee hänelle hyvää kokeilla nyt välillä jotain muuta, mikä tuntuu omalta. Toivon kyllä silti että palaa mahdollisimman pian Måneskinin riveihin ja sheivaa nuo kamalat viikset.
jossain haastattelussa se oli sanonut että manageri ei tykkää hänen viiksistään, harmi ettei tottele tällä kertaa sitä lol
Sillä oli ollut viime yönä joku privakeikka Nykissä, esittänyt muutamia uusia biisejä, ainakin joku the Bruise, sekin vaikutti tylsältä biisiltä, ei vaan lähtenyt käyntiin
Einpäs ole ajatellutkaan, että tatuointien ottaminen loppui kuin seinään. Tosin hyvä niin. Entä kukapa inspiroi häntä hurahtamaan tatskoihin? Olisiko Giorgia? Hänelläkin niitä on omaan makuuni ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Einpäs ole ajatellutkaan, että tatuointien ottaminen loppui kuin seinään. Tosin hyvä niin. Entä kukapa inspiroi häntä hurahtamaan tatskoihin? Olisiko Giorgia? Hänelläkin niitä on omaan makuuni ihan liikaa.
en tiedä, ehkä sillä ei vaan ole enää tilaa tatuoinneille? lol ja kyllähän tuolla Dovellakin niitä on jonkin verran.
Noissa uusissa biiseissä ei vaan ole mitään 'koukkua' joka sytyttäis meikäläisen, no täytyy myöntää ettei mun makuuni esim. Taylor Swiftinkään biiseissä ole mutta silti ne on hirveen tykättyjä joten mun makuni vaan on ehkä erilainen..
Damiano selitti haastatteluissa että BWaBH:n taustalla on se kipuilu, jota hän koki vanhan suhteen jälkimainingissa ja uuden suhteen alussa, kun ei tiennyt onko valmis uuteen suhteeseen. Hän sanoi että oli tilanteessa, jossa toinen ositti hänelle niin paljon rakkautta, mutta hän ei ollut siihen itse valmis eikä oikein tuntenut (vielä) samoin. Tästä tulee mieleen omat epäilykseni viime syksyltä siitä että Dove pommitti Damianoa aika sinnikkäästi ensin viestein ja sitten alkoi roikkua mukana joka paikassa, kun Damiano samalla näytti välillä vähän kiusaantuneelta ja vähemmän omistautuneelta kuin Dove. Tuo sopisi hyvin siihen mitä Damiano sanoi haastatteluissa ja myös biisin tekstiin. Eli kävikö tässä nyt niin että sinnikäs Damianon perässä roikkuminen lopulta tuotti tulosta? Jospa Damiano oli alunperin lähinnä imarreltu siitä että joku suuri amerikkalainen julkkis (josta itse en ollut kyllä koskaan kuullutkaan ennen kun astui Damianon elämään) oli hänestä kiinnostunut, mutta Dove oli jo korviaan myöten rakastunut ja lopulta sinnikkyys palkittiin. Kyllähän Damiano nyt vaikuttaa tosi rakastuneelta, mutta ei ilmeisesti ollut ihan yhtä innoissaan kuin Dove silloin vuosi sitten. Voihan ne tunteet kehittyä hiljalleen ajan myötä, mutta tulee silti eräs oma kokemukseni nuoruudesta mieleen, kun eräs mies oli tosi ihastunut muhun ja piiritti (ei mitenkään sopimattomalla tavalla kuitenkaan) ja jaksoi sinnikkäästi yrittää herättää mielenkiintoni. Lopulta kiinnostuin ja aloimmekin seurustella. Aika pian kuitenkin tajusin että en varsinaisesti ollutkaan rakastunut tähän mieheen, vaan kyse olikin siitä että se hänen jatkuva kiinnostus mua kohtaan oli niin imartelevaa että luulin rakastuneeni, ja olin ns. "in love with being in love". Jonkun aikaa elin kuitenkin sellaista alkuhuumaa ja tuntui että olin rakastunut, mutta aika pian huomasin etten oikeasti ollutkaan. En nyt tietenkään vertaa itseäni tai omaa vanhaa suhdettani Damianoon ja Doveen, mutta asia tuli mulla mieleen kun kuuntelin noita Damianon haastiksia. Noi haastattelut ovat muuten voineet olla silleen aika märkä rätti päin naamaa sekä Giorgialle että Dovelle; Giorgialle koska Damiano puhuu uudesta suhteesta sanoilla "the most meaningful relationship of my life", mikä tuskin 6 vuoden suhteen jälkeen tuntuu kovin kivalta kuulla, ja Dovelle kun Damiano kertoo avoimesti miten Dove oli alussa niin paljon rakastuneempi kuin hän ja hän ei oikein olisi ollut valmis uuteen suhteeseen eikä tuntenut samoin.
Damiano esitti myös 2 muuta uutta biisiä viime yönä Voices ja Next summer, ne oli mun mielestä parempia kuin nuo jo julkaistut biisit mutta niistäkin puuttui se jokin 'tarttumapinta' - siis kaikki ihan kivoja biisejä, radioystävälisiä jne. mutta jokin puuttuu että esim ostaisin kyseisen levyn, ehkä sitten vaan en ole hänen sooloprojektinsa kuulijakuntaa..
Samaa mieltä, että Next Summer ja Voices ovat tähän mennessä kuulluista D:n soolobiiseistä parhaat. Voices on oma ykkössuosikkini. Joku kommentoi, että sehän olisi voinut olla Måneskinin levyllä. Totta, koska varsinkin IBDV-levyllä on useampikin biisi, joissa on on vahvat funk & soul -vibat.
Kuuntelin vähän, Next Summerin melodia on ihan selvä ripoff jostain tunnetusta biisistä mutten saa nyt mieleen mistä. Noi kaikki on vaan jotenkin tylsiä ja takapaksuja - kaipaisivat kunnon kitaratykittelyä Thomasilta jos multa kysytään, heh
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin vähän, Next Summerin melodia on ihan selvä ripoff jostain tunnetusta biisistä mutten saa nyt mieleen mistä. Noi kaikki on vaan jotenkin tylsiä ja takapaksuja - kaipaisivat kunnon kitaratykittelyä Thomasilta jos multa kysytään, heh
joo vähän samaa mieltä valitettavasti, mutta voivat menestyäkin hyvin kun nykymusa on aika apljon tuonlaista..
Se oli tuosta Next Summer biisistä sanonut että kertoo suhteesta joka alkoi viime kesän alussa ja loppui kesän lopulla ja oli tragedia tai jotain sinnepäin eli heti Giorgian jälkeen suhteeseen ja sen päätyttyä Doven kanssa? aika nopeaa toimintaa kun siinä välissä sillä oli vielä jotain säätöä Martinan ja sen Jessien kanssa
^^ Vai voiko tuo lyhyt suhde olla Martinan kanssa? Kyllähän ne hengaili pitkin kesää ja alkukesällähän se suuteluvideo tuli julki heti muutamaa päivää eron jälkeen (siis ero Giorgiasta), mutta syksyn tullen alkoi Dove kiinnostaa ja Martina kai alkoi seukata Leon kanssa. Voisiko olla tragedia, koska oli ystävä ja homma kuitenkin kosahti ja välit ehkä oli kireät jossain vaiheessa? Mä en siis ole tuota haastattelua nähnyt/lukenut, mutta tuli vaan mieleen.
Vierailija kirjoitti:
^^ Vai voiko tuo lyhyt suhde olla Martinan kanssa? Kyllähän ne hengaili pitkin kesää ja alkukesällähän se suuteluvideo tuli julki heti muutamaa päivää eron jälkeen (siis ero Giorgiasta), mutta syksyn tullen alkoi Dove kiinnostaa ja Martina kai alkoi seukata Leon kanssa. Voisiko olla tragedia, koska oli ystävä ja homma kuitenkin kosahti ja välit ehkä oli kireät jossain vaiheessa? Mä en siis ole tuota haastattelua nähnyt/lukenut, mutta tuli vaan mieleen.
hyvinkin mahdollista, siis se sanoi tuon siellä keikalla New Yorkissa kun esitteli biisin
Mä en tykkää yhtään mistään musiikista, missä laulajan ääntä muokataan. HYI. Pilaa kaiken tarttumapinnan kun rosot siloitetaan. Damianon laulamat Måneskin-biisit ovat koskettavia siksi, kun ääni on oikea, aito, rosoinen ja raaka. EVVK tuollaiset siloitellut koneversiot. Eli suren, että Må on mennyttä, parhaat päivät auttamatta takanapäin, vaikka sitten kuinka tekisivät comebackeja.
Enpä olisi kolme vuotta sitten uskonut, että La paura del buiosta italiaksi laulavasta raspiäänisestä tummasta meikkiä käyttävästä roomalaisesta jumalasta kuoriutuisi vielä menetettyä musikaali-teatterinuoruuttaan elävä sliipattu viiksivallu.
Kiva, jos Damiano on onnellinen, mutta tämä pop-suuntansa ei osu omaan makuun kerta kaikkiaan yhtään.
Mitähän Thomasille ja Ethanille kuuluu? Voin vain kuvitella, miten varsinkin Thomas kaipaa bändin kanssa lavalle, kunhan tauko on jatkunut vielä muutaman kuukauden lisää.
On kyllä niin ikävä Måneskinia. Voi kun nyt vielä jatkaisivat kuitenkin
Damiano näyttää taas ajelleen viikset pois. Toivottavasti pysyvät tällä kertaa poissa. On kyllä tosi komea tässä tämänhetkisessä lookissaan. Hiukset voisivat mun puolesta olla vielä pidemmät, mutta tämäkin pituus sopii oikein hyvin.
Uuh, Yrjönkadulla taas saunotaan!
Muakin vähän ihmetyttää miten joillakin faneilla on aina niin vaikeuksia antaa Damianon olla ja näyttää miltä haluaa...