Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22099)

Vierailija
20161/22099 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaisen median mukaan Måneskinilla on salainen yhteistyöprojekti Martin Garrixin kanssa.

Damianon viimisimmn ig-tarinan perusteella se harkitsee Triestessä tekevänsä tatuoinnin.. oh no..

Vierailija
20162/22099 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italialaisen median mukaan Måneskinilla on salainen yhteistyöprojekti Martin Garrixin kanssa.

Damianon viimisimmn ig-tarinan perusteella se harkitsee Triestessä tekevänsä tatuoinnin.. oh no..

okei... mitäs tuosta nyt ajattelis.

Huvittaa kun tämä video tuli eilen julki (joku tyyppi joka työskentelee bändin kanssa oli laittanut tämän ig:iin) niin fanclub myöhemmin oli pyytänyt faneja poistamaan se koska bändi ilmeisesti oli pyytänyt sitä. Mikähän siinä on että ne aina työskentelee tyyppien kanssa jotka julkasee juttuja joita ei saisi? Mutta toinen kysymys on että mitä niin ihmeellistä tuossa videossa oli? Ja se että se pyydetään poistamaan herättää vaan enemmän huomiota.

https://twitter.com/holdinontostars/status/1679265040493412352

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20163/22099 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kun tämä video tuli eilen julki (joku tyyppi joka työskentelee bändin kanssa oli laittanut tämän ig:iin) niin fanclub myöhemmin oli pyytänyt faneja poistamaan se koska bändi ilmeisesti oli pyytänyt sitä. Mikähän siinä on että ne aina työskentelee tyyppien kanssa jotka julkasee juttuja joita ei saisi? Mutta toinen kysymys on että mitä niin ihmeellistä tuossa videossa oli? Ja se että se pyydetään poistamaan herättää vaan enemmän huomiota.

Ehkä bändin pitäisi pyytää niitä 'työntekijöitään/kavereitaan' pitämään tiedon omanaan...

ovat tänään harjoitelleet sunnuntain stadion keikkaansa varten (Trieste) ja ainakin Le Parole Lontane kuullaan silloin. 

Vierailija
20164/22099 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä bändin pitäisi pyytää niitä 'työntekijöitään/kavereitaan' pitämään tiedon omanaan...

ovat tänään harjoitelleet sunnuntain stadion keikkaansa varten (Trieste) ja ainakin Le Parole Lontane kuullaan silloin. 

Mielenkiinnolla odotan mitä biisejä noilla stadioneilla esittävät ja kuinka pitkään esiintyvät, ainakin olen nähnyt twitteristä että myös Coraline, Vent'anni ja La Fine on listalla. Italiaan on ilmeisesti luvattu ensi viikolla kunnon hellettä

Vierailija
20165/22099 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta La Fine pätkästä näkyy että Damianon kädessä olisi joku musta lasta/side?

Vierailija
20166/22099 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta La Fine pätkästä näkyy että Damianon kädessä olisi joku musta lasta/side?

tässä linkki

https://twitter.com/PortalDamiano/status/1679574157640474624

Vierailija
20167/22099 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tässä linkki

https://twitter.com/PortalDamiano/status/1679574157640474624

Mitähän sille siellä Berliinissä tapahtui? Se kuva kädestään siteessä jonka se jakoi instagram tarinoihin ja heti poisti taphtui samana päivänä kun ne palasi Berliinistä..

Vierailija
20168/22099 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen fiksautunut seuraamaan Giorgian kuulumisia. On paljon vapautuneemman ja rennomman oloinen, kaunistunutkin. D:n tyttöystävänä olo ei ollut helppoa. Fanit maalittaa ja bändi joukkioineen on oma ympyränsä, johon pitää jotenkin sopeutia ja sovittaa omat aikataulut ja intressit.

Vierailija
20169/22099 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen fiksautunut seuraamaan Giorgian kuulumisia. On paljon vapautuneemman ja rennomman oloinen, kaunistunutkin. D:n tyttöystävänä olo ei ollut helppoa. Fanit maalittaa ja bändi joukkioineen on oma ympyränsä, johon pitää jotenkin sopeutia ja sovittaa omat aikataulut ja intressit.

No jäi hänelle siitä ainakin käteen kirjadiili ja suurempi julkisuus, joka toi töitä muunakin kuin glamour-mallina. Giorgian 'intressit' ovat kuitenkin sellaisia, ettei hänelle kai huomiosta ole haittaa.

Vierailija
20170/22099 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

osittain samaa mietlä että on kyllä kaunistunut.. en sitten tiedä kuinka paljon tuo kaikki on 'esittämistä' että on kaikki hyvin? 

Ja tohon fani-juttuun että varmaan helpompaa kun ei tarvi ajatella enää mitä se pieni mutta todella äänekäs Måneskin-fani ryhmä ajattelee (vaikkam se ryhmä edelleen seuraa kaikkea mitä se tekee, ne ei vaan osaa päästää irti lol). Mutta toisaalta se on varmaan myös Damianolle ja (bändille) helpotus ettei Damianon ja Giorgian yksityiselämä ole kokoajan mediassa

Vierailija
20171/22099 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändi oli muuten vanhojen tuttujen biisien lisäksi eilen harjoitelleet Queenin Love of my life-biisiä nehän esitti sen osittain akustisena Riossa, jotenkin blah että esittävät muiden biisejä kun niillä on 3 omaa levyä josta löytyisi biisejä, coverina ymmärrän kyllä Amandotin

Vierailija
20172/22099 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bändi oli muuten vanhojen tuttujen biisien lisäksi eilen harjoitelleet Queenin Love of my life-biisiä nehän esitti sen osittain akustisena Riossa, jotenkin blah että esittävät muiden biisejä kun niillä on 3 omaa levyä josta löytyisi biisejä, coverina ymmärrän kyllä Amandotin

Mä toivoisin että ne yllättäis jollain sellaisella omalla biisillään mitä ne ei vielä ole koskaan esittänyt livenä tai sitten joku vanha biisi jota eivät ole pitkään aikaan esittäneet.. mutta ei ainakaan noissa harjoituksissa mitä fanit on stadionin ulkopuolella kuunnelleet ole ollut mitään 'yllätystä' biisien suhteen mutta Gasolinen aikana on joku upee juttu kuulemma erään fanin mukaan. 

Roberto Sali muuten lupasi livestriimata keikan huomenna jos vaan nettiyhteys toimii.

Vierailija
20173/22099 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

osittain samaa mietlä että on kyllä kaunistunut.. en sitten tiedä kuinka paljon tuo kaikki on 'esittämistä' että on kaikki hyvin? 

Ja tohon fani-juttuun että varmaan helpompaa kun ei tarvi ajatella enää mitä se pieni mutta todella äänekäs Måneskin-fani ryhmä ajattelee (vaikkam se ryhmä edelleen seuraa kaikkea mitä se tekee, ne ei vaan osaa päästää irti lol). Mutta toisaalta se on varmaan myös Damianolle ja (bändille) helpotus ettei Damianon ja Giorgian yksityiselämä ole kokoajan mediassa

Bändille, varsinkin Victorialle ja Leolle on helpotus, ettei Giorgia ole enää ylipäänsä kuvioissa mukana.

Vierailija
20174/22099 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol Damiano uimassa loukkaantunut käsi ylhäällä ettei kastu (sen lisäksi sillä oli niskassa eilen kinesia-teippiä)

https://twitter.com/leivuoleilmare/status/1680197599150702594

Vierailija
20175/22099 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bändille, varsinkin Victorialle ja Leolle on helpotus, ettei Giorgia ole enää ylipäänsä kuvioissa mukana.

Joo varmaan ovatkin mutta kenen kanssa tahansa Damiano jatkossa seurustelee niistä tullaan puhumaan Italian mediassa (enemmän tai vähemmän) niin se vaan on nykyään julkkiskulttuurissa..

Vierailija
20176/22099 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitteleekö (ja miksi)  Damiano tuota loukkaantunutta kättään? Oon nähnyt fani-kuvan tältä päivältä ja muutaman muunkin viimepäiviltä joissa sen loukkaantunut käsi on sen selän takana tai muuten piilossa.. 

Vierailija
20177/22099 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin mäkin ajattelen. Mutta Damiano todennäköisesti kaipaa silti. Giorgiakin, tottakai. Giorgia oli aiemmin jo sanonut, ettei vapaa suhde taida olla hänen juttunsa.

Vierailija
20178/22099 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin mäkin ajattelen. Mutta Damiano todennäköisesti kaipaa silti. Giorgiakin, tottakai. Giorgia oli aiemmin jo sanonut, ettei vapaa suhde taida olla hänen juttunsa.

Minä luulen kans, että jos on jostain helpottunut, niin siitä ettei tarvitse olla koko ajan ahdistunut toisista naisista. Enkä nyt tarkoita että asia olisi jotenkin D:n vika jos G on kerran siihen itse suostunut, mutta ehkä se kävi tuon muun tilanteen päälle ylivoimaiseksi.

Vierailija
20179/22099 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha bändi oli eilen kutsunut poliisit paikalle ajamaan fanit pois stadionin vierestä kun ne oli kuuntelemassa harjoituksia mm Roberto Sali oli tehtynyt instaliveä sieltä harjoituksista minkähän takia muina päivinä se ei ole häirinnyt niitä?

Roberton insta on roberto_sali_new,  tää on hänen ainoa live stadion keikoista 

Vierailija
20180/22099 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damianolla on valkoiset vaatteet jotka mätsää sen käden siteen/kipsin kanssa.. olis oikeesti kiva tietää mitä sen kädelle on tapahtunut (joo olen utelias)?

https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1680662022390685697

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan