Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tuo Damiano Davidin uusin julkaisu on? Uuden biisin teema vai muuten vain kaipailua tai hassuttelua? Itkettynyt silmäluomiko
ei hajuakaan mutta deuxmoi (tää jonkin sortin juorusivusto) väittää että Damiano ja Dove ois katselleet yhdessä taloja Losista ja muuttaisivat yhteen kesän jälkeen. Mielenkiintoista mitä se merkitsisi bändin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tuo Damiano Davidin uusin julkaisu on? Uuden biisin teema vai muuten vain kaipailua tai hassuttelua? Itkettynyt silmäluomiko
ei hajuakaan mutta deuxmoi (tää jonkin sortin juorusivusto) väittää että Damiano ja Dove ois katselleet yhdessä taloja Losista ja muuttaisivat yhteen kesän jälkeen. Mielenkiintoista mitä se merkitsisi bändin suhteen.
oho, jo on nopeaa toimintaa (siis jos pitää paikkansa) toki voihan olla että ovat olleet katselemassa toiselle vaan asuntoja. Mutta jos tuo on totta niin mielenkiintoista että Damiano aina puhunut kuinka Rooma tulee aina olemaan hänen kotinsa ja ei niin tykkää Losista jne.
Voi ei, nyt kyllä toivon ettei tuo juoru pidä paikkaansa. Eihän siitä ole kuin muutama kuukausi kun Damiano selitti miten ei voisi kuvitellakaan asuvansa Jenkeissä muutamaa kuukautta pidempään ja silloin taisi Dove olla jo kuvioissa. Hän selitti miten Rooma on hänen kotinsa eikä voi kuvitellakaan muuttavansa sieltä mihinkään, eikä varsinkaan jenkkeihin. Toivon todella ettei vaaleanpunaiset silmälasit nyt värjää Damianon todellisuudentajua liikaa. Mitä bändiin tulee, niin aivan varmasti vaikuttaisi siihenkin, jos D jäisi pysyvästi jenkkilään. On toki olemassa bändejä, joiden jäsenet asuvat eri puolella Atlanttia ja homma toimii silti. Mutta pelkään kyllä että Damiano on nyt vain niin umpirakastunut tai ainakin todella todella ihastunut tähän muijaan ettei oikein meinaa pysyä jalat maassa. Toivottavasti osaisi kuitenkin olla järkevä eikä liian nopeasti tee tällaisia isoja päätöksiä suhteen näinkin varhaisessa vaiheessa. Jokainen on varmasti ollut tuossa uuden suhteen huumassa ja tietää myös miten (yleensä) sieltä pilvien seasta kyllä laskeudutaan ennemmin tai myöhemmin takaisin maan pinnalle ja arki astuu kuvioihin ja yhtäkkiä huomaa ne pienet ärsyttävät piirteet siinä toisessa tai vaikkapa sen toisen kulttuurissa ja yleensä koko maassa. Silloin ei välttämättä ole niin kivaa että koko oma entinen elämä on kaukana; perhe, kaverit, bändi, oma kulttuuri, jne. Nyt jäitä hattuun Damiano! Aina voi toki toivoa että tuo on vain perätön huhu.
Voihan olla että Damiano on etsimässä itselleen taloa sieltä esim sijoitusmielessä tai aina kun bändi tai se itse on tekemässä siellä musiikkia voi asua siellä eikä aina hotellissa, kun vaikuttaa siltä että aikovat tulevaisuudessakin tehdä musiikkia siellä ja tuo että etsisivät yhdessä taloa on vaan liioittelua.
Vähän juorua eli näin twitterissä keskustelua että Damiano ja hänen veljensä ovat Las Vegasissa plastisten (sorry oli pakko) tyttöystäviensä kanssa sekä Tea Hacic (tää nainen hengailee usein Måneskinin tyyppien kanssa kun ne on Losissa, on alunperin Giorgian tuttuja kai) on niiden kanssa, tän Tean yksi postaus jostain showsta oli kuva naisesta joka nieli miekkoja ja tekstinä 'you composing a text to your ex you've been on no contact with since june', en nyt usko että Damiano ois hänelle kertonut mitä biisejä kirjoittelee mutta aika ikävästi kirjoittelee tuota kun tietää tasan tarkkaan että måneskin fanit seuraa sitä. Mä ainakin toivon ettei Damiano kirjoittais biisejä ex-tyttöystävästään ainakaan jos ne on jotain ilkeitä, mä en ole ikinä tykännyt biiseistä joissa haukutaan exiä..
Vierailija kirjoitti:
Vähän juorua eli näin twitterissä keskustelua että Damiano ja hänen veljensä ovat Las Vegasissa plastisten (sorry oli pakko) tyttöystäviensä kanssa sekä Tea Hacic (tää nainen hengailee usein Måneskinin tyyppien kanssa kun ne on Losissa, on alunperin Giorgian tuttuja kai) on niiden kanssa, tän Tean yksi postaus jostain showsta oli kuva naisesta joka nieli miekkoja ja tekstinä 'you composing a text to your ex you've been on no contact with since june', en nyt usko että Damiano ois hänelle kertonut mitä biisejä kirjoittelee mutta aika ikävästi kirjoittelee tuota kun tietää tasan tarkkaan että måneskin fanit seuraa sitä. Mä ainakin toivon ettei Damiano kirjoittais biisejä ex-tyttöystävästään ainakaan jos ne on jotain ilkeitä, mä en ole ikinä tykännyt biiseistä joissa haukutaan exiä..
Joo mäkin toivon että ei tuu enempää kun Off My Face, uus nainenkin jo kainalossa niin toivottavasti keskittyy muuhun eikä mihinkään loanheittobiiseihin, ne on noloja.
Ääh, mä haluaisin että Damaino palaisi Eurooppaan. Mitä pidempään hän viihtyy tuolla pinnallisessa jenkkilässä, sen enemmän vaikutteita hän saa sieltä. Sen naisenkin voisi mun puolesta vaihtaa italialaiseen. Mutta joo, it is what it is. Se mitä tulin kyselemään on että onko joku kuullut/nähnyt mitään uutisia Thomaksesta ja Laviniasta viime aikoina? Itse olen alkanut miettiä että onko heillä kaikki hyvin, ovatko edelleen yhdessä, kun mitään yhteiskuvia ei ole näkynyt viime aikoina. Molemmat näyttää reissaavan, milloin Milanoon, milloin Lontooseen, milloin Espanjaan (en muista oliko se Madrid vai Barcelona), mutta nähtävästi erikseen. Toivottavasti eivät ole eronneet. Ovat mielestäni söpö pari.
Vierailija kirjoitti:
Ääh, mä haluaisin että Damaino palaisi Eurooppaan. Mitä pidempään hän viihtyy tuolla pinnallisessa jenkkilässä, sen enemmän vaikutteita hän saa sieltä. Sen naisenkin voisi mun puolesta vaihtaa italialaiseen. Mutta joo, it is what it is. Se mitä tulin kyselemään on että onko joku kuullut/nähnyt mitään uutisia Thomaksesta ja Laviniasta viime aikoina? Itse olen alkanut miettiä että onko heillä kaikki hyvin, ovatko edelleen yhdessä, kun mitään yhteiskuvia ei ole näkynyt viime aikoina. Molemmat näyttää reissaavan, milloin Milanoon, milloin Lontooseen, milloin Espanjaan (en muista oliko se Madrid vai Barcelona), mutta nähtävästi erikseen. Toivottavasti eivät ole eronneet. Ovat mielestäni söpö pari.
Joo tuota mäkin mietein viikonloppuna (missä on mun oma elämä? lol), tuli vaan mieleen kun näin kuvia molemmista Milanossa muotiviikoilla mutta ei yhtään yhteiskuvia, Lavenia oli ilmeisesti töissä siellä ja Thomas oli ainakin Vicin kanssa bilettämässä. muutenkin ovat matkustelleet erikseen?. mutta taisi kesälläkin olla ajanjakso kun aattelin samoin. Ovat kyllä söpö pari
Se Tea oli ilmeisesti poistanut sen instagram-tarinan, mulle jäänyt siitä vähän semmoinen bitch-vaikutelma
no nyt Italian media kirjoittaa sen Tean instagram-tarinan perusteella juoruja että Giorgia olisi ottanut yhteyttä Damianoon jos siis ymmärsin oikein, mun mielestä se tarina ei tarkoittanut tuota vaan biisin tekemistä exästä.. no joka tapauksessa seuraako tuo italian media kaikkia julkkiksia ja niiden somea joilla on jotain tekemistä Måneskinin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
no nyt Italian media kirjoittaa sen Tean instagram-tarinan perusteella juoruja että Giorgia olisi ottanut yhteyttä Damianoon jos siis ymmärsin oikein, mun mielestä se tarina ei tarkoittanut tuota vaan biisin tekemistä exästä.. no joka tapauksessa seuraako tuo italian media kaikkia julkkiksia ja niiden somea joilla on jotain tekemistä Måneskinin kanssa?
Hm, mun mielestä tuon IG-viestin voi kyllä tulkita myös, ja ehkä jopa todennäköisemmin niin että joku on kirjoittamassa nimenomaan viestiä (Messenger, WhatsApp, tekstari) exälle, ei välttämättä laulua. Jenkeissä (ja englannin kielellä yleensä) käytetään monesti juuri sanaa text, kun puhutaan viesteistä, sekä substantiivina että verbinä. Lauluteksti on virallisesti lyrics, joten mielestäni Tea saattoi hyvin tarkoittaa nimenomaan viestin kirjoittamista. Mutta tästä asiastahan ei voi kuin spekuloida. Sinänsä olisi mielenkiintoista tietää onko Giorgia tosiaan ollut yhteydessä Damianoon ja siinä tapauksessa missä asiassa. Jospa hän on onnitellut uudesta suhteesta. Tai sitten nimenomaan se uusi suhde on nostanut nostalgian pintaan ja saanut haikailemaan Damianon perään. Tai sitten on vain halunnut kysellä kuulumisia. Emme saa koskaan tietää ja koko juttuhan on pelkkä juoru. Mistä italialainen media saisi tietää mitä ja koska kaksi henkilöä viestittelee keskenään? Mun täytyy kuitenkin sanoa että juuri nyt Damiano saisi mun puolesta mielummin palata yhteen Giorgian kanssa, vaikken häntä erityisemmin fanittanut, kuin jatkaa tällä tämänhetkisellä tiellään, joka näyttää pitävän hänet tiukasta tuolla pintaliitäjien la-la-landissa.
Jos tuo Tea ois mun ystävä niin olis jo ex-ystävä, ihme käytöstä (jos tuossa puhui Damianosta/Giosta)
Joo, ei kyllä vaikuta kovin mukavalta henkilöltä. Sellainen, joka tykkää paistatella julkkisten keilavalossa ja kääntää takkinsa sitä mukaa mikä tuntuu milloinkin "edukkaammalta".
Joo, compose a text on kirjoittaa tekstari tai muu viesti, eikä siinä briteissä asuvana mielestäni ole edes tulkintavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei kyllä vaikuta kovin mukavalta henkilöltä. Sellainen, joka tykkää paistatella julkkisten keilavalossa ja kääntää takkinsa sitä mukaa mikä tuntuu milloinkin "edukkaammalta".
vaikuttaa just semmoselta henkilöltä joista bändi kirjoittanut lauluja liittyen Hollywoodiin, ensin oli niin Giorgian kaveria varmaan päästääkseen lähelle Damianoa/bändiä ja nyt niin Doven kanssa poseeras Vegasissa ja oltiin niin bestistä lol. No kaipa tuollaistenkin kanssa täytyy kaveerata tuolla Hollywoodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaikuttaa just semmoselta henkilöltä joista bändi kirjoittanut lauluja liittyen Hollywoodiin, ensin oli niin Giorgian kaveria varmaan päästääkseen lähelle Damianoa/bändiä ja nyt niin Doven kanssa poseeras Vegasissa ja oltiin niin bestistä lol. No kaipa tuollaistenkin kanssa täytyy kaveerata tuolla Hollywoodissa.
Naulan kantaan. Ai että mä haluaisin että Damiano palaisi Italiaan eikä jäisi noihin piireihin.
Nyt Damianon tyttöystävän Doven lattari-fanit on sille vihaisia koska se on perunut 4 festari-keikkaa siellä maaliskuun lopulta syynä että albumi osa 2 ei olekaan vielä valmis kun hän onkin muuttanut suuntaa ja hän on ollut kuulemma joka päivä studiossa jne.. osa syytti siitä jopa Damianoa koska Dove on kuulemma liikaa sen kanssa ja musa ei enää kiinnostakaan lol, mutta ymmärrän kyllä noita faneja koska siellä liput ym on aika kalliita ja monet joutunut maksamaan hotellit ja matkat ja sit vähän ennen hän peruu sen.. kyllä muakin ärsyttäis tuollainen syy perumiselle.
Taitaa Damiano kuitenkin LA:ssa kaivata ainakin Victoriaa uusimman ig-tarinansa perusteella.
Minustakin näyttää, että tässä mennään nyt sitä valitettavan ennustettavaa tietä, mistä he ehkä kuvittelivat olevansa poikkeus vielä alkumetreillä. Suuri suosio, yhtäkkiä miljoonia pankissä, ja näistä motivoituneet seuralaiset. Pinnalliset piirit ja kokaiini (tai psykedeelit) menee ehkä kun ikä alkaa kakkosella, toivottavasti eivät (lähinnä Damiano) kuitenkaan päädy myöhemmin surullisiin tilastohin rokkareista, tai sitten vastaavaa nopeaa valtavaa julkisuutta kokeneista.
Mitähän sen Giorgian kanssa on tapahtunut, kun täytynyt katkaista yhteys kokonaan. Giorgia itse laitteli vähän aikaa stooreihinsa että oli siinä suhteessa "messy". En tiedä miksi näin edes kiinnostaa...