Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksielämä solmussa

Vierailija
23.05.2021 |

Miehen halut on reippaasti vähentyneet ja mun kasvaneet. Pelkään, et johtuu musta vaikka muuta väittääkin. Kun teen aloitteen ja saan pakit, syystä et väsyttää ( on fyysinen raskas työ) ni väkisinkin mietin, et jos ei vaan haluu mua. Sit kun saisin, ku hän ehdottaa, ni epäilen et antaako säälistä. Vähän niinku hoitaa aviolliset velvollisuutensa. Hänellä varmaan suorituspaineitakin, kun oon puutostiloistani avautunut. On mulla lelujakin mut jos on aviomieskin saatavilla ni mieluummin sen kans. Ne on sitä varten ku ukko muualla. Mä oon koittanut keskustella. Väsymys ja stressi kuulemma syynä, ikä ja elintavat. Oon hoikka ja naisellinen, hyvännäköinen et ei oo mun ulkonäöstä kii. Tää on nyt riitaisaa kierrettä meillä, miten mun pitäis asennoitua tähän? Olla liikaa miettimättä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa :)

Vierailija
2/41 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhukaa :)

Tuntuu et hän vaan ahdistuu ja menee lukkoon entistä pahemmin. Mä oon puhunu ja puhunu. Mua tää haittaakin ku enemmän haluisin. Kai se häntäkin häiritsee kun ei pysty tarpeeksi usein hoitelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit kun hän ehdottaa, ni ajattelen heti et ei oikeesti haluu mua. Koittaa vaan saada sen pois päiväjärjestyksestä.

Vierailija
4/41 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehesi olla rauhassa.

Vierailija
5/41 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi taas yksi "halukas" nainen eksyi tänne palstalle, jota mies ei tyydytä. Uahhah hah haa mikä provo!

Vierailija
6/41 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sit kun hän ehdottaa, ni ajattelen heti et ei oikeesti haluu mua. Koittaa vaan saada sen pois päiväjärjestyksestä.

Eli vika löytyy sinun omasta päästä

Vierailija
7/41 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oijoi taas yksi "halukas" nainen eksyi tänne palstalle, jota mies ei tyydytä. Uahhah hah haa mikä provo!

Ei oo provo.

Vierailija
8/41 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu: Menolippu Mombasaan

Vierailija
9/41 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vika löytyy sinun omasta päästä

Niin kai.

Vierailija
10/41 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ”syyt” kuulostaa aidosti valideilta, stressi ja ikä sekä elintavat (tupakka, alko, ruokavalio) oikeasti laskee testosteronia ja sitten ei tee siinä elämänlaatua laskevassa pienessä henkisessä ja fyysisessä alakulossa mieli panna.

Ja varmasti vituttaa ja turhauttaa miestä, helvetinmoinen paine ja kierre muodostuu päälle ja pahenee kumppanin pahasta mielestä tietty.

Kyllä se pariterapian paikka on vaikka itsellesi (jos mies ei suostu), saat välineitä käsitellä tätä vaihetta elämässä, koska selkeästi et pysty objektiivisesti suhtautumaan. Enkä siis syyllistä luonnollisesta reaktiosta sinua.

T: Nainen, jonka mies on viimeksi tänään kieltäytynyt seksistä stressin ja siitä johtuvan alakulon vuoksi. Ja olemme vasta lähestymässä neljääkymppiä.

Ja odotan milloin itsellä lähtisi seksihalut, olisi helpompaa elää ilman korkeata libidoa.

Vierailija
11/41 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi ”syyt” kuulostaa aidosti valideilta, stressi ja ikä sekä elintavat (tupakka, alko, ruokavalio) oikeasti laskee testosteronia ja sitten ei tee siinä elämänlaatua laskevassa pienessä henkisessä ja fyysisessä alakulossa mieli panna.

Ja varmasti vituttaa ja turhauttaa miestä, helvetinmoinen paine ja kierre muodostuu päälle ja pahenee kumppanin pahasta mielestä tietty.

Kyllä se pariterapian paikka on vaikka itsellesi (jos mies ei suostu), saat välineitä käsitellä tätä vaihetta elämässä, koska selkeästi et pysty objektiivisesti suhtautumaan. Enkä siis syyllistä luonnollisesta reaktiosta sinua.

T: Nainen, jonka mies on viimeksi tänään kieltäytynyt seksistä stressin ja siitä johtuvan alakulon vuoksi. Ja olemme vasta lähestymässä neljääkymppiä.

Ja odotan milloin itsellä lähtisi seksihalut, olisi helpompaa elää ilman korkeata libidoa.

Oot varmaan oikeessa. Täytyy antaa nyt tilaa ja aikaa toiselle, vaik kuin vituttas. Ja luottaa siihen et kun hän haluaa ni haluaa just mua.

Vierailija
12/41 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa testauttaa mieheltä testosteronitasot, itsellä arvot olivat pienet. Nyt testosteroni hoidon jälkeen arvot paranemaan päin.

Vierailija
13/41 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki mitä kirjoitat on aivan minun elämästäni.

Vierailija
14/41 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ne haluttomat naiset löytyy niistä kodeista joissa mies on huono sängyssä. Että voivoi vaan ittelles.

Vierailija
15/41 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne haluttomat naiset löytyy niistä kodeista joissa mies on huono sängyssä. Että voivoi vaan ittelles.

Totta. Valitetaan ettei akka anna, mut ite ei tehtäis sängyssä mitään. Jos nainen ei ite saa siitä mitään ni ei kauaa jaksa antaakaan. Miehet luulee et pelkkä eestaas lykkiminen saa näkemään tähtiä. Tai sit ei välitä ku omasta saamisesta.

Vierailija
16/41 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Valitetaan ettei akka anna, mut ite ei tehtäis sängyssä mitään. Jos nainen ei ite saa siitä mitään ni ei kauaa jaksa antaakaan. Miehet luulee et pelkkä eestaas lykkiminen saa näkemään tähtiä. Tai sit ei välitä ku omasta saamisesta.

Mikä sun ongelma on, kun pitää kokoajan solvata miehiä?

Vierailija
17/41 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oletko kokeillut romanttisempaa/kiusoittelevampaa alustusta? Että mies syttyisi kunnolla mukaan ihan ilman mitään ”vaatimuksia” seksistä? Omalla kohdalla on ollut vastaavia kausia esim. työuupumuksen takia, mutta silti sitä hyväilystä ja suutelusta vain lopulta virkosi touhuun mukaan. Muuten oli seksi mielessä viimeisenä kaiken muun stressin ja väsymyksen alla.

Vierailija
18/41 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katti63 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa testauttaa mieheltä testosteronitasot, itsellä arvot olivat pienet. Nyt testosteroni hoidon jälkeen arvot paranemaan päin.

Hän ei mielestään semmoista tartte. Oon kl pariinkin kertaan ehdottanut.

Vierailija
19/41 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oletko kokeillut romanttisempaa/kiusoittelevampaa alustusta? Että mies syttyisi kunnolla mukaan ihan ilman mitään ”vaatimuksia” seksistä? Omalla kohdalla on ollut vastaavia kausia esim. työuupumuksen takia, mutta silti sitä hyväilystä ja suutelusta vain lopulta virkosi touhuun mukaan. Muuten oli seksi mielessä viimeisenä kaiken muun stressin ja väsymyksen alla.

Juu, oon kokeillut. Tykkäs kyllä, mut ei jaksanu ruveta mihinkään.

Vierailija
20/41 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tilanteesta mies harvoin palautuu. Ihmeitä tietenkin myös tapahtuu. Itse kokenut ja sivusta seurannut juu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi