Että ärsyttää. Olin miesystävån luona vapaapäivällä
Ja siinähän se päivä meni katsellessa, kun hän tissuttelee. Itsekästä. Ei käynyt mielessä kysyä multa, että mitä haluan tehdä. Näin käyttäytyy herra 55v.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap eikö sinulla ole mitään tasovaatimuksia miesten suhteen? Miksi tyydyt alkoholistiin?
En nyt ihan alkoholistiksi luokittelisi häntä. Käy kuitenkin töissä jne.
Silloin, kun tapasin hänet niin oli aika pohjalla ja on siitä noussut kyllä ylös.Mutta alkon käyttö on hänelle jonkin sortin ongelma. Joku kysyi miksi katson häntä? Ei ole minun asiani tuomita. Ja noin muuten hän on kyllä ihana ihminen ja saan täyden huomion ap
Niin, aikoinaan isäni kävi myös töissä ja selvinpäin oli ihana, hauska, valloittava ja meitä lapsia ja äitä huomioonottava. Kun oli selvinpäin niin me lapset olimme ykkösiä ja tehtiin kaikkea hauskaa ja mielenkiintoista mm. kesälomilla, jolloin ei (aluksi) juonut. Mutta sitten taas, kun pullot alkoivat kiinnostaa, niin esiin tuli todella inhottava ihminen. Aikaa myöten pullot alkoivat kiinnostaa myös lomilla ja meidän muiden lomailuhalut lopahtivat. Lopulta olikin täysi alkoholisti ja siihen alkoon hän kuolikin, suht nuorena.
Minä en enää koskaan halua elää ihmisen kanssa, joka aloittaisi päivän alkoholin ostolla. Sen kaiken paskan alkoholistin kanssa kun on kokenut lapsena, niin elän mieluummin koko elämäni yksin kuin katselen jonkun kännäämistä ja ördäämistä. Alkoholisti on aina alkoholisti, vaikka selvä kausi kestäisi loppuelämän. En ole itse absolutisti, mutta hyvin vähän näin keski-ikäisenä tulee alkoholia enää käytettyä.
Suosittelen sinulle, että alat hivuttautumaan tuosta suhteesta pois ja pelastat itsesi. Se on paras lahja mitä voit itsellesi antaa. Hyvää jatkoa!
Tämä. Työ on useimmilla se viimeinen paikka, jossa ongelma tulee esiin. Perhe ja koti ovat raunioina kauan ennen kuin työelämä alkaa kärsiä.