Että ärsyttää. Olin miesystävån luona vapaapäivällä
Ja siinähän se päivä meni katsellessa, kun hän tissuttelee. Itsekästä. Ei käynyt mielessä kysyä multa, että mitä haluan tehdä. Näin käyttäytyy herra 55v.
Kommentit (42)
Miksi olit katselemassa? Mikset antanut tissutella ihan itekseen ja lähtenyt tekemään jotain mukavaa?
Ei sitten sinulla, olletenkin aikuisella naisella tullut mieleen avata suutasi ja sanoa asiaan jotain? Ehdottaa jotakin tekemistä? Täytyykö sinulle antaa puhelupa kirjallisesti?
En koskaan ole ymmärtänyt kaltaisiasi ihmisiä, jotka ovat erinäisissä tilanteissa naama norsunveellä tuppisuuna ja sitten jälkikäteen rientävät ruikuttamaan aihevapaalle.
Melkoinen lammas kun jäit katselemaan juoppoa
Vierailija kirjoitti:
No miksi et poistunut?
Todella hyvä kysymys. En tiedä.
Päätin, että en nyt vähään aikaan mene vapaapäivinä sinne yöksi, kun kaava on sama lähes aina.
Ap
Et taida olla mikään penaalin terävin kynä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Miksi olit katselemassa? Mikset antanut tissutella ihan itekseen ja lähtenyt tekemään jotain mukavaa?
Koska olin yötä siellä ja heti klo 9 hän meni kauppaan. Seuraavalla kerralla lähden lenkille kun vastaavaa tapahtuu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten sinulla, olletenkin aikuisella naisella tullut mieleen avata suutasi ja sanoa asiaan jotain? Ehdottaa jotakin tekemistä? Täytyykö sinulle antaa puhelupa kirjallisesti?
En koskaan ole ymmärtänyt kaltaisiasi ihmisiä, jotka ovat erinäisissä tilanteissa naama norsunveellä tuppisuuna ja sitten jälkikäteen rientävät ruikuttamaan aihevapaalle.
Miten siinä ehdottaa ku kittaa kaksin käsin heti aamusta....
Hyvä puolihan tässä on se, että kyseessä on miesystävä eikä avo- tai aviopuoliso. Miesystävästä pääsee paljon helpommin eroon jos ei tissuttelun katselu kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olin yötä siellä ja heti klo 9 hän meni kauppaan. Seuraavalla kerralla lähden lenkille kun vastaavaa tapahtuu. Ap
Meneekö siellä ovet takalukkoon vai kuinka sieltä ei pääse poistumaan klo 9 jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla mikään penaalin terävin kynä 🙄
Kiitos palautteesta ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on parempi, että seuraavaa kertaa ei tule?
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen lammas kun jäit katselemaan juoppoa
Aika ala menee juopon raja, jos tissuttelu vapaapäivänä tekee juopon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän järki on vapaapäivänä mennä sellaisen ihmisen luo jonka luota tekee mieli poistua lenkille kun tämä alkaa juopotella? Mikä järki on ylipäätään seurustella sellaisen ihmisen kanssa joka juopottelee?
Täällä Vauva-palstalla asuu viisaus ja tähänkin ongelmaan löytyy varmasti jokin rakentava ratkaisu.
Ap eikö sinulla ole mitään tasovaatimuksia miesten suhteen? Miksi tyydyt alkoholistiin?
Ukko lähti kauppaan heti kun kaljaa sai ja tiesit että se menee ostamaan kaljaa ja tissuttelee koko päivän? Mikä ihmeen kumma sai sinut jäämään ja katselemaan? Odotit ihanaa vapaapäivää yhdessä?
Jotenkin tuntuu että lähes kuka tahansa olisi sanonut että en minä viitsi katsella tota kaljan litkimistä, soitellaan joskus
Ja lähtenyt viettämään vapaapäivää itselleen mieluisalla tavalla
Sinulla ei ole varaa parempaan mieheen kuin vanhaan juoppoon? Olisiko aika nostaa tasoa?
Vierailija kirjoitti:
Ukko lähti kauppaan heti kun kaljaa sai ja tiesit että se menee ostamaan kaljaa ja tissuttelee koko päivän? Mikä ihmeen kumma sai sinut jäämään ja katselemaan? Odotit ihanaa vapaapäivää yhdessä?
Jotenkin tuntuu että lähes kuka tahansa olisi sanonut että en minä viitsi katsella tota kaljan litkimistä, soitellaan joskus
Ja lähtenyt viettämään vapaapäivää itselleen mieluisalla tavalla
Mähän sanoin, että se ole mikään penaalin terävin kynä 🙄
Tee itsellesi hyvä teko ja jätä tuo alkoholisti. Turhaan tuhlaat elämäsi, mutta onneksi ette asu yhdessä.