Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sen Giorgian kanssa on tapahtunut, kun täytynyt katkaista yhteys kokonaan. Giorgia itse laitteli vähän aikaa stooreihinsa että oli siinä suhteessa "messy". En tiedä miksi näin edes kiinnostaa...
Tarkoitti varmaan sitä kun puhui saamastaan ADHD diagnoosista että ollut aina 'sotkuinen' siis että keittiössä tiskit saattoi olla monta päivää siivoamatta, jätti vaatteitaan joka paikkaan yms. ja sanoi että se vaikuttanut sekä perhesuhteisiin että seurustelusuhteisiin eli ilmeisesti vaikutti heidän väleihinsä ja oli osaltaan eron syy. On nyt palkannut itselleen siivoojan joka auttaa pitämään asunnon siistinä.
Victoria julkaisi kevään kestävän DJ tour -aikataulun eli ihan toukokuun loppuun saakka eli bändi tuskin tekee mitään tänä keväänä.
Thomas on muuten Pariisin muotiviikoilla kuten Laveniakin eli sillle joka epäili niiden eroa niin ehkä ei:)
Yllätyin, että Vic tekee noin mittavan kiertueen ympäri Eurooppaa. Muutama keikka on Jenkeissäkin. Toisaalta ymmärrettävää, kun hän rakastaa keikkailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin näyttää, että tässä mennään nyt sitä valitettavan ennustettavaa tietä, mistä he ehkä kuvittelivat olevansa poikkeus vielä alkumetreillä. Suuri suosio, yhtäkkiä miljoonia pankissä, ja näistä motivoituneet seuralaiset. Pinnalliset piirit ja kokaiini (tai psykedeelit) menee ehkä kun ikä alkaa kakkosella, toivottavasti eivät (lähinnä Damiano) kuitenkaan päädy myöhemmin surullisiin tilastohin rokkareista, tai sitten vastaavaa nopeaa valtavaa julkisuutta kokeneista.
Hieman huolestunut alan minäkin olla, ja varsinkin olen ihmeissäni siitä miten Damiano yhden naisen takia on unohtanut kaiken sen, mitä ajatteli vielä vuosi sitten elämästä Losissa ja noissa piireissä. Siitä tehtiin biisejä ja avauduttiin haastatteluissa ja nyt hän hengaa juuri näissä piireissä kuukausikaupalla. Voi kyllä olla karu paluu todellisuuteen sitten kun ensi-ihastuminen Doveen on laantunu
Hymyilin ääneen. Jaa että on teitä noinkin hyväuskoisia jotka toivovat ettei hän koskisi huumeisiin. Onhan se nyt sanomattakin selvää, että on jo tullut kokeiltua - siis muutakin kuin pilveä. 😄
Kyllä mä tajuan että on todennäköisesti kokeillut esim. kokaiinia. Se ei estä toivomasta että pysyisi (jatkossa) erossa huumeista.
T. siteeramasi viestin kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sen Giorgian kanssa on tapahtunut, kun täytynyt katkaista yhteys kokonaan. Giorgia itse laitteli vähän aikaa stooreihinsa että oli siinä suhteessa "messy". En tiedä miksi näin edes kiinnostaa...
Tarkoitti varmaan sitä kun puhui saamastaan ADHD diagnoosista että ollut aina 'sotkuinen' siis että keittiössä tiskit saattoi olla monta päivää siivoamatta, jätti vaatteitaan joka paikkaan yms. ja sanoi että se vaikuttanut sekä perhesuhteisiin että seurustelusuhteisiin eli ilmeisesti vaikutti heidän väleihinsä ja oli osaltaan eron syy. On nyt palkannut itselleen siivoojan joka auttaa pitämään asunnon siistinä.
Ilmeisesti Giorgia ei halua, että eron syy liitettäisiin ainakaan intiimivaivoihin ja seksin mahdolliseen puutteeseen
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin, että Vic tekee noin mittavan kiertueen ympäri Eurooppaa. Muutama keikka on Jenkeissäkin. Toisaalta ymmärrettävää, kun hän rakastaa keikkailua.
Mitä Vic tekee ilman bändiä? Tarkoittaakohan se, että bändin jäsenet ei panosta enää pian yhtyeeseen, vaan menevät omille teilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Vic tekee ilman bändiä? Tarkoittaakohan se, että bändin jäsenet ei panosta enää pian yhtyeeseen, vaan menevät omille teilleen.
Se tekee DJ-keikkoja, ei siihen bändiä tarvita. Niillä on koko kesä festareita ympäri Eurooppaa sekä Japanissa että Meksikossa.
Nyt Damiano näyttää olevan Floridassa tyttöystävänsä kanssa Disney Worldissä ,veli tyttöystävänsä kanssa on siellä myös. Dovellahan piti olla niin tiukka aikataulu levynsä kanssa kun piti perua Etelä-Amerikan keikat
Ethan:), monet fanit väittää että bändin sopimus (en kyllä tiedä kenen kanssa) kieltää ottamasta kantaa Palestiinan kysymykseen mutta Ethanille ei vissiin ole kerrottu siitä lol. Siis tiedän että tuo on kysymys johon monella on eri kanta mutta mä arvostan Ethania että uskaltaa ottaa kantaa.
Damiano studiossa Miamissa, kuulemma tyyppien kanssa jotka tekevät normaalisti espanjankielistä musaa
Damiano on takaisin Roomassa mutta myös Dove on siellä, senhän pitäisi olla tällä hetkellä Argentiinassa keikalla mutta sehän perui sen kun on tekemässä levyä... yksi syy miksen tykkää tuosta Damianon tyttöystävästä on perua tekosyillä keikat vain ollakseen poikaystävänsä kanssa, ymmärrän hyvin miksi sen fanit Etelä-Amerikassa on vihaisia
Vierailija kirjoitti:
Damiano on takaisin Roomassa mutta myös Dove on siellä, senhän pitäisi olla tällä hetkellä Argentiinassa keikalla mutta sehän perui sen kun on tekemässä levyä... yksi syy miksen tykkää tuosta Damianon tyttöystävästä on perua tekosyillä keikat vain ollakseen poikaystävänsä kanssa, ymmärrän hyvin miksi sen fanit Etelä-Amerikassa on vihaisia
Äh, mä ehdin jo elätellä toivoa että hän olis dumpannut ton naisen. En kyllä arvosta yhtään tota Dovea. Melkein alkaa olla ikävä Giorgiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, mä ehdin jo elätellä toivoa että hän olis dumpannut ton naisen. En kyllä arvosta yhtään tota Dovea. Melkein alkaa olla ikävä Giorgiaa.
heh, joo okei myönnän tykkääväni Giorgiasta ja toki sillä on omat huonot puolensa. Huvittaa vaan nämä fanit jotka ei tykännyt G:stä tai oikeastaan osa jopa vihasivat sitä ovat nyt niin Dove-faneja että puolustelevat kaikkea mitä se tekee tai jättää tekemättä..
Damianosta uusia kuvia Rooman pelissä, vanhat hiukset melkein takaisin:) (toki kuvat pilaa se yksi.. sorry) ovat pelissä Damianon veljen ja sen tyttöystävän kanssa
Damiano olikin syötävän söpö niissä uusissa kuvissa ja olen niin iloinen että on vihdoin palannut Roomaan, mutta sen Doven olisi kyllä voinut jättää sinne minne se kuuluukin, eli rapakon taakse. Hassua miten molemmat Davidin veljekset ovat löytäneet tuollaiset muovinaamat itselleen. Se Jacopon tyttöystävä on just sellainen IG-törröhuuli ja Dove on ainakin käynyt "parantelemassa" ulkonäköään. Molemmat istui katsomossa tylsistyneen näköisinä huulet törröllään. Mitä ulkonäköön tulee, molemmat veljekset on kyllä vaihtaneet huonompaan. (Ja kyllä, tiedän ettei ulkonäkö merkkaa kaikkea eikä toisten ulkonäköä saisi kritisoida, mutta sanonpa silti.)
Miten ihmeessä tääkin ketju on vielä hengissä? Ei toi D nyt kovin kummoinen ole
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tääkin ketju on vielä hengissä? Ei toi D nyt kovin kummoinen ole
On se. Ihana mies. Jos ei miellytä, älä lue ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Muutama tyyppi tätäkin sivua ketjua piti pystyssä XD Sitten paljastuikin, että tyyppi on täysi sika
Jatka scrollaamista. Eikä D ole mikään sika. Sinusta en tiedä.
Hei älkääs nyt masentuko, Provinssi on ihan upea festari. En yhtään epäile, etteikö tunnelma keikalla olisi aivan mahtava ja yleisöä valtavasti. Provinssissa itse useita kertoja mukana olleena voin kertoa, että paikka Törnävällä on hieno. Alueen läpi virtaa pieni joki ja siltoja pitkin pääsee siirtymään lavalta toiselle. Jos oon oikein ymmärtänyt, niin alue on museoaluetta ja vanha kartano siinä myös. Ei missään pellolla tai metsässä.
Esiintyjistä tietysti riippuu millaista porukkaa on liikkeellä, mutta mun mielestä Provinssi on muuttunut vähän sellaiseksi keski-ikäisten festariksi. Ei siellä oikein örvellystä enää näe.
Seinäjoelle pääsee helposti esim. junalla ja keskustasta on tietty bussikuljetukset paikanpäälle. Itse ainakin kovasti menossa.
Hieman huolestunut alan minäkin olla, ja varsinkin olen ihmeissäni siitä miten Damiano yhden naisen takia on unohtanut kaiken sen, mitä ajatteli vielä vuosi sitten elämästä Losissa ja noissa piireissä. Siitä tehtiin biisejä ja avauduttiin haastatteluissa ja nyt hän hengaa juuri näissä piireissä kuukausikaupalla. Voi kyllä olla karu paluu todellisuuteen sitten kun ensi-ihastuminen Doveen on laantunut. Noita mainitsemiasi siipeilijöitähän tuolla Losissa tosiaan riittää. Toivon kuitenkin että pysyy kaukana huumeista, mutta ei sitäkään voi valitettavasti poissulkea etteikö olisi esim. kokaiinia tuolla kokeillut, se kun taitaa olla tosi yleistä (kun jopa pienessä Helsingissä on käsittääkseni yleistä nykyään). Täytyy tosiaan toivoa että varsinkin Damianolla pysyy pää kylmänä ja jalat maassa. Itse toivon että jättäisi tuon elämän (ja naisen) taakseen ja palaisi Italiaan.