Seksielämä solmussa
Miehen halut on reippaasti vähentyneet ja mun kasvaneet. Pelkään, et johtuu musta vaikka muuta väittääkin. Kun teen aloitteen ja saan pakit, syystä et väsyttää ( on fyysinen raskas työ) ni väkisinkin mietin, et jos ei vaan haluu mua. Sit kun saisin, ku hän ehdottaa, ni epäilen et antaako säälistä. Vähän niinku hoitaa aviolliset velvollisuutensa. Hänellä varmaan suorituspaineitakin, kun oon puutostiloistani avautunut. On mulla lelujakin mut jos on aviomieskin saatavilla ni mieluummin sen kans. Ne on sitä varten ku ukko muualla. Mä oon koittanut keskustella. Väsymys ja stressi kuulemma syynä, ikä ja elintavat. Oon hoikka ja naisellinen, hyvännäköinen et ei oo mun ulkonäöstä kii. Tää on nyt riitaisaa kierrettä meillä, miten mun pitäis asennoitua tähän? Olla liikaa miettimättä?
Kommentit (41)
Nykypäivänä on helppo käydä vieraissa.
Anna miehesi nukkua ja tyydytä itsesi muualla. Molemmat voittavat.
"Mittauttakaa testot"!
Jos vaimo on haluton, pitäisikö jotain verikokeita ottaa? Voisiko sellaista tällä palstalla edes ehdottaa ilman valtaisaa someraivoa??
Onneksi mitään mittauksia ei vaimon haluttomuuden vuoksi tarvita, sillä vika on silloinkin miehessä!
Vierailija kirjoitti:
Niin ne haluttomat naiset löytyy niistä kodeista joissa mies on huono sängyssä. Että voivoi vaan ittelles.
Totta. Valitetaan ettei akka anna, mut ite ei tehtäis sängyssä mitään. Jos nainen ei ite saa siitä mitään ni ei kauaa jaksa antaakaan. Miehet luulee et pelkkä eestaas lykkiminen saa näkemään tähtiä. Tai sit ei välitä ku omasta saamisesta.
Kuuletko miestäsi? Mitä on rakastelu? Kynttilän valossa JUURI sinun tyydyttämistäsi. Naisen kukoistaminen avartamista? Vai keskustelua molempien haluista? Jopa toteuttamista niin että mies ei ole syyllinen
Älä välitä, naisystäväni ja mun seksielämä on ollut enimmäkseen solmussa jo vuosikausia. Syynä on se, että kummallakin on aika pahoja traumoja (myös seksuaalisuuteen liittyviä). Kyllä ne teidän ongelmat siitä vielä lutviutuu :)
Vierailija kirjoitti:
Oijoi taas yksi "halukas" nainen eksyi tänne palstalle, jota mies ei tyydytä. Uahhah hah haa mikä provo!
Se, että sinä et ole koskaan saanut sänkyysi halukasta naista, ei tarkoita, ettei niitä olisi.
Ap, vaihtamalla se vaan paranee tai avoimessa suhteessa.
T. Samassa tilanteessa oleva
Paljon tarttet? 5-6 krt/pv
Ootko miettinyt et oot ehkä kyltymätön
Vierailija kirjoitti:
En ole AP, mutta onko yhdestä kahteen krt /pvä todella liikaa vaadittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole AP, mutta onko yhdestä kahteen krt /pvä todella liikaa vaadittu?
Jos vaimo olis haluton ja mies kysyis onko 1-2 kertaa kuukaudessa liikaa pyydetty niin vastaus olisi että on liikaa, miks ajattelet vain omia halujasi
Mies runkkaa silloin, kun haluja hänellä on, sitten ei jaksa enää mun kanssa. Tuntuu niin pahalta, että oma käsi on parempi vaihtoehto, kuin vaimo. Saahan sillä tiukemman tuntuman ja mä en sitten vaan tunnu enää missään. Tai oon huono sängyssä. Hän väittää että näin ei ole, mutta miksi muka sitten näin tekee? Ei kai halua loukata mun tunteita, mut oon ihan sekasin, kun koitan saada selville mikä nyt oikeesti mättää. Kuulemma suorituspaineita, varmaan pelkää että lopahtaa. Oon sanonu, että runkkaaminen on ok, kunhan puolison ei tartte kärvistellä sen vuoksi ilman. Surettaa, että häntä ei haittaa meidän seksin vähyys, vaan hänelle piisaa tuo itsensä hoiteleminen omin käsin. Kelvannut olen kuitenkin tähän saakka vuosia, kunnes hänen halut on laimenneet.
Vierailija kirjoitti:
Sais ny edes 3-4kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Mies runkkaa silloin, kun haluja hänellä on, sitten ei jaksa enää mun kanssa. Tuntuu niin pahalta, että oma käsi on parempi vaihtoehto, kuin vaimo. Saahan sillä tiukemman tuntuman ja mä en sitten vaan tunnu enää missään. Tai oon huono sängyssä. Hän väittää että näin ei ole, mutta miksi muka sitten näin tekee? Ei kai halua loukata mun tunteita, mut oon ihan sekasin, kun koitan saada selville mikä nyt oikeesti mättää. Kuulemma suorituspaineita, varmaan pelkää että lopahtaa. Oon sanonu, että runkkaaminen on ok, kunhan puolison ei tartte kärvistellä sen vuoksi ilman. Surettaa, että häntä ei haittaa meidän seksin vähyys, vaan hänelle piisaa tuo itsensä hoiteleminen omin käsin. Kelvannut olen kuitenkin tähän saakka vuosia, kunnes hänen halut on laimenneet.
Ota asia esille miehesi kannssa niin kuin se on. Kerro että kaipaat, haluat ja tarvitset seksiä... SInulla on oikeus saada nauttia seksuaalisuudestasi, halusi puolisosi sitä tai ei. Ikävä kyllä se tarkoittaa sitäkin, että siihen ei tarvita edes sitä omaa puolisoa, jollei hän halua seksiä (siihenkin on oikeus)
Ota asia esille miehesi kannssa niin kuin se on. Kerro että kaipaat, haluat ja tarvitset seksiä... SInulla on oikeus saada nauttia seksuaalisuudestasi, halusi puolisosi sitä tai ei. Ikävä kyllä se tarkoittaa sitäkin, että siihen ei tarvita edes sitä omaa puolisoa, jollei hän halua seksiä (siihenkin on oikeus)[/quote]
Oon ottanut puheeksi ja tilanne on parantunut. Kamalalta se silti tuntuu ettei oma vaimo seksuaalisesti kiinnosta, ainakaan niin paljon kuin oma käsi.
Aloittajalle kommmentoin tässä
Että itselläkin onn samanlaista ongelmaa oman miehen kanssa tai siis mä en ymmärrä; hän sanoo että kyl on haluja hänellä mutta tuntuu että ei niitä mulle asti riitä vaan hoitelee omin käsin ja sit kun mä ehdotan seksiä ni aina liian väsyny kello liian paljon ei tee mieli tms.
Äärettömän turhauttavaa. Olen jo tottunut siihen että seksielämä on mitä on. Sitä latistuu omatkin halut tai pitää kuolettaa ne
Vaikuttaa sille, että olet lahna ja mies tumputtaa tuon vuoksi.
Tiedän tunteen. Seksi on niin mitätön asia silloin kun se toimii ja helvetin suuri ongelma silloin kun se ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Ota asia esille miehesi kannssa niin kuin se on. Kerro että kaipaat, haluat ja tarvitset seksiä... SInulla on oikeus saada nauttia seksuaalisuudestasi, halusi puolisosi sitä tai ei. Ikävä kyllä se tarkoittaa sitäkin, että siihen ei tarvita edes sitä omaa puolisoa, jollei hän halua seksiä (siihenkin on oikeus)
Oon ottanut puheeksi ja tilanne on parantunut. Kamalalta se silti tuntuu ettei oma vaimo seksuaalisesti kiinnosta, ainakaan niin paljon kuin oma käsi.
Oletkohan saanut aikaan sellaisen ilmapiirin, ettei mies ei uskalla sanoa mitä seksissänne hänen mielestään mättää? Ei oma käsi hyvälle seksille pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oletko kokeillut romanttisempaa/kiusoittelevampaa alustusta? Että mies syttyisi kunnolla mukaan ihan ilman mitään ”vaatimuksia” seksistä? Omalla kohdalla on ollut vastaavia kausia esim. työuupumuksen takia, mutta silti sitä hyväilystä ja suutelusta vain lopulta virkosi touhuun mukaan. Muuten oli seksi mielessä viimeisenä kaiken muun stressin ja väsymyksen alla.
Juu, oon kokeillut. Tykkäs kyllä, mut ei jaksanu ruveta mihinkään.
Älä luovuta niin helposti. Jatkat vaan kiusoittelevien aloitteiden tekemistä. Kyllä hän jossain vaiheessa innostuu mukaan. Kunhan pidät huolen siitä, ettet näytä pettymystä silloin kun se ei johdakaan pidemmälle. Se aiheuttaisi painostavan tunteen miehelle.
Testauttakaa mieheltäsi testosteroni arvot. Hänellä voi olla myös erektio vaikeuksia ja epävarmuus saa sitten haluttomaksi. Kannattaa käydä juttelemassa lääkärin kanssa.
Tai sitten seksi on urautunut ja alkanut maistua puulta.